Miten soitessa on henkilöstöpulaa?

Anonyymi

Mistähän sellainen voi johtua?

26

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarvitaan lisää hallintoa sekä korkeammat palkat sote-johtajille ja muulle hallinnolle...!

    • Anonyymi

      Kyllä se johtamisesta johtuu.. vielä jos pari esimies kurssia kaikille.

    • Anonyymi

      Keski-Pohjanmaan pelastuslaitos saa rahanjaossa mielestään noin neljänneksen liian vähän.

      • Anonyymi

        Joo pitää laskea että jonnet ja jannet on krapulapäivillä ja tuhannen päissään neljäsosan vuotta niin eihän sitä kata mikään summa.


    • Anonyymi

      Uskoivat minua ja muuttivat Norjaan töihin, tai hakeutuivat toiseen ammattiin, kun Suomen valtio syytää rahat kehitysapuun ja asevalmistukseen, jotta kansat maailmalla pääsevät sotimaan, eikä makseta työtä vastaavaa palkkaa SUOMALAISELLE, ja maksetaan lääkäreille kymmenkertaista liksaa, vaikka hoitajat tekevät varsinaisen työn...

      • Anonyymi

        Minä sinua mielelläni hoidan niin kuin uhmaikäistä lasta. Siivoan sotkut ja katson että teet työsi, niin titityy pikkumies. Hoida sinä sillä aikaa paikallinen, valtakunnallinen ja kansainvälinen politiikka kuntoon.


    • Anonyymi

      Onkohan sielläkin lahkolaisia pilaamassa työilmapiiriä…?

      • Anonyymi

        Heistä puheen ollen. Katsokaa Kaikki synnit
        Uskonto näkyy kaikkialla. Vaan eipä kännykkäfirman johtaja mitään antanutkaan työntekijöille, kun myi firman Amerikkaan. Oma suu lähempänä....


      • Anonyymi

        Onhan sinne jo monta sukua palkattu kaikenmaailman lahkoista. Vie uskottavuutta touhulta kun yhdet kieltää koronn olemassaolon kokonaan, toinen porukka vauhkoaa salaliittoteorioita ja kolmas on täysin avustettavassa kunnossa itsekin. Ihan sattuman varassa mitä tuosta puljusta saa, kun sinne joutuu kun touhu on tällä tasolla. Ihme hörhöilyä.


    • Anonyymi

      Varmasti aluevaltuutetut ottavat asiaann kantaan ja hoitavat työturvallisuusasiat kuntoon.

      • Anonyymi

        Ja ihan itsensä kanssa aloittaja täällä keskustelee :)


    • Johtuisikohan tuo niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin palkan pienuudesta työn vaativuuteen nähden. Ei tuon ymmärtäminen suurta ymmärrystä ja syiden pohtimista vaadi. Hituen maalaisjärkeä piisaa.

      • Anonyymi

        Kyselen tässä vain kysymyksiä niin kuin parisen sataa kuntalaista on äänestänyt minua tekemään.

        Sekin on jännää, kun tuolta ei kuulemma eroteta, vaikka mitä tekee. Mistähän se johtuu?


    • Anonyymi

      Soiten touhu on sitä, että pienipalkkasimmista säästetään, hoitajat jne. puurtavat burnoutissa. Esimiehiä vaan lisätään ja turhia projekteja keksitään, jotta esimiehillä olisi jotain tekemistä. Hallinto nostaa semmosia palkkoja, että Huh Huh. Todelliset tekijät venyttää senttiä. Surullista, mutta totta :(

      • Anonyymi

        Projekteja riittää ja erilaisia ohjelmia väännetään mutta kukaan ei seuraa toteutetaanko niitä tai toimivatko ne. Kenenkään ei tarvitse ottaa viimekädessä vastuuta mistään, koska hallintohimmeli on saatu rakennettua niin hienoksi.


    • Anonyymi

      Tarvitaan ulkomailta työvoimaa tällekin alalle ja reippaasti. Muuta ratkaisua ei ole.

      • Anonyymi

        En tykkää ulkomaalaisista, ne vie naiset ja työt. Paitsi, jos ne on ihanaperseisiä ämmiä, nöyriä kulkemaan perässäni luutun kanssa sekä ihanasti kohottavat pientä egoani. En myöskään osaa mitään kieliä, että sekin on tosi hankalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää ulkomaalaisista, ne vie naiset ja työt. Paitsi, jos ne on ihanaperseisiä ämmiä, nöyriä kulkemaan perässäni luutun kanssa sekä ihanasti kohottavat pientä egoani. En myöskään osaa mitään kieliä, että sekin on tosi hankalaa.

        Kivempi vaan että joku alipalkattu kiukkuinen ylityöllistetty "hoivaa" ja jättää paskavaippoihin työn mahdottomuuden takia. Käy kyllä kunhan on oikein geenitestein todettu puhtaaksi suomalaiseksi, niin saa "hoitaa" ennemmin.


    • Anonyymi

      Työvoimaa tarvitaan paljon myös muillekin aloille, jotka pitkälti julkisenkin sektorin rahoittaa. Ei vaan yksinkertaisesti ole vaihtoehtoja kuin koittaa saada hyviä hoitajia ulkomailta paljon ja nopeasti. Meillä on jo vuosikymmenet ollut näitä kohuja, makuuhaavoista ja paskavaippoihinsa jätetyistä vanhuksista. Työvoimaa pitää saada hoitamaan yhä lisääntyvää vanhusväestöä ja siihen ei paljon vaihtoehtoja ole,

      • Anonyymi

        Huolestuttavinta on kun työntekijä iloitsee siitä, että töissä tuli paskat housuun. Kaikkea se julkisen puoleen leipä elättää.


    • Anonyymi

      Rahat on lopussa .

      • Anonyymi

        Ainoastaaan Purra tiesi luvata hoitajille lisää palkaa, "mutta ei tietenkään vielä ihan tällä hetkellä". Velalla ne korotukset katettaisiin, tehköön seuraava kokoomushallitus sen sitten.


    • Anonyymi

      Palkkoja on nostettava: kaikille sote-johtajille vähintään 20.000,- / kk.

    • Anonyymi

      Nyt otetaan osasta hoitajista niin paljon irti kuin ikinä lähtee. Varmasti kostautuu ensi talvena. Ei ihminen jaksa määräänsä enempää.

      • Anonyymi

        Mitä vittua. Tosi-Korona on vasta alkamassa. Kaksi ja puoli vuotta kansalaisia kiusattiin lumelääkkeillä, ja se typeryys vain jatkuu; ja miksi hellvetissä turvaohjeista on luovuttu...
        Nyt käyttöön maskipakko heti, turvaetäisyydet, käsidesit kaikkialle, rajoitetut tapahtumat, massatapahtumien kielto, ravintoloiden, baarien, kapakoitten, yms sulkeminen kello 22.00...
        On tämä Suomen kansa ja sen johto hullu. Onko joku Venäjän "sisällissota" sumentanut ihmisten terveen järjen. Antaa "Ruskipoikien" tapella, kunnes tietävät keskeisen kaapin paikan. Mitä hellvettiä Ukrainan tapahtumat kuuluvat Suomelle. Ehkä vain sen verran, että olemme pian samassa asemassa. USA:n perseen nuoleminen ja NATO- pyrkimys aiheuttavat Suomen itsenäisyyden menetyksen kymmenen vuoden kuluessa. Upseerina sen tiedän ja olen siihen syytön, enkä pane enää tikkua ristiin maamme puolustamiseksi. Onnekseni ikäkin alkaa olla "puolellani", hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vittua. Tosi-Korona on vasta alkamassa. Kaksi ja puoli vuotta kansalaisia kiusattiin lumelääkkeillä, ja se typeryys vain jatkuu; ja miksi hellvetissä turvaohjeista on luovuttu...
        Nyt käyttöön maskipakko heti, turvaetäisyydet, käsidesit kaikkialle, rajoitetut tapahtumat, massatapahtumien kielto, ravintoloiden, baarien, kapakoitten, yms sulkeminen kello 22.00...
        On tämä Suomen kansa ja sen johto hullu. Onko joku Venäjän "sisällissota" sumentanut ihmisten terveen järjen. Antaa "Ruskipoikien" tapella, kunnes tietävät keskeisen kaapin paikan. Mitä hellvettiä Ukrainan tapahtumat kuuluvat Suomelle. Ehkä vain sen verran, että olemme pian samassa asemassa. USA:n perseen nuoleminen ja NATO- pyrkimys aiheuttavat Suomen itsenäisyyden menetyksen kymmenen vuoden kuluessa. Upseerina sen tiedän ja olen siihen syytön, enkä pane enää tikkua ristiin maamme puolustamiseksi. Onnekseni ikäkin alkaa olla "puolellani", hah hah haaa!!!...

        Voi saattana. 12 20 miljardia euroa ilmojen leikkikaluihin, tarpeettomiin hyökkäyshävittäjiin, sekä naurettaviin rapakon kornetteihin pari miljardia...
        Ja sitten ei ole "varaa maksaa" ihmisten hoitajille edes parikymppiä lisää kuukaudessa...
        Ja nyt jo valitetaan, kun Suomen upseerit viedään Nato- esikuntiin, -tehtäviin ympäri maailmaa, ja kotimaan puolustus kaatuu mahdottomuuteensa. Ja kaiken lisäksi ihmetellään, kun upseerit eivät halua lähteä ulkomaantehtäviin, vaan heidät on komennettava vastoin tahtoaan. Mahtaa olla työmoraali ja motivaatio huipussaan opettaa puolustamaan jotain "Seychellien saariryhmää", ja lähettää kotisuomeen, omaisille - vaimolle, lapsille ja sukulaisille polttavan kuumia terveisiä, hah hah haaa!!!...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe