Tyttö Neitinen Belörffi 2010 matkustaa junttilaan vääntämään kättä ylivertaisten lastensa kanssa tarkastamaan onko isukki vieläkin ja aina vaan voimakkaampi.
Riemujuhlat varmaankin järjestyy, jopa olympialaiset mökillä selvittäen onko isukki vieläkin keloseipäänheiton kingi.
Pallogrillin ympärillä kaikki rakkaat kloonit luonnollisesti, nyt juhlivat kerrankin kimpassa kaikki läsnä Laiffi, Totuuspelle, 44, Sairaspohkeinen, GolfAri, Herrat Hellä ja Koukku, Nasu-Marttakin pääsee mukaan.
On se niin kertakaikkiaan mukavaa ja juttu luistaa, sekä viina virtaa.
Riemu ylimmillään.
11
103
Vastaukset
- Anonyymi
Se on hienoa että joku sentään arvostaa ja rakastaa lapsiaan. Sensukkaan iskenyt lapsikateus. Sillä välin Hua Hinin viitakossa nukkuu hoikka lentomajuri. https://aijaa.com/pvHYYd Jos täällä kerta aletaan arvostelemaan ulkonäköjä, niin mitä kummaa tuolle numeromiehen kaulalle on tapahtunut? Tuohon tarvii kaksi kravattia että yltää kaulan ympärille. Yleensä on kaksoisleuka lihavilla, mutta tuolla hepulla on kaulassakin jenkkakahvat.
- Anonyymi
Siinä sinulla varmasti askaretta muutamaksi viikoksi, pattaya savoon.
- Anonyymi
Outoa lapsiarvostusta on jättää lapsensa exien ja heidän uusien kumppaneidensa kasvatukseen itse lähtien uusille apajille, sekä aivankos aletaan arvostelemaan ulkonäköjä vallan uutena asiana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä sinulla varmasti askaretta muutamaksi viikoksi, pattaya savoon.
tuosta saat vielä lisää materiaalia, tee vaikka paperinukke... niin aikasi menee rattoisasti satokauden päättymistä odotellessa. https://aijaa.com/iIRGGT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuosta saat vielä lisää materiaalia, tee vaikka paperinukke... niin aikasi menee rattoisasti satokauden päättymistä odotellessa. https://aijaa.com/iIRGGT
vielä yksi... kuvassa thai riddleback 4 vuotta vanha, nyt niitä on jo kaksi... https://aijaa.com/fhyAnz nyt voit siitäkin tehdä oman paperinuken...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vielä yksi... kuvassa thai riddleback 4 vuotta vanha, nyt niitä on jo kaksi... https://aijaa.com/fhyAnz nyt voit siitäkin tehdä oman paperinuken...
Miksi sensukka postittelee huahinin pallomahan kuvia ominaan? Normaalilla ihmisellä näkyy korvat edestäpäin katsottuna. Pallomahan korvat on takaraivolla ja kaula yhtä paksu kuin pää. Vaikea alatiesynnytys ja happivajaus selittää jo jonkin verran tätä mysteeriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vielä yksi... kuvassa thai riddleback 4 vuotta vanha, nyt niitä on jo kaksi... https://aijaa.com/fhyAnz nyt voit siitäkin tehdä oman paperinuken...
Jäät ihan satanolla kakkoseksi.
https://ibb.co/NpQhHdg
Tämä katsos ei voi kuvata itseään eedenin maisemassa, on niin komea ja puoleensa vetävä kaikkien naisten lempipoikakaveri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sensukka postittelee huahinin pallomahan kuvia ominaan? Normaalilla ihmisellä näkyy korvat edestäpäin katsottuna. Pallomahan korvat on takaraivolla ja kaula yhtä paksu kuin pää. Vaikea alatiesynnytys ja happivajaus selittää jo jonkin verran tätä mysteeriä.
No jokos normaali on tehnyt paperinuket, niin menee ensi viikkokin mukavasti.
- Anonyymi
Miksi tämä palstan kyrvånsyylä postailee toisten kuvia palstalle? Missä omat kuvat?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701429
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231028- 43875
- 37707
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html155705- 42646
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114546
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521
