Laita mulle viesti!!

Anonyymi-ap

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms.
Yhä välitän sinusta. En ole koskaan sinua unohtanut.

73

860

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ok. Huomenna.

• Anonyymi
        UUSI

Luuletko että sulle oli 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että sulle oli 😂

Ei ollut, mutt voin mä viestin laittaa, toisin kuin sä NÖSSÖ.

• Anonyymi
      UUSI

Joo, kuulostaa siltä että tosissas olet, kun varmistat, että se sun kaivattu tunnistaa sut tuosta 🙄

• Anonyymi
        UUSI

Eikö nämä palstaäijän pölinät ole vähän näitä one size fits all- versioita? Toki voit kuvitella juuri jonkun tilittävän juuri sinulle. Kuten vastaavasti nämä räkäiset elämänkoululaiset voi tehdä omia hubbabubbakuvitelmiaan kun tirkistevät näitä viestejä myrkyllisesti

• Anonyymi
      UUSI

Miksi? Mitä asiaa mulla sulle on? Pää lyö nyt ihan tyhjää.

• Anonyymi
      UUSI

Voiku oiski ollut tämä häneltä minulle. Mut hän on minut jo varmaan laittanut ö-mappiin.

• Anonyymi
        UUSI

En ole laittanut. Laita mulle viesti. Haluan tavata.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tavataanko tänään vai huomenna.
        -edellinen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hänet haluaisin tavata tosi paljon, mut hänellä on mun numero eikä mitään ole kuulunut niin siitä on pakko päätellä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hänet haluaisin tavata tosi paljon, mut hänellä on mun numero eikä mitään ole kuulunut niin siitä on pakko päätellä.

En tiedä kuin työnumeron tai mistä mä voin tietää onko vielä töissä siellä. Mones viesti tämä olisi jos laittaisin? Kerrohan se. Ja taasko teen itsestäni naurunalaisen? Ei kai taas. Anna mun kaikki kestää 🔥🤍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kuin työnumeron tai mistä mä voin tietää onko vielä töissä siellä. Mones viesti tämä olisi jos laittaisin? Kerrohan se. Ja taasko teen itsestäni naurunalaisen? Ei kai taas. Anna mun kaikki kestää 🔥🤍

Sulta on tullut mulle 0 viestiä tässä elämässä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lue toi yllä oleva kiitos . Tämä kuumuus inhottava sen piikkiin menee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis aloitetaanhan alusta. Mitkä on sun Tampereen työpaikan puhelinnumeron 2 vikaa numeroa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lue toi yllä oleva kiitos . Tämä kuumuus inhottava sen piikkiin menee

Ennen kuin vastaan, mulla on tapana lukea mihin vastaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis aloitetaanhan alusta. Mitkä on sun Tampereen työpaikan puhelinnumeron 2 vikaa numeroa?

Samat kuin sun synttäripäivä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen kuin vastaan, mulla on tapana lukea mihin vastaan.

Juupa juu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on sun numero, mutta mistä tiedän että olet hän? En halua laittaa hänelle viestiä, jos en ole varma, että hän sitä toivoo. En halua häpäistä itseäni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on sun numero, mutta mistä tiedän että olet hän? En halua laittaa hänelle viestiä, jos en ole varma, että hän sitä toivoo. En halua häpäistä itseäni.

No jos ajattelet miten monella tasolla mä nolasin viimeksi itseni, niin yksi viesti tuskin kenenkään maailmaa kaataa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No jos ajattelet miten monella tasolla mä nolasin viimeksi itseni, niin yksi viesti tuskin kenenkään maailmaa kaataa.

Ja kaksi naista keskustelee keskenään...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on nyt ollut vähän huonona (terveys).
        Ja on kai tietääkseni myös varattu että sori siitä. A naisen kanssa seurustelee ja taitavat kihloissakin olla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja on kai tietääkseni myös varattu että sori siitä. A naisen kanssa seurustelee ja taitavat kihloissakin olla.

Reilusti sivusta. Uskomatonta toi sun tarinointi. Et vissiin ihan oikeasti ole ymmärtänyt mikä tilanteemme irl on kun luulet että uskon noin paksua potaskaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Et halua häpäistä itseäsi? Luulen että olet häpäissyt itsesi monin tavoin monta kertaa. Ei sen viestin laittaminen pitäisi missään enää tuntua.... Laita vaikka "moi!" jos et muuta voi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samat kuin sun synttäripäivä.

No sit ei ole oikea numero. Oh my God! 😮

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tältä monologeja vetävältä palstamieheltä ja aapeelta- kuis se sillain🤦‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kaksi naista keskustelee keskenään...

Miksi nämä palstaäijän surkuhupaisessa monologeissa esittämät esim muka kaksi eri henkilöä olisivat juuri naispuoleisia? Taidat elää hyvin lapsellisessa palstaorientoituneessa todellisuudessa ja pyrit jotenkin mitätöimään näitä tutustumista, mikä tekee sinusta täyden toopen ja ehkä snadisti maanisen oloisen ikuisen palstaselostajan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi että- olipa aloittaja ja palstasetä yllättävä käänne, että esität näille toksisille reppanoille jotain naista joka tilittää tilanteista. Tämä on naisvihaa jos joku, luuserit. -TT

• Anonyymi
      UUSI

Nää on just "parhaita" viestejä, jossa pyydetään toinen tekemään asialle jotakin vakkka jonkun syyn varjolla tai miksei itse voi. Jos on tosissaan mielenkiintoa ja halua, niin silloin tehdään itse jotain eikä ulkoisteta sitä toiselle.

• Anonyymi
        UUSI

Ei se ihan noin mene. Kun molemmat elää parisuhteessa niin toinen voi päättää että mulle voit laittaa viestiä mutta päin vastoin voi olla ettei uskalla laittaa ettei riko toisen parisuhdetta mitenkään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ihan noin mene. Kun molemmat elää parisuhteessa niin toinen voi päättää että mulle voit laittaa viestiä mutta päin vastoin voi olla ettei uskalla laittaa ettei riko toisen parisuhdetta mitenkään.

Mistä ihmeestä te saatte tämän ajatuksen että yksi viesti voisi rikkoa jonkun parisuhteen? Jos noin tosiaan kävisi niin minkä arvoinen tuollainen parisuhde edes oli? ei minkään. Parempi että hajosi omaan mahdottomuuteensa.

• Anonyymi
        UUSI

Sinä se jaksat ulista vuodesta toiseen tälle palstasedälle ja kuvitella vetoavasi sillä jonkun tunteisiin. Oikeastaan pidät näitä puheita lukijoille ja yrität saada heitä tavallaan tätä pakkomielteen kohdettasi vastaan- yhyy

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se jaksat ulista vuodesta toiseen tälle palstasedälle ja kuvitella vetoavasi sillä jonkun tunteisiin. Oikeastaan pidät näitä puheita lukijoille ja yrität saada heitä tavallaan tätä pakkomielteen kohdettasi vastaan- yhyy

Ja neljä tolvanaa käynyt oikein peukuttelemassa taas tähän kulkemaan aloitukseen, mikä ei johda messengerkeskusteluun. Voi ei, kamalaa

• Anonyymi
      UUSI

Ja vielä 1 avainkysymys, ken olet . Laita nimikirjaimet teen johtopäätöksiä.

• Anonyymi
        UUSI

Oletko harkinnut että voisit tuhlata omaa aikaasi johonkin muuhun kuin johtopäätösten tekemiseen tämän aloittajaäijän vammaisten jodlausten kohdalla?

• Anonyymi
      UUSI

Mikset jaa sitä panopuhelimen numeroa, yhteystietoja enemmän kuin sukulaisten ja kavereiden numeroita.

• Anonyymi
        UUSI

Tuollaista tietoa voi olla mahdoton saada muulla tavalla kuin hakkeroimalla. Suosittelen ottamaan puheeksi kasvotusten pyytämällä toista numeroa. Itselläni on virallinen numero ja wa numero. Oletko varma ettei juuri sinulla ole se panonumero?

• Anonyymi
        UUSI

Nyt täytyy kyllä sanoa, että näissä banaaleihin monologeihisi laittamissa kommenteissa olet aloittajaäijä ns omimmillas

• Anonyymi
      UUSI

Mielummin wa.

• Anonyymi
        UUSI

wa panorinki naiselle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

wa panorinki naiselle

Sulla sellainen? Kiva kun kerroit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

wa panorinki naiselle

Äläpä toistele äitis termejä

• Anonyymi
        UUSI

Niin, olen aloittajaäijä ymmärtänyt sinun viestisovelluksiin liittyvistä fiksaatiosta, että suhde niihin on jokseenkin kieroutunut

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla sellainen? Kiva kun kerroit.

Koitko saavasi juuri tämän palstaäijän kommentin myötä tärkeää ja ajantasaista tietoa johonkin yksityishenkilöön liittyen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koitko saavasi juuri tämän palstaäijän kommentin myötä tärkeää ja ajantasaista tietoa johonkin yksityishenkilöön liittyen?

Miksei minun ole VPN?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei minun ole VPN?

Koska keskustelupalsta tärkeä viesti tarkista

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska keskustelupalsta tärkeä viesti tarkista

Taa ti ti taa lapsia sapettaa

• Anonyymi
      UUSI

Olen AP eli juuri sinä, juuri sinä, laita mulle viesti.
      Haluan kertoa jotain.

• Anonyymi
        UUSI

Sä AP mies pistät viestei jos vielä välität
        Naiselta

• Anonyymi
        UUSI

öömm..mitä laitan

• Anonyymi
      UUSI

Voin vastata jos on mukava viesti ja lähettäjä.

• Anonyymi
      UUSI

Eli sinä joka et ole ollut pitkään tekemisissä minun kanssani niin laita viesti. Sinä kaunis tummahiuksinen nainen.

• Anonyymi
        UUSI

Niitä nimikirjaimia? Mehän osutaan nimittäin melkein kaikki tähän kuvaukseen 😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä nimikirjaimia? Mehän osutaan nimittäin melkein kaikki tähän kuvaukseen 😅

Ei tarvita nimikirjaimia, voitte lähettää sen viestin kun vaan olette tummahiuksisia naisia. Tiedätte kyllä kenelle lähettää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvita nimikirjaimia, voitte lähettää sen viestin kun vaan olette tummahiuksisia naisia. Tiedätte kyllä kenelle lähettää

Oke oke

• Anonyymi
      UUSI

Ootteko facebook-kavereita?

• Anonyymi
        UUSI

Sinä täällä palstasedän aloituksessa kyselet taas innokkaasti lisätietoa kun sinun pehmeässä päässä on tällanen selontekoon liittyvä oikeutus ja tarve koostaa jatkuvasti jotain. Jatka samaan malliin ihme k-pää mikä lie sinäkin

• Anonyymi
      UUSI

Okei mä laitan!

• Anonyymi
      UUSI

Olen miettinyt, että laitanko viestin vai en. Välitän hänestä edelleen, vaikka aikaa on kulunut. Haluaisin sopia riidat, mutta samalla on pidettävä keskustelu kevyenä. En usko, että hän häiriköisi. Pelkään, että hän on sydämenmurskaaja. 💔

• Anonyymi
        UUSI

Jos olette niin läheisiä että olette riidelleet, niin ei kai viestin laittamisella ole suurta kynnystä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olette niin läheisiä että olette riidelleet, niin ei kai viestin laittamisella ole suurta kynnystä?

Siitä on aikaa, kun olimme läheisiä. 😔 Meillä on tietenkin eri elämät nykyisin. Olen tullut vähän varovaiseksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muista vatvoa jokainen palstaäijän aloituksen sen itse kirjoittama mongerrus kun se vähänkin näyttää feminiiniseltä. Mulkku

• Anonyymi
      UUSI

En kyllä mene facebookiin enkä muihinkaan vastaaviin KUNNIANLOUKKUAS paikkoihin.
      En kyllä syrji vaan he syrjivät joiden kunnioita olen loukannut.
      He ovat sentään PARISUHTEESSA olevia jotka eivät hyväksy, että on Ihan normaalia jos ei ole suhteessa että keskustelee somessa miesten kanssa jotka eivät myöskään ole suhteessa.

• Anonyymi
        UUSI

Haluaisitko aloittajasetä kirjoittaa näille taaperoille vinkkejä miten loukata KUNNIAA netissä tai somessa. Yolo

• Anonyymi
      UUSI

Et sä mitään häiriköi, viesti olisi tervetullut. 🥰

• Anonyymi
        UUSI

Sä petit mua joten en enää viestitä, mulla on jo uus hoito.AS

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä petit mua joten en enää viestitä, mulla on jo uus hoito.AS

Ihanaa, että sulla aloittajaäijä järjestyy nämä asiat nopeasti👍

• Anonyymi
      UUSI

Fossiilibookis chattailevat vanhukset.

• Anonyymi
        UUSI

Nuoria on myös, kaikenikäisiä. Ei kaikki halua olla instassa.

• Anonyymi
        UUSI

Eikö tuo nyt ole ihan sama missä on, vaikka vanhempi sovellus onkin.

• Anonyymi
        UUSI

Keski-ikäiset Markut ja Marjatat tietää iltiksen kommenttiosiossa kaikesta kaiken, varsinkin jos on mahdollisuus haukkua joku nuori nainen pystyyn ja syyllistellä menemään. Lapset ja lapsenlapset saa sitten hävetä vieressä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Keski-ikäiset Markut ja Marjatat tietää iltiksen kommenttiosiossa kaikesta kaiken, varsinkin jos on mahdollisuus haukkua joku nuori nainen pystyyn ja syyllistellä menemään. Lapset ja lapsenlapset saa sitten hävetä vieressä.

Varsinkin naisten kohdalla se on iso facepalm

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varsinkin naisten kohdalla se on iso facepalm

Eikö sulla tamma ole mtn omanarvontuntoa? Lisäys ja osa kolme

• Anonyymi
      UUSI

Jahas, joku random kiihkeähkön oloinen mies, jos joudut jostain syystä menemään nämä hänen ehdot edellä, niin ei hääviä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      1248
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      39
      1003
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      48
      890
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      170
      858
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      73
      850
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      805
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      741
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      191
      715
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      141
      709
    10. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      706
    Aihe