Mä en pidä Sanna Marinin biletystä yhtään pahana. En ymmärrä miks tommonen häly noin pienestä.
Sä taas pidät sitä maailman suurimpana virheenä ja pahimpana tekona ikinä.
Myös tän lehden haastattelija kun kysyi kadulla eri ikäisiltä asiaa niin vanhempi väestö paheksu
Ja nuoremmat taas oli että mitä ihmeen pahaa tos nyt muka on?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009031859.html
Sun siis täytyy olla mua paljon vanhempi häiskä rölliseni.
Rölli, tässä mun ja sun ikä näkyy
28
77
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ihmisen pitää käyttäytyä aikalailla iän mukaan.
- Anonyymi
Sua kiinnostaa Marin vain kun se on esillä ei-poliittisista asioista. Sehän on vain bilettänyt ja väistellyt esimerkiksi tätä uniper-sotkua. Kyselet muiden puolukantoja. Sama kuin kannatettaisiin jääkiekkojoukkuetta, koska se nyt sattuu olemaan paikallinen. Sitä sinun touhu on. Marin on poliitikko ja hänen pitäisi käyttäytyä sen tavoin. Nyt hän on enemmänkin fanituksen kohde. Politiikassa on se ongelma, että sinne äänestetään ihmisiä fanituksen perusteella, eikä politiikan. Minä esimerkiksi en äänestä mitään tiettyä puoluetta, vaan vaalikone antaa minulle sopivia ehdokkaita. Huomaan olevani samaa mieltä tietyn puolueen jäsenien kanssa. Minä en jumaloi jotain poliitikkoa ja äänestä häntä tai hänen puoluettaan, koska olen fani. Minua kiinnostaa mitä asioita hän ajaa. Monet katsoo, että minä samaistun jotenkin tuohon naiseen, kannatanpa häntä.
- Anonyymi
Mä tunnen myötätuntoo, kun korppikotkat nokkii sitä heti kun löytää pienenkin virheen siltä.
Musta biletys on aika pieni juttu. Mulle itse
On tapahtunu paljon suurempiakin asioita kuin se et pääministeri piti kotibileitä ja hengas festareilla vapaa-ajalla!
Ei pahalla mut mun elämässäni on vähän isommat kuviot meneillään sillon jos järkytyn ja alan pitään haloota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tunnen myötätuntoo, kun korppikotkat nokkii sitä heti kun löytää pienenkin virheen siltä.
On tapahtunu paljon suurempiakin asioita kuin se et pääministeri piti kotibileitä ja hengas festareilla vapaa-ajalla!
Ei pahalla mut mun elämässäni on vähän isommat kuviot meneillään sillon jos järkytyn ja alan pitään haloota.Korppikotkia on esim seurakunnissa.
- Anonyymi
Ei kukaan valikoi politiikkoja sen mukaan että fanittaisi heitä he tekevät tärkeää työtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korppikotkia on esim seurakunnissa.
Sinun oma alemmuudentuntosi joka noin puhuu. Korppikotkia on kaikkialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun oma alemmuudentuntosi joka noin puhuu. Korppikotkia on kaikkialla.
Ei se ole alemmuutta kuin sinulla vain.
Sanoin noin siksi koska sinä olet itse se korppikotka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pahalla mut mun elämässäni on vähän isommat kuviot meneillään sillon jos järkytyn ja alan pitään haloota.Marinin virheet ei ole ihan mitää pieniä. Ilkka Kanervakin erosi, kun oli lähetellyt Tukiaiselle tekstareita. Tässä on jo aika monta skandaalia, eikä vieläkään tarvitse erota. Sitten on vielä ne poliittiset virheet jotka tulee melko kalliiksi suomalaiselle veronmaksajalle tulevaisuudessa. Kaikki vain sen takia, että Marinilla itsellä olisi turvattu ura poliitikkona. Hänhän ei tiennyt nuorena mitä haluaa tehdä ja oli kaupan kassana. Sen jälkeen politiikasta tuli intohimo. Jos ihmisen intohimona on olla politiikan vallan kahvassa, niin eiköhän hän tee päätökset niin, että pysyy siellä. Hän ei esimerkiksi ala puolustamaan suomalaisten oikeuksia jos se sulkee häneltä mahdollisesti ovia tulevaisuudessa. Tämä pätee moneen ammattipoliitikkoon jotka ovat politiikassa, koska eivät osaa muuta.
Minun puolesta saa bilettää niin paljon kun sielu sietää. Typerintä oli jaella niitä kuvia ympäri nettiä.
- Anonyymi
vaikuttaa liian tietoiselta brändinrakentamiselta kun eiväthän nuo muutkaan hallituksen naisministerit tuolleen rieku ja vielä kovin oudossa seurassa, et kuka tahansa noista muista naisministereistä vastaa paremmin omaa käsitystä poliitikon ideaalista, tulee mieleen joku sinkkuelämää tai vastaava, ja jos menee sdpn paikalliskokoukseen siellä tunnelma on tyystin toinen, ei siellä nuori bilekansa suunnittele vasemmistolaisesti parempaa suomea
- Anonyymi
Päivi Räsänen lähtee jytään 😂😂😂😂
- Anonyymi
Mistä sä v-itun skitsofreenikko tiedät, mitä mä pidän pahana?
- Anonyymi
Katsohan kun se yksi mätämuna tahtoo pilata koko korin.
- Anonyymi
Samanlainen henkilökultti kuin Donald Trump. Politiikalla tai tosiasioilla ei niin väliä, mutta lahkolaiset puolustavat sokeana aivan mitä tahansa, jos heidän jumalhahmoa kritisoidaan.
Siinä ei paina välittämättömyys miljardeista tuhlatuista miljardeista (Uniper) tai pätevän ammatti-ihmisen bussin alle työntämisestä ilman pätevää syytä vain omaa imagoa kohottaakseen (Tomi Lounema todettiin täysin syyttömäksi eikä häntä vastaan nostettu syytteitä).
Marin sanoi, että hänen hallituskaudellaan Suomi ei Natoon mene, mutta myöhemmin kehuskeli kuinka oli jo kauan ollut selvää hänelle, että Natoon on mentävä. Koronan kanssa naureskeli Etelä-Euroopan maille ja kertoi, että Suomessa ei samanlaisia "spektaakkeleita" tehdä koronatoimien suhteen. Myöhemmin ajoi Suomeen Pohjoismaiden hurjimmat koronatoimet, kuten Uudenmaan sulkemisen, josta ei todettu olleen hyötyä, vaan suunnatonta haittaa ihmisille ja oli tulkinnan mukaan ristiriidassa perustuslain kanssa.
Narsistisia piirteitä molempien johtamisessa (Marin ja Trump) arvaamattomuuksineen, vaikka ajettu politiikka eroaakin toisistaan. Korona-asioissa halusi lähinnä itselle kunniaa patsastelemalla medialle, vaikka käytännössä Krista Kiuru oli tehnyt kaiken oikean työn taustalla.- Anonyymi
Sanna Marin kertoi, että Tomi Lounema ei nauti luottamusta. Mitä muuta voi silloin tehdä kuin erota, jos pääministerin arvovallalla näin todetaan? Selvä toivomus, että hänen on erottava. Sitten kun oli selvää, että Tomi Lounema ei ollut tehnyt mitään väärin, niin sitten Sanna Marin sanoi, että "Hänhän itse irtisanoutui omasta tehtävästään". Ihan kuin Marinilla itsellä ei olisi ollut mitään tekemistä asian kanssa!? Kerro nyt röllittäjä, että miten perustelet tuollaisen vastuunpakoilun pääministeriltä? Olisi vaikka myöntänyt, että oli hätiköinyt kritisoidessaan Lounemaa ja että olisi pahoillaan seurauksista ja hyvittänyt asian jotenkin, niin silloin arvostaisin pääministerin vastuunkantoa. Tuollainen on pelkkää trumpistista ylimielisyyttä, jossa muiden ihmisten tuhotut työurat eivät meinaa yhtään mitään, jos vain itse pääsee näyttämään, että on se joka määrää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna Marin kertoi, että Tomi Lounema ei nauti luottamusta. Mitä muuta voi silloin tehdä kuin erota, jos pääministerin arvovallalla näin todetaan? Selvä toivomus, että hänen on erottava. Sitten kun oli selvää, että Tomi Lounema ei ollut tehnyt mitään väärin, niin sitten Sanna Marin sanoi, että "Hänhän itse irtisanoutui omasta tehtävästään". Ihan kuin Marinilla itsellä ei olisi ollut mitään tekemistä asian kanssa!? Kerro nyt röllittäjä, että miten perustelet tuollaisen vastuunpakoilun pääministeriltä? Olisi vaikka myöntänyt, että oli hätiköinyt kritisoidessaan Lounemaa ja että olisi pahoillaan seurauksista ja hyvittänyt asian jotenkin, niin silloin arvostaisin pääministerin vastuunkantoa. Tuollainen on pelkkää trumpistista ylimielisyyttä, jossa muiden ihmisten tuhotut työurat eivät meinaa yhtään mitään, jos vain itse pääsee näyttämään, että on se joka määrää.
Tässä aiheeseen liittyvä uutinen, josta tuo lainaus on peräisin
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008420061.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna Marin ja Donald Trump saattavat olla henkisesti samiksia, mutta Sanna sentään on hyvisten puolella ja osaa näyttäytyä virallisissa tilaisuuksissa paljon uskottavammalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna Marin ja Donald Trump saattavat olla henkisesti samiksia, mutta Sanna sentään on hyvisten puolella ja osaa näyttäytyä virallisissa tilaisuuksissa paljon uskottavammalta.
Saattaa olla, että noin korkeaan asemaan ei pääse, jos ei ole kusipäinen ja narsistinen, riippumatta ideologiasta.
- Anonyymi
I dont know. Thats it and all.
- Anonyymi
Joo no naapuris on sota, ihmisiä kuolee ja meillä maan johto ilottelee julkisesti, el se nyt oikein passaa
- Anonyymi
Niinno, jortsunkortsu ei nyt jemmaa enää.
- Anonyymi
Sun kaltaiset pitäis polttaa elävänä roviolla.
Päätit levittää jalkasi mutta murhata syntymättömät vauvasi. Seksiä halusit muttet halunnut kantaa vastuuta. Toivon ettet koskaan saa lapsia et aloittaja ansaitse niitä.
Tiedä se että saat palkan murha töistäsi kuoleman jälkeen. Se on ikuinen tuli. - Anonyymi
Toi jorinointi kertoo kaikille sen minkä sen tuleekin tehdä.
- Anonyymi
Palkan saat epämieluisan jos et tee parannusta murha töistäsi.
- Anonyymi
Vaikka Sannalta olisikin jäänyt työasioita narkkaamisen takia hoitamatta, se ei olisi oleellista, onhan yhteiskunnassa muutenkin paljon fiksuja ihmisiä ketkä sairastavat alkoholismia....
Edelleenkin kyse on siitä, millaiset asiat aikuista ihmistä luontaisesti vapaa-ajalla kiinnostavat ja siitä muodostuu jokin kuva ihmisestä. Yhtä lailla negatiivista olisi, jos keski-ikäinen poliitikko leikkisi viikonloput hiekkalaatikolla ja työntelisi nukkevaunuja.
Yläkoululaisten kotibileisiin suhtautuu myönteisesti juurikin ne 15-25v jonnet, joidenka omat aivot eivät ole vielä kehittyneet yhtään pidemmälle ja sekoilu tuntuu luontevalle. Vanhemman ikäluokan puolustelijoista kyseessä taas on alempaa keskiluokkaa/nistiä tms. joille on käynyt samoin kuin Sannalle, eli päihteiden väärinkäyttö on estänyt aivojen henkisen kehityksen.
Pääministerin kuuluisi näyttää mallia positiivisessa mielessä kansalle ja saada nuoret ymmärtämään miksi huumeet ovat kiellettyjä ja alkoholillakin on ikärajat, eikä suinkaan kannustaa nuoria narkkaamaan ilman huolta huomisesta.- Anonyymi
Miltä ne sen tulokset näytti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä ne sen tulokset näytti?
Eihän se ottanut niitä hiustestejä, jossa olisi näkynyt pidemmälle kun mitä on rakossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se ottanut niitä hiustestejä, jossa olisi näkynyt pidemmälle kun mitä on rakossa
Jaaha ei taida uskaltaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363145Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2712768Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641728Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2111712- 601618
- 481299
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831259Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781232Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3121107Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042