Yariks Taxi ei kestä konee

Anonyymi

Oulussakin oli aikoinaan nuita Toyotia taksissa, mutta äkkiä ne hävis kun koneet alako laueta ja niitä sitten vaihettiin tehdaskunnostettuihin. Menihän siinä taksin omistajien luottamus 100%:sti

15

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan tuo ollut epätoivoinen teko lähteä Yariksella taksiajoon.

• Anonyymi

Suberpiissä hajos dsglaatikko mutta olipa jo 17 000 kilometriä mittarissa ja heti kohta lohko halkes et semmosia

• Anonyymi

Hihii, Toyotassa ne lohkot halkeilee ja kannet irtoaa.

• Anonyymi

Onneksi taksi voi valita vapaasti ja jos haluaa mukavasti perille asti, niin ehkä kuitenkin valitsen jonkun muun kuin mopoauton kaltaisen Yariksen.

• Anonyymi

Vikavaginistia hermostuttaa ja huolestuttaa kun kuukauden loppu lähestyy, syystäkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vikavaginistia hermostuttaa ja huolestuttaa kun kuukauden loppu lähestyy, syystäkin!

Miten liittyy Yaris taksehin ja heikosti kestäviin moottoreihin?
        Onko sulla itsetunto ongelmia.

• Anonyymi

Ettet vaan jäänyt käytöksesi vuksi sivistyneistä Toyota takseista ulos? Niin taitaa lukea tekstissäsi kuten huomaat heh heh. Mitä jos vähentäisit sitä juomista jo viimein...

• En ymmärrä, kuka pitää Yariksen kokoista autoa taksina!
      Taksiin tulee mahtua kaksi henkeä palttoot päällä matkatavaroineen.
      Muistaakseni tämäkin oli aikaisemmin säädetty, mitkä taksina
      käytettävän auton minimimitat olivat.
      Lada 1200 - vaikka sitä ei juurikaan ollut käytössä, täytti nipin napin nämä mitat.

• Anonyymi

Ihmettelen sitäkin että Corolla Hybridiä on ilmestynyt takseiksi. Onko siinä jo nuukuuden huippu.

• Anonyymi

YAARIKSEEN Ei ovi sisään ku yksroteva kalaäijä ja pilkkivehkeet alkaa kantavuus olla niin ja näin kulkee vinossa akselit vääntyy

• Anonyymi

Hengenvaarallisia vekottimia Hui kamalaa hengen lähtö lähellä Yaaris vaara tien tukkona

• Anonyymi

Minun skoota meni katollee hirven väsitö kojeessa oli huono ajon vakautus itälaatu kattokaas

• Anonyymi

Henki ei ole kallis Salama löi Yaarikseen lähti katto ovipellit kerralla kuin peltipur kista.

• Anonyymi

Onneton rimpula on suunniteltu kauppakassiksi kotirouvalle, eikä kestä rajua ajua!

• Anonyymi

Taas oli hinurin nokassa roikkui pitkin poikin perässä kolisten TOYO COROL

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3089
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      70
      2970
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2859
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2554
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      39
      1977
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1637
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1619
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1575
    9. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1536
    10. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      18
      1480
    Aihe