Meillä kummittelee JVC Stereot

kake24

Meillä kummittelee 5 vuotta vanhat JVC stereot. Joskus stereot menevät itsestään päälle valmiustilassa ja volumet säätyy itsestään. Kerran oltiin kaupassa niin JVC stereot olivat menneet itsestään päälle ja volumet olivat menneet täysille. Poliisit olivat käyneet sammuttamassa ne stereot. Yllätys yllätys. Viime yönä kävi sama juttu stereot menivät itsestään päälle ja klassinen musiikki soi täysillä. Arvaa säikähdinkö yöllä. Nyt vedin pistokkeen pois seinästä, ettei se kummittele enää.

9

2045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se mikään ihme ole,nimittäin

      kun sehän on JVC.

    • Mun isä on kertonu vastaavaa niitten soittimesta! Johto piti vetää seinästä kun oli soitin yöllä menny itekseen päälle ja volyymit vaan kasvanu! Siitä ei oo kovin kauaa aikaa ku tää on tapahtunu...

    • Ooks nyt varma ettei joku oo pistäny vahingossa herätyskelloa stereoista päälle??
      Meneekö ne aina samaan kellon aikaan päälle?

      • kake24

        ei ollut herätystoiminto päällä.


    • Ei ole ensimmäinen kerta, kun olen kuullut itsestään käynnistyvistä stereoista ja tv:tä.

      Ainakin joissakin tapauksissa kysessä on ollut sähköpiikki, joka on saanut laitteet käynnistymään.
      Ylijännitesuojan hankittua yölliset käynnistykset loppuivat.

      -Orson

      • realistiko?

        Minäkin mietin voiko ne sähköpiikit aiheuttaa tuollaista. Siskolla räjähtelee lamput aina välillä. Siis oikeasti poksahtaa pikku siruiksi. Ei kovin hyvä :/ Niillä ei pidetä mitään valmiustilassa.


    • sama juttu!

      Mulla on kanssa sattunut sama ilmiö muutama vuosi sitten (ei jvc)! Seurasin vierestä,kun volyymi-palkki sahas ylös-alas ja stereoista soi just klassinen musiikki,tais olla Classic Fm asema.
      Outo juttu kerrassaan!

    • realistiko?

      Elkää pitäkö niitä valmiustilassa. Eihän sitä televisiotakaan suositella aina pidettävän siinä. Voikohan niistä tulla niin kova oikkari, että talo palaa? Minä ainakin vaihtaisin jo stereoita. Ja jos kysyisit jostain muualta kuin täältä, niin varmasti löytyisi se oikea syy niiden kummitteluun. Vikatila se on, ei kummitus.

    • Hunter S

      Kerran kun tulin koulusta kotiin, havahduin siihen kun televisioni oli päällä ja rämisi kovalla äänenvoimakkuudella. Olin varma siitä, että olin sammuttanut laitteen ennen kouluunlähtöä.

      Syytä yliluonnolliseen tapahtumaan ei tarvinnut etsiä kauaa. Kaukosäädin makasi sohvalla ja tiedän lemmikkikissojeni tykkäävän rellestää niillä main varsin railakkaasti. Eli kissat olivat vahingossa osuneet kaukosäätimeen ja painaneet tassulla jotain numeroa.

      Eihän sinulla siis ole lemmikkejä/lapsia/yhä-talonavaimet-hallussaan-pitävää-exää nurkissasi? ;)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2659
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      223
      2484
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2312
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      190
      1804
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1308
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe