Leikkimielinen haaste 3. 2010.

Anonyymi

Kun olet palstalla kertonut että en ole enää naimisissa, haastan sinut pieneen kisaan noin niinkuin leikkimielisesti, ehdot on seuraavat.
Kumpikin laittaa framelle joka päivä yhden omistamansa korun, valokuvan kera, mukana jokin yksilöivä tekijä, minulla vaikka tuo suutarin mittatilaus työnä tehty, aito nakhainen olgalaukku, pitää olla oma, ja hyväkuntoinen, sopia itselle, ja ennenkaikkea aito..

Jos suostut aloitan haasteen vihkisormuksella, NASA: erikoistitaumia, sopii minulle hyvin valmistettu intiassa, ja on alkuperäinen.

Katsotaan että kummalta loppuu korut ja korvarengaat ensin.

Kelpaavat kaikki koreiluun liittyvät, vaikkapa hip hoppiin,
kangtaräpiin, romaani korvarenkaisiin, näinden kultaisia ollen

otatko haasteen vastaan.

Katsotaan kumpi meistä kulkee kirpputori koruissa.

By NumBall HHN 61v.
ps. saa laittaa framelle vaimojen koruja myäs

48

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hauskaa Numba, mutta ....

      Ensinnäkään Neitonen Bellörff ei kykene leikkimielisyyteen, vaan ensin täytyy naamailla hiekkalaatikkotasoisesti internetkoviksena.

      Minä leikkimielellä osallistun ja katsotaan liittyykö joukkoon Pattayan rakkaiden klooniyhteisön jäseniä.

      Sijoitukseni kisassa lienee viimeinen, koska korviksia ei montaa.

      Ohessa kuitenkin sormukseni.

      https://aijaa.com/TmK9HN

      S

      • Anonyymi

        Huomatkaa Neiti ja, kloonit Senssulla ollen vihki sormus oikeassa sormessa. Kihlasormus on kihlauksen merkkinä käytettävä sormus[1][2] Kihla- tai vihkisormusta pidetään yleensä vasemman käden nimettömässä. Budalaisessa liitossa vihki sormus pidetään oikeassa nimettömässä, tätäkään ette, aivan varmasti tiennee, siellä savossa,
        Senssu tietää koska asumme täällä.
        By NumBall HHN 61v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomatkaa Neiti ja, kloonit Senssulla ollen vihki sormus oikeassa sormessa. Kihlasormus on kihlauksen merkkinä käytettävä sormus[1][2] Kihla- tai vihkisormusta pidetään yleensä vasemman käden nimettömässä. Budalaisessa liitossa vihki sormus pidetään oikeassa nimettömässä, tätäkään ette, aivan varmasti tiennee, siellä savossa,
        Senssu tietää koska asumme täällä.
        By NumBall HHN 61v.

        Huomaas että kuva on selfie eli pelikuva, siis sormus on vasemmassa kädessä.
        juuri samasta syystä teksi on väärinpäin.


    • Anonyymi

      Ei hyvää päivää.

    • Anonyymi

      Kenellä on kaunein kellohame, eikun kuvia kehiin.

    • Anonyymi

      Kenellä on kaunein condo Nanalla tai jompparilla ? Kuvia kehiin.

    • Anonyymi

      Kuksan mittailu kuvia framelle.

      • Anonyymi

        Hieno, olet varma voittaja.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Viesti sääntöjenvastaisena poistettu koska kuksa ei ollut aitoa puuta ja lisäksi kiinalainen kopio.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Dejavuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...............................


      • Anonyymi

        näin on


    • Anonyymi

      Lapsellisuuden huipentuma taas menossa. Sillä välin aloittajan rakas on ollut perheineen ulkona syömässä ja ottanut räpsräps kuvia Faseen. Meillä jo sisätyöt käynnissä ja rapparit ulkopuolella. Aikataulusta edellä mennään.

      TT

    • Anonyymi

      Olen rakastunut tuohon exoottiseen naiseen!

      Miksi on tuon yrmeän miehen kanssa? Onko liian vahva "hoitovietti"? Ehkä...

      Tuon miehen suulla ei olla koskaan hymyilty. Kuinka nainen LOS'ista voi olla sellaisen kanssa? Suu kuin puukon viilto...

      Jos rakastaa naistaan hän antaa minun hoitaa naiselle arvoisensa elämä. Maailma on avoin, samoin asuinmaa.

    • Leikin kautta lapset oppii ja meillä ollaan aina naamat hymyssä. Eri asia on jos joka asiasta aletaan vittuilemaan jollakin hemmetin matkailusivustolla, niin sellainen leikki ei ole kiva leikki.

      Kyllä uskon että Hua Hinin sarjahurmaaja on ollut naimisissa 22 vuotta, onnittelut siitä.

      Nämä leikkisi päättyvät aina siihen että minä olen omanapanarsisti, sinä uhriudut ja sihteerisi julistaa sinut voittajaksi joko 4-0 tai 6-0, joten jätetään väliin tällä kertaa.

      Tämän parempaa perhekuvaa et tule saamaan. https://ibb.co/7Yd6FQq Suttasin niin että kuvahaulla et yksittäisiäkään naamoja tunnista, jonka tulet aivan varmasti tekemään.

      Tutut tuntee, muiden ei tarvitse tuntea, kukaan ei tee sillä tiedolla mitään. Pöydällä pikku tervehdys illuusiomersun avaimen muodossa.

      • Anonyymi

        Se on taasen vaimo vaihtunut ja laulava tyttökin nuortunut, puhumattakaan itse isännästä, mutta päivämäärä kirjattu, sekä nyt iphonekin rikki. Huuhaa.

        Tuo avain on ollut monen pöydällä karanteenissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on taasen vaimo vaihtunut ja laulava tyttökin nuortunut, puhumattakaan itse isännästä, mutta päivämäärä kirjattu, sekä nyt iphonekin rikki. Huuhaa.

        Tuo avain on ollut monen pöydällä karanteenissa.

        Megatollo sekoitat kuvat siihen kun laitoin vanhoja retkikuvia Cha amista vuodelta 2016.
        Tiesin tasan tarkkaan mitä alat länkyttämään ja siksi mitään kuvia on turha postitella.

        Mutta hyvä ettet puhunut tällä kertaa korealaisista lapsista.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Megatollo sekoitat kuvat siihen kun laitoin vanhoja retkikuvia Cha amista vuodelta 2016.
        Tiesin tasan tarkkaan mitä alat länkyttämään ja siksi mitään kuvia on turha postitella.

        Mutta hyvä ettet puhunut tällä kertaa korealaisista lapsista.

        Lapset ei ole sinun vaan aasialaisen siittämiä.

        Kuva ei ole tuore.

        Sinä olet pahasti sairas.


      • Eihän tuo minun vaimoni ja liittoni ole mitään uskonasia Jeesus sitä on, tottakai olemme olleet liki neljännesvuosisata aviossa, kiitos kuvasta, se on riittävä, en pidä sinua enää ihan paskahousuna...

        Mutta sinun kannattaa yrittää kehittää itseäsi tuon hermojen osalta, säästyt paljolta kun harkitset etukäteen mitä teet, silloin jää suurimmat virheet tekemättä, jos ei muuta niin nukkuu aina yhden yön, ennenkuin vastaa mitään... silloin on yleensä vitutus on jo laskenut, enhän minä sinun juttuja ole tosissani ottanut, huomasin että sinulla on lyhyt pinna ja käytin sitä hyödykseni. Nyt voimme aloittaa puhtaalta pöydältä, pyydän anteeksi jos olen loukannut sinua.

        By NumBall HHN 61v.
        ps. En ole Senssu...


      • 20-10 kirjoitti:

        Megatollo sekoitat kuvat siihen kun laitoin vanhoja retkikuvia Cha amista vuodelta 2016.
        Tiesin tasan tarkkaan mitä alat länkyttämään ja siksi mitään kuvia on turha postitella.

        Mutta hyvä ettet puhunut tällä kertaa korealaisista lapsista.

        Tuossa sama vaimo, sama tyttö ja taustalla näkyy eräs avoauto. https://ibb.co/5r0Y22g
        Kuin myös tässä https://ibb.co/Pw6fQDk

        Olet tampio nähnyt tuhat kuvaa vaimostani meikillä ja ilman, mutta et vieläkään mukamas tunnista. Jep jep...


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Eihän tuo minun vaimoni ja liittoni ole mitään uskonasia Jeesus sitä on, tottakai olemme olleet liki neljännesvuosisata aviossa, kiitos kuvasta, se on riittävä, en pidä sinua enää ihan paskahousuna...

        Mutta sinun kannattaa yrittää kehittää itseäsi tuon hermojen osalta, säästyt paljolta kun harkitset etukäteen mitä teet, silloin jää suurimmat virheet tekemättä, jos ei muuta niin nukkuu aina yhden yön, ennenkuin vastaa mitään... silloin on yleensä vitutus on jo laskenut, enhän minä sinun juttuja ole tosissani ottanut, huomasin että sinulla on lyhyt pinna ja käytin sitä hyödykseni. Nyt voimme aloittaa puhtaalta pöydältä, pyydän anteeksi jos olen loukannut sinua.

        By NumBall HHN 61v.
        ps. En ole Senssu...

        Älä mene Numba jälleen halpaan.


      • 20-10 kirjoitti:

        Tuossa sama vaimo, sama tyttö ja taustalla näkyy eräs avoauto. https://ibb.co/5r0Y22g
        Kuin myös tässä https://ibb.co/Pw6fQDk

        Olet tampio nähnyt tuhat kuvaa vaimostani meikillä ja ilman, mutta et vieläkään mukamas tunnista. Jep jep...

        Luulen ettei sinun kannata vastata enää mitään, kyllä nuo kuvat on samoja kuin aikaisemminkin...


      • 20-10 kirjoitti:

        Tuossa sama vaimo, sama tyttö ja taustalla näkyy eräs avoauto. https://ibb.co/5r0Y22g
        Kuin myös tässä https://ibb.co/Pw6fQDk

        Olet tampio nähnyt tuhat kuvaa vaimostani meikillä ja ilman, mutta et vieläkään mukamas tunnista. Jep jep...

        Sihteeripojalle kysymys, onko sama nainen vaiko ei lääkärileikeissä. Meillä ei puhuta siittämisistä ihmisten kesken. Kaikki lapseni on tehty harkitusti.

        Muistelepas Senssu milloin meba on hommattu. Kuvat ei senkään puolesta voi olla vanhoja. Kaikki maailman kuvat eivät ole otettuja minun kännykällä.
        https://ibb.co/CzQJcDh


      • 20-10 kirjoitti:

        Sihteeripojalle kysymys, onko sama nainen vaiko ei lääkärileikeissä. Meillä ei puhuta siittämisistä ihmisten kesken. Kaikki lapseni on tehty harkitusti.

        Muistelepas Senssu milloin meba on hommattu. Kuvat ei senkään puolesta voi olla vanhoja. Kaikki maailman kuvat eivät ole otettuja minun kännykällä.
        https://ibb.co/CzQJcDh

        Eikä tapanani ole laittaa passia ja Mersun avaimia näytille, se olisi todella idioottimaista, mutta idiootille laitetaan kiusaksi idioottimaiset "todisteet".

        Kuksan saapumista Thaimaahan odotellessa.


      • Numball kirjoitti:

        Luulen ettei sinun kannata vastata enää mitään, kyllä nuo kuvat on samoja kuin aikaisemminkin...

        Mitäpä sillä tarkoitat? Samasta vaimosta kyllä, vaan ei ole postitettu koskaan aiemmin. Minulla siirtyy postitetut kuvat omaan kansioonsa.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Eihän tuo minun vaimoni ja liittoni ole mitään uskonasia Jeesus sitä on, tottakai olemme olleet liki neljännesvuosisata aviossa, kiitos kuvasta, se on riittävä, en pidä sinua enää ihan paskahousuna...

        Mutta sinun kannattaa yrittää kehittää itseäsi tuon hermojen osalta, säästyt paljolta kun harkitset etukäteen mitä teet, silloin jää suurimmat virheet tekemättä, jos ei muuta niin nukkuu aina yhden yön, ennenkuin vastaa mitään... silloin on yleensä vitutus on jo laskenut, enhän minä sinun juttuja ole tosissani ottanut, huomasin että sinulla on lyhyt pinna ja käytin sitä hyödykseni. Nyt voimme aloittaa puhtaalta pöydältä, pyydän anteeksi jos olen loukannut sinua.

        By NumBall HHN 61v.
        ps. En ole Senssu...

        Jaa että et ole Senssu... mutta oletko Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.


      • 20-10 kirjoitti:

        Mitäpä sillä tarkoitat? Samasta vaimosta kyllä, vaan ei ole postitettu koskaan aiemmin. Minulla siirtyy postitetut kuvat omaan kansioonsa.

        Tarkoitin että kuvat on samoista lapsista ja vaimosta kuin ennenkin, tosin kerran sinulla on toinenkin nainen kuvassa joka ei ollut vaimosi, tai ei ollut ainakaan saman näköinen, muutin hieman suhtautumista asiaan ei tässä jatkuvassa tappelussa ole mitään järkeä, taas joku yrittää vain manipuloida sinua älä meni siihen, vaihtoehtoja on monta, Senssu tai sitten ei, kopio Senssu , tai sitten ei... laitan samoin kuin sinä aina omalla tunnuksella, älä usko muita... en viitsi enää jatkaa riitelyä, antaa olla.
        NumBall...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että et ole Senssu... mutta oletko Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.

        Numball, niin kauan kuin Senssu ei lähetä kuksan kuvaa Chiang Maista menevät nuo vittuilunsa sinun piikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numball, niin kauan kuin Senssu ei lähetä kuksan kuvaa Chiang Maista menevät nuo vittuilunsa sinun piikkiin.

        Tyttö neitisellä on vittuilupiikki yksinoikeusvittuilijana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Numball, niin kauan kuin Senssu ei lähetä kuksan kuvaa Chiang Maista menevät nuo vittuilunsa sinun piikkiin.

        Ihan sama minulle jos niin kuvittelet, ei se ole minun ongelmani, sinun tulkintasi, kuka kirjoittaa mitäkin.


    • Anonyymi

      Paraisten veljekset saapuivat taas yhtä aikaa areenalle. Bumba koettaa tehdä sopua mutta Zumba ränkkää ikenet verta vuotaen katkeruuttaan vanhaa Ladan avainta katselleen ja oi niitä aikoja muistellen.

      Terqui Sibbosta ja terveisiä perheelle!

      • Kiitos samoin teille!

        Poistelin kuvat kun ei jaksa vängätä sihteeripojan kanssa yksinkertaisista asioista. Ilman tuota "senseitä", täällä voisi jutella asioista avoimesti suomalaisten miesten kesken, naisia tänne ei taida paljoa eksyä sodan melskeeseen.

        Pattaya on hyvä lomakohde kyllä myös naisille, kuten myös perheille.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Kiitos samoin teille!

        Poistelin kuvat kun ei jaksa vängätä sihteeripojan kanssa yksinkertaisista asioista. Ilman tuota "senseitä", täällä voisi jutella asioista avoimesti suomalaisten miesten kesken, naisia tänne ei taida paljoa eksyä sodan melskeeseen.

        Pattaya on hyvä lomakohde kyllä myös naisille, kuten myös perheille.

        Miesten kesken juttelua on hankala suorittaa kun sinä olet urosnaaras tyttö neitinen Bellörffi, pa-vedonlyöjä klooniarmeijasi kanssa yhden piipittäen poistettuja viestejä, toisen esitellen sinulle kiitoksia määrävälein ja kolmannen väittäen todisteellisia totuuksia.
        Ei ole eedeniäsi, ei ole avomebaa, ei ole omaa perhettä, eikä edes nuo lapsesi ole omiasi.

        Sinä et ole mitään muuta kuin sairas internetaddikti kaiken muun addiktisi ohella, täys trolli.


      • 20-10 kirjoitti:

        Kiitos samoin teille!

        Poistelin kuvat kun ei jaksa vängätä sihteeripojan kanssa yksinkertaisista asioista. Ilman tuota "senseitä", täällä voisi jutella asioista avoimesti suomalaisten miesten kesken, naisia tänne ei taida paljoa eksyä sodan melskeeseen.

        Pattaya on hyvä lomakohde kyllä myös naisille, kuten myös perheille.

        Erittäin huvittava tuo klo 9:43 famelle tullut viesti, minä en edes koe tarvetta sovitella mitään, mutta kun tuo linja mitä olen noudattanut johtaa vain ongelmiin, päätin kokeilla mitään, ei muuten kauan nokka tuhissut kun totuuspelle löysi taas palstan, alle puoli tuntia... onko tämä terqui sibboosta todellisuudessa totuuspelle, ja onko pelle vielä tuo kopio senssukin toisin hän ei ole vielä ilmaantunut paikalle, tuo lada alkaa kuulostaa jo kornille, minulla on ollut lada, tai oikeastaan ei edes minulla vaan ex-vaimollani 80-90 luvun vaihteessa. Ei ole tuolla ladamiehellä nuppi ihan kunnossa.


    • Anonyymi

      Perhevalokuvan nainen ei ole sama kuin tinderi.

      Tuon nyt huomaa idioottikin ilman satatuumaista, ota lääkkeesi.

      • Anonyymi

        Pistäpäs vierekkäin tuo Kympin "lääkärikuva" perhekuvan kanssa ja ole itsellesi rehellinen kerrankin tässä elämässä. Miksi Numba kirjoitti S-nimimerkillä eilen kello 15:46 tässä ketjussa toisena, postitti sormusvalokuvankin jossa kuvassa Saariguru?
        Yksikkökaksikolle kävi taas kerran kämmi kännissä. Kympin vaimoa sanoin Angelina Jolieksi kun ekan kerran livenä näin. Kaunis nainen ja herttainen kuin mikä.

        TT


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pistäpäs vierekkäin tuo Kympin "lääkärikuva" perhekuvan kanssa ja ole itsellesi rehellinen kerrankin tässä elämässä. Miksi Numba kirjoitti S-nimimerkillä eilen kello 15:46 tässä ketjussa toisena, postitti sormusvalokuvankin jossa kuvassa Saariguru?
        Yksikkökaksikolle kävi taas kerran kämmi kännissä. Kympin vaimoa sanoin Angelina Jolieksi kun ekan kerran livenä näin. Kaunis nainen ja herttainen kuin mikä.

        TT

        En ole kirjoittanut mitään koskaan S tunnuksella, herää kysymys miten sinä tajusit aktivoitua juuri tähän aikaan, outoa... eikä ensimmäinen kerta, olet päiviä poissa mutta sitten taas yht. äkkiä pelmahdat paikalle kun jotain tapahtuu... hei poju tuo ei ole uskottavaa, en tiedä mikä sinun ja 2010 välinen suhde on, kuka on tuo aikaisemmin ladan avaimista kirjoitellut, sairasta sakkia.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        En ole kirjoittanut mitään koskaan S tunnuksella, herää kysymys miten sinä tajusit aktivoitua juuri tähän aikaan, outoa... eikä ensimmäinen kerta, olet päiviä poissa mutta sitten taas yht. äkkiä pelmahdat paikalle kun jotain tapahtuu... hei poju tuo ei ole uskottavaa, en tiedä mikä sinun ja 2010 välinen suhde on, kuka on tuo aikaisemmin ladan avaimista kirjoitellut, sairasta sakkia.

        Ootas kun maatalousryppysen aviomies aktivoituu, sitten SS ja 44, sekä luonnollisesti Kläppi kiittämään ja esittämään kompakysymyksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootas kun maatalousryppysen aviomies aktivoituu, sitten SS ja 44, sekä luonnollisesti Kläppi kiittämään ja esittämään kompakysymyksiä.

        Näin todennäköisesti tulee käymään mutta nyt minä painun paskalle, voit Senssu olla oikeassa aika oudosti tuo totuuspelle taas osasi pölähtää palikalle, ladan avaimet pöydällä...

        Sain tuon 2010 kuvan, se riittää minulle... hänen olisi viisainta lopettaa palstakirjoittelu ja keskittyä perheeseensä, jos sellainen kerran on.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        Näin todennäköisesti tulee käymään mutta nyt minä painun paskalle, voit Senssu olla oikeassa aika oudosti tuo totuuspelle taas osasi pölähtää palikalle, ladan avaimet pöydällä...

        Sain tuon 2010 kuvan, se riittää minulle... hänen olisi viisainta lopettaa palstakirjoittelu ja keskittyä perheeseensä, jos sellainen kerran on.

        Perhepotretin lapsukaisille maja puuhun ... ? Funtsippa sitä. Ei liene maja olevan kovinkaan korkealla.


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        En ole kirjoittanut mitään koskaan S tunnuksella, herää kysymys miten sinä tajusit aktivoitua juuri tähän aikaan, outoa... eikä ensimmäinen kerta, olet päiviä poissa mutta sitten taas yht. äkkiä pelmahdat paikalle kun jotain tapahtuu... hei poju tuo ei ole uskottavaa, en tiedä mikä sinun ja 2010 välinen suhde on, kuka on tuo aikaisemmin ladan avaimista kirjoitellut, sairasta sakkia.

        Kuka kirjoitti tähän ketjuun eilen kello 15:46?


      • Anonyymi
        Numball kirjoitti:

        En ole kirjoittanut mitään koskaan S tunnuksella, herää kysymys miten sinä tajusit aktivoitua juuri tähän aikaan, outoa... eikä ensimmäinen kerta, olet päiviä poissa mutta sitten taas yht. äkkiä pelmahdat paikalle kun jotain tapahtuu... hei poju tuo ei ole uskottavaa, en tiedä mikä sinun ja 2010 välinen suhde on, kuka on tuo aikaisemmin ladan avaimista kirjoitellut, sairasta sakkia.

        Miten sinä tajuat aktivoitua vuorokauden ympäri?


    • Anonyymi

      Hauska juttu ,hyvä ulosanti. Anteeksi en ota haasteta vastan .En koskan ole ollut avio-tai avo litossa. Suhteenkin pättyi kun mies kuoli 2021.Kesti sentään 22vuotta. Mutta hauska piristävä haaste! Tarttukaa siihen.

      • Anonyymi

        No niin sensukka ryhtyi taas naiseksi vaihteeksi ja koettu muuttaa kirjoitustyyliä. Kohta pärisee taas leidin hoodeet pitkin chiangmain raittia niin että nahkahousen hapsut ne vaan lepattaa tuulessa. Ei ole eka eikä vika kerta kun kehuskelet itseäsi. Heteromiehet ei vertaile laukkuja eikä koruja, kelloharrastajille on omat sivustonsa ja ne ei ole köyhien harrastuksia ne.


    • Anonyymi

      Missä viipyy kellohamekuvat?

      • Anonyymi

        Sensukka on ulkoistanut itsensä ulkopuoliseksi tarkkailijaksi, joka ei ole sensukka eikä numba, mutta tuntee nämä molemmat ja pitää näitä erittäin luotettavina, hauskoina ja älykkäinä veijareina, jotka ovat ihan oikeasti thaimaalaisia majureita ja karatenopettajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sensukka on ulkoistanut itsensä ulkopuoliseksi tarkkailijaksi, joka ei ole sensukka eikä numba, mutta tuntee nämä molemmat ja pitää näitä erittäin luotettavina, hauskoina ja älykkäinä veijareina, jotka ovat ihan oikeasti thaimaalaisia majureita ja karatenopettajia.

        Ai niin piti sanomani että huomenna lennellään kotiin. Tänään ajoissa illalliselle, että ehtii nukkuakin ennen päivälentoa. Vuokra-auton palautus lentoaseman parkkitalon viereen, ei tarvita takseja. Hyvä matka taas ja kunnes jälleen palataan! Talon vuokraaja koetti vähän vedättää sähkölaskussa joka maksettiin käteisellä, mutta ei onnistunut kun vaadin nähdä mittarin. Ei ollut isosta kiinni. Koetti selittää että ei ehdi aamulla paikalle niin aikaisin. Annoin ylimääräisen tuhatlappusen hänelle siitä henkisestä kärsimyksestä ettei hän tiedä paljonko kulutamme sähköä ensi yönä.

        laiffila


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      150
      3206
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      53
      1026
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      224
      907
    4. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      41
      853
    5. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      834
    6. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      830
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      63
      780
    8. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      45
      770
    9. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      249
      767
    10. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      49
      746
    Aihe