Miettikääpä miten helppo se kaveripyyntö/seuraamis pyyntö olis laittaa. Ja meneehän viestitki perille vaikka ei olis kaveri. Siitä huolimatta meistä palstalaisista kukaan ei sitä tee eikä saa sitä myös itte.
Jos verrataan taas sitä että kasvotusten julkisella paikalla tekee asialle jotain. Siinähän tarvitaan rohkeutta paljo enemmän. Mutta sitte myös nolatuksi tuleminen jos saaki pakit nii on paljo suurempi. Somessa vaan te kaksi tiiätte ellei sitte se kaivattu oo joku tollo joka levittelee ja naureskelee kaikille sitä kui anto pakit.
Mikä siitä tekee nii vaikiaa Jos toisen kuitenki oikiasti haluaa.
Illan mietintää
12
<50
Vastaukset
On tehty, ja tullut torjutuksi. Miksi vielä täällä? En tiedä itsekään.
Eläs höpötä. Olen tavannut ueammankin ihmisen palstalta, ihan äskettäin taas yhden ja kauan sitten olen poiminut täältä kumppaninkin, itse asiassa kaksikin.
Niin kyllä kukaan meistä palstalaisista sitä tekee. Ja tiedän hiton hyvin, etten ole ainoa, nikkejä nyt mainitsematta.- Anonyymi
No kun en viiti tehdä profiilia sinne. Some on tyhmille lampaille. Ei meille aatelisille.
- Anonyymi
Tämä. Jos toinen alkaa levitellä asiaa ja naureskella tuskin hän on ikävöinnin arvoinen. Tai jos ei vastaa pyyntöön voi unohtaa koko ihmisen tai hän jää ihmiseksi jonka saatat tuntea.
- Anonyymi
Nii eikö tuoki aika selvä merkki olis jos siihen pyyntöö ei vastata. Siinäkin tulis jo se selvyys asiaa vai ei sitä saa silti laitettua
- Anonyymi
Jos on jo lähestynyt toista viestillä ja saanut pakit ja silti ei oo päässyt kokonaan eroon? Ei aina ole kyse siitä, ettei pysty sitä aloitetta tekemään, se on saatettu tehdä.
- Anonyymi
Totta, helppoa se olisi minullekin. En vain kehtaa. Toisaalta pelkään myös näkeväni siellä sellaista, mitä en halua nähdä. Ehkä vielä joskus.
- Anonyymi
Mitä siel ei haluais nähdä?
- Anonyymi
Laitan heti, jos saan varmat tunnisteet mieheltä.
- Anonyymi
On tullut jo tehtyä.
- Anonyymi
No on tääl sentään muutama jolla rohkeutta riittää. Itel ei vaikka kui tekis mieli
- Anonyymi
Voi kun hän tietäisi, että kuinka monta kertaa olen meinannut hänelle viestiä laittaa. Olen mennyt jopa hänen Instagram profiiliin saakka, mutta ikinä en uskalla mitään kirjoittaa.
Tympäsee kyllä, mutta ei se auta, kun en uskalla, niin en uskalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222583Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2262222Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611593Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1791425- 561300
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751086Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa671066- 36991
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39962- 52914