Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms.
Yhä välitän sinusta. En ole koskaan sinua unohtanut.
Laita mulle viesti!!
73
860
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ok. Huomenna.
- AnonyymiUUSI
Luuletko että sulle oli 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko että sulle oli 😂
Ei ollut, mutt voin mä viestin laittaa, toisin kuin sä NÖSSÖ.
- AnonyymiUUSI
Joo, kuulostaa siltä että tosissas olet, kun varmistat, että se sun kaivattu tunnistaa sut tuosta 🙄
- AnonyymiUUSI
Eikö nämä palstaäijän pölinät ole vähän näitä one size fits all- versioita? Toki voit kuvitella juuri jonkun tilittävän juuri sinulle. Kuten vastaavasti nämä räkäiset elämänkoululaiset voi tehdä omia hubbabubbakuvitelmiaan kun tirkistevät näitä viestejä myrkyllisesti
- AnonyymiUUSI
Miksi? Mitä asiaa mulla sulle on? Pää lyö nyt ihan tyhjää.
- AnonyymiUUSI
Voiku oiski ollut tämä häneltä minulle. Mut hän on minut jo varmaan laittanut ö-mappiin.
- AnonyymiUUSI
En ole laittanut. Laita mulle viesti. Haluan tavata.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tavataanko tänään vai huomenna.
-edellinen - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hänet haluaisin tavata tosi paljon, mut hänellä on mun numero eikä mitään ole kuulunut niin siitä on pakko päätellä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hänet haluaisin tavata tosi paljon, mut hänellä on mun numero eikä mitään ole kuulunut niin siitä on pakko päätellä.
En tiedä kuin työnumeron tai mistä mä voin tietää onko vielä töissä siellä. Mones viesti tämä olisi jos laittaisin? Kerrohan se. Ja taasko teen itsestäni naurunalaisen? Ei kai taas. Anna mun kaikki kestää 🔥🤍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kuin työnumeron tai mistä mä voin tietää onko vielä töissä siellä. Mones viesti tämä olisi jos laittaisin? Kerrohan se. Ja taasko teen itsestäni naurunalaisen? Ei kai taas. Anna mun kaikki kestää 🔥🤍
Sulta on tullut mulle 0 viestiä tässä elämässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lue toi yllä oleva kiitos . Tämä kuumuus inhottava sen piikkiin menee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis aloitetaanhan alusta. Mitkä on sun Tampereen työpaikan puhelinnumeron 2 vikaa numeroa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lue toi yllä oleva kiitos . Tämä kuumuus inhottava sen piikkiin menee
Ennen kuin vastaan, mulla on tapana lukea mihin vastaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis aloitetaanhan alusta. Mitkä on sun Tampereen työpaikan puhelinnumeron 2 vikaa numeroa?
Samat kuin sun synttäripäivä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ennen kuin vastaan, mulla on tapana lukea mihin vastaan.
Juupa juu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on sun numero, mutta mistä tiedän että olet hän? En halua laittaa hänelle viestiä, jos en ole varma, että hän sitä toivoo. En halua häpäistä itseäni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on sun numero, mutta mistä tiedän että olet hän? En halua laittaa hänelle viestiä, jos en ole varma, että hän sitä toivoo. En halua häpäistä itseäni.
No jos ajattelet miten monella tasolla mä nolasin viimeksi itseni, niin yksi viesti tuskin kenenkään maailmaa kaataa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jos ajattelet miten monella tasolla mä nolasin viimeksi itseni, niin yksi viesti tuskin kenenkään maailmaa kaataa.
Ja kaksi naista keskustelee keskenään...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän on nyt ollut vähän huonona (terveys).
Ja on kai tietääkseni myös varattu että sori siitä. A naisen kanssa seurustelee ja taitavat kihloissakin olla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja on kai tietääkseni myös varattu että sori siitä. A naisen kanssa seurustelee ja taitavat kihloissakin olla.Reilusti sivusta. Uskomatonta toi sun tarinointi. Et vissiin ihan oikeasti ole ymmärtänyt mikä tilanteemme irl on kun luulet että uskon noin paksua potaskaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et halua häpäistä itseäsi? Luulen että olet häpäissyt itsesi monin tavoin monta kertaa. Ei sen viestin laittaminen pitäisi missään enää tuntua.... Laita vaikka "moi!" jos et muuta voi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samat kuin sun synttäripäivä.
No sit ei ole oikea numero. Oh my God! 😮
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai tältä monologeja vetävältä palstamieheltä ja aapeelta- kuis se sillain🤦♀️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaksi naista keskustelee keskenään...
Miksi nämä palstaäijän surkuhupaisessa monologeissa esittämät esim muka kaksi eri henkilöä olisivat juuri naispuoleisia? Taidat elää hyvin lapsellisessa palstaorientoituneessa todellisuudessa ja pyrit jotenkin mitätöimään näitä tutustumista, mikä tekee sinusta täyden toopen ja ehkä snadisti maanisen oloisen ikuisen palstaselostajan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja on kai tietääkseni myös varattu että sori siitä. A naisen kanssa seurustelee ja taitavat kihloissakin olla.Voi että- olipa aloittaja ja palstasetä yllättävä käänne, että esität näille toksisille reppanoille jotain naista joka tilittää tilanteista. Tämä on naisvihaa jos joku, luuserit. -TT
- AnonyymiUUSI
Nää on just "parhaita" viestejä, jossa pyydetään toinen tekemään asialle jotakin vakkka jonkun syyn varjolla tai miksei itse voi. Jos on tosissaan mielenkiintoa ja halua, niin silloin tehdään itse jotain eikä ulkoisteta sitä toiselle.
- AnonyymiUUSI
Ei se ihan noin mene. Kun molemmat elää parisuhteessa niin toinen voi päättää että mulle voit laittaa viestiä mutta päin vastoin voi olla ettei uskalla laittaa ettei riko toisen parisuhdetta mitenkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ihan noin mene. Kun molemmat elää parisuhteessa niin toinen voi päättää että mulle voit laittaa viestiä mutta päin vastoin voi olla ettei uskalla laittaa ettei riko toisen parisuhdetta mitenkään.
Mistä ihmeestä te saatte tämän ajatuksen että yksi viesti voisi rikkoa jonkun parisuhteen? Jos noin tosiaan kävisi niin minkä arvoinen tuollainen parisuhde edes oli? ei minkään. Parempi että hajosi omaan mahdottomuuteensa.
- AnonyymiUUSI
Sinä se jaksat ulista vuodesta toiseen tälle palstasedälle ja kuvitella vetoavasi sillä jonkun tunteisiin. Oikeastaan pidät näitä puheita lukijoille ja yrität saada heitä tavallaan tätä pakkomielteen kohdettasi vastaan- yhyy
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat ulista vuodesta toiseen tälle palstasedälle ja kuvitella vetoavasi sillä jonkun tunteisiin. Oikeastaan pidät näitä puheita lukijoille ja yrität saada heitä tavallaan tätä pakkomielteen kohdettasi vastaan- yhyy
Ja neljä tolvanaa käynyt oikein peukuttelemassa taas tähän kulkemaan aloitukseen, mikä ei johda messengerkeskusteluun. Voi ei, kamalaa
- AnonyymiUUSI
Ja vielä 1 avainkysymys, ken olet . Laita nimikirjaimet teen johtopäätöksiä.
- AnonyymiUUSI
Oletko harkinnut että voisit tuhlata omaa aikaasi johonkin muuhun kuin johtopäätösten tekemiseen tämän aloittajaäijän vammaisten jodlausten kohdalla?
- AnonyymiUUSI
Mikset jaa sitä panopuhelimen numeroa, yhteystietoja enemmän kuin sukulaisten ja kavereiden numeroita.
- AnonyymiUUSI
Tuollaista tietoa voi olla mahdoton saada muulla tavalla kuin hakkeroimalla. Suosittelen ottamaan puheeksi kasvotusten pyytämällä toista numeroa. Itselläni on virallinen numero ja wa numero. Oletko varma ettei juuri sinulla ole se panonumero?
- AnonyymiUUSI
Nyt täytyy kyllä sanoa, että näissä banaaleihin monologeihisi laittamissa kommenteissa olet aloittajaäijä ns omimmillas
- AnonyymiUUSI
Mielummin wa.
- AnonyymiUUSI
wa panorinki naiselle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
wa panorinki naiselle
Sulla sellainen? Kiva kun kerroit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
wa panorinki naiselle
Äläpä toistele äitis termejä
- AnonyymiUUSI
Niin, olen aloittajaäijä ymmärtänyt sinun viestisovelluksiin liittyvistä fiksaatiosta, että suhde niihin on jokseenkin kieroutunut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla sellainen? Kiva kun kerroit.
Koitko saavasi juuri tämän palstaäijän kommentin myötä tärkeää ja ajantasaista tietoa johonkin yksityishenkilöön liittyen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koitko saavasi juuri tämän palstaäijän kommentin myötä tärkeää ja ajantasaista tietoa johonkin yksityishenkilöön liittyen?
Miksei minun ole VPN?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksei minun ole VPN?
Koska keskustelupalsta tärkeä viesti tarkista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska keskustelupalsta tärkeä viesti tarkista
Taa ti ti taa lapsia sapettaa
- AnonyymiUUSI
Olen AP eli juuri sinä, juuri sinä, laita mulle viesti.
Haluan kertoa jotain.- AnonyymiUUSI
Sä AP mies pistät viestei jos vielä välität
Naiselta - AnonyymiUUSI
öömm..mitä laitan
- AnonyymiUUSI
Voin vastata jos on mukava viesti ja lähettäjä.
- AnonyymiUUSI
Eli sinä joka et ole ollut pitkään tekemisissä minun kanssani niin laita viesti. Sinä kaunis tummahiuksinen nainen.
- AnonyymiUUSI
Niitä nimikirjaimia? Mehän osutaan nimittäin melkein kaikki tähän kuvaukseen 😅
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niitä nimikirjaimia? Mehän osutaan nimittäin melkein kaikki tähän kuvaukseen 😅
Ei tarvita nimikirjaimia, voitte lähettää sen viestin kun vaan olette tummahiuksisia naisia. Tiedätte kyllä kenelle lähettää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvita nimikirjaimia, voitte lähettää sen viestin kun vaan olette tummahiuksisia naisia. Tiedätte kyllä kenelle lähettää
Oke oke
- AnonyymiUUSI
Ootteko facebook-kavereita?
- AnonyymiUUSI
Sinä täällä palstasedän aloituksessa kyselet taas innokkaasti lisätietoa kun sinun pehmeässä päässä on tällanen selontekoon liittyvä oikeutus ja tarve koostaa jatkuvasti jotain. Jatka samaan malliin ihme k-pää mikä lie sinäkin
- AnonyymiUUSI
Okei mä laitan!
- AnonyymiUUSI
Olen miettinyt, että laitanko viestin vai en. Välitän hänestä edelleen, vaikka aikaa on kulunut. Haluaisin sopia riidat, mutta samalla on pidettävä keskustelu kevyenä. En usko, että hän häiriköisi. Pelkään, että hän on sydämenmurskaaja. 💔
- AnonyymiUUSI
Jos olette niin läheisiä että olette riidelleet, niin ei kai viestin laittamisella ole suurta kynnystä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos olette niin läheisiä että olette riidelleet, niin ei kai viestin laittamisella ole suurta kynnystä?
Siitä on aikaa, kun olimme läheisiä. 😔 Meillä on tietenkin eri elämät nykyisin. Olen tullut vähän varovaiseksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muista vatvoa jokainen palstaäijän aloituksen sen itse kirjoittama mongerrus kun se vähänkin näyttää feminiiniseltä. Mulkku
- AnonyymiUUSI
En kyllä mene facebookiin enkä muihinkaan vastaaviin KUNNIANLOUKKUAS paikkoihin.
En kyllä syrji vaan he syrjivät joiden kunnioita olen loukannut.
He ovat sentään PARISUHTEESSA olevia jotka eivät hyväksy, että on Ihan normaalia jos ei ole suhteessa että keskustelee somessa miesten kanssa jotka eivät myöskään ole suhteessa.- AnonyymiUUSI
Haluaisitko aloittajasetä kirjoittaa näille taaperoille vinkkejä miten loukata KUNNIAA netissä tai somessa. Yolo
- AnonyymiUUSI
Et sä mitään häiriköi, viesti olisi tervetullut. 🥰
- AnonyymiUUSI
Sä petit mua joten en enää viestitä, mulla on jo uus hoito.AS
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä petit mua joten en enää viestitä, mulla on jo uus hoito.AS
Ihanaa, että sulla aloittajaäijä järjestyy nämä asiat nopeasti👍
- AnonyymiUUSI
Fossiilibookis chattailevat vanhukset.
- AnonyymiUUSI
Nuoria on myös, kaikenikäisiä. Ei kaikki halua olla instassa.
- AnonyymiUUSI
Eikö tuo nyt ole ihan sama missä on, vaikka vanhempi sovellus onkin.
- AnonyymiUUSI
Keski-ikäiset Markut ja Marjatat tietää iltiksen kommenttiosiossa kaikesta kaiken, varsinkin jos on mahdollisuus haukkua joku nuori nainen pystyyn ja syyllistellä menemään. Lapset ja lapsenlapset saa sitten hävetä vieressä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keski-ikäiset Markut ja Marjatat tietää iltiksen kommenttiosiossa kaikesta kaiken, varsinkin jos on mahdollisuus haukkua joku nuori nainen pystyyn ja syyllistellä menemään. Lapset ja lapsenlapset saa sitten hävetä vieressä.
Varsinkin naisten kohdalla se on iso facepalm
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin naisten kohdalla se on iso facepalm
Eikö sulla tamma ole mtn omanarvontuntoa? Lisäys ja osa kolme
- AnonyymiUUSI
Jahas, joku random kiihkeähkön oloinen mies, jos joudut jostain syystä menemään nämä hänen ehdot edellä, niin ei hääviä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1461248Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli391003Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48890Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva170858Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73850Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36805- 54741
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy191715Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali141709Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42706