peukaloisen eräs kommentti jäi mieleen, joten puran sen tässä...

Anonyymi

Tämä 2010 kertoi aikaisemmin että "Yksi lapsistani oli adoptoitu lapsi, joka palasi alkuperäiseen perheeseensä, kun äitinsä kuntoutui. Siinä sinulle se "salaisuus" tiedoksi. Hänelläkin menee ihan hyvin." mutta jätti kertomatta että tämän lapsen äiti oli hänen vaimonsa, josta hän erosi 400 kaatokännin voimalla, ymmärsinkö nyt oikein että olet adoptoinut vaimosi pojan, teidän avioliiton aikana, kun vaimosi oli päässyt sinusta eroon ja kuntoutunut, poika on palautunut takaisin ex-vaimollesi, on hyvin helppoa arvata mikä on ollut vaimosi perimmäinen ongelmien syy, sinä... aivan varmasti, hän uskoi aluksi juttujasi, miljoonistasi... nyt vielä kerroit että tämä ex-vaimosi oli lähellyt sinulle viestejä, todennäköisesti maksamattomista ruokoista, joita sinulla on epäilemättä pitkä lista, vai mitä... peukaloinen... oletko haistellut niitä taas.

5

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen sensijaan havainnut kyseisen lapsen osalta, että hän ei ole päätynyt sanallakaan Pippelisen ylivertaiseen jälkeläispopulaan.

      Ei sanaakaan harrastuksista, urheilusta, opiskelusta, työtilanteesta, ajoneuvoista, asunnosta, ei edes tapaamisista.
      Muiden osalta on julkaistu täydellinen luettelo hiusten väreistä ja luonnonkiharoista lukien.

      Tarina myös muuttunut sen osalta, että tytär oli aiemmin ex kakkosen kanssa.

      Mainittakoon myös että Puppe latas hauskan huomion.

    • Saaripasasella menee nyt eläkepäivän viinaksien kunniaksi niin pahasti yksinpuhelut sekaisin, etten jaksa niitä alkaa oikomaan.

      Näyttää siltä että Pasasen isän biologisuus- jutut eivät olekaan vuoden hulluin väite, vaan kaikki on puuroutunut kupoliteltan kokoisessa päässään yhdeksi ektoplasmaksi.

      Pelkään sitä päivää kun Saaripasanen toteaa olevansa minä myös, senseinsä ja muiden hahmojen lisäksi.

      Tänään bankkaripäivä unien jälkeen. Tarkoittaen että mennään keskustaan shoppailemaan ja syömään hyvin. Torstaina lennellään Suomen suveen! 8)

      • Anonyymi

        Kupoliteltta ja TyttöNeitinen 2010 Pippelinen.

        Kun toinen silmä katto kattoon ja toinen kattooVittuun, niin siinä ei tohtoria tarvita, vaan on selviö, dingdong, piip piip, piipaa ja tuut tuut, rahtilaiva peitti auringon ja potilas hyppäsi myrskyssä karikolle piteleen paattia.

        https://ibb.co/LY3hq92


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kupoliteltta ja TyttöNeitinen 2010 Pippelinen.

        Kun toinen silmä katto kattoon ja toinen kattooVittuun, niin siinä ei tohtoria tarvita, vaan on selviö, dingdong, piip piip, piipaa ja tuut tuut, rahtilaiva peitti auringon ja potilas hyppäsi myrskyssä karikolle piteleen paattia.

        https://ibb.co/LY3hq92

        Voimantunto on suuri, taas kun biologian suurmestari Saaripasanen kurlaa elokuun eläkettä nieluunsa viinakaupan tuotteilla. Viikonloppuna on sitten Jorvin keikka kun pumpusta ottaa.
        https://aijaa.com/Pwsowf

        Rakkaasi silmät on kyllä ihan eteenpäin katsovaa mallia, mutta joskus joutuu räpyttelemään ja silloin saattaa kamera laueta väärässä kohtaa.

        Terveisiä jalkahoidosta, 20-10, Bangkok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voimantunto on suuri, taas kun biologian suurmestari Saaripasanen kurlaa elokuun eläkettä nieluunsa viinakaupan tuotteilla. Viikonloppuna on sitten Jorvin keikka kun pumpusta ottaa.
        https://aijaa.com/Pwsowf

        Rakkaasi silmät on kyllä ihan eteenpäin katsovaa mallia, mutta joskus joutuu räpyttelemään ja silloin saattaa kamera laueta väärässä kohtaa.

        Terveisiä jalkahoidosta, 20-10, Bangkok

        TyttöNeitinen 2010 Bellörffi Pippelinen on lauennut väärässä kohtaa ainakin 6 vahingon verran omien kertomustensa mukaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe