Terveellisten elämäntapojen asiantuntijana pitää hieman kommentoida.

Anonyymi

Pippelinen on asiantuntija kaikissa maailmankaikkeuden asioissa.

Pippelinen sujuvasti tissuttelee ja vetäsee kalsarikännit kerran kuussa.

Pippelinen on myös matikan asiantuntija laskeskellen ympyrän kehää säteillään.

Pippeli on myös pettämätön maksukaataja avioliittonsa aikana, kun vuosilukumatematiikka samaa tasoa kuin säteilynsä.

Pippelinen on tänään kaalikääryleasiantuntija, kun eilen teki kartoituksen maailman ravintolatulipaloista.

Pippelisen mökkibileisiin ei osallistujia koska kloonilaiffin täytyy olla töissä, kloonitotuuspellen rakentamassa kotia, klooni44:n ollen kiireinen pääkaupunkiseudun valtakunnallisen rakennusliikkeen päällikkönä, jne.

Pippelinen siis on päätynyt palstamatkailemaan vaihteen vuoksi 24/7.

5

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisää tuohon Iso-Pippelinen. 21cm löytyy vartta ja paksuus on sama kuin talouspaperirullan hylsyssä.

      Tytöt tykkää!

      • Anonyymi

        Se on mukava että tytöt tykkää miehen miehisyydestä joka ei ole pettänyt eikä petä, ja joka on läsnäolokasvattanut kakaroitaan ajellen alppeja 11 kertaa.
        Muuten tiedoksi, että moottoripyöräily noin niinkuin yleisesti ottaen on nauttimista, ei Jarno Saarista joka ainoassa mutkassa, joten pitele sinä sarvistas kiinni, että et tipahda kyydistä kun vemputat persettäs ohjatessasi laitteitasi.
        Miten muuten hylsyn säteet ja halkaisijat, entä kehä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on mukava että tytöt tykkää miehen miehisyydestä joka ei ole pettänyt eikä petä, ja joka on läsnäolokasvattanut kakaroitaan ajellen alppeja 11 kertaa.
        Muuten tiedoksi, että moottoripyöräily noin niinkuin yleisesti ottaen on nauttimista, ei Jarno Saarista joka ainoassa mutkassa, joten pitele sinä sarvistas kiinni, että et tipahda kyydistä kun vemputat persettäs ohjatessasi laitteitasi.
        Miten muuten hylsyn säteet ja halkaisijat, entä kehä?

        Lerpuusisensei. Olet jo todistanut täällä seitsemän vuoden aikana että matemaattisia lahjoja sinulla ei ole minkäänlaisia, joten olisiko parempi ettet edes aloita väittelemään matematiikasta, fysiikasta etkä geometriasta? Esikuvallasi on kylmää taltioivat seinä ja hän jo kertoi että on mahdotonta laskea 40000 kilometrin kehän kasvaminen metrillä siksi koska maapallo ei ole pyöreä ja hän myös laittoi biologian kirjat uusiksi toteamalla että "äidillä ei ole mitään tekemistä lapsen perimän kanssa, vain isällä on merkitystä ja näin on aina ollut"

        Näitä pitää alkaa kirjoittaa ylös. Saadaan Guinnesin ennätystenkirjaan maailman kiistattomasti tyhmin mies ilmoitettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lerpuusisensei. Olet jo todistanut täällä seitsemän vuoden aikana että matemaattisia lahjoja sinulla ei ole minkäänlaisia, joten olisiko parempi ettet edes aloita väittelemään matematiikasta, fysiikasta etkä geometriasta? Esikuvallasi on kylmää taltioivat seinä ja hän jo kertoi että on mahdotonta laskea 40000 kilometrin kehän kasvaminen metrillä siksi koska maapallo ei ole pyöreä ja hän myös laittoi biologian kirjat uusiksi toteamalla että "äidillä ei ole mitään tekemistä lapsen perimän kanssa, vain isällä on merkitystä ja näin on aina ollut"

        Näitä pitää alkaa kirjoittaa ylös. Saadaan Guinnesin ennätystenkirjaan maailman kiistattomasti tyhmin mies ilmoitettua.

        Siis kehä kasvanut metrillä, vai hieman yli 3 metrillä, entä miten olisi päälle 6 metriä?

        Menes nyt Pippelinen sinne saunaasi klooneinesi.


    • Anonyymi

      Kymppi vie Zumbaa ja Bumbaa kuin kuoriämpäriä ja on saanut heidät ajattelemaan itseään ympäri vuorokauden, eikä yksikkökaksikko tajua sitä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe