Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Anonyymi-ap

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni?
Huomasitko jännittikö kaivattuasi? Miten näkyi?
Menikö tapaaminen kuten odotit vai jäikö jokin kaivelemaan?

47

839

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se huomannut. Jäi sanomatta ja tekemättä. Toimin aivan etilailla kuin olisin oikeasti halunnut

• Anonyymi

Täällä kirjoittavat ei ole nähneet kaivattuaan IRL kuin enintään vuosia sitten ennen nettiaikaa.

• Anonyymi

Siis toinen kysymys oli: jännittikö kaivattusi sinua? Ap.

• Anonyymi

Yllätyin että hän oli sielä vaikka tunsinkin hänen katseensa takanani hetkeä aikaisemmin

• Anonyymi

Missä näit hänet?

• Anonyymi

Toivotin hänelle kivaa viikonloppua ja että nähdään ensi viikolla. Tuota ennen pientä jutustelua. Olisin halunnut kertoa kuinka ihana hän on ja monta muuta asiaa jotka on jäänyt sanomatta. 😳

En tiedä jännittikö hän, keskityin siihen että pysyin itse mahdollisimman tyynenä. Tuskin onnistuin. Naiselle tämä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Parempi ettei niitä liikaa mieti, alkaa vaan naurattamaan 😂

Tarkoituksella näkemiset taas on olleet täyttymystä ja pelkkää onnea.

• Anonyymi

Joo, niin naurattaa 🤭😂

• Anonyymi

oltas ehkä voitu olla vähän likempänä toisiamme.... aurinko häntä niin häikäisi...
      haluaisin niin halata häntä pyörätiellä 10min.... olla vaa...

läheisyyttä ja lämpöä J<3L

• Anonyymi

Sitä mäkin haluan J. 🤗😘Ai, et ne katseet..🔥❤️

• Anonyymi

Minä jännitin. 🫣 En huomannut että hän olisi niinkään mutta Osa paremmin kait semmoset peittääkin 😘

• Anonyymi

Se oli vielä sitä aikaa, että ajattelin hänenkin olevan kiinnostunut. Olin näkevinäni jopa pientä jännitystä. Itse en niinkään jännittänyt. Tuolloin sain kuitenkin selville, että voi olla että näkemisemme loppuisivat mahdollisesti kokonaan. Se sai alulle epäilyksen ettei hän olekaan kiinnostunut minusta. (Tämä varmistui myöhemmin) Olin suunnitellut, että tapaamisessa vihjaisisin seuraavasta viikonlopusta, jolloin voisimme nähdä. Selvisi, ettei hän ole tulossa paikkaan, missä voisimme nähdä. En halunnut kokea enempää pettymyksiä, joten lähdin ajoissa, kun fiilis vielä oli ok.

• Anonyymi

Missä olisit hänet halunnut nähdä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä olisit hänet halunnut nähdä?

Kaupunkifestari. Nyt hyvää yötä.

• Anonyymi

Viikko sitten nähtiin. Ei jännittänyt yhtään, vain rentoa jutustelua.

• Anonyymi

Mua ei jännittänyt oikeastaan ollenkaan. Tai no ehkä vähän, mutta aika vähän. Hän käyttäytyi omituisesti, tulkitsin sen niin, että hän oli suuttunut minulle. On kai pieni mahdollisuus, että hän ei ollutkään vihainen vaan jännitti. Minua suretti ajatus, etä hän oli vihainen minulle. Nyt ajattelen, että jos hän olikin vihainen, en voi sille mitään. En ole ainakaan tarkoituksella ikinä tehnyt hänelle mitään ikävää, joten en voi ottaa vastuuta hänen tunteistaan.

• Anonyymi

En tiedä

• Anonyymi

Lokakuussa, oltiin viikko samassa paikassa. Toki hänen näkemisensä aina vähän jännittää. Hänestä en ota selvää. Hän on hyvin vaikeasti luettava.

• Anonyymi

Hän nauroi kaikelle ja oli muutenkin ylimielinen ja kylmä. Pidin siitä.

• Anonyymi

Jännitti. Olimme riidelleet aiemmin ja eräänä kauniina päivänä törmäsimme yhdessä paikassa. Hän olisi ehkä halunnut jutella ja minä en pystynyt. Huomasin, että hänkin jännitti. Sanat takertuivat kurkkuun kiinni.

• Anonyymi

Taidettiin molemmat jännittää, mutta hän jotenkin rohkaistui loppukeväästä, kun minä taas olin enimmäkseen sanaton ja lukossa hänen suuntaan. Saattoi ihmetellä, koska muiden kanssa olin jotenkin pehmeämpi ja kivempi. Oh well.

• Anonyymi

Pitäisikö korjata tilanne? Ettei tule väärinkäsityksiä

• Anonyymi

Tapasin hänet ensimmäistä kertaa joten en jännittänyt. Illan aikana huomasin havahduin siihen, että tunsin vetoa häntä kohtaan. En tiedä huomasiko hän sen.

• Anonyymi

Ei jännitänyt ehkä vähän oli kiusaantunut olo. Jäin vaan miettimään että oliko se hän. Vähän harmitti etten edes moikamnut jos se oli hän. Oltiin kuitenkin pitkään ihan vierekkäin. En tiedä jännitikö häntä. Ainakin hän tuijotti minua koko ajan.

• Anonyymi

Jännitti tosi paljon mutta ei se näkynyt koska en mennyt juttelemaan

• Anonyymi

Rentoa juttelua

• Anonyymi

sinisillä silmillään katsoi minuun ja oli elementissään. olin yhtä hymyä.

• Anonyymi

🔥💫😘

• Anonyymi

Liittyikö siihen keskusteluun jonkun suunnitelmat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🔥💫😘

Siniset on tie sydämeeni :) ei auta

• Anonyymi

Hän kalpeni kauhusta..

• Anonyymi

Olen aina aika kalpea 🤣👻

• Anonyymi

Vitutti suunnattomasti

• Anonyymi
        UUSI

Miks?

• Anonyymi
      UUSI

Mä olin ihan paiseissa ennen tilannetta ja sen aikana en pystynyt ajattelemaan mitään. Hän oli niin ihanan rauhallinen.

• Anonyymi
        UUSI

Näytti vain, pinnan alla kuohui 🤣🤭❤️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näytti vain, pinnan alla kuohui 🤣🤭❤️

Ihana kuulla! Pusu hänelle.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana kuulla! Pusu hänelle.

😚😚😚😚💋🤗

• Anonyymi
      UUSI

Ensin jännitti ja sitten panetti. Hän oli neutraali.

• Anonyymi
        UUSI

😂😂😂

• Anonyymi
        UUSI

Perus.

• Anonyymi
      UUSI

Olin vihdoin rento, oma iloinen itseni.. edellisellä kerralla olin aivan paniikki-jäässä. Hän oli kuitenkin muuttunut kylmäksi ja etäiseksi.. eikä häntä sen jälkeen ole näkynyt. Oma moka, en pystynyt parempaan. En tiedä näemmekö enää ja jos näemmekin, kiinnostaako häntä enää. Hän on silti ihana muisto matkallani, vaikka se menikin näin.

• Anonyymi
      UUSI

Ainahan se mukavalla tavalla jännittää, eli ihastus kutkuttaa kun odotus ja tahto nähdä on olemassa. Hetkessä ei aivan tiedä kuinka reagoi, ja liian pitkä tuijottaminen on hieman epäkohteliasta, mutta kun on niin kova halu katsoa ja nauttia. Silloin kun pitää katsomastaan, ajattelee hyvin paljon pienessä ajassa. tahtoisi siirtyä lähemmäksi ja tuntea vieressä olevasta ihanasta ihmisestä tuleva positiivinen, hymyilyttävä sydämessä tuntuva väreily. Jos kyseessä nainen, tuntuu kuin naisen hiukset leijailisivat kasvoille, ja naisen tuoksu huumaisi maailmasta kaiken hetkessä kadoksiin, kuin tyhjentäisi naisen ympäristön tyhjäksi turhuuksista. Jännittäminen kuuluu luontevaan ihastumiseen, ihastunut ihminen kyllä tietää käyttäytyvänsä ja osoittavansa tahtomattaan ihastusta, sitä ei voi olla tavalla tai toisella näyttämättä, hymy karkaa tahtomattaan tai toisen lähellä suusta alkaa virtaamaan outoa puhetta jota ei tunnista itse eikä edes muista enää hetken kuluttua, on vetovoiman hetki joka saa pysymään kiinni otteessaan ja toivomaan että naisen mieli olisi myös avoin, ja pysähtynyt kahdenkeskiseen tunteiden vaihtoon. Naisen seurassa kuuluu olla kasvokkain, joko silmät avoinna tai suljettuna, jännittää vaikka suhde olisi jo hetken kestänyt, koska se tekee hetkeen oman herkkyytensä, aistimuksen jota normaalissa elämässä ei pääse kokemaan.
      https://www.youtube.com/watch?v=NeB-H3zJmQM&list=RDNeB-H3zJmQM&start_radio=1

• Anonyymi
      UUSI

Tapahtuma oli käsikirjoitettu.

• Anonyymi
        UUSI

Tiesin että olit jo vähän valmiiksi katellut niitä 😘🤭☺️

• Anonyymi
      UUSI

Olisiko ollut joskus 1986?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      1000
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      37
      907
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      47
      839
    4. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      50
      741
    5. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      143
      734
    6. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      54
      731
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      32
      723
    8. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      676
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      187
      670
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      136
      665
    Aihe