Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni?
Huomasitko jännittikö kaivattuasi? Miten näkyi?
Menikö tapaaminen kuten odotit vai jäikö jokin kaivelemaan?
Kun viimeksi tapasit kaivattusi
47
839
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se huomannut. Jäi sanomatta ja tekemättä. Toimin aivan etilailla kuin olisin oikeasti halunnut
- Anonyymi
Täällä kirjoittavat ei ole nähneet kaivattuaan IRL kuin enintään vuosia sitten ennen nettiaikaa.
- Anonyymi
Siis toinen kysymys oli: jännittikö kaivattusi sinua? Ap.
- Anonyymi
Yllätyin että hän oli sielä vaikka tunsinkin hänen katseensa takanani hetkeä aikaisemmin
- Anonyymi
Missä näit hänet?
- Anonyymi
Toivotin hänelle kivaa viikonloppua ja että nähdään ensi viikolla. Tuota ennen pientä jutustelua. Olisin halunnut kertoa kuinka ihana hän on ja monta muuta asiaa jotka on jäänyt sanomatta. 😳
En tiedä jännittikö hän, keskityin siihen että pysyin itse mahdollisimman tyynenä. Tuskin onnistuin. Naiselle tämä. - Anonyymi
Joo, jännipä tuo. Juu.
https://m.youtube.com/watch?v=foE0EPR58Gc - Anonyymi
Parempi ettei niitä liikaa mieti, alkaa vaan naurattamaan 😂
Tarkoituksella näkemiset taas on olleet täyttymystä ja pelkkää onnea.- Anonyymi
Joo, niin naurattaa 🤭😂
- Anonyymi
oltas ehkä voitu olla vähän likempänä toisiamme.... aurinko häntä niin häikäisi...
haluaisin niin halata häntä pyörätiellä 10min.... olla vaa...
läheisyyttä ja lämpöä J<3L- Anonyymi
Sitä mäkin haluan J. 🤗😘Ai, et ne katseet..🔥❤️
- Anonyymi
Minä jännitin. 🫣 En huomannut että hän olisi niinkään mutta Osa paremmin kait semmoset peittääkin 😘
- Anonyymi
Se oli vielä sitä aikaa, että ajattelin hänenkin olevan kiinnostunut. Olin näkevinäni jopa pientä jännitystä. Itse en niinkään jännittänyt. Tuolloin sain kuitenkin selville, että voi olla että näkemisemme loppuisivat mahdollisesti kokonaan. Se sai alulle epäilyksen ettei hän olekaan kiinnostunut minusta. (Tämä varmistui myöhemmin) Olin suunnitellut, että tapaamisessa vihjaisisin seuraavasta viikonlopusta, jolloin voisimme nähdä. Selvisi, ettei hän ole tulossa paikkaan, missä voisimme nähdä. En halunnut kokea enempää pettymyksiä, joten lähdin ajoissa, kun fiilis vielä oli ok.
- Anonyymi
Missä olisit hänet halunnut nähdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä olisit hänet halunnut nähdä?
Kaupunkifestari. Nyt hyvää yötä.
- Anonyymi
Viikko sitten nähtiin. Ei jännittänyt yhtään, vain rentoa jutustelua.
- Anonyymi
Mua ei jännittänyt oikeastaan ollenkaan. Tai no ehkä vähän, mutta aika vähän. Hän käyttäytyi omituisesti, tulkitsin sen niin, että hän oli suuttunut minulle. On kai pieni mahdollisuus, että hän ei ollutkään vihainen vaan jännitti. Minua suretti ajatus, etä hän oli vihainen minulle. Nyt ajattelen, että jos hän olikin vihainen, en voi sille mitään. En ole ainakaan tarkoituksella ikinä tehnyt hänelle mitään ikävää, joten en voi ottaa vastuuta hänen tunteistaan.
- Anonyymi
En tiedä
- Anonyymi
Lokakuussa, oltiin viikko samassa paikassa. Toki hänen näkemisensä aina vähän jännittää. Hänestä en ota selvää. Hän on hyvin vaikeasti luettava.
- Anonyymi
Hän nauroi kaikelle ja oli muutenkin ylimielinen ja kylmä. Pidin siitä.
- Anonyymi
Jännitti. Olimme riidelleet aiemmin ja eräänä kauniina päivänä törmäsimme yhdessä paikassa. Hän olisi ehkä halunnut jutella ja minä en pystynyt. Huomasin, että hänkin jännitti. Sanat takertuivat kurkkuun kiinni.
- Anonyymi
Taidettiin molemmat jännittää, mutta hän jotenkin rohkaistui loppukeväästä, kun minä taas olin enimmäkseen sanaton ja lukossa hänen suuntaan. Saattoi ihmetellä, koska muiden kanssa olin jotenkin pehmeämpi ja kivempi. Oh well.
- Anonyymi
Pitäisikö korjata tilanne? Ettei tule väärinkäsityksiä
- Anonyymi
Tapasin hänet ensimmäistä kertaa joten en jännittänyt. Illan aikana huomasin havahduin siihen, että tunsin vetoa häntä kohtaan. En tiedä huomasiko hän sen.
- Anonyymi
Ei jännitänyt ehkä vähän oli kiusaantunut olo. Jäin vaan miettimään että oliko se hän. Vähän harmitti etten edes moikamnut jos se oli hän. Oltiin kuitenkin pitkään ihan vierekkäin. En tiedä jännitikö häntä. Ainakin hän tuijotti minua koko ajan.
- Anonyymi
Jännitti tosi paljon mutta ei se näkynyt koska en mennyt juttelemaan
- Anonyymi
Rentoa juttelua
- Anonyymi
sinisillä silmillään katsoi minuun ja oli elementissään. olin yhtä hymyä.
- Anonyymi
🔥💫😘
- Anonyymi
Liittyikö siihen keskusteluun jonkun suunnitelmat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🔥💫😘
Siniset on tie sydämeeni :) ei auta
- Anonyymi
Hän kalpeni kauhusta..
- Anonyymi
Olen aina aika kalpea 🤣👻
- Anonyymi
Vitutti suunnattomasti
- AnonyymiUUSI
Miks?
- AnonyymiUUSI
Mä olin ihan paiseissa ennen tilannetta ja sen aikana en pystynyt ajattelemaan mitään. Hän oli niin ihanan rauhallinen.
- AnonyymiUUSI
Näytti vain, pinnan alla kuohui 🤣🤭❤️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näytti vain, pinnan alla kuohui 🤣🤭❤️
Ihana kuulla! Pusu hänelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kuulla! Pusu hänelle.
😚😚😚😚💋🤗
- AnonyymiUUSI
Ensin jännitti ja sitten panetti. Hän oli neutraali.
- AnonyymiUUSI
😂😂😂
- AnonyymiUUSI
Perus.
- AnonyymiUUSI
Olin vihdoin rento, oma iloinen itseni.. edellisellä kerralla olin aivan paniikki-jäässä. Hän oli kuitenkin muuttunut kylmäksi ja etäiseksi.. eikä häntä sen jälkeen ole näkynyt. Oma moka, en pystynyt parempaan. En tiedä näemmekö enää ja jos näemmekin, kiinnostaako häntä enää. Hän on silti ihana muisto matkallani, vaikka se menikin näin.
- AnonyymiUUSI
Ainahan se mukavalla tavalla jännittää, eli ihastus kutkuttaa kun odotus ja tahto nähdä on olemassa. Hetkessä ei aivan tiedä kuinka reagoi, ja liian pitkä tuijottaminen on hieman epäkohteliasta, mutta kun on niin kova halu katsoa ja nauttia. Silloin kun pitää katsomastaan, ajattelee hyvin paljon pienessä ajassa. tahtoisi siirtyä lähemmäksi ja tuntea vieressä olevasta ihanasta ihmisestä tuleva positiivinen, hymyilyttävä sydämessä tuntuva väreily. Jos kyseessä nainen, tuntuu kuin naisen hiukset leijailisivat kasvoille, ja naisen tuoksu huumaisi maailmasta kaiken hetkessä kadoksiin, kuin tyhjentäisi naisen ympäristön tyhjäksi turhuuksista. Jännittäminen kuuluu luontevaan ihastumiseen, ihastunut ihminen kyllä tietää käyttäytyvänsä ja osoittavansa tahtomattaan ihastusta, sitä ei voi olla tavalla tai toisella näyttämättä, hymy karkaa tahtomattaan tai toisen lähellä suusta alkaa virtaamaan outoa puhetta jota ei tunnista itse eikä edes muista enää hetken kuluttua, on vetovoiman hetki joka saa pysymään kiinni otteessaan ja toivomaan että naisen mieli olisi myös avoin, ja pysähtynyt kahdenkeskiseen tunteiden vaihtoon. Naisen seurassa kuuluu olla kasvokkain, joko silmät avoinna tai suljettuna, jännittää vaikka suhde olisi jo hetken kestänyt, koska se tekee hetkeen oman herkkyytensä, aistimuksen jota normaalissa elämässä ei pääse kokemaan.
https://www.youtube.com/watch?v=NeB-H3zJmQM&list=RDNeB-H3zJmQM&start_radio=1 - AnonyymiUUSI
Tapahtuma oli käsikirjoitettu.
- AnonyymiUUSI
Tiesin että olit jo vähän valmiiksi katellut niitä 😘🤭☺️
- AnonyymiUUSI
Olisiko ollut joskus 1986?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1301000Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37907Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47839Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50741Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143734- 54731
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32723Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42676Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187670Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136665