Urosnaaraan kausiflunssasta päivitystä muistin virkistämiseksi, viirustsunami.

Anonyymi

Thaimaan virallinen lehti, The Royal Gazette, on julkaissut ohjeet uuden koronavirusaallon varalta. Ne astuvat voimaan 1.8.

9

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vuosi 2025 lähestyy

      • Anonyymi

        British Airways ilmoittaa peruuttavansa kaikki suorat lennot Bangkokiin kysynnän puutteesta johtuen.

        Massamatkailua?


    • Lukemat senkun laskee Thaimaassa. 1932 uutta tapausta tänään. Siis saman verran kuin pikkuisessa Suomessa.

      Aeroflot avaa suorat lennot Venäjältä Phuketiin ja Thaimaa odottaa loppuvuodelle miljoonaa venäläistä.

      Varakkaiden farangien 10 vuoden visan hinta puolittuu ja maksaa enää 50 tuhatta bahtia. Ehtoina vain 50 tonniin dollariin saakka kattava vakuutus ja 100 tonnia pankissa joko Thaimaassa tai jossakin muussa maassa.

      Maahan saapuvilta turisteilta vaaditaan enää vain rokotuksia ja 10 tuhanteen dollariin saakka kattava matkavakuutus. Ei karanteeneja, ei mitään. Vapaa liikkumaan. Lentoasemalla automaattinen kuumeen skannaus.

      Rokottamattomat ovat karanteenissa 5 päivää ja se on heille ihan oikein.

      Eli siis helpottuu taas lisää Thaimaahan pääsy, vaikka numeropasanen koettaa taas lietsoa paniikkia tyypilliseen malliinsa.

      Tähän tulee kohta kommentoimaan numeropasasen päässä asuva vähäpoika että "Meidän seurue ei ainakaan matkusta ennenkuin kaikki rajoitukset poistuu"

      Ne on jo poistuneet ja Thaimaahan on valunut turistia ja paluumuuttajaa marraskuusta 2021 lähtien, vaikka numeropasanen julisti että "Ketään ei tule ja se on aivan varmaa"

      Maskin käyttö on vapaaehtoista, vaikka yleisöä kehotetaan edelleen käyttämään kasvonaamaria ruuhkaisissa paikoissa, kuten julkisissa kulkuneuvoissa, toreilla ja konserttipaikoilla tai tietyistä terveysongelmista kärsiville.

      Tämän vuoden kokonaissaldo turistien osalta on 6-8 miljoonaa turistia. Tahti kiihtyy, ensimmäisellä neljänneksellä oli vain puoli miljoonaa, mutta toisella jo miljoonan ja kolmannella arvioidaan olevan kaksi miljoonaa.

      Thaimaa on hyvällä mallilla. Rakentaminen ja kehittäminen on jatkunut koko koronan ajan, joka rokotetuille ei ole pikkuista nuhaa kummempi, jos sitäkään.

      • Anonyymi

        Mitens on edustaako kirjoituksesi sinua vai sitä peukalopelleä, sinun uskottavuus on muutenkin nollilla, sitten vielä kirjoitit viestin joka on tarkka kopio tämän kopio Senssun kirjoituksista, joka on ehdottomasti palstan hulluin, joten siitä tunnuksesta on syytä pysyä kaukana no vahinkoja sattuu ja tapahtuu kun kiireessä kirjoittaa eikä muista vaihtaa tunnusta välillä, voi peukaloihin tulla paskahajua, ihan omasta takaa, ja nimenomaan takaa.

        En ole koskaan puhunut mitään seurueesta, koska minä ja vaimoni ei ole seurue... eikä meitä juurikaan muita ole, sinulta meni uskottavuus täydellisesti ja pysyvästi...

        Terveisiä pattayan savoon, onko lumi jo maassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitens on edustaako kirjoituksesi sinua vai sitä peukalopelleä, sinun uskottavuus on muutenkin nollilla, sitten vielä kirjoitit viestin joka on tarkka kopio tämän kopio Senssun kirjoituksista, joka on ehdottomasti palstan hulluin, joten siitä tunnuksesta on syytä pysyä kaukana no vahinkoja sattuu ja tapahtuu kun kiireessä kirjoittaa eikä muista vaihtaa tunnusta välillä, voi peukaloihin tulla paskahajua, ihan omasta takaa, ja nimenomaan takaa.

        En ole koskaan puhunut mitään seurueesta, koska minä ja vaimoni ei ole seurue... eikä meitä juurikaan muita ole, sinulta meni uskottavuus täydellisesti ja pysyvästi...

        Terveisiä pattayan savoon, onko lumi jo maassa.

        Taas taputeltiin saariston mies tatamiin höpinöineen.
        Älypartio yhdistelee asioita taas omaan tyyliinsä. Hyvä että tunnustit Senssun olevan palstan hulluin. Uskottavuuksista puhelee mies joka aloitti työuran 9 vuotiaana käyden sitä ennen korkeakouluja viisi vuotta ja ehti olla 15 vuotta Yliopistolla, 5 vuotta Ranskassa keksijänä, 30 vuotta puolustusvoimissa, 15 vuotta Helsingin nuorisotoimen johtajana, 10 vuotta tietokoneliikkeiden perustajana ja edelläkävijänä, 13 vuotta sairaseläkkeellä, toimistoinsinöörinä 30 vuotta, koelentäjänä 5 vuotta, 5 vuotta sotakorkeassa, USA:ssa 2 vuotta sotilaskouluttajana, Microsoftin ja Vaisalan tuotekehittelijänä 5 vuotta, lomaillut samalla paljon dollaribudjetilla, mikähän tuo peukalojuttu mahtaa olla? Senssu uhkasi lamauttaa peukaloiskulla rakkaat ja kiekaista khiai siihen päälle.

        Mitä olet itse mieltä? Onko mahdollista tehdä 31 vuodessa 140 vuoden työurat, vai pitääkö alkaa karsia tuota CV-luetteloasi jostakin päästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas taputeltiin saariston mies tatamiin höpinöineen.
        Älypartio yhdistelee asioita taas omaan tyyliinsä. Hyvä että tunnustit Senssun olevan palstan hulluin. Uskottavuuksista puhelee mies joka aloitti työuran 9 vuotiaana käyden sitä ennen korkeakouluja viisi vuotta ja ehti olla 15 vuotta Yliopistolla, 5 vuotta Ranskassa keksijänä, 30 vuotta puolustusvoimissa, 15 vuotta Helsingin nuorisotoimen johtajana, 10 vuotta tietokoneliikkeiden perustajana ja edelläkävijänä, 13 vuotta sairaseläkkeellä, toimistoinsinöörinä 30 vuotta, koelentäjänä 5 vuotta, 5 vuotta sotakorkeassa, USA:ssa 2 vuotta sotilaskouluttajana, Microsoftin ja Vaisalan tuotekehittelijänä 5 vuotta, lomaillut samalla paljon dollaribudjetilla, mikähän tuo peukalojuttu mahtaa olla? Senssu uhkasi lamauttaa peukaloiskulla rakkaat ja kiekaista khiai siihen päälle.

        Mitä olet itse mieltä? Onko mahdollista tehdä 31 vuodessa 140 vuoden työurat, vai pitääkö alkaa karsia tuota CV-luetteloasi jostakin päästä?

        Ennenvanhaan oli kerrostaloissa talkkarit. Se on ainoa homma johon tuo saarijorma voi pystyä. Siinä kun ei tarvinnut osata muuta kuin käyttää katuharjaa ja vittuilla nurmikolla juokseville lapsille. Jos tuolla olisi ollut 40 vuoden komea työura, niin olisihan siitä jäänyt jotakin käteen mutta hänellä ei ole mitään omaisuutta.
        https://www.speedy-visa.com/ Tuossa on yksi firma, joka järkkää eläkeviisumin Thaimaahan vaikka ei olisi talletuksia eikä riittävää eläkettä. Voi asua Thaimaassa vaikka toimeentulotuella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas taputeltiin saariston mies tatamiin höpinöineen.
        Älypartio yhdistelee asioita taas omaan tyyliinsä. Hyvä että tunnustit Senssun olevan palstan hulluin. Uskottavuuksista puhelee mies joka aloitti työuran 9 vuotiaana käyden sitä ennen korkeakouluja viisi vuotta ja ehti olla 15 vuotta Yliopistolla, 5 vuotta Ranskassa keksijänä, 30 vuotta puolustusvoimissa, 15 vuotta Helsingin nuorisotoimen johtajana, 10 vuotta tietokoneliikkeiden perustajana ja edelläkävijänä, 13 vuotta sairaseläkkeellä, toimistoinsinöörinä 30 vuotta, koelentäjänä 5 vuotta, 5 vuotta sotakorkeassa, USA:ssa 2 vuotta sotilaskouluttajana, Microsoftin ja Vaisalan tuotekehittelijänä 5 vuotta, lomaillut samalla paljon dollaribudjetilla, mikähän tuo peukalojuttu mahtaa olla? Senssu uhkasi lamauttaa peukaloiskulla rakkaat ja kiekaista khiai siihen päälle.

        Mitä olet itse mieltä? Onko mahdollista tehdä 31 vuodessa 140 vuoden työurat, vai pitääkö alkaa karsia tuota CV-luetteloasi jostakin päästä?

        Vittuile asiasta jos on asiaa ... kirjoitit viestin joka on tarkka kopio tämän KOPIO Senssun kirjoituksista, apina.

        Kysy äidiltäsi mitä tarkoittaa KOPIO.


    • Anonyymi

      Valtiorikokseen yllyttäminen ja sen tekeminen voi johtaa "ilmaiseen" valtion holhoukseen... TOSI kovassa paikassa!

      • Anonyymi

        Nyt alkaa taas brenkku nousemaan lääkittyyn päähän huahinin suunnalla, kun jutut alkaa olemaan huikentelevaisia ja tuulesta temmattuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe