Vanhemmalle naiselle

Anonyymi-ap

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan en tule liitetyksi häneen.

Ei näitä jaksa enää selailla. Erikoisia juttuja joista suurimman osan ohitan. Ei tämä toimi.

Olet yhä sydämessäni. En ole kokenut mitään yhtä ihmeellistä kuin sinä tämän elämäni aikana. Olen kyllä rakastanut mutta sinua ajatellen olen valmis ja olen ollut valmis kohtaamaan omat vaikeuteni. Kun tapasin sinut niin huomasin kuinka suuri pimeys voi olla ihmisen ympärillä, jos ei ole rakkautta tai hengellistä tarkoitusta. En edelleenkään tiedä koskettiko Jumala minua sinun kautta vai oletko sen lisäksi tarkoitettu tulemaan elämääni.

En halua mitään jos sinä et sitä toivo, mutta tällä hetkellä yhä vain, toivon että saan nähdä sinut. Toivon näkeväni sinut, haluan pysähtyä ja jutella ja katsoa miltä tuntuu. Onhan meillä kuitenkin omat persoonamme ja paljon ikäeroa, vaikka kokemus syvästä yhteydestä olisikin molemminpuolista.

Kaipaan myrskyävää merta.

32

723

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Juurikin näin

• Anonyymi
      UUSI

Koska olet kirjoitellut tänne enemmän? Osuu tavallaan, mutten lue näitä ikinä kuin sieltä täältä. Mitä tarkoitat isolla ikäerolla?

• Anonyymi
        UUSI

Toisinaan. Tarkoitan yli 20vuoden ikäeroa.
        t.ap

• Anonyymi
      UUSI

Nuor mies päässy ekan kerran p*llun päälle ja heti on niin syvää yhteyttä että

• Anonyymi
        UUSI

Tuskin on päässyt.

• Anonyymi
        UUSI

Nuorilla miehillä on vielä inhimillisyys jäljellä toisin kun kaikkeen turtuneilla vanhoilla.

• Anonyymi
        UUSI

Ainakin hän ilmaisee itseään kauniimmin kuin mihin sinä ikinä pystyisit ilmeisesti kun katsoo sinun tökeröä kommenttiasi.

• Anonyymi
      UUSI

Kaipaus myskyävästä merestä 🤔
      Suuri ikäero, meinaa varmaankin että toisella on tuoreempi näkemys asioista ja toisella hieman vanhempi tieto. Joskus näkee, toisinaan toivoo tai sitten ei.
      Kuitenkaan et ole yksin, olethan yksi meistä, muista kanssakulkijoista. Eikä sitä tiedä mihin tuuli kuljettaa 🌬
      Lämpöä ja rakkautta 💓

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos. Toiveikas kirjoitus.
        t.ap

• Anonyymi
      UUSI

Nuoremmalle miehelle.
      Minäkin haluan tältä palstalta pois, mutta ennenkaikkea tavata ja jutella. Ollaan erilaisia, mutta samanlaisia ja tunnetta ei voi ohittaa, koska se on niin syvä.

En halua enempää tänne asioita kertoa, koska mietin, että tuokin kirjoituksesi saattaa olla jonkun toisen tekemä provo.

Kysynkin nyt sulta, että ollaanko oltu kontaktissa aiemmin palstan ulkopuolella?

• Anonyymi
        UUSI

Ei ikinä missään!voit lopettaa ton valehtelun naisista!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ikinä missään!voit lopettaa ton valehtelun naisista!

TÄH?

• Anonyymi
        UUSI

Olemme tavanneet oikeasti.
        t.ap

• Anonyymi
      UUSI

Näistä ei tosiaan tiedä mikä kenellekin on ja kuka milloinkin kaipaa.
      Varmaan vaan on että kun tavataan ja sekin päivä vielä tulee, on mahdollisuus keskustella.
      Niin vakavasti otat täällä kirjoitettuja viestejä vaan se mikä ratkaisee ja millä on merkitystä on että tapaamme aivan henkilökohtaisesti.
      Olen avoin keskustelulle ja kuuntelen mielelläni sinua.
      t. Se yksi, iätön 🙂

• Anonyymi
        UUSI

Sisällytin hänelle selvän asian tekstiini, jotta hän voi tunnistaa jos sattuu lukemaan.
        t.ap

• Anonyymi
      UUSI

Mulla on varmaan ikivanha sielu, vaik en ikäiseltäni ihan näytäkään. Kauniisti kirjoitit, mut meil se ikäero ei oo niin suuri että ei sitte taaskaan mulle... ♥️

• Anonyymi
        UUSI

Pahoittelut. Ja enhän itsekään tiedä näkeekö hän tätä edes.
        t.ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pahoittelut. Ja enhän itsekään tiedä näkeekö hän tätä edes.
        t.ap

Kyllä näin. Mäkin haluan sinut.

• Anonyymi
        UUSI

Sivusta mikä on ikä erosi? Onko noin 7 vuotta?

• Anonyymi
      UUSI

Sanot, ettet halua mitään, jos minä en sitä toivo. Mitä syytä sitten olisi pysähtyä ja jutella? Tiedät kyllä mitä minä ajattelen. Ei se ole mihinkään muuttunut. Jos haluat jutella purkaaksesi mieltäsi ja päästäksesi eteenpäin, niin se onnistuu kyllä. Tiedät miten minuun saa yhteyden.

• Anonyymi
      UUSI

Meidän pitää tavata, jos olet se päälle kolmekymppinen mies. Odotan sun yhteydenottoa.

• Anonyymi
      UUSI

Ihanasti kirjoitettu rakas. Mäkin haluan kohdata❤️🥰

• Anonyymi
        UUSI

Jaahas. Lentolakko sitte loppunut.
        -sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

-sivusta

Tuo taisi olla joku gubbe tai muu matkija.
        Vain sun oon edelleen ja pysyn. Sivusta ❤️😘

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo taisi olla joku gubbe tai muu matkija.
        Vain sun oon edelleen ja pysyn. Sivusta ❤️😘

Ihanaa rakas ❤️🤗😘🔥

• Anonyymi
      UUSI

Siitä vaan optimisti-jolla vesille. Merellä näyttäs salamoivan.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvää yötä eräälle vähän nuoremmalle miehelle❣️Älä sitä myrskyä haikaile, sitä saa nähdä ja kokea ihan riittävästi. Nyt meen nukkumaan, vanhalla on aamulla vanhan velvollisuudet.
      👵/👱🏻‍♀️

• Anonyymi
        UUSI

Minä puolestani toivotan hyvää yötä ainoalle kaipaamalleni miehelle jolle olen kasvotusten kertonut että rakastan häntä. Mikään mummo en ole. Tämä siis nuoremmalle miehelle
        👱🏻‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä puolestani toivotan hyvää yötä ainoalle kaipaamalleni miehelle jolle olen kasvotusten kertonut että rakastan häntä. Mikään mummo en ole. Tämä siis nuoremmalle miehelle
        👱🏻‍♀️

Oletko sinä se A nainen?

• Anonyymi
      UUSI

Hieno kirjoitus, mutta miksi jättäisit minut niin yksin? Luulen tietäväni, että olisin vain avoin tie johonkin sinun toiseen.

• Anonyymi
      UUSI

Muistan kyllä katseesi, nuo syvän siniset, kristallinkirkkaat altaat, jotka tuijottivat syvälle sieluun. Tuon aivan ensimmäisen tapaamisen, jolloin olin katsonut tuohon pimeyteen – ei, tuohon valoon silmissäsi. Myötätuntoa ilman puhettakaan, ja kätesi, lohdun ja huolenpidon tarjoaminen. Huoli täällä missä jokainen oman taivaansa tai helvettinsä keskellä on aina sykähdyttävää. Yhtäkkinen moninaisten tuntemusten välähdys, olit peili omille haluilleni. Ja siinä paikassa vetovoiman laki alkoi rakentua. Kun tulet ulos myrskystä, et ole se sama, joka meni sinne. Siitä tässä myrskyssä on kyse. Tiedän mitä tämä on ja mitä ei.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      1012
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      37
      907
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      839
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      50
      751
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      734
    6. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      731
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      32
      723
    8. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      676
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      187
      670
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      136
      665
    Aihe