"kanankoivet, tai siis varpaat jotka maksavat thaimaassa ainakin kaksi kertaa sen mitä rintapalat kilo hinnoiltaan,"
Onkohan täällä ketään laskutaitoista, joka osaisi kertoa minulle montako kertaa enemmin maksavat kanankoivet, siis varpaat, kuin rintapalat, jos esimerkiksi:
Ensin mainitut maksavat 130.00 rahayksikköä kilo.
Toiseksi mainitut maksavat 104.00 rahayksikköä kilo.
Riidanaiheeni tänään vaihteen vuoksi 24/7.
34
748
Vastaukset
- Anonyymi
Bumba miettii mitä söisi ennenkuin tulee syyskuun sairaseläke.
- Anonyymi
Luulempa että aloittaja kirjoitti myös näin:
"eikä niissä varpaissa ole mitään syötävää, lukuiset thairuuat näyttävät karmealle, muuta maistuvat helvetin hyvälle, joka lienee asian perimmäinen tarkoitus... "
Saattoihan aloittaja olla myös aloittajan mielikuvitusystävä, mutta luulempa, että aloittaja ei koskaan eikä missään, ole maistanut noita kanan varpaita. - Anonyymi
"kanankoivet, tai siis varpaat jotka maksavat thaimaassa ainakin kaksi kertaa sen mitä rintapalat kilo hinnoiltaan,"
Tämän kirjoittaja ei tiedä Thaimaasta mitään.- Anonyymi
Eikä tiedä myöskään kuinka suomenkieltä kirjoitetaan.
- Anonyymi
Bumbankielen lukeminen vaatii erityisiä käännöstaitoja.
Annan pari esimerkkiä:
-Jos Saaribumba sanoo päivää, on yö.
-Jos Saaribumba sanoo että asia on varmasti näin, niin se ei varmasti ole niin.
-Jos Saaribumba sanoo voivansa vakuuttaa, niin asia on juurikin päinvastoin.
-Jos Saaribumba sanoo ettei ketään tule, niin silloin tulee miljoonia.
-Jos Saaribumba sanoo rajojen sulkeutuvan, niin silloin rajat aukenee.
-Kun Saaribumba kertoo suorittaneensa korkeakoulututkinnon, se tarkoittaa todellisuudessa sitä että opettaja kehui häntä eskarissa että "Tulipa mahtava kakka ja kaikki pottaan". Saaribumba oli silloin 27 vuotias. - Anonyymi
Haluisi vain aktivoita sinut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluisi vain aktivoita sinut?
Kylä lähtee:
https://www.youtube.com/watch?v=PRe5GuKgFR4 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylä lähtee:
https://www.youtube.com/watch?v=PRe5GuKgFR4Ketjusta on poistettu vain1 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Muuta ei sitte tarvitakkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketjusta on poistettu vain1 sääntöjenvastaista viestiä.
Väärin on jo 2
- Anonyymi
Senssulle hyvät huomenet.
- Anonyymi
NumBallille paranemisia.
- Anonyymi
Halusin vain herättää huomiosi, elä suutu.
- Anonyymi
Mitä pahaa siinä on jos joku haluaa vähän kigulia tai edes paljon?
- Anonyymi
Jumankekka sentään ja miten on muka sääntöjenvastaista haluta vähän kigulia?
T Ämäliä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on jos joku haluaa vähän kigulia tai edes paljon?
Kaikki ei ole myytävänä, resuperse.
By NumBall HHN 61v.
- Anonyymi
Mitähän tapahtuu kun NumBallin ystävä sensukka herää?
- Anonyymi
Kyllä hää jotain potatoi, aivan varmasti, voin vakuuttaa.
- Anonyymi
Kun Bumba on poissa on Zumbakin poissa. -Vanha viidakon sananlasku. Seitsemään vuoteen yksikkökaksikko ei koskaan ole ollut näin harvasanainen. Siellä on nyt oikeasti se korona, jota sankari on pelännyt viimeiset vuodet. Saattaa olla ilmapallopää jopa sairaalassa.
Saa samalla sympatiaa vaimoltaan, joka asuu eri osoitteessa. Pääsee sairaalan jälkeen tekemään itsestään marttyyrin kehittelemällä mielessään jälkioireita.
Saman hän teki Kelalle keksiessään että selkä tulee kipeäksi "töissä". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun Bumba on poissa on Zumbakin poissa. -Vanha viidakon sananlasku. Seitsemään vuoteen yksikkökaksikko ei koskaan ole ollut näin harvasanainen. Siellä on nyt oikeasti se korona, jota sankari on pelännyt viimeiset vuodet. Saattaa olla ilmapallopää jopa sairaalassa.
Saa samalla sympatiaa vaimoltaan, joka asuu eri osoitteessa. Pääsee sairaalan jälkeen tekemään itsestään marttyyrin kehittelemällä mielessään jälkioireita.
Saman hän teki Kelalle keksiessään että selkä tulee kipeäksi "töissä".Kaikki kolme suurinta palstavaikuttajaa on poissa, 2010, Numball ja Senssu, aika outoa, samaan aikaan.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kolme suurinta palstavaikuttajaa on poissa, 2010, Numball ja Senssu, aika outoa, samaan aikaan.
Kyllähän tuossa kirjoittelin vähän kuulumisia, mutta ne oli liikaa T Modelle. Saaripasanen näköjään kipeänä ja ei saa muita persooniaan ulos päästään paitsi lorauksen senssuaan.
Sadonkorjuuhommia täällä ja uuden istuttamista. Ukkoskuurot kiertelee vaan ei kohdalle ole osuneet. https://ibb.co/hZ9J1TW Vedestä ei ole pulaa- Anonyymi
20-10 kirjoitti:
Kyllähän tuossa kirjoittelin vähän kuulumisia, mutta ne oli liikaa T Modelle. Saaripasanen näköjään kipeänä ja ei saa muita persooniaan ulos päästään paitsi lorauksen senssuaan.
Sadonkorjuuhommia täällä ja uuden istuttamista. Ukkoskuurot kiertelee vaan ei kohdalle ole osuneet. https://ibb.co/hZ9J1TW Vedestä ei ole pulaaKaunis kuva kiitos.
- Anonyymi
Riippunee siitä herääkö kellohame korvissa, mutta se ... sanonko mikä ... en sano, roikkunee.
- Anonyymi
20-10 kirjoitti:
Kyllähän tuossa kirjoittelin vähän kuulumisia, mutta ne oli liikaa T Modelle. Saaripasanen näköjään kipeänä ja ei saa muita persooniaan ulos päästään paitsi lorauksen senssuaan.
Sadonkorjuuhommia täällä ja uuden istuttamista. Ukkoskuurot kiertelee vaan ei kohdalle ole osuneet. https://ibb.co/hZ9J1TW Vedestä ei ole pulaaSorry Pippelinen, lue tämän sarjan kommentit, ei kiinnosta pätkän vertaa sun sadonkorjuus.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry Pippelinen, lue tämän sarjan kommentit, ei kiinnosta pätkän vertaa sun sadonkorjuus.
SKikkelis kokkelis sensei puppelis, oiskohan mulla, jotain mikä kiinnoistais sua?
By Ahmed Kiguli HHN 16v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorry Pippelinen, lue tämän sarjan kommentit, ei kiinnosta pätkän vertaa sun sadonkorjuus.
SEnsi viikolla tulee senseille eläkerahat, niin ehkäpä se kiukku vähän hetkeksi laantuu ja kerrot meille rahvaalle vaikka kuinka se Paraisten kohtuumiljoonasaaren Honkarakenne-projekti etenee! Laitathan muutaman räps räps-kuvan mukaan niin päästään ihhailemmaan!
- Anonyymi
Pyydän hiljaisuutta. 63 vuotias karatesensaatiolla on asiaa naisista ja miehistä, sekä heidän kanssakäymisistään tyylillä, jonka vain Puppe-Senssu hallitsee
https://www.youtube.com/watch?v=JXIdYgCeLs8 - Anonyymi
Olen riidoissa jokaisen sivupersoonani kanssa.
- Anonyymi
Toisten kanssa menee aina mukkelis makkelis. Jos menee kikkelis kokkelis.
- Anonyymi
Kerran koin mä rakkauden... mut jätkä lähti...
S
Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592