Vapaa kuvaus

Aloituksia

49

Kommenttia

171

  1. Pidetään asiat yksinkertaisena, jookos?

    Tällä pastalla on taas jälleen kerran jos jonkinmoista sählääjää ja käsitteiden sekoittajaa. Pidetään me ateistit käsi
    Ateismi
    0
    48
  2. Logiikka heittää kuperkaikan?

    Valehtelen, kun sanon että minä valehtelen.
    Ateismi
    0
    82
  3. Nyt vaihdetaan tietoja omalla nikillä

    Minun vaimoni nimi on Kanya ja hänen ihonsa väri on ebenpuun musta. Meillä on kolme lasta, joiden nimiä en voi paljastaa
    Ateismi
    16
    105
  4. Millainen oletettu Jumala voi olla?

    Palstalla on esitetty perustelemattomia väitteitä siitä, että Raamatun Jumala olisi todellinen ja olisi luonut tämän maa
    Ateismi
    0
    47
  5. Todisteet Jumalan olemassaolosta

    Näin uuden vuoden kunniaksi avaan uuden ketjun, jossa teistit voivat esittää todisteitaan Jumalan olemassaolosta. Kerr
    Ateismi
    1
    59
  6. Ateisti voi uskoa mitä vain mutta ei teistisiin jumaliin tai siihen yhteen Jumalaan

    Ateisti voi uskoa menninkäisiin, maahisiin, peikkoihin, tonttuihin, yksisarvisiin ja vaikka joulupukkiin, mutta teistisi
    Ateismi
    10
    78
  7. Agnostikot lakoon

    Onko täällä yhtään agnostikkoa, joka ei usko Jumalaan tai jumaliin eikä näe luomisesta yhtään todistetta? Jos on, niin
    Ateismi
    11
    30
  8. Luominen a la Flatus ex nihilo

    On olemassa tämän maailman alkuun panija ja rakentaja, jonka nimi on Flatus. Hän loi ensin itsensä ja sen jälkeen tämän
    Ateismi
    0
    40
  9. Mikä on arviosi palstan vakikirjoittajien mielenterveydestä?

    Täällä kirjoittelee vain muutama henkilö aktiivisesti ja heistäkin moni on yhden ja saman kirjoittajan sivupersoona, jok
    Ateismi
    42
    57
  10. Mistä asioista me olemme yhtä mieltä?

    Erimielisyydet johtavat väittelyihin ja jopa riitoihin, mikä tekee palstasta joko mielenkiintoisen tai vastenmielisen, r
    Ateismi
    7
    52
  11. Hyvää isän päivää!

    Hihhuleiden isä on tietenkin Jumala, joten hyvää isänpäivää satuolennolle myös! Satuolennolla on paljon lapsia. Saako
    Ateismi
    4
    99
  12. Taas paiskataan kättä

    Kenen kättä tällä kertaa paiskataan? Käsi kuin käsi... Olemme lähes kaikesta samaa mieltä Moses_Zuckerkandl alias He
    Ateismi
    3
    43
  13. Jumalasta ei ole havaintoja

    Ja kyllä, henkilökohtaiset deluusiot tai Raamatun tarinat eivät ole tieteellisesti hyväksyttyjä havaintoja. Saunatontu
    Ateismi
    4
    60
  14. Muista äänestää seurakuntavaaleissa

    Moni ateisti on seurakunnan jäsen. Muista käydä äänestämässä. Ota selvää, ketkä ehdokkaista ovat ateisteja. Tämän selvil
    Ateismi
    6
    187
  15. Raamatun maailmankuva

    Raamatun kirjoitukset perustuvat luomismyyttien osalta vuohipaimenten ja kamelikuskien suulliseen perimätietoon (fiktiiv
    Ateismi
    5
    85
  16. Raamatun tarujen totena pitäminen on...

    Raamatussa on taruja, joita monet uskovaiset pitävät kirjaimellisesti totena historiana. Tässä muutama: - Jumala loi m
    Ateismi
    37
    85
  17. Evankeliumi on petosta

    Olen ollut syntymästäni asti ateisti, se kummajainen, joka ei uskonut, vaikka koko kylä kartanon ympärillä oli uskovia k
    Ateismi
    20
    145
  18. Kumoan kaikki vastaväitteet nerokkaalla tavalla

    Antaa tulla. Osoittakaa, että olen väärässä. Kumoan väitteenne salamannopeasti. Olen nopea kirjoittamaan ja ajattelen no
    Ateismi
    5
    81
  19. Ratkaisin universumin syntymisen ongelman

    Universumi on ollut aina olemassa, vaikka se syntyi ja sai alkunsa 13,82 miljardia vuotta sitten aika-avaruuden syntyess
    22
    76
  20. Olen ylimielinen narsistinen patologinen valehteljia ja psykopaatti

    Olen kirjoittanut tälle foorumille jo yli 10 vuotta. Olen narsisti ja psykopaatti. Valehtelen ja vääristelen asioita ate
    Ateismi
    4
    49