18.v sekarotuinen kolli (Neppis) etsii loppuelämän kotia. Iästä huolimatta ikä ei kissassa vielä oikein näy. Leikkii ja hyppii vielä korkealle.
Neppis on todella ihmisrakas, mutta muista eläimistä ei hirveästi pidä. Kaverin kissan kanssa tuli kyllä toimeen 5kk kun olin putkirempasta evakossa. Eka viikko sähistiin ja kierrettiin kaukaa mutta sen jälkeen alkoi leikki. Koiria ei juurikaan ole tavannut.
Sain Neppiksen kaveriltani vuonna 2009 kun hän ei enää pystynyt pitämään kissasta huolta ja nyt olen itse ajautunut samaan tilanteeseen.
Kissa tarvitsisi seuraa kun on vuosia tottunut olemaan ihmisen seurassa mutta tilanteeni vuoksi en enää kerkeä kotona hirveästi viettämään aikaa.
Toivottavasti täältä löytyisi rakastava koti.
Löytyisikö kissalle uusi koti
1
359
Vastaukset 1
Unohdin mainita että kissa on Espoossa ja jos PK seudulta löytyy henkilö niin voin tuoda kissan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831079
- 73902
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut116703- 57670
- 43595
- 30572
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173568Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4556Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136548Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61545