Pääministeri jäähylle

Perustuslakituomioistuin äänesti keskiviikkona 24. elokuuta sen puolesta, että kenraali Prayut Chan-O'Cha määrätään keskeyttämään tehtävänsä pääministerinä, kunnes tuomioistuin tekee päätöksen hänen kahdeksan vuoden ministerikautensa kiistasta.

Hyvä osoitus siitä että Thaimaassa ei edes militaarijunttaa johtanut pääministeri ole suojassa demokratialta. Thaimaassa kunnioitetaan lakia ja kansan aiheuttamaa painetta.

Thaksin Shinawatra joutui maanpakoon saakka ennen sotilasjuntan vallanottoa.
Suomessa pitäisi tehdä vastaava perkaaminen. Kaikki Arkadianmäeltä pellolle ilman korvausta ja erityistilintarkastus kaikille, myös avustajille.

Nuorisosäätiöstä paljastui taas miljoonien kupru ja korruptio, Saksassa yli 100 pankkia on syynissä jopa satojen miljardien veronpalautusten huijaamisessa.

Pikkuinen Suomi avustelee Saksaa, Kreikkaa, Italiaa, Espanjaa ja muita huijarimaita joilla on asiat paljon paremmin kuin Suomella ja ovat nettovarallisuudeltaan kaikki varakkaampia maita kuin Suomi per nokka.

Suomi maksoi Kataisen-Stubbin kautena jopa saksalaisten ja Brittien rästiin jääneitä EU- maksuja.

Suomi on pahimmassa kriisissä sitten jatkosodan, mutta sen ei saa antaa haitata Suomen pääministerin villiä ja seksikästä festarikesää.

Seuraava hallitus joutuu tekemään valtavia elvytystoimenpiteitä, koska ulkopuolelta Suomi ei apua saa, koska meillä ei kukaan kehtaa sitä pyytää, kun siinä saattaa mennä joku hieno virka Euroopassa sivu suun, jos alkaa ajaa Suomen veronmaksajain etua.

Makkarapötkökäärylemieskin herää unestaan vasta sitten, kun minieläke puolittuu ja veroprosentti tuplaantuu. Lainojen korot jo pompsahti Suomessa.
Pienissä asuntolainoissa korko kolminkertaistui juuri.

20

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Hyvä osoitus siitä että Thaimaassa ei edes militaarijunttaa johtanut pääministeri ole suojassa demokratialta. Thaimaassa kunnioitetaan lakia ja kansan aiheuttamaa painetta. '

      Välillä sinä päästelet mahdottomia valheita! Vai oletko todella noin tyhmä?

      • Anonyymi

        Väitätkö numeropelle ettei pääministeriä laitettu jäähylle Thaimaassa? Uutinen kuohuttaa koko Thaimaata. Miten se sinulta meni ohi ja postittelet makkarapötköjen kuvia vaan?
        Miksei Suomessa Marin eroa?


    • Anonyymi

      Hienoa olet taas googlaillut, jopa paikallinen pm laitettiin jäähylle, ei minkään kiistan takia, vaan yksinkertaisesti hänen toimikautensa loppumisen takia, eilinen päivä olí asiasta uutisia täynnä. By NumBall

      • Anonyymi

        Mikä "paikallinen pm"? Kyseessä on kyllä Thaimaan pääministeri.

        Perustuslakituomioistuin äänesti keskiviikkona 24. elokuuta sen puolesta, että kenraali Prayut Chan-O'Cha määrätään keskeyttämään tehtävänsä pääministerinä, kunnes tuomioistuin tekee päätöksen hänen kahdeksan vuoden ministerikautensa kiistasta.
        Paikallisten tiedotusvälineiden mukaan oikeuskomitea äänesti puolesta äänin 5-4 kokouksessa tänä aamuna. Määräys on voimassa välittömästi tuomioistuimen ratkaisuun asti, jossa käsittely voi oletettavasti kestää noin kuukauden tai enemmän.
        Tällä välin varapääministeri Prawit Wongsuwan toimii väliaikaisena pääministerinä.

        Hän kun haluaisi pidemmän toimikauden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä "paikallinen pm"? Kyseessä on kyllä Thaimaan pääministeri.

        Perustuslakituomioistuin äänesti keskiviikkona 24. elokuuta sen puolesta, että kenraali Prayut Chan-O'Cha määrätään keskeyttämään tehtävänsä pääministerinä, kunnes tuomioistuin tekee päätöksen hänen kahdeksan vuoden ministerikautensa kiistasta.
        Paikallisten tiedotusvälineiden mukaan oikeuskomitea äänesti puolesta äänin 5-4 kokouksessa tänä aamuna. Määräys on voimassa välittömästi tuomioistuimen ratkaisuun asti, jossa käsittely voi oletettavasti kestää noin kuukauden tai enemmän.
        Tällä välin varapääministeri Prawit Wongsuwan toimii väliaikaisena pääministerinä.

        Hän kun haluaisi pidemmän toimikauden.

        Ja taas olet googlaillut, hienoa alat edistyä, eilen viran otti vastaan edellinen pm, joka saatettiin hoitamaan virkaansa, vaimoni totesi että miksi ei saada nuoria asioita hoitamaan, kuten vaikkapa siellä suomessa, eikä kysymys ole mistään kiistasta, vaan hänen toimikautensa päättyi ollen kahdeksan vuotta.


      • Anonyymi

        Pääministerin toimikausi ei ole vielä loppunut, sinun eglannintaitosi on surkea eikä vaimosikaan näytä ymmärtävän thaita.


    • Anonyymi

      "Thaksin Shinawatra joutui maanpakoon saakka ennen sotilasjuntan vallanottoa." tätä pitää vielä kommentoida, eihän kyse ole mistään vallanotosta vaan suorasta vallankaappauksesta, demokraattisesti valitulta hallitukselta, tosin siihen lienee syynsä, jota minä eikä kukaan muukaan palstalla varmasti tiedä, ei edes paukaloinen.

      • Anonyymi

        Jättimäinen korruptio ja veronkierto. Arvioitiin että kyse oli puolen miljardin euron verokierroista joka koski monia muitakin. Rahaa katosi ulkomaille ja sisäpiirikauppoihin. Niin moni muukin oli mukana niin häntä ei aggressiivisesti hamuttu ulkomailta takaisin.


    • Anonyymi

      Thaimaan pääministerillä olisi ollut vielä 4 kuukautta jäljellä. Vaalit olisi olleet loppusyksystä, laitettiin sivuun kesken kauden.

      • Anonyymi

        Pasasen rouvan käännöstaito epäillyttää entistä enemmän.. tästäkin koitti puhua taas omaa versiotaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasasen rouvan käännöstaito epäillyttää entistä enemmän.. tästäkin koitti puhua taas omaa versiotaan

        Taisi Rouva Pasanen jäädä thaimaisiin kun Herra Pasanen lähti Kelan hoitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi Rouva Pasanen jäädä thaimaisiin kun Herra Pasanen lähti Kelan hoitoon.

        Ketä olet ajatellut ajatella huomenna ja loppuelämäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä olet ajatellut ajatella huomenna ja loppuelämäsi?

        2 minuuttia, yrittäisit edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä olet ajatellut ajatella huomenna ja loppuelämäsi?

        Jaha, pasasen sihteeri kyrvånsyylä astui puolustamaan pasasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi Rouva Pasanen jäädä thaimaisiin kun Herra Pasanen lähti Kelan hoitoon.

        Pasanen ei kertonut syytä laisinkaan Pattayan visiitilleen. Mahdollisia syitä on tasan kaksi.
        Hän joko oli Pattayan Bangkok hospitalissa tutkimuksissa / hoidoissa, taikka hän oli suutuspäissään etsimässä uutta rouva Pasasta, joka on hänelle Mission Impossible 3.
        Maailmassa on hulluja naisia, mutta ei niin hulluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pasanen ei kertonut syytä laisinkaan Pattayan visiitilleen. Mahdollisia syitä on tasan kaksi.
        Hän joko oli Pattayan Bangkok hospitalissa tutkimuksissa / hoidoissa, taikka hän oli suutuspäissään etsimässä uutta rouva Pasasta, joka on hänelle Mission Impossible 3.
        Maailmassa on hulluja naisia, mutta ei niin hulluja.

        Samaa ajattelin. Jos miehellä on vähänkin valueta thaivaimolle niin thaivaimo ei päästä miestään yksin kahdeksi viikoksi Pattayalle lomalle, paitsi tilanteessa että suhteessa ei ole rakkautta eikä rahallista arvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ajattelin. Jos miehellä on vähänkin valueta thaivaimolle niin thaivaimo ei päästä miestään yksin kahdeksi viikoksi Pattayalle lomalle, paitsi tilanteessa että suhteessa ei ole rakkautta eikä rahallista arvoa.

        Minäkin ajattelin vähän samaa kun tinderihutsu päästi pippelisen pariksi viikoksi entisille apajilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ajattelin. Jos miehellä on vähänkin valueta thaivaimolle niin thaivaimo ei päästä miestään yksin kahdeksi viikoksi Pattayalle lomalle, paitsi tilanteessa että suhteessa ei ole rakkautta eikä rahallista arvoa.

        Sus siunakkoon ajattelit älä tee sitä toistamiseen, nyt varmaan luulet olevasi älykäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sus siunakkoon ajattelit älä tee sitä toistamiseen, nyt varmaan luulet olevasi älykäs.

        NumBall näyttää olevan facenmukaan covidissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        NumBall näyttää olevan facenmukaan covidissa.

        Käyttäen itsestään NumBaII nimeä ja myös yhdyssanavirheestä päätellen, hän totesi tuon itse itsensä sihteerinä.

        Täällä kun ei ole Pasasen facekavereita, koska kukaan ei halua vajaamielistä stalkkerikseen.
        Sihteerilläänkään kun ei ole facea, koska sihteeri asuu siinä samassa kupolissa.

        Mutta toivotan sinulle pikaista paranemista ilman jälkivaivoja. Eiköhän se tule lievänä kun on rokotteet kunnossa, tai sitten kuvittelet vaan koko taudin jonkun pikku oireen perusteella.

        Minulla on jo makuaisti parantunut, hajuaisti ei ihan täysin. Puoli vuotta se vei.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe