Riidanaiheeni tänään vaihteen vuoksi 24/7.

Anonyymi

"kanankoivet, tai siis varpaat jotka maksavat thaimaassa ainakin kaksi kertaa sen mitä rintapalat kilo hinnoiltaan,"

Onkohan täällä ketään laskutaitoista, joka osaisi kertoa minulle montako kertaa enemmin maksavat kanankoivet, siis varpaat, kuin rintapalat, jos esimerkiksi:

Ensin mainitut maksavat 130.00 rahayksikköä kilo.

Toiseksi mainitut maksavat 104.00 rahayksikköä kilo.

34

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Bumba miettii mitä söisi ennenkuin tulee syyskuun sairaseläke.

    • Anonyymi

      Luulempa että aloittaja kirjoitti myös näin:

      "eikä niissä varpaissa ole mitään syötävää, lukuiset thairuuat näyttävät karmealle, muuta maistuvat helvetin hyvälle, joka lienee asian perimmäinen tarkoitus... "

      Saattoihan aloittaja olla myös aloittajan mielikuvitusystävä, mutta luulempa, että aloittaja ei koskaan eikä missään, ole maistanut noita kanan varpaita.

    • Anonyymi

      "kanankoivet, tai siis varpaat jotka maksavat thaimaassa ainakin kaksi kertaa sen mitä rintapalat kilo hinnoiltaan,"

      Tämän kirjoittaja ei tiedä Thaimaasta mitään.

      • Anonyymi

        Eikä tiedä myöskään kuinka suomenkieltä kirjoitetaan.


      • Anonyymi

        Bumbankielen lukeminen vaatii erityisiä käännöstaitoja.

        Annan pari esimerkkiä:
        -Jos Saaribumba sanoo päivää, on yö.
        -Jos Saaribumba sanoo että asia on varmasti näin, niin se ei varmasti ole niin.
        -Jos Saaribumba sanoo voivansa vakuuttaa, niin asia on juurikin päinvastoin.
        -Jos Saaribumba sanoo ettei ketään tule, niin silloin tulee miljoonia.
        -Jos Saaribumba sanoo rajojen sulkeutuvan, niin silloin rajat aukenee.
        -Kun Saaribumba kertoo suorittaneensa korkeakoulututkinnon, se tarkoittaa todellisuudessa sitä että opettaja kehui häntä eskarissa että "Tulipa mahtava kakka ja kaikki pottaan". Saaribumba oli silloin 27 vuotias.


      • Anonyymi

        Haluisi vain aktivoita sinut?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Muuta ei sitte tarvitakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjusta on poistettu vain1 sääntöjenvastaista viestiä.

        Väärin on jo 2


      • Anonyymi

        Senssulle hyvät huomenet.


      • Anonyymi

        NumBallille paranemisia.


      • Anonyymi

        Halusin vain herättää huomiosi, elä suutu.


      • Anonyymi

        Mitä pahaa siinä on jos joku haluaa vähän kigulia tai edes paljon?


      • Anonyymi

        Jumankekka sentään ja miten on muka sääntöjenvastaista haluta vähän kigulia?

        T Ämäliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pahaa siinä on jos joku haluaa vähän kigulia tai edes paljon?

        Kaikki ei ole myytävänä, resuperse.
        By NumBall HHN 61v.


    • Anonyymi

      Mitähän tapahtuu kun NumBallin ystävä sensukka herää?

      • Anonyymi

        Kyllä hää jotain potatoi, aivan varmasti, voin vakuuttaa.


      • Anonyymi

        Kun Bumba on poissa on Zumbakin poissa. -Vanha viidakon sananlasku. Seitsemään vuoteen yksikkökaksikko ei koskaan ole ollut näin harvasanainen. Siellä on nyt oikeasti se korona, jota sankari on pelännyt viimeiset vuodet. Saattaa olla ilmapallopää jopa sairaalassa.
        Saa samalla sympatiaa vaimoltaan, joka asuu eri osoitteessa. Pääsee sairaalan jälkeen tekemään itsestään marttyyrin kehittelemällä mielessään jälkioireita.
        Saman hän teki Kelalle keksiessään että selkä tulee kipeäksi "töissä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun Bumba on poissa on Zumbakin poissa. -Vanha viidakon sananlasku. Seitsemään vuoteen yksikkökaksikko ei koskaan ole ollut näin harvasanainen. Siellä on nyt oikeasti se korona, jota sankari on pelännyt viimeiset vuodet. Saattaa olla ilmapallopää jopa sairaalassa.
        Saa samalla sympatiaa vaimoltaan, joka asuu eri osoitteessa. Pääsee sairaalan jälkeen tekemään itsestään marttyyrin kehittelemällä mielessään jälkioireita.
        Saman hän teki Kelalle keksiessään että selkä tulee kipeäksi "töissä".

        Kaikki kolme suurinta palstavaikuttajaa on poissa, 2010, Numball ja Senssu, aika outoa, samaan aikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki kolme suurinta palstavaikuttajaa on poissa, 2010, Numball ja Senssu, aika outoa, samaan aikaan.

        Kyllähän tuossa kirjoittelin vähän kuulumisia, mutta ne oli liikaa T Modelle. Saaripasanen näköjään kipeänä ja ei saa muita persooniaan ulos päästään paitsi lorauksen senssuaan.

        Sadonkorjuuhommia täällä ja uuden istuttamista. Ukkoskuurot kiertelee vaan ei kohdalle ole osuneet. https://ibb.co/hZ9J1TW Vedestä ei ole pulaa


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Kyllähän tuossa kirjoittelin vähän kuulumisia, mutta ne oli liikaa T Modelle. Saaripasanen näköjään kipeänä ja ei saa muita persooniaan ulos päästään paitsi lorauksen senssuaan.

        Sadonkorjuuhommia täällä ja uuden istuttamista. Ukkoskuurot kiertelee vaan ei kohdalle ole osuneet. https://ibb.co/hZ9J1TW Vedestä ei ole pulaa

        Kaunis kuva kiitos.


      • Anonyymi

        Riippunee siitä herääkö kellohame korvissa, mutta se ... sanonko mikä ... en sano, roikkunee.


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Kyllähän tuossa kirjoittelin vähän kuulumisia, mutta ne oli liikaa T Modelle. Saaripasanen näköjään kipeänä ja ei saa muita persooniaan ulos päästään paitsi lorauksen senssuaan.

        Sadonkorjuuhommia täällä ja uuden istuttamista. Ukkoskuurot kiertelee vaan ei kohdalle ole osuneet. https://ibb.co/hZ9J1TW Vedestä ei ole pulaa

        Sorry Pippelinen, lue tämän sarjan kommentit, ei kiinnosta pätkän vertaa sun sadonkorjuus.

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry Pippelinen, lue tämän sarjan kommentit, ei kiinnosta pätkän vertaa sun sadonkorjuus.

        S

        Kikkelis kokkelis sensei puppelis, oiskohan mulla, jotain mikä kiinnoistais sua?

        By Ahmed Kiguli HHN 16v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sorry Pippelinen, lue tämän sarjan kommentit, ei kiinnosta pätkän vertaa sun sadonkorjuus.

        S

        Ensi viikolla tulee senseille eläkerahat, niin ehkäpä se kiukku vähän hetkeksi laantuu ja kerrot meille rahvaalle vaikka kuinka se Paraisten kohtuumiljoonasaaren Honkarakenne-projekti etenee! Laitathan muutaman räps räps-kuvan mukaan niin päästään ihhailemmaan!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen riidoissa jokaisen sivupersoonani kanssa.

    • Anonyymi

      Toisten kanssa menee aina mukkelis makkelis. Jos menee kikkelis kokkelis.

    • Anonyymi

      Kerran koin mä rakkauden... mut jätkä lähti...

      S

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe