Ohutta on niinkuin aina toyotassa.

Anonyymi

Maalikalvo 80 mikronia pohjassa 20 mikronia massaus puuttuu koko autosta RUOSTUU PAALIIN VUODESSA......

24

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elkää ostako toyotia kusetetaan maalikalvot 20 mikronia

    • Anonyymi

      Kun säästetään ihan kaikessa ja jätetään lisäksi ruostesuojaus kokonaan tekemättä, niin ongelman saa käteensä.

      • "Kun säästetään ihan kaikessa ja jätetään lisäksi ruostesuojaus kokonaan tekemättä, niin ongelman saa käteensä."


        NIIN, mikä auto nykyään ruostuu, kerroppa.
        Ruosteensuojaus on tuhlausta ja se painaa ja painon kuljettaminen autossa maksaa.

        Toiseksi usein ruostesuojataan tärkeitä osia alakerrassa, niinen korjaus hankaloituu.


      • Anonyymi

        Kerro mitkä merkit massaavat autot ennen luovutusta. Tuskin ainakaan sinun Puntoa.


      • Anonyymi
        ErkkiSi kirjoitti:

        "Kun säästetään ihan kaikessa ja jätetään lisäksi ruostesuojaus kokonaan tekemättä, niin ongelman saa käteensä."


        NIIN, mikä auto nykyään ruostuu, kerroppa.
        Ruosteensuojaus on tuhlausta ja se painaa ja painon kuljettaminen autossa maksaa.

        Toiseksi usein ruostesuojataan tärkeitä osia alakerrassa, niinen korjaus hankaloituu.

        Auto ruostuu nopeasti jos tehdas ei tee ruostesuojausta ja siksi Toyota mätänee heti.


    • Kokemus on osoittanut että ei paksuus vaan laatu kestää.
      tojo suomen enitenajettu hintaluokassaan.

      Tosin lada on paksupeltisempi, kai, ja aikoinaan simca 1000, mutta kestikö ne ja fiat

      • Anonyymi

        Taas valheilla onneen yrittää omapoika.


    • Anonyymi

      Toyota ruostuu pahiten.

      • Anonyymi

        Onneksi sinun Punto on ruskeanvärinen, pitää sinut siinä uskossa ettei ole ruosteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sinun Punto on ruskeanvärinen, pitää sinut siinä uskossa ettei ole ruosteessa.

        Ei ole Puntoa. Menikö totuus taas ihon alle?


    • Anonyymi

      Jokainen saa elää omissa harhakuvissa, kuten sinä.

    • Anonyymi

      Onko sinun Ranskan raapeessa vielä lakkapinta ehjä, vai lähteekö jo maalit.
      Meidän ruovan tojota ostettiin uutema 2009 ajattu tällähetkellä yli 200 tuhatta. Ei massatu kuljettajan oven alareunassa pieni pintaruoste vaurio.
      Turha sinun tuollaista 💩on kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Turha sinun on mitään keksiä.
        Kaikki uudemmat ruostuu parissa vuodessa pahaan kuntoon, tosin pahimmat mädät on muovisuojien alla piilossa.


    • Anonyymi

      Maaleja on monenlaisia. Heikommalla ja halvemmalla tarvitaan paksumpi kerros saman peiton ja kulutuskestävyyden saavuttamiseksi.
      Tehtaat vlitsevat oman strategiansa mukaan mitä tietä kulkevat. Moni tehdas käyttää paksumpaa kerrosta ja halvempaa maalia. Se ei myöskään vaadi niin tarkkaa ruiskutuksen hallintaa maalausrootissa. Ohuemmalla kerroksella ruiskutus pitää olla paljon tarkemmin suunniteltu että kaikkiin paikkoihin jokaisessa autossa tulee riittävä kerros.

      Tämän on ihan sama asia kuin se että käytetään suurlujuusterästä mikä maksat paljon mutta sitä tarvitaan vähemmän. Jos osataan hyödyntää suurlujuusteräksen ominaisuudet niin sen antaa mahdollisuuksia mitä halvempi teräs ei anna. Sama maalien kanssa.

      • Anonyymi

        Hihii, taas hauskaa yritystä selittää ja keksiä selityksiä Toyotan paskalle.
        Vielä kun vedät cortenteräksen mukaan niin nauretaan lisää.


      • Anonyymi

        ohuemmalla kerroksella ruiskutus pitää olla paljon tarkemmin suunniteltu että kaikkiin paikohin jokaisessa autossa tulee riittävä kerros.TAAS OMAPOIKA VALEHTELEE MAALEISSA EI OLE TUOLLAISIA EROJA AUTOMAALIEN VALMISTAJIA EI OLE MONIA YLEENSÄ KÄYTETÄÄN AIKALAILLA SAMOJA MAALEJA.toyota maala ohuemman maalikalvon säästösyistä eikä minkään muun takia.OTTIKO KOVILLE MINUN OIKASU JONKA POISTATUTIT OLET AIKA SÄÄLITÄVÄ TOYOTA OMAPOJU........


    • Anonyymi

      Ei ohueen peltiin voi laittaa paksua maalia, se halkeilee, kun pelti värisee.

    • Anonyymi

      Toyotan huippumyynnit vetävät röllin mielet matalaksi. Oi mikä nautinnon kesä!

    • Anonyymi

      Toyotat ruostuvat pahiten.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Toyotat tehdään corten teräksestä ne hiekkapuhaletaan ja jätetään ruostumaan ilmankos tuolla parkkipaikoilla on VALTAVIA RUOSTELAMMIKOITA MISSÄ OLLU TUHNU TOYOTAJA SUORAAN PAALIIN.näinkö se meni oma poika tero toyota...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hihii, hauska juttu. Toyota ei nimenomaan kestä käyttöä ja ajoa, vaan paalataan hyvin pienillä kilometrillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, hauska juttu. Toyota ei nimenomaan kestä käyttöä ja ajoa, vaan paalataan hyvin pienillä kilometrillä.

        Hihii, tosi juttu näkyi olevan. Toyotalla ajetaan eniten.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe