Auringon paistetta näkymättömille. 🌞☕⚜️🕉️
Kaunista huomenta
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos samoin!
🌷🌷🌼🌼🌷🌷 - Anonyymi
Tänne varjoon kans!💛
- Anonyymi
Keitä ne näkymättömät on? Kuka ei näe?
Huomenta vaan minunkin puolesta. ☕️👵Ne ovat niitä joita ei enää kukaan huomaa. Itseni mukaan lukien. Huomenta. Heräsin uudelleen. 🌞☕
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ne ovat niitä joita ei enää kukaan huomaa. Itseni mukaan lukien. Huomenta. Heräsin uudelleen. 🌞☕
Aijaa, no sitten varmaan minäkin. Minua pidetään kuules miehenä täällä, tiesitkö. Kyllähän sitä vanhemmiten testosteronipitoisuudet tietty kohoaa, mutta ei se minusta kyllä miestä tee siltikään. Ehkä kommenttini vaan ärsyttävät jotain, sitä mieheksiluulijaa nyt ainakin. Olen muuten huomaamaton mummo, mutta on ärsyttävät kommentit. 😏👵
Anonyymi kirjoitti:
Aijaa, no sitten varmaan minäkin. Minua pidetään kuules miehenä täällä, tiesitkö. Kyllähän sitä vanhemmiten testosteronipitoisuudet tietty kohoaa, mutta ei se minusta kyllä miestä tee siltikään. Ehkä kommenttini vaan ärsyttävät jotain, sitä mieheksiluulijaa nyt ainakin. Olen muuten huomaamaton mummo, mutta on ärsyttävät kommentit. 😏👵
Niin, ikä sen taitaa tehdä, että muuttuu näkymättömäksi. Ja tietysti palstalla ollaan vain kirjaimia ja hymiöitä. ⚜️
- Anonyymi
On tainnut kunkaaliset saada liian vähän huomiota, tulkaa joskus tavallisten kansalaisten pariin käymään.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mitä turhia, kun kukaan ei kaipaa. :)
Kannatan ottaa selvää eikä luulla.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Miten tuosta selvän ottaa?
Niin kai se on : )
Tekisi jotain, jos tietäisi että mitä. Pudonnut kärryiltä jo ajat sitten. ⚜️
Rentoa tiistai iltaa toivotan. Vapaapäiviä pitkästä aikaa, niin mikäs tässä. ⚜️🌞🧘♂️🕉️
- Anonyymi
🍓🍇🍎🍒
- Anonyymi
🥕🍏
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
💚💜💙💛🧡🤍♥️
🍎🍏🍏🍎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍎🍏🍏🍎
🍏🍎🍎🍏
Hyvää yötä toivotan, kauniita unia. ⚜️ 🌙
- Anonyymi
Samoin💤
- Anonyymi
Hyvää yötä rinssille kun menet. Hyvä kirja houkuttaa nyt enemmän kuin palstan aina samoja asioita jankkaavat pölinät. Ja huomenna on uusi päivä. 🌙👓📚👵
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä rinssille kun menet. Hyvä kirja houkuttaa nyt enemmän kuin palstan aina samoja asioita jankkaavat pölinät. Ja huomenna on uusi päivä. 🌙👓📚👵
Hyvää yötä. Totta näin. Minäkin täällä vain satunnaisesti käyn vilkuilemassa. Huomenna päivä uus. 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1311012Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37907Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47839Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50751Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143734- 54731
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32723Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42676Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187670Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136665