"Joku nikki" tuolla toisessa avauksessa väitti, että miesnikit ovat kitkeriä ja katkeria ja naisnikit paljokin avoimempia ja sen sellaista.
Siellä oli myös yksi täysin päinvastainen kommentti.
Itse en ole edes ajatellut tuollaista kahtiajakoa. En välitä noista mies- ja naisasetteluista. Jos joku on katkera ja kitkerä, niin kyllä se sieltä sitten kirjoitusten kautta paistaa aikaslailla nopeasti esille.
Yksi juttu kuitenkin tuli näistä mieleen: Vastaatko sinä eri tavalla miehelle, kuin naiselle tiukassa väännössä?
Kumpi on kitkerämpi tällä palstalla?
88
2457
Vastaukset
- n52
mutta ehkä ja taas kuitenkin en sillä enhän aina edes tiedä onko kysessä mies vai nainen.
Toisaalta kyllä kirjoitustyyli aika paljon paljastaa.- väännössä
ei ole väliä kumpi on vastaajana, ei vaikuta tyyliin, eikä sitä aluksi edes tiedä kumpaa sukupuolta vastaaja on ennenkuin alkaa kitinä, vasta se paljastaa lopulta.
- n52
väännössä kirjoitti:
ei ole väliä kumpi on vastaajana, ei vaikuta tyyliin, eikä sitä aluksi edes tiedä kumpaa sukupuolta vastaaja on ennenkuin alkaa kitinä, vasta se paljastaa lopulta.
sinusta paljastaa?
Miehen kitisijäksi? - n52
väännössä kirjoitti:
ei ole väliä kumpi on vastaajana, ei vaikuta tyyliin, eikä sitä aluksi edes tiedä kumpaa sukupuolta vastaaja on ennenkuin alkaa kitinä, vasta se paljastaa lopulta.
että kukaan ei suostu munkaa kuin pari kommenttia kinaamaan siis tälleen kevyest.
Hitto tossa sitä kitinää nyt oli.
byäää mua ei ymmärrä kukaan. - Jermu
n52 kirjoitti:
että kukaan ei suostu munkaa kuin pari kommenttia kinaamaan siis tälleen kevyest.
Hitto tossa sitä kitinää nyt oli.
byäää mua ei ymmärrä kukaan.Pitäiskö sun kanssa sitten kinastella jostain?
- n52
Jermu kirjoitti:
Pitäiskö sun kanssa sitten kinastella jostain?
mä vietän aina välillä teemajuttuja ja tänään on minä surkeena keskipiste päivä.
- Jermu
n52 kirjoitti:
mä vietän aina välillä teemajuttuja ja tänään on minä surkeena keskipiste päivä.
paitsi meikäläisen kaltaisilta ammattitappelijoilta..Kjäh!
- n52
Jermu kirjoitti:
paitsi meikäläisen kaltaisilta ammattitappelijoilta..Kjäh!
minua harrastelijaksi vai.
- Jermu
n52 kirjoitti:
minua harrastelijaksi vai.
harrastelija, mutta vielä on ahtopaineet hukassa Turboahtimessa. Kyllä susta tappelija tulee.
- n52
Jermu kirjoitti:
harrastelija, mutta vielä on ahtopaineet hukassa Turboahtimessa. Kyllä susta tappelija tulee.
mulle tuli kumminkiin koska sain mitä hain.
Ma en kyllä ymmärrä tosta salakielestä mitään ja siinä tuli yksi surkuttelu.
- eeroliini
En oikein tiedä ketkä ovat varmuudella miehiä mutta tytöt täällä melkein aina iloisia ja hauskoja
- Jermu
Onkos toi sun nikkisi joku entisen heilan antama lemppari, vai?
- eeroliini
Jermu kirjoitti:
Onkos toi sun nikkisi joku entisen heilan antama lemppari, vai?
Oikeastaan alunperin Ellori
- Jermu
eeroliini kirjoitti:
Oikeastaan alunperin Ellori
Onneksi muut ei nähny tota...ELLORI...Ei helvata..Ensi kerran, kun otan sikarin ja konjakin, uhraan ajatuksen tuolle jutulle.
- eeroliini
Jermu kirjoitti:
Onneksi muut ei nähny tota...ELLORI...Ei helvata..Ensi kerran, kun otan sikarin ja konjakin, uhraan ajatuksen tuolle jutulle.
Ihailin pikkupoikana Errol Flynniä ja faija alkoi kutsua Erroliksi mutta sisko vähän väänsi nimen kun oli kai helpompi lausua
- Jermu
eeroliini kirjoitti:
Ihailin pikkupoikana Errol Flynniä ja faija alkoi kutsua Erroliksi mutta sisko vähän väänsi nimen kun oli kai helpompi lausua
(revin tässä viimeisiä hiuksenpätkiä päästä samalla)
Siis ihailit tuollaista Amerikkalaisten Marco B. tyyppiä..Aaaaaaarrrrghhhh! Seikkailuelokuvien törkyinen tähti. - eeroliini
Jermu kirjoitti:
(revin tässä viimeisiä hiuksenpätkiä päästä samalla)
Siis ihailit tuollaista Amerikkalaisten Marco B. tyyppiä..Aaaaaaarrrrghhhh! Seikkailuelokuvien törkyinen tähti.Olin alle kouluikäinen,no mutta naistenmieshän Flynn oli,kuoli tosin viinaan,sensijaan supermiehekäs Rock Hudson AIDS:iin
- Jermu
eeroliini kirjoitti:
Olin alle kouluikäinen,no mutta naistenmieshän Flynn oli,kuoli tosin viinaan,sensijaan supermiehekäs Rock Hudson AIDS:iin
vaan sellainen kiiltokuvapoika muuten vaan. Ryöööks!
Rocky sen sijaan oli sellainen veneenpoiju. - eeroliini
Jermu kirjoitti:
vaan sellainen kiiltokuvapoika muuten vaan. Ryöööks!
Rocky sen sijaan oli sellainen veneenpoiju.Oma ikäluokkasi kai leikki jo pyssyillä mutta me pojat miekkailtiin
- maron
me naisetko katkeria ja kitkeriä - eihän nyt tokikaan - mehän olemme hentoja, siroja, viattomia, kauniita, eteerisiä olentoja ilman kitkeryyden häivääkään :)))))) Mitä hirvittävää sainkaan lukea, olen pohjiani myöten järkyttynyt (siis jalkapohjia)
- erilailla
Rehellisesti vastaan erilailla miehille kuin naisille. Miehille pitää vääntää rautalangasta, naiset ymmärtää vähemmällä ja jos erehtyy sukupuolesta, niin vastaus jo paljastaa kumpi on.
Nainen- Jermu
tiedätsä, kun mulla tais olla joku roska silmässä, niin luin tuon nikkisi Gorillailla..
Juu sitten asiaan..Joo, olet väärässä.
- yopollo
täällä kuin muuallakin että miehet tönivät toisiaan ja naiset nokkivat toisiaan. Sukupuolirajan yli normaali hetero pyrkii olemaan jos ei nyt höveli niin ainakin sisäsiisti.
Miesten töniminen on sen verran suoraa että sen kaikki näkevät, naisten nokkiminen on pikkuisen peitellympää ainakin kun miehiä on läsnä.- maron
et kai väitä että olisin jotenkin peitellysti sinut yrittänyt kyniä? Haa - kyllä naisetkin osaavat tapella aika näyttävästi. En tiedä tappeleeko täällä muut naiset niin paljon - tuskin sentään, meikäläinen vain aina herättää kiukuttelijoiden kiinnostuksen. Kohta tulee tietenkin perään kirjoitus - minä minä minä:))
Vai onkohan ystävälläni tänään se depressiopäivä - mania meni jo:))) - yopollo
maron kirjoitti:
et kai väitä että olisin jotenkin peitellysti sinut yrittänyt kyniä? Haa - kyllä naisetkin osaavat tapella aika näyttävästi. En tiedä tappeleeko täällä muut naiset niin paljon - tuskin sentään, meikäläinen vain aina herättää kiukuttelijoiden kiinnostuksen. Kohta tulee tietenkin perään kirjoitus - minä minä minä:))
Vai onkohan ystävälläni tänään se depressiopäivä - mania meni jo:)))ei tuo vielä virtuaalissa haittaa. Olen kyllä tottunut siihen että vien toisilta hermot sitkeällä jauhamisellani joten aivan helposti ei sulkasato onnistu.
- TR.maalariN
..että naiset ovat aika kelmejä keskenään.
Jos mikään muu ei tehoa... niin sitten turvaudutaan siihen, että epäillään sukupuolta;))
... voisiko naista pahemmin loukata (WIRNII) ..kun väittämällä että tämä onkin mies?
..siis täällä keskustelupalstoilla .
Sellaistakin sattuu ja tapahtuu. Kukaan mies ei kyllä vielä ole tullut olkapäähän taputtamaan hyvänä kaverina.. hmm..
Ei sen puoleen vetänyt verbaaliturpaankaan ja hyvä niin.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=500000000000009&posting=22000000008313321- Jermu
Mutta ainakin muutama puskista huuteleva nikki on ottanut herneitä pussillisen nenään, kun heidän miehekästä pellen olemustaan on arvosteltu. Eikä ole tarvinnut heille edes hametta vielä käyvä ostamassa. Ei ole kivunsietoa ei.
- yopollo
miehet on opetettu pitämään näppinsä kurissa. Mutta huomasin kyllä tuon sukupuolisotanne ja seuraan edelleen mitä sille kuuluu.
- Jermu
Enpä ollutkaan käynyt koko keskustelussa kertaakaan. Tuostahan pääsis jo kunnon tappeluksiin, jos tuo Alina Kulakova (entinen raskaansarjan painijainen) ei olis itseään jo kättelyssä pyttyyn viskannut. Ei ole mikään niinkuin ennen. EI täällä nykyään osata enää tappeluksiin kutsua tehdä oikein.
- TR.maalariN
Jermu kirjoitti:
Enpä ollutkaan käynyt koko keskustelussa kertaakaan. Tuostahan pääsis jo kunnon tappeluksiin, jos tuo Alina Kulakova (entinen raskaansarjan painijainen) ei olis itseään jo kättelyssä pyttyyn viskannut. Ei ole mikään niinkuin ennen. EI täällä nykyään osata enää tappeluksiin kutsua tehdä oikein.
...se on tyypillinen esimerkki, naisten välisestä kähinästä...
Voisi melkein sanoa, että klassinen;))
Myös minun osuuteni siinä. Naiset riitelevät aina asian vierestä... ja vetävät mitä ihmeellisempiä johtopäätöksiä. Tavoitteena on vain se, että riitakumppaniin sattuisi varmemmin. Keinoja (puhun itsestäni) ei naisten sodassa kaihdeta;)) - Jermu
TR.maalariN kirjoitti:
...se on tyypillinen esimerkki, naisten välisestä kähinästä...
Voisi melkein sanoa, että klassinen;))
Myös minun osuuteni siinä. Naiset riitelevät aina asian vierestä... ja vetävät mitä ihmeellisempiä johtopäätöksiä. Tavoitteena on vain se, että riitakumppaniin sattuisi varmemmin. Keinoja (puhun itsestäni) ei naisten sodassa kaihdeta;))Se ALuna (Kemiallinen merkki oli muuten???) oli vain altavastaajana heti lähtökuopissaan. Reippaalla kielenkäytöllä tuosta pulasta olisi vielä selvinnyt, mutta hän tais vaan ottaa tavalliset kyykähdykset takavasemmalle.
- Kadoksissa
ruikuti ruikuti ruikuti ruip, ja minä en saisi muka ruikuttaa.
- n52
kans.
Ruikutetaanko samaan tahtiin vai eri? - kadoksissa
n52 kirjoitti:
kans.
Ruikutetaanko samaan tahtiin vai eri?Otetaan tahti vaikka säkkijärven polkasta ;D
- n52
kadoksissa kirjoitti:
Otetaan tahti vaikka säkkijärven polkasta ;D
ruikutusta niin aloiteta vaan ensin alkuun pitää valita jotain nyyhkyä vaikka se Älä mee,hitsi mä muista kenen,kato nyt kun mä olen surkea musiikissakin.nyyh...
- eeroliini
n52 kirjoitti:
ruikutusta niin aloiteta vaan ensin alkuun pitää valita jotain nyyhkyä vaikka se Älä mee,hitsi mä muista kenen,kato nyt kun mä olen surkea musiikissakin.nyyh...
Eikö hän ollut se itkijänainen,jotain sen tyylistä
- n52
eeroliini kirjoitti:
Eikö hän ollut se itkijänainen,jotain sen tyylistä
hän surkutellut vaan lauloi itkuvirtä ja se on hiukan eri kuin minun oma narina kun en saa ketään kinaamaan.
- eeroliini
n52 kirjoitti:
hän surkutellut vaan lauloi itkuvirtä ja se on hiukan eri kuin minun oma narina kun en saa ketään kinaamaan.
Sitäpaitsi paistan tässä samalla lättyjä
- n52
eeroliini kirjoitti:
Sitäpaitsi paistan tässä samalla lättyjä
ihan tavallisen taikinan?
- Jermu
Kuulostit vain niin tutulle tuolla kaiken "kitinäsi" seassa, että oli pakko tulla naureskelemaan. Montakohan riviä muilla meni huomata asian todellinen tila?
- eeroliini
n52 kirjoitti:
ihan tavallisen taikinan?
Kävin hakemassa taimia ja samalla Lidlissä,sieltä saa norjalaista vehnäjauhoa josta tulee parhaat lätyt,litra maitoa,kolme kananmunaa,vähän suolaa ja jauhoja sitten senverran että taikinasta tulee sellaista sopivan löysää
- Kadoksissa
Jermu kirjoitti:
Kuulostit vain niin tutulle tuolla kaiken "kitinäsi" seassa, että oli pakko tulla naureskelemaan. Montakohan riviä muilla meni huomata asian todellinen tila?
Millainen ihminen oikein nauraa yksinäiselle ja epätoivoiselle ihmiselle?
Kuka sinä olet, joku ilkeä heimopäällikkökö selviytyjistä? - n52
eeroliini kirjoitti:
Kävin hakemassa taimia ja samalla Lidlissä,sieltä saa norjalaista vehnäjauhoa josta tulee parhaat lätyt,litra maitoa,kolme kananmunaa,vähän suolaa ja jauhoja sitten senverran että taikinasta tulee sellaista sopivan löysää
mä lisään vielä sulatettua voita pikkuisen joukkoon.
Sä järjestät perheellesi herkkuhetkeä!
Mukavat maiskuttelut teille! - Jermu
Kadoksissa kirjoitti:
Millainen ihminen oikein nauraa yksinäiselle ja epätoivoiselle ihmiselle?
Kuka sinä olet, joku ilkeä heimopäällikkökö selviytyjistä?vaan tälle feikkaamalla kadoksiin menneelle. Sinulle vastasin siellä toisessa avauksessa.
Mikä se sellainen heimopäällikkö-juttu oli??? - Kadoksissa
Jermu kirjoitti:
vaan tälle feikkaamalla kadoksiin menneelle. Sinulle vastasin siellä toisessa avauksessa.
Mikä se sellainen heimopäällikkö-juttu oli???Tää on huolestuttavaa...
Ajattelin vaan, että jos tää on niitä tositeeveejuttuja, ja kohta joku meistä erotetaan jengistä... - Jermu
Kadoksissa kirjoitti:
Tää on huolestuttavaa...
Ajattelin vaan, että jos tää on niitä tositeeveejuttuja, ja kohta joku meistä erotetaan jengistä...mutta kerro mitä tarkoitat tuollaisella tosi TV-jutulla. Hiukkaslailla meni ulos meikäläisen jutusta. Onko se joku sarja, vai kilpailu, vai piilokamera vai nettikamera. MTV:n Osbournet???
- eeroliini
n52 kirjoitti:
mä lisään vielä sulatettua voita pikkuisen joukkoon.
Sä järjestät perheellesi herkkuhetkeä!
Mukavat maiskuttelut teille!On aikaa kun olen nyt koti-isä,ei lapset enää asu kotona mutta pakastan lättyjä pojalle jos niitä jää,ostin vadelmahilloakin
- n52
eeroliini kirjoitti:
On aikaa kun olen nyt koti-isä,ei lapset enää asu kotona mutta pakastan lättyjä pojalle jos niitä jää,ostin vadelmahilloakin
viimeisen päälle.
Mä muuten käytän aina suolana merisuolaa. - eeroliini
n52 kirjoitti:
viimeisen päälle.
Mä muuten käytän aina suolana merisuolaa.Pitäisi käyttää sitä ehkä
- n52
eeroliini kirjoitti:
Pitäisi käyttää sitä ehkä
ihan makujuttu ja sen huomaa aika äkkiä,että muut suolat ovat sen jälkeen kitkerän ja pistävän makuisia.
Kokeile piruuttasi niin uskot. - Jermu
n52 kirjoitti:
viimeisen päälle.
Mä muuten käytän aina suolana merisuolaa.mutta varmaan saa biotuotekaupoista..Mitä lienee Italianpoikien keksintöjä. Se suola on sellaista hiutaleista...
- eeroliini
Jermu kirjoitti:
mutta varmaan saa biotuotekaupoista..Mitä lienee Italianpoikien keksintöjä. Se suola on sellaista hiutaleista...
On vähän liikaa verenpainetta nykyään,pitäisi alkaa syömään terveellisemmin
- eeroliini
n52 kirjoitti:
ihan makujuttu ja sen huomaa aika äkkiä,että muut suolat ovat sen jälkeen kitkerän ja pistävän makuisia.
Kokeile piruuttasi niin uskot.Laitan aina yleensä liikaa suolaa
- n52
eeroliini kirjoitti:
Laitan aina yleensä liikaa suolaa
homma vähentää kun muistat ennen maistamista huuhdella suun aina vedellä.
- eeroliini
n52 kirjoitti:
homma vähentää kun muistat ennen maistamista huuhdella suun aina vedellä.
Taas opin jotain
- n52
Jermu kirjoitti:
mutta varmaan saa biotuotekaupoista..Mitä lienee Italianpoikien keksintöjä. Se suola on sellaista hiutaleista...
nyt puhut,anna nyt enemmän tietoja.
Ei mikään yrtti suola? - n52
eeroliini kirjoitti:
Taas opin jotain
ravintolakoulujutskuis.
Se suola juttu on parasta jos sulla on mylly tai huhmare ja itse hiennonnat. - Jermu
n52 kirjoitti:
nyt puhut,anna nyt enemmän tietoja.
Ei mikään yrtti suola?vaan sellainen aito suola. Se tulee siitä myllystä sellaisina hiutaleina..Hitsit, kun vaivaa itseänikin. Pitää ottaa se oikea nimi selville. Nää telkkarikokit on alkaneet käyttää sitä paljon.
Jermu kirjoitti:
vaan sellainen aito suola. Se tulee siitä myllystä sellaisina hiutaleina..Hitsit, kun vaivaa itseänikin. Pitää ottaa se oikea nimi selville. Nää telkkarikokit on alkaneet käyttää sitä paljon.
..yhtään Pan-suolaa?
- Jermu
TiaLiinu kirjoitti:
..yhtään Pan-suolaa?
Se on ihan aitoa tavaraa. En ole nyt varma, onko se kaivoksista louhittua vai merisuolaa. Yritän saada sen nimen huomiseksi. Harmittaa itseänikin tämä..
- n52
Jermu kirjoitti:
Se on ihan aitoa tavaraa. En ole nyt varma, onko se kaivoksista louhittua vai merisuolaa. Yritän saada sen nimen huomiseksi. Harmittaa itseänikin tämä..
sellasta niinku hiutaleita joita laitetaan valmiiden ruokien päälle? Sormisuolaa?
- Kadoksissa
Jermu kirjoitti:
mutta kerro mitä tarkoitat tuollaisella tosi TV-jutulla. Hiukkaslailla meni ulos meikäläisen jutusta. Onko se joku sarja, vai kilpailu, vai piilokamera vai nettikamera. MTV:n Osbournet???
Tositeevee on sellainen juttu, jossa mennään studioon ja yritetään siellä näytellä tositilannetta. Jokaisella on etukäteen roolit, mutta katsojille yritetään syöttää sellaista pajunköyttä että ollaan muka jossain rannalla ilman ruokaa ja sitten se joka jaksaa pisimpään (muka) olla siellä niin saa palkinnon (vaikka miljoona taalaa) tai sitten tositeevee on niinkuin se suomalainen diili, jossa palkinnoksi saa jotain hömppäkonsultointia...kaikkia kivoja iskulauseita tyyliin; pärjäät kun tallot muuta itsekkäästi ja olet ahne paskiainen.
No tää on kuin tositeeveessä, sullakin on tuollainen ihmerooli päällä. - maron
Kadoksissa kirjoitti:
Tositeevee on sellainen juttu, jossa mennään studioon ja yritetään siellä näytellä tositilannetta. Jokaisella on etukäteen roolit, mutta katsojille yritetään syöttää sellaista pajunköyttä että ollaan muka jossain rannalla ilman ruokaa ja sitten se joka jaksaa pisimpään (muka) olla siellä niin saa palkinnon (vaikka miljoona taalaa) tai sitten tositeevee on niinkuin se suomalainen diili, jossa palkinnoksi saa jotain hömppäkonsultointia...kaikkia kivoja iskulauseita tyyliin; pärjäät kun tallot muuta itsekkäästi ja olet ahne paskiainen.
No tää on kuin tositeeveessä, sullakin on tuollainen ihmerooli päällä.piristynyt, taisi olla paha krapukla ja morkkis päällä kun niin kadoksissa olit. Joko helpottaa?
Pari raakaa kananmunaa - sillä se lähtee taas kulkemaan:) - Kadoksissa
maron kirjoitti:
piristynyt, taisi olla paha krapukla ja morkkis päällä kun niin kadoksissa olit. Joko helpottaa?
Pari raakaa kananmunaa - sillä se lähtee taas kulkemaan:)Minulla tuppaa noi tunteet tulemaan aika voimakkaina...jos olen yksinäinen, olen sitä hirveeessti. Siis paljon enemmän kuin joku muu.
Juu :D - maron
Kadoksissa kirjoitti:
Minulla tuppaa noi tunteet tulemaan aika voimakkaina...jos olen yksinäinen, olen sitä hirveeessti. Siis paljon enemmän kuin joku muu.
Juu :Dsympatiani:)) Ja olen onnellinen siitä että keräsit voimasi ja nousit ylös murheen suosta:))
Kun seuraavan kerran sinne vajoat, muista että täällä, sinua odottaa turvallinen ja tuttu nettitaivas, ja kaikki rakkaat virtuaaliystäväsi:)))) - n52
Kadoksissa kirjoitti:
Minulla tuppaa noi tunteet tulemaan aika voimakkaina...jos olen yksinäinen, olen sitä hirveeessti. Siis paljon enemmän kuin joku muu.
Juu :Dalkannu munkaa ruikutusjuttuu vai olisko sitten tuntunnu liian laimealta kun meit olis ollu kaks.
- Kadoksissa
maron kirjoitti:
sympatiani:)) Ja olen onnellinen siitä että keräsit voimasi ja nousit ylös murheen suosta:))
Kun seuraavan kerran sinne vajoat, muista että täällä, sinua odottaa turvallinen ja tuttu nettitaivas, ja kaikki rakkaat virtuaaliystäväsi:))))Miksiköhän luulisit ihmisten jäävän tänne koukkuun?
jos se johtuisi juuri siitä ylitsevuotavan ihanasta virtuaalisesta olkapäästä, johon on niin helppo jäädä nojaamaan... - Kadoksissa
n52 kirjoitti:
alkannu munkaa ruikutusjuttuu vai olisko sitten tuntunnu liian laimealta kun meit olis ollu kaks.
Jos se johtuu siitä, että jokaiseen juttuun sopii vain yksi ruikuttaja, joita muut sitten yrittävät parhaansa mukaan potkia...kuka minnekin?
Voidaanhan me siitä edestä vikka jodlada yhdessä?
joododjooolliiduu :)? - Enemmän suolaa
Jermu kirjoitti:
Se on ihan aitoa tavaraa. En ole nyt varma, onko se kaivoksista louhittua vai merisuolaa. Yritän saada sen nimen huomiseksi. Harmittaa itseänikin tämä..
Lötyykö täältä?
http://www.lasselundqvist.fi/html/tuotteet.html - Kadoksissa
Kadoksissa kirjoitti:
Jos se johtuu siitä, että jokaiseen juttuun sopii vain yksi ruikuttaja, joita muut sitten yrittävät parhaansa mukaan potkia...kuka minnekin?
Voidaanhan me siitä edestä vikka jodlada yhdessä?
joododjooolliiduu :)?Miksi nää kirjaimet menee miten sattuu?
Valitetaan sitten siitä?
Römi pävi tänäp - n52
Kadoksissa kirjoitti:
Jos se johtuu siitä, että jokaiseen juttuun sopii vain yksi ruikuttaja, joita muut sitten yrittävät parhaansa mukaan potkia...kuka minnekin?
Voidaanhan me siitä edestä vikka jodlada yhdessä?
joododjooolliiduu :)?saan olla keskipiste.
- Elikkä
Jermu kirjoitti:
Se on ihan aitoa tavaraa. En ole nyt varma, onko se kaivoksista louhittua vai merisuolaa. Yritän saada sen nimen huomiseksi. Harmittaa itseänikin tämä..
Falksalt Gourmét
- maron
Kadoksissa kirjoitti:
Miksiköhän luulisit ihmisten jäävän tänne koukkuun?
jos se johtuisi juuri siitä ylitsevuotavan ihanasta virtuaalisesta olkapäästä, johon on niin helppo jäädä nojaamaan...täällähän ei mikään ole ihan OIKEASTI todellista.
Kyllä täällä varmaan saa sympatiaa ihan oikeastikin, mutta se rajan veto on vaikeaa - jos ihminen todella on masentunut niin asia on kuitenkin aika vakava. Masennus on aina otettava vakavasti, jokainenhan on joskus masentunut, mutta jos se jää niinsanotusti päälle, niin se on vakava sairaus. Itse en ole koskaan kokenut kuin niitä muutaman tunnin "masiksia", mutta niin kovin paljon vakavien masennusten kanssa tekemisiin joutuneena tiedän kuinka vaikeita ne voivat olla. - n52
n52 kirjoitti:
nyt puhut,anna nyt enemmän tietoja.
Ei mikään yrtti suola?sitä sanotaan myös sormisuolaksi koska sitä otetaan hyppysiin ja ripotellaan annosten päälle.
Kiitti sille joka laittoi linkin ja varmisti asian. - Se linkittäjä
n52 kirjoitti:
sitä sanotaan myös sormisuolaksi koska sitä otetaan hyppysiin ja ripotellaan annosten päälle.
Kiitti sille joka laittoi linkin ja varmisti asian.Olit oikeassa myös siinä että se on juuri merisuolaa
- Kadoksissa
maron kirjoitti:
täällähän ei mikään ole ihan OIKEASTI todellista.
Kyllä täällä varmaan saa sympatiaa ihan oikeastikin, mutta se rajan veto on vaikeaa - jos ihminen todella on masentunut niin asia on kuitenkin aika vakava. Masennus on aina otettava vakavasti, jokainenhan on joskus masentunut, mutta jos se jää niinsanotusti päälle, niin se on vakava sairaus. Itse en ole koskaan kokenut kuin niitä muutaman tunnin "masiksia", mutta niin kovin paljon vakavien masennusten kanssa tekemisiin joutuneena tiedän kuinka vaikeita ne voivat olla.Mutta kyllä minä ainakin kirjoitin yksinäisyydestä silloin kun oikeasti tuntui yksinäiseltä, mutta sekin tunne meni aika nopeasti ohi. Eikö hetkellisistä tunteista saisi kirjoittaa? Onko se niin, että jos kirjoittaa hetkellisen tunteen pohjalta, niin kaikki luulevat, että nyt siinä on koko totuus, vaikka kirjoittaja on jo ihan muissa maailmoissa ja tunnetiloissa vuorokauden kuluttua? Onko muiden ihmisten tunne-elämä muka niin stabiilia, että sama tunnetila pysyy vuorokausitolkulla? Sill tavallako pitäisi kirjoittaa? Tasaisesti ja kuohumatta?
En tiedä miksi, mutta kun kirjoitin runoja taannoin, niin yksi oli ohjaamassa hoitoon, vaikka nekin olivat vain runoja, -kai niissä sitten oli liian synkkiä pohjavireitä?
Niihin iloisiin runohin joita kirjoitin, ei tullut hoitoonohjausmääräyksiä... - n52
Se linkittäjä kirjoitti:
Olit oikeassa myös siinä että se on juuri merisuolaa
täällä on nyt ainakin kaksi jotka ovat tyytyväisiä ja samaa mieltä.
Höpöjuttuja ettei täällä ole muka sopuisaa väkeä!
Vai mitä. - Jermu
Kadoksissa kirjoitti:
Tositeevee on sellainen juttu, jossa mennään studioon ja yritetään siellä näytellä tositilannetta. Jokaisella on etukäteen roolit, mutta katsojille yritetään syöttää sellaista pajunköyttä että ollaan muka jossain rannalla ilman ruokaa ja sitten se joka jaksaa pisimpään (muka) olla siellä niin saa palkinnon (vaikka miljoona taalaa) tai sitten tositeevee on niinkuin se suomalainen diili, jossa palkinnoksi saa jotain hömppäkonsultointia...kaikkia kivoja iskulauseita tyyliin; pärjäät kun tallot muuta itsekkäästi ja olet ahne paskiainen.
No tää on kuin tositeeveessä, sullakin on tuollainen ihmerooli päällä.Mutta se on varmaan ihan suosittu ajanviete.
Siitä Suomen Diilistä luin lehdestä jostain riidasta, mutta en yhtään jaksoa ole siitä ohjelmasta katsonut.
Mikä rooli päällä. Tää palstahan on aktiivisin koko systeemissä. Kunhan oppisivat vielä tappeleen kunnolla... - maron
Kadoksissa kirjoitti:
Mutta kyllä minä ainakin kirjoitin yksinäisyydestä silloin kun oikeasti tuntui yksinäiseltä, mutta sekin tunne meni aika nopeasti ohi. Eikö hetkellisistä tunteista saisi kirjoittaa? Onko se niin, että jos kirjoittaa hetkellisen tunteen pohjalta, niin kaikki luulevat, että nyt siinä on koko totuus, vaikka kirjoittaja on jo ihan muissa maailmoissa ja tunnetiloissa vuorokauden kuluttua? Onko muiden ihmisten tunne-elämä muka niin stabiilia, että sama tunnetila pysyy vuorokausitolkulla? Sill tavallako pitäisi kirjoittaa? Tasaisesti ja kuohumatta?
En tiedä miksi, mutta kun kirjoitin runoja taannoin, niin yksi oli ohjaamassa hoitoon, vaikka nekin olivat vain runoja, -kai niissä sitten oli liian synkkiä pohjavireitä?
Niihin iloisiin runohin joita kirjoitin, ei tullut hoitoonohjausmääräyksiä...totta kai jokainen saa kirjoittaa ihan mistä asiasta vain, myös vaikka puolen tunnin masennuksesta, älä ota asiaa henkilökohtaisesti.
Kirjoitin vain että on myös todellinen sairaus nimeltään masennus, ja siksi kirjoitinkin että sen erottaa siitä että se ei poistu vaikka mitään varsinaista syytä siihen ei ole. En mitenkään arvostellut kirjoitustasi, päin vastoin jokaisen tunnetilat heilahtelevat puolelta toiselle, ja niinhän se elämä on.
Ja kirjoituksissa on juuri rikkaus siinä että osaa kirjoittaa monista eri asioista.
Mymyä huuleen ja jatka samaan tapaan - älä minun horinoistani piittaa:)) - Sir
Jermu kirjoitti:
vaan sellainen aito suola. Se tulee siitä myllystä sellaisina hiutaleina..Hitsit, kun vaivaa itseänikin. Pitää ottaa se oikea nimi selville. Nää telkkarikokit on alkaneet käyttää sitä paljon.
- ei vaiska, tää taitaakin olla tosi turhaa lukea vanhoja viestejä ja olla ottavinaan osaa keskusteluun :O)
- eeroliini
Jermu kirjoitti:
Mutta se on varmaan ihan suosittu ajanviete.
Siitä Suomen Diilistä luin lehdestä jostain riidasta, mutta en yhtään jaksoa ole siitä ohjelmasta katsonut.
Mikä rooli päällä. Tää palstahan on aktiivisin koko systeemissä. Kunhan oppisivat vielä tappeleen kunnolla...Senhän näki tuosta nyt selvinneestä suolaongelmastamme
- eeroliini
n52 kirjoitti:
täällä on nyt ainakin kaksi jotka ovat tyytyväisiä ja samaa mieltä.
Höpöjuttuja ettei täällä ole muka sopuisaa väkeä!
Vai mitä.Pitää kai hankkia sitä sormisuolaa niin tulee minustakin trendikäs kokki,hieno oma essu jo on
- Jermu
eeroliini kirjoitti:
Senhän näki tuosta nyt selvinneestä suolaongelmastamme
Olethan varmaan nähnyt kulttisarjat, kuten: Kokin paluu, Kokki ratsastaa jälleen, Kokin uudet seikkailut ja Kokin kosto. Taattua toimintaa alusta pitäen takaa-ajoineen ja kommelluksineen.
- Kadoksissa
Jermu kirjoitti:
Olethan varmaan nähnyt kulttisarjat, kuten: Kokin paluu, Kokki ratsastaa jälleen, Kokin uudet seikkailut ja Kokin kosto. Taattua toimintaa alusta pitäen takaa-ajoineen ja kommelluksineen.
Aika herkullisilta resepteiltähän noi kuulostaa!
Joo, no diiliä katsoin 1/2 jaksoa, se riitti. Mutta selviytyjät on kyllä niin hyvä juttu, että katson sen aina kun mahdollista, oon siihen ihan koukussa.
Kyllä katkeruus aina kovankin onnen voittaa, se vaan avaukseen kommenttina. - Ohikulkijaxx
Jermu kirjoitti:
Olethan varmaan nähnyt kulttisarjat, kuten: Kokin paluu, Kokki ratsastaa jälleen, Kokin uudet seikkailut ja Kokin kosto. Taattua toimintaa alusta pitäen takaa-ajoineen ja kommelluksineen.
...nuo jatko-osia yhdelle Kokki, varas, rakastaja...(en muista) elokuvalle?
- Sir
Harmi, etten ole lukenut muuta postia, enkä siten tiedä, mitä 'nikeillä' tarkoitetaan: nainen olen, mutta en tiedä olevani nikki. Mutta siksi vastasin, että tämä Jermu on kirjoituksestaan päätellen hyvä ja selväpäinen mies.
Ihan varmasti me vastaamme/kommunikoimme erilailla sukupuolemme mukaisesti. Eläköön se pieni ero!- Jermu
Sir on sinun "nikkisi" eli nimimerkkisi. Voit olla nainen tai mies, vaikkakin tuo Sir viittaa mieheen. Sou not, ei sillä ole väliä sinänsä, vai mitä? Kaikki perustuu siihen, kuinka kirjoitat.
kumpaa sukupuolta nikki edustaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439