Noniin alotan sillä että olen 13v ja että noin 4vk sit mua stressas se et mulla olisi diabetes ja sen takia en saanut unta kuin 4h neljänä päivänä. Kun sain tietää että diabetesta ei ollut, alkoi myöhemmin käsien tärinä noin päivä myöhemmin. Alussa jos laitoin käden vaikka vaakasuoraan ilman tukea se tärisi, mutta ei nykyään. Nykyään jos nostan rannetta nii huomaan että kädet tärisee tai jos nostan kyynerpään kohalta ylos päin niin sama juttu ahistaa jos olisi joku PARKINSONIN tauti mutta voisiko joku kertoa onko tämä jotain vakavaa.
Ja myös se että olen huomannut hiuksista että tärisee joka 1.5 sekuntti vähän.
Sydanfilmi ja verikokeen arvot oli myös ok kun tehtiin sillon kun epäiltiin diabetesta.
Pliis arvostan vastausta en pysty elää tässä stressissä. T.13v poika
Mun käsien tärinä pelottaa
7
92
Vastaukset
- Anonyymi
No ensin tulee mielee että toi on vaan murrosikäsen epävarmuutta.
Mee lasten ja nuorten neurologiselle tutkimuksiin niin saat varmuuden. - Anonyymi
Parkinssonin tauti taitaa olla vanhemman väestön sairaus. Itselläkin välillä sormet väpättää eikä mikään auta. Voi johtua niskastakin jos stressi on jäykistänyt ja jumittanut. Itse olen jo vanhempaa ikäluokkaa mutta en ole käynyt missään tutkimuksissa. Puhu vanhemmillesi tai koulun terveydenhoitajalle,ei tarvii elää epävarmuudessa jos asia sinua vaivaa.
- Anonyymi
Joo mullahan sit varmaa niska sen tekee ku huomannu ku ainaku ku sillei vaik esim pyörittää niskaa nii kokoaja naksuu
- Anonyymi
PerttuHei kirjoitti:
Hei voisitko vielä kertoa voiko aistiyliherkkyys liittyä tähän?
Voi se liittyä. Jos sulla on joku lääkäri jolla käyt nii puhu sille.
Tapasin tällä viikolla naisen joka oli sairastunut Parkinssoniin päälle kolmikymppisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995