Vuokrataan rallimajoitus Jyväskylän keskustasta ajalle 3.8-7.8.2022. Asunto on 33neliötä, 1h kk kph parveke, vaatimattomasti kalustettu, vuodepaikkoja löytyy 1kpl 120cm sänky (menee pariskunnalle tai ERITTÄIN hyville kavereille :) Tarvittaessa järjestän lisäksi ilmatäytteisen varavuoteen, ja omia patjoja saa tietenkin tuoda. Asunnossa mikro ja kahvinkeitin perus ruokailuvälineet. Alakerrassa ilmainen pesutupa/kuivaushuone. Remontoidut saunatilat, saunavuoro lauantaina
TIMANTTINEN SIJAINTI!! Torstaina ja perjantaina ajettavien Harjun EK:n lähtö on ulko-oven edestä! Kävelykadulle 100m
Koska asunto on lähtöpaikalla, majoittujat saavat käyttöönsä kulkuluvan Yliopistonkadulle, molempien Harjun EK:n lähtöpaikalle minne muilla ei ole asiaa. Myös ilmainen pysäköinti ajalle 3.8 klo 20 alkaen - 6.8 klo 20 asti
Ota yhteyttä ja kerro majoittujien määrä ja tee tarjous! 0418109378
Ralli yksiö keskustassa, Harjun EK ulko-ovelta
2
151
Vastaukset
- Anonyymi
alappas vastaamaan puhelimeen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065