kysely

minä

Tuosta yhdestä viestistä tuli mieleeni kysellä teiltä tytöt seuraavaa:

Onko sinulla tatuointi? Jos on niin missä? Ja millainen, merkityksineen...?

Entä onko sinulla lävistys/ lävistyksiä? Missä ja miten päädyit siihen?

Minulla on tatuointi vasemmassa kädessä, olkavarressa..sen on suunnitellut minulle tärkeä ihminen ja se symboloi minulle samanlaisten kietoutumista yhteen...

ja jos ottaisin lävistyksen se tulisi kieleen...

18

3280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saruwatari

Minulla ei ole yhtään lävityksiä, ei edes korvakoruja, eikä kyllä tatuointejakaan. Nykyään on paljon erikoisempaa olla rei'ittämätön ;) Vaikka kaikesta huolimatta mielelläni ottaisin huulilävistyksen niin ei minulla riittäisi rohkeutta. Tatuointia en ole edes harkinnut.

• gaborone

... ole edes korvakoruja, saati sitten tatuointeja..

• tJg

mulla on läväri ollut kielessä vuoden verran. se ei oikeestaan symboloi sen kummemmin mitään, mutta sanottakoon näin, että sen olemassa olosta ei oo kukaan valittanut;) meijän piireissä tuntuu olevan kova sana! vaikka mulla ei tarkotusta sellaseen todellakaan ole. ihan omaksi persoonallisuuden merkiksi sen otin.

• minä

itsellä ollu lävistyksiä vaikka kuinka paljon.nuorempana korvissa oli 12 korua, nyt vähentynyt kahteen. tuskin enään mikään koru läpi menisikään.
      tämän hetkiset korut ovat kielessä(4vuotta), huulessa(3vuotta) sekä nännissä(2vuotta).kaikki otettu nuoruuden huumassa sekä lävistysriippuvuudesta. niitä vain haluaa lisää enemmän ja enemmän. nyt vain paikat alkavat loppumaan, kun en naamaan viitsisi enään niitä ottaa :)
      tatuointia olen harkinnut vaikka kuinka kauan, mutta ajattelin ottaa aikaisintaan 18 vuotiaana.
      vielä ei ole löytynyt itselleni sopivaa kuvaa, kuitenkin se kestää koko elämän ja siksi sen pitäisi olla juuri se oikea.se on varmaa, että tatuoinnin tulen joskus hankkimaan.eri asia on koska, minkälaisen ja minne..

• mun mokani

anteeksi,epähuomiossa laitoin saman nimimerkin.kyse kuitenkin on eri ihmisestä kuin keskustelun aloittajasta.

• lepakko

Lävistyksiä on huulessa ja korvissa.
      Oon aina pitänyt lävistyksiä kauniina ( kunhan niitä ei ole liikaa ) ja lisäksi taidan olla jonkin sortin masokisti, sillä nautin siitä tekovaiheesta xD

Tatskaa en ole ajatellut hankkia ainakaan vielä, vaikka ne onkin kauniita silloin kun ne on tehty taidolla. Jos joskus hankin tatskan, niin sillä on oltava jokin kunnon merkitys.

• suvi85

Annoin 16-vuotiaana lävistää napani. Tällä hetkellä (tai jo jonkin aikaa) navassa killuu rapu. Lävistyksen otto oli kamalin kokemus ikinä! Se kipu... auts! Eikä se, että maha oli silloin käytännössä kiinni selkärangassa ainakaan helpottanut kivunsietokykyä :)

• pistely

Mietin puoli vuotta, ottaako tatuointi vai ei. Päätöksen tehtyäni minulla on pieni tatuointi oikeassa olkapäässä edessä, että voin sen itsekin nähdä. Se on sellaisessa kohdassa, että näkyy vain hihattomia puseroita käyttäessäni. Töissä pidettäisi kai "sopimattomana", jos etenkin naisella näkyisi tatska työasun alta.
      Kuvan piirsin itse ja sillä on tietty merkitys, sen kanssa sitten vaan tatuoijalle.

• Hapsu

edes? Luulisi olkapäähän otettuna olevan vähiten tuskallisinta? Ei kai sen otto mitenkään niin kamalan hirveää voi olla...?

Harkitsee...

• pistely
        Hapsu kirjoitti:

edes? Luulisi olkapäähän otettuna olevan vähiten tuskallisinta? Ei kai sen otto mitenkään niin kamalan hirveää voi olla...?

Harkitsee...

Ei varsinaisesti sattunut, nipisteli. Tekijä kyllä sanoi, että on aika kipualtis paikka. Kesti yhteensä n. 20min. koko operaatio, kuva on vain n. 4x4cm eikä sitä väritelty mitenkään.

• Hapsu
        pistely kirjoitti:

Ei varsinaisesti sattunut, nipisteli. Tekijä kyllä sanoi, että on aika kipualtis paikka. Kesti yhteensä n. 20min. koko operaatio, kuva on vain n. 4x4cm eikä sitä väritelty mitenkään.

kokoluokkaa olen ajatellutkin. Sen saa vielä piiloon paidan alle töissä.

Luulisi, että olkapää, jossa on lihaksia olisi vähiten tunteva, mutta toisaalta hermothan ne kivun välittää..,

- sinne siis kaikesta huolimatta, eihän tämä miettimällä parane!

• Catsy_666

(e/v)

• miksi..

kai se jotenkin kiihottaa lesboja suudellessa

• ole..
        Tunnen aika monia lepakoita ja ehkä yhdellä tai kahdella on kielilävistys. ja sitten tunnen myös heteroita joilla on kielessä läväri, että eipä tuosta voi paljoa päätellä...

• makealta

myös jossain siellä alempana...
        Lesbojen keksintöhän kieliläväri alunperin onkin (?).

• june.m

Voi olla että tämänhetkinen mielentilani (aavistuksen euforinen) vaikuttaa tähän mielipiteeseen.

Lepakon tunnistaa siitä, että se sanoo niin. Työhaastatteluun tuli eilen kaunis pitkätukkainen nuori nainen, jonka kanssa juttelin niitä näitä ja yritin esitellä työpaikan ilmapiiriä. Tavanomaisia, huumorilla höystettyjä juttuja mm. miehistä, joita siellä käy nostattamassa selvästi tyttöjen mielialaa, kuten sivusta huomaa. Tämä tyttönen siihen sanoi, että on kyllä ulkopuolella näistä ja onnellinen tyttiksensä kanssa. Pisteet hänelle, rohkea ja kyyristelemätön nuori nainen.

Ja toisella meistä läväreitä, tatuointeja kummallakin, toisella kyllä aika paljon. Yhdellä lapsellani läväri. Kellään ei suussa eikä muussakaan arassa paikassa.

• kenai

Kuvia on 6 kpl..pari isompaa. Koruja ei oo enää ku 1, vasemmassa korvassa ylhäällä rustossa. Ennen oli nenässä ja kulmassa ja korvissa..Ei vaan enää nappaa.

Suuhun en edes voisi kuvitella mitään rautaa, ulkonäkö ei korvaa läheskään sitä tuhoa mitä koru aiheuttaa..

• Exotikki

4 tatskaa ja napalävistys. Kielilävistykset ovat mielestäni etovia. Ystäväni laittoi jokin aika sitten muiden ruumiin osien lisäksi vielä klitoriksen huppuun lävärin. Ei paljon viehätä alakertaläväritkään.
      Huomasin että tatuointeihinkin tulee himo. Enempää en halua laittaa, ettei naisellisuuteni kärsi...Vaikka ainahan sitä bongaa uusia kauniita, joita tekisi mieli liitellä itseensä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä

Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä
      Maailman menoa
      346
      2369
    2. Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen

Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-20123694
      Maailman menoa
      420
      2351
    3. Mitä kivaa sanoisit kaivatullesi?

Vai osaatko sanoa toisista mitään hyvää?
      Ikävä
      112
      1361
    4. Mitkä eleet

Kaivatullasi viehättävimmät?
      Ikävä
      41
      1062
    5. Kaipaan sinua ja

Pelkään etten merkitse mitään
      Ikävä
      56
      803
    6. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      61
      788
    7. Etkö sinä ymmärrä että minähän

Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s
      Ikävä
      26
      781
    8. Olet vain todella

Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.
      Ikävä
      39
      775
    9. Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?

Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi
      Pyhäjärvi
      116
      721
    10. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      30
      679
    Aihe