Älä mee vaan jää. Hehkutaan yhdessä. t. hehkulamppusi
Kun meet..
70
925
Vastaukset
ja tämä aloitus on multa oikeasti.
Rakastan.- Anonyymi
Onko Kerttu? 💔
- Anonyymi
Ei vaan punahilkka odottaa isoa pahaa suttaan, joka onkin maailman lempein nallekarhu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan punahilkka odottaa isoa pahaa suttaan, joka onkin maailman lempein nallekarhu.
Jätä töissä oleva rauhaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä töissä oleva rauhaan!
Mene pois siitä. Aloitus on mun nallelle. Hus.
- Anonyymi
Iltaa, tänne en jää, mun sun luo jään :) Tää oikeelta nallelta 🐻 Tuo yks esittää. Oot niin ihana ku huolehdit, kaikki on hyvin
Ihana kuulla että oot kunnossa. Niin tietysti mun luo, ei tänne. Täältä lähdetään yhdessä pois.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Ihana kuulla että oot kunnossa. Niin tietysti mun luo, ei tänne. Täältä lähdetään yhdessä pois.
Juu kunnossa on :) Anteeks, en muistan sanoo et menin katsoo tuttavan uutta autoa :)
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Ajatukset sinussa jatkuvasti :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu kunnossa on :) Anteeks, en muistan sanoo et menin katsoo tuttavan uutta autoa :)
Oliko hieno auto? Ei sun tarviikaan mulle kaikkia menojasi tilittää. Vielä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatukset sinussa jatkuvasti :)
Kiitos tuosta kommentista, niin mullakin sussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tuosta kommentista, niin mullakin sussa.
Tietysti mulla on ajatukset sussa :) et kai muuta luule? Juu ihan hieno se oli, Mersu mikä Mersu :) Onhan sulla kaikki hyvin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti mulla on ajatukset sussa :) et kai muuta luule? Juu ihan hieno se oli, Mersu mikä Mersu :) Onhan sulla kaikki hyvin?
On nyt kun tiedän että sulla on. Vähän väsyttää. Meidän pitää varmaan mennä tänään sinne peiton alle vähän aikaisemmin :) En kai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On nyt kun tiedän että sulla on. Vähän väsyttää. Meidän pitää varmaan mennä tänään sinne peiton alle vähän aikaisemmin :) En kai.
Hmm, huomaan kyllä et ei oo kaikki hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet alakuloinen, kerro mikä harmittaa jos haluat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm, huomaan kyllä et ei oo kaikki hyvin
On kaikki hyvin. Koitan kahvilla tässä paikata väsymystä. Ja ikävä on sua se vähän mättää :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet alakuloinen, kerro mikä harmittaa jos haluat?
Ei harmita mikään nyt kun oot siinä. Tykkään susta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei harmita mikään nyt kun oot siinä. Tykkään susta.
Okei, no hyvä kuulla :) Muista sit kertoo jos sulla on huolia, koska meidän sydämet on jo sopinu kuuluvasa yhteen ;) Niin mun pitää saada auttaa ja kuunnella sua ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, no hyvä kuulla :) Muista sit kertoo jos sulla on huolia, koska meidän sydämet on jo sopinu kuuluvasa yhteen ;) Niin mun pitää saada auttaa ja kuunnella sua ♥️
Oot niin ihana. Kerron ja kerro säkin, jos mieltä jokin painaa. Koska yhteen parsitut sydämet sykkii samaan tahtiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot niin ihana. Kerron ja kerro säkin, jos mieltä jokin painaa. Koska yhteen parsitut sydämet sykkii samaan tahtiin.
Niin kerron. Mulla on ihan hyvä olla, mut vähä olen allapäin ku vaikutat sinäkin olevan, oli se sit väsymystä tai jotain. Mut nyt alan ettii sulle hymyn huulille tuovaa laulua :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet aivan sekopää!
Anonyymi kirjoitti:
Niin kerron. Mulla on ihan hyvä olla, mut vähä olen allapäin ku vaikutat sinäkin olevan, oli se sit väsymystä tai jotain. Mut nyt alan ettii sulle hymyn huulille tuovaa laulua :)
Sä oot maailman ihanin. Rakastan sua. Odotan jo innolla mitä etsijä tänään löytää :) Miten voisin olla allapäin kun tiedän sut.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Sä oot maailman ihanin. Rakastan sua. Odotan jo innolla mitä etsijä tänään löytää :) Miten voisin olla allapäin kun tiedän sut.
Kiitos kun sanot noin :) En tee nyt uutta alotusta tänään tälle.. mut tällasen löysin ja ajattelin et tykkäisit. Lupasin hymyn huulille, ehkä tää ei ihan sellain laulu ole, mut osuva kuitenki. Hyvää yötä kun meet :)
https://youtu.be/YVi2iLFJyhk - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kun sanot noin :) En tee nyt uutta alotusta tänään tälle.. mut tällasen löysin ja ajattelin et tykkäisit. Lupasin hymyn huulille, ehkä tää ei ihan sellain laulu ole, mut osuva kuitenki. Hyvää yötä kun meet :)
https://youtu.be/YVi2iLFJyhkKyllä tuo toi hymyn huulille kuten lupasit. Hymyilen edelleen. Toi oli just sopiva mun tän hetken mielialaan ja siihen miten sua rakastan :) Tietysti se sopi mun mielilaan, koska meillä on yhteinen sydän. Hyvää yötä sullekin kun meet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/YVi2iLFJyhkÄlä välitä tosta huIIusta. Onneksi se ei pääse meidän kaa sinne peiton alle katsomaan kun tehdään taikojamme :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä tosta huIIusta. Onneksi se ei pääse meidän kaa sinne peiton alle katsomaan kun tehdään taikojamme :)
Taisikin sen välihuutelijan kommentti tosta poistua jo, onneksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisikin sen välihuutelijan kommentti tosta poistua jo, onneksi.
Ai jaa, mitä se sano? Peiton alle menoo jo odottelenki :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa, mitä se sano? Peiton alle menoo jo odottelenki :)
Jotain "jätä mut rauhaan" tai muuta täysin asiatonta meidän rakkaustarinaan kuulumatonta :) Mennään vaan peiton alle yhdessä ja pian.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain "jätä mut rauhaan" tai muuta täysin asiatonta meidän rakkaustarinaan kuulumatonta :) Mennään vaan peiton alle yhdessä ja pian.
Mun sänky ei oo kovin leveä, ni joudut nukkuu sit ihan kiinni minus :) Mua se ei kyl haittaa yhtää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun sänky ei oo kovin leveä, ni joudut nukkuu sit ihan kiinni minus :) Mua se ei kyl haittaa yhtää..
Enkä mä kauemmaksi suostuiskaan siirtymään vaikka tilaa olisi. Tuli lämmin olo pelkästä ajatuksesta :) Tahtoo viereen ja heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä mä kauemmaksi suostuiskaan siirtymään vaikka tilaa olisi. Tuli lämmin olo pelkästä ajatuksesta :) Tahtoo viereen ja heti.
Mullakin tuli lämmin olo. Oon sun oma lämpöpatteri :)) ja tahtoisin sun viereen myös heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin tuli lämmin olo. Oon sun oma lämpöpatteri :)) ja tahtoisin sun viereen myös heti
Niin ootkin mun lämmittäjä, muuta tarviikaan kun sut enkä palele enää koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ootkin mun lämmittäjä, muuta tarviikaan kun sut enkä palele enää koskaan.
Minua hymyilyttää :) nyt hammaspaikalle ja sit lämmittämää sua :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kävin jo hammaspaikan kautta ja oon ihan valmiina viereesi. Hymyilen peiton alla jo valmiina kun tuut. Hyvää yötä ihana.
- Anonyymi
Mies miehelle?
- Anonyymi
Sinä olet jälkeen jäänyt tyttönen etkä mikään nainen. Juttusi on sitä tasoa. Et ole eläissäsi imenyt kuin tikkaria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies luet alempaa nii herää todellisuutee. Siel toi sun naikkonen haukkuu sua naiseks ja sanoo et sul on pieni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kävin jo hammaspaikan kautta ja oon ihan valmiina viereesi. Hymyilen peiton alla jo valmiina kun tuut. Hyvää yötä ihana.
Mitä tääl taas tapahtuu? No ihan sama, kunhan oot siinä vieres :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies luet alempaa nii herää todellisuutee. Siel toi sun naikkonen haukkuu sua naiseks ja sanoo et sul on pieni
Sinussa on yksi hyvä puoli. Tulee edettyä nopeammin oikeassa elämässä, että sinusta pääsee. Olet vaan niin oksettava juoppo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään. Tuo oman elämänsä seksipommi pamahti paikalle 3 promillen kännissä taas. Vieressä oon. Ihan sama mullekin kaikki muu kunhan sä oot. Rakastan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä menen nyt nukkumaan. Tai tulen siis :) jos tänne joku jotain laittaa niin en oo mä. t. aloittaja lamppusi (rakastan). Hyvää yötä
- Anonyymi
Musta tulee todella kiukkuinen jos tuo mies on lähiaikoina saanut.. ei muuta. öitä
- Anonyymi
Korkki kiinni nyt siellä. Mene nukkumaan.
Kivaa päivää sulle. Kuljet mukanani minne menenkin ja sittenkin jo en mihinkään meniskään :) Rakastan.
- Anonyymi
Hehkulamppusi kirjoitti:
Kivaa päivää sulle. Kuljet mukanani minne menenkin ja sittenkin jo en mihinkään meniskään :) Rakastan.
Tietysti kuljen ja niin kuljet sinäkin. Sun kanssa kuljen käsikädessä ihan mihin vaan :) Hauskaa päivää sullekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti kuljen ja niin kuljet sinäkin. Sun kanssa kuljen käsikädessä ihan mihin vaan :) Hauskaa päivää sullekin
Kiitos ihanin. Tunne miten puristan kättäsi koko ajan, hellästi vaan :)
- Anonyymi
nallelle eli karhulle joopa joo. Että vierestä vietiin taas
- Anonyymi
Kalasteluviesti ilman rakkautta.
Sovittuja kaikki.
Tuonela odottaa kultaseni poltan kaikki.
Juhasi. - Anonyymi
eihän kukaan enää edes käytä hehkulamppuja, nopeasti loppuun palavia energiasyöppöjä
Se on kyllä totta. Eikö ne jo kiellettykin EU:ssa? Mutta toisillemme me hehkutaan tuon elämäni rakkauden kanssa, eikä sitä voi kukaan kieltää.
- Anonyymi
Tuo hehkulamppu onkin täysin uniikki, kirkkaimmin loistava tähti, jonka hehku ei pala loppuun ikinä :) Minä oon vaan luppakorva nalle ja pidän huolen, ettei kukaan yritä kieltää sun hehkua 🐻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo hehkulamppu onkin täysin uniikki, kirkkaimmin loistava tähti, jonka hehku ei pala loppuun ikinä :) Minä oon vaan luppakorva nalle ja pidän huolen, ettei kukaan yritä kieltää sun hehkua 🐻
Mitä jos vaa lopettasit. Ku en oo mikää hehkulamppu etenkää sulle. Muutenki parempi jos menisit elämässäs eteepäi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rakas. Kyllä sunkin turkkis mulle loistaa kirkkaammin kuin mikään koskaan. Tuosta yhdestä sivuhuutelijasta me ei välitä. Ihana luppakorva oot.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo696590Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583103- 322279
- 201858
- 131857
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto201845Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131572- 181549
- 521538
- 101529