Riemu ylimmillään.

Tyttö Neitinen Belörffi 2010 matkustaa junttilaan vääntämään kättä ylivertaisten lastensa kanssa tarkastamaan onko isukki vieläkin ja aina vaan voimakkaampi.

Riemujuhlat varmaankin järjestyy, jopa olympialaiset mökillä selvittäen onko isukki vieläkin keloseipäänheiton kingi.

Pallogrillin ympärillä kaikki rakkaat kloonit luonnollisesti, nyt juhlivat kerrankin kimpassa kaikki läsnä Laiffi, Totuuspelle, 44, Sairaspohkeinen, GolfAri, Herrat Hellä ja Koukku, Nasu-Marttakin pääsee mukaan.

On se niin kertakaikkiaan mukavaa ja juttu luistaa, sekä viina virtaa.

11

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on hienoa että joku sentään arvostaa ja rakastaa lapsiaan. Sensukkaan iskenyt lapsikateus. Sillä välin Hua Hinin viitakossa nukkuu hoikka lentomajuri. https://aijaa.com/pvHYYd Jos täällä kerta aletaan arvostelemaan ulkonäköjä, niin mitä kummaa tuolle numeromiehen kaulalle on tapahtunut? Tuohon tarvii kaksi kravattia että yltää kaulan ympärille. Yleensä on kaksoisleuka lihavilla, mutta tuolla hepulla on kaulassakin jenkkakahvat.

      • Anonyymi

        Siinä sinulla varmasti askaretta muutamaksi viikoksi, pattaya savoon.


      • Anonyymi

        Outoa lapsiarvostusta on jättää lapsensa exien ja heidän uusien kumppaneidensa kasvatukseen itse lähtien uusille apajille, sekä aivankos aletaan arvostelemaan ulkonäköjä vallan uutena asiana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä sinulla varmasti askaretta muutamaksi viikoksi, pattaya savoon.

        tuosta saat vielä lisää materiaalia, tee vaikka paperinukke... niin aikasi menee rattoisasti satokauden päättymistä odotellessa. https://aijaa.com/iIRGGT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuosta saat vielä lisää materiaalia, tee vaikka paperinukke... niin aikasi menee rattoisasti satokauden päättymistä odotellessa. https://aijaa.com/iIRGGT

        vielä yksi... kuvassa thai riddleback 4 vuotta vanha, nyt niitä on jo kaksi... https://aijaa.com/fhyAnz nyt voit siitäkin tehdä oman paperinuken...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vielä yksi... kuvassa thai riddleback 4 vuotta vanha, nyt niitä on jo kaksi... https://aijaa.com/fhyAnz nyt voit siitäkin tehdä oman paperinuken...

        Miksi sensukka postittelee huahinin pallomahan kuvia ominaan? Normaalilla ihmisellä näkyy korvat edestäpäin katsottuna. Pallomahan korvat on takaraivolla ja kaula yhtä paksu kuin pää. Vaikea alatiesynnytys ja happivajaus selittää jo jonkin verran tätä mysteeriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vielä yksi... kuvassa thai riddleback 4 vuotta vanha, nyt niitä on jo kaksi... https://aijaa.com/fhyAnz nyt voit siitäkin tehdä oman paperinuken...

        Jäät ihan satanolla kakkoseksi.

        https://ibb.co/NpQhHdg

        Tämä katsos ei voi kuvata itseään eedenin maisemassa, on niin komea ja puoleensa vetävä kaikkien naisten lempipoikakaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sensukka postittelee huahinin pallomahan kuvia ominaan? Normaalilla ihmisellä näkyy korvat edestäpäin katsottuna. Pallomahan korvat on takaraivolla ja kaula yhtä paksu kuin pää. Vaikea alatiesynnytys ja happivajaus selittää jo jonkin verran tätä mysteeriä.

        No jokos normaali on tehnyt paperinuket, niin menee ensi viikkokin mukavasti.


    • Anonyymi

      Miksi tämä palstan kyrvånsyylä postailee toisten kuvia palstalle? Missä omat kuvat?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1028
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      37
      707
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      155
      705
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      42
      646
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      546
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe