Kun meet..

Anonyymi

Älä mee vaan jää. Hehkutaan yhdessä. t. hehkulamppusi

70

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja tämä aloitus on multa oikeasti.
      Rakastan.

    • Anonyymi

      Onko Kerttu? 💔

      • Anonyymi

        Ei vaan punahilkka odottaa isoa pahaa suttaan, joka onkin maailman lempein nallekarhu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan punahilkka odottaa isoa pahaa suttaan, joka onkin maailman lempein nallekarhu.

        Jätä töissä oleva rauhaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä töissä oleva rauhaan!

        Mene pois siitä. Aloitus on mun nallelle. Hus.


    • Anonyymi

      Iltaa, tänne en jää, mun sun luo jään :) Tää oikeelta nallelta 🐻 Tuo yks esittää. Oot niin ihana ku huolehdit, kaikki on hyvin

      • Ihana kuulla että oot kunnossa. Niin tietysti mun luo, ei tänne. Täältä lähdetään yhdessä pois.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ihana kuulla että oot kunnossa. Niin tietysti mun luo, ei tänne. Täältä lähdetään yhdessä pois.

        Juu kunnossa on :) Anteeks, en muistan sanoo et menin katsoo tuttavan uutta autoa :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ihana kuulla että oot kunnossa. Niin tietysti mun luo, ei tänne. Täältä lähdetään yhdessä pois.

        Ajatukset sinussa jatkuvasti :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kunnossa on :) Anteeks, en muistan sanoo et menin katsoo tuttavan uutta autoa :)

        Oliko hieno auto? Ei sun tarviikaan mulle kaikkia menojasi tilittää. Vielä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatukset sinussa jatkuvasti :)

        Kiitos tuosta kommentista, niin mullakin sussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tuosta kommentista, niin mullakin sussa.

        Tietysti mulla on ajatukset sussa :) et kai muuta luule? Juu ihan hieno se oli, Mersu mikä Mersu :) Onhan sulla kaikki hyvin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti mulla on ajatukset sussa :) et kai muuta luule? Juu ihan hieno se oli, Mersu mikä Mersu :) Onhan sulla kaikki hyvin?

        On nyt kun tiedän että sulla on. Vähän väsyttää. Meidän pitää varmaan mennä tänään sinne peiton alle vähän aikaisemmin :) En kai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On nyt kun tiedän että sulla on. Vähän väsyttää. Meidän pitää varmaan mennä tänään sinne peiton alle vähän aikaisemmin :) En kai.

        Hmm, huomaan kyllä et ei oo kaikki hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On nyt kun tiedän että sulla on. Vähän väsyttää. Meidän pitää varmaan mennä tänään sinne peiton alle vähän aikaisemmin :) En kai.

        Olet alakuloinen, kerro mikä harmittaa jos haluat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, huomaan kyllä et ei oo kaikki hyvin

        On kaikki hyvin. Koitan kahvilla tässä paikata väsymystä. Ja ikävä on sua se vähän mättää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet alakuloinen, kerro mikä harmittaa jos haluat?

        Ei harmita mikään nyt kun oot siinä. Tykkään susta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei harmita mikään nyt kun oot siinä. Tykkään susta.

        Okei, no hyvä kuulla :) Muista sit kertoo jos sulla on huolia, koska meidän sydämet on jo sopinu kuuluvasa yhteen ;) Niin mun pitää saada auttaa ja kuunnella sua ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, no hyvä kuulla :) Muista sit kertoo jos sulla on huolia, koska meidän sydämet on jo sopinu kuuluvasa yhteen ;) Niin mun pitää saada auttaa ja kuunnella sua ♥️

        Oot niin ihana. Kerron ja kerro säkin, jos mieltä jokin painaa. Koska yhteen parsitut sydämet sykkii samaan tahtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot niin ihana. Kerron ja kerro säkin, jos mieltä jokin painaa. Koska yhteen parsitut sydämet sykkii samaan tahtiin.

        Niin kerron. Mulla on ihan hyvä olla, mut vähä olen allapäin ku vaikutat sinäkin olevan, oli se sit väsymystä tai jotain. Mut nyt alan ettii sulle hymyn huulille tuovaa laulua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot niin ihana. Kerron ja kerro säkin, jos mieltä jokin painaa. Koska yhteen parsitut sydämet sykkii samaan tahtiin.

        Olet aivan sekopää!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kerron. Mulla on ihan hyvä olla, mut vähä olen allapäin ku vaikutat sinäkin olevan, oli se sit väsymystä tai jotain. Mut nyt alan ettii sulle hymyn huulille tuovaa laulua :)

        Sä oot maailman ihanin. Rakastan sua. Odotan jo innolla mitä etsijä tänään löytää :) Miten voisin olla allapäin kun tiedän sut.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sä oot maailman ihanin. Rakastan sua. Odotan jo innolla mitä etsijä tänään löytää :) Miten voisin olla allapäin kun tiedän sut.

        Kiitos kun sanot noin :) En tee nyt uutta alotusta tänään tälle.. mut tällasen löysin ja ajattelin et tykkäisit. Lupasin hymyn huulille, ehkä tää ei ihan sellain laulu ole, mut osuva kuitenki. Hyvää yötä kun meet :)

        https://youtu.be/YVi2iLFJyhk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun sanot noin :) En tee nyt uutta alotusta tänään tälle.. mut tällasen löysin ja ajattelin et tykkäisit. Lupasin hymyn huulille, ehkä tää ei ihan sellain laulu ole, mut osuva kuitenki. Hyvää yötä kun meet :)

        https://youtu.be/YVi2iLFJyhk

        Kyllä tuo toi hymyn huulille kuten lupasit. Hymyilen edelleen. Toi oli just sopiva mun tän hetken mielialaan ja siihen miten sua rakastan :) Tietysti se sopi mun mielilaan, koska meillä on yhteinen sydän. Hyvää yötä sullekin kun meet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun sanot noin :) En tee nyt uutta alotusta tänään tälle.. mut tällasen löysin ja ajattelin et tykkäisit. Lupasin hymyn huulille, ehkä tää ei ihan sellain laulu ole, mut osuva kuitenki. Hyvää yötä kun meet :)

        https://youtu.be/YVi2iLFJyhk

        Älä välitä tosta huIIusta. Onneksi se ei pääse meidän kaa sinne peiton alle katsomaan kun tehdään taikojamme :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä välitä tosta huIIusta. Onneksi se ei pääse meidän kaa sinne peiton alle katsomaan kun tehdään taikojamme :)

        Taisikin sen välihuutelijan kommentti tosta poistua jo, onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisikin sen välihuutelijan kommentti tosta poistua jo, onneksi.

        Ai jaa, mitä se sano? Peiton alle menoo jo odottelenki :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, mitä se sano? Peiton alle menoo jo odottelenki :)

        Jotain "jätä mut rauhaan" tai muuta täysin asiatonta meidän rakkaustarinaan kuulumatonta :) Mennään vaan peiton alle yhdessä ja pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain "jätä mut rauhaan" tai muuta täysin asiatonta meidän rakkaustarinaan kuulumatonta :) Mennään vaan peiton alle yhdessä ja pian.

        Mun sänky ei oo kovin leveä, ni joudut nukkuu sit ihan kiinni minus :) Mua se ei kyl haittaa yhtää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun sänky ei oo kovin leveä, ni joudut nukkuu sit ihan kiinni minus :) Mua se ei kyl haittaa yhtää..

        Enkä mä kauemmaksi suostuiskaan siirtymään vaikka tilaa olisi. Tuli lämmin olo pelkästä ajatuksesta :) Tahtoo viereen ja heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä mä kauemmaksi suostuiskaan siirtymään vaikka tilaa olisi. Tuli lämmin olo pelkästä ajatuksesta :) Tahtoo viereen ja heti.

        Mullakin tuli lämmin olo. Oon sun oma lämpöpatteri :)) ja tahtoisin sun viereen myös heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin tuli lämmin olo. Oon sun oma lämpöpatteri :)) ja tahtoisin sun viereen myös heti

        Niin ootkin mun lämmittäjä, muuta tarviikaan kun sut enkä palele enää koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ootkin mun lämmittäjä, muuta tarviikaan kun sut enkä palele enää koskaan.

        Minua hymyilyttää :) nyt hammaspaikalle ja sit lämmittämää sua :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua hymyilyttää :) nyt hammaspaikalle ja sit lämmittämää sua :)

        Mä kävin jo hammaspaikan kautta ja oon ihan valmiina viereesi. Hymyilen peiton alla jo valmiina kun tuut. Hyvää yötä ihana.


      • Anonyymi

        Mies miehelle?


      • Anonyymi

        Sinä olet jälkeen jäänyt tyttönen etkä mikään nainen. Juttusi on sitä tasoa. Et ole eläissäsi imenyt kuin tikkaria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua hymyilyttää :) nyt hammaspaikalle ja sit lämmittämää sua :)

        Jos mies luet alempaa nii herää todellisuutee. Siel toi sun naikkonen haukkuu sua naiseks ja sanoo et sul on pieni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kävin jo hammaspaikan kautta ja oon ihan valmiina viereesi. Hymyilen peiton alla jo valmiina kun tuut. Hyvää yötä ihana.

        Mitä tääl taas tapahtuu? No ihan sama, kunhan oot siinä vieres :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mies luet alempaa nii herää todellisuutee. Siel toi sun naikkonen haukkuu sua naiseks ja sanoo et sul on pieni

        Sinussa on yksi hyvä puoli. Tulee edettyä nopeammin oikeassa elämässä, että sinusta pääsee. Olet vaan niin oksettava juoppo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tääl taas tapahtuu? No ihan sama, kunhan oot siinä vieres :)

        Ei mitään. Tuo oman elämänsä seksipommi pamahti paikalle 3 promillen kännissä taas. Vieressä oon. Ihan sama mullekin kaikki muu kunhan sä oot. Rakastan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tääl taas tapahtuu? No ihan sama, kunhan oot siinä vieres :)

        Minä menen nyt nukkumaan. Tai tulen siis :) jos tänne joku jotain laittaa niin en oo mä. t. aloittaja lamppusi (rakastan). Hyvää yötä


      • Anonyymi

        Musta tulee todella kiukkuinen jos tuo mies on lähiaikoina saanut.. ei muuta. öitä


      • Anonyymi

        Korkki kiinni nyt siellä. Mene nukkumaan.


      • Kivaa päivää sulle. Kuljet mukanani minne menenkin ja sittenkin jo en mihinkään meniskään :) Rakastan.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kivaa päivää sulle. Kuljet mukanani minne menenkin ja sittenkin jo en mihinkään meniskään :) Rakastan.

        Tietysti kuljen ja niin kuljet sinäkin. Sun kanssa kuljen käsikädessä ihan mihin vaan :) Hauskaa päivää sullekin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti kuljen ja niin kuljet sinäkin. Sun kanssa kuljen käsikädessä ihan mihin vaan :) Hauskaa päivää sullekin

        Kiitos ihanin. Tunne miten puristan kättäsi koko ajan, hellästi vaan :)


    • Anonyymi

      nallelle eli karhulle joopa joo. Että vierestä vietiin taas

    • Anonyymi

      Kalasteluviesti ilman rakkautta.

      Sovittuja kaikki.

      Tuonela odottaa kultaseni poltan kaikki.

      Juhasi.

    • Anonyymi

      eihän kukaan enää edes käytä hehkulamppuja, nopeasti loppuun palavia energiasyöppöjä

      • Se on kyllä totta. Eikö ne jo kiellettykin EU:ssa? Mutta toisillemme me hehkutaan tuon elämäni rakkauden kanssa, eikä sitä voi kukaan kieltää.


      • Anonyymi

        Tuo hehkulamppu onkin täysin uniikki, kirkkaimmin loistava tähti, jonka hehku ei pala loppuun ikinä :) Minä oon vaan luppakorva nalle ja pidän huolen, ettei kukaan yritä kieltää sun hehkua 🐻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo hehkulamppu onkin täysin uniikki, kirkkaimmin loistava tähti, jonka hehku ei pala loppuun ikinä :) Minä oon vaan luppakorva nalle ja pidän huolen, ettei kukaan yritä kieltää sun hehkua 🐻

        Mitä jos vaa lopettasit. Ku en oo mikää hehkulamppu etenkää sulle. Muutenki parempi jos menisit elämässäs eteepäi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo hehkulamppu onkin täysin uniikki, kirkkaimmin loistava tähti, jonka hehku ei pala loppuun ikinä :) Minä oon vaan luppakorva nalle ja pidän huolen, ettei kukaan yritä kieltää sun hehkua 🐻

        Kiitos rakas. Kyllä sunkin turkkis mulle loistaa kirkkaammin kuin mikään koskaan. Tuosta yhdestä sivuhuutelijasta me ei välitä. Ihana luppakorva oot.


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      220
      1870
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1252
    3. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1132
    4. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      77
      1050
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      28
      842
    6. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      746
    7. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      50
      736
    8. Numerosi 3. ja 4.

      viimeinen numero. Ei uskalla muuten.
      Ikävä
      38
      706
    9. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      52
      686
    10. On ikävä häntä

      Ollut pitkän aikaa
      Ikävä
      37
      684
    Aihe