Enemy Territory

Bad Company

Kertokaapa miten tuosa pelissä voi mennä makaamaan selälleen ja näyttää kuolleelta, jotkut teekee niin mutta miten. Ja onko tuossa pelissä muitakin kikkoja? Kysyn vaan, Et semmosta

14

1992

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei siinä voi mennä makaamaan selälleen ja esittää kuollutta. Näkemäsi tyypit on kuolleita, mutta parannettavissa koska ne liikkuu. Medic voi piikittää näitä ja sillon ne nousee.

• esittään kuollutta

Käyppä "kooklettaan" niin löytyy tietoa.

• esittään kuollutta kirjoitti:

Käyppä "kooklettaan" niin löytyy tietoa.

No herra/rouva on hyvä ja todistaa väitteensä. En oo ikinä kuullu vastaavasta enkä onnettomalla pika-haulla löytänyt mitään kuukelist.

• mr XXX
        lammas-jr kirjoitti:

No herra/rouva on hyvä ja todistaa väitteensä. En oo ikinä kuullu vastaavasta enkä onnettomalla pika-haulla löytänyt mitään kuukelist.

kirjottaa konsoleen /bind g playdead

toi g on tossa se mitä pitää painaa et se menee maahan se voi olla joku muuki

• emmää mitään tiedä
        mr XXX kirjoitti:

Kuinka sinne konsoleen mennään ja ennenkaikkea kuinka sen saa pois päältä?

T. noob (näin noi isot pojat kiusaa mua tuolla pelissä, enkä ees tiedä mitä se tarkoittaa!

• emmää mitään tiedä kirjoitti:

Kuinka sinne konsoleen mennään ja ennenkaikkea kuinka sen saa pois päältä?

T. noob (näin noi isot pojat kiusaa mua tuolla pelissä, enkä ees tiedä mitä se tarkoittaa!

Ne isot pojat on ~10v naaperoita jotka sua kiusaa. Ne vaan tietää sua enemmän.

Consolen saa auki tosta §,½ näppäimestä mikä on 1 vasemmalla puolella ja TAB:n yläpuolella. Ainakin defaulttina.

• mr XXX kirjoitti:

Mistä mä tiiän et mua ei vedetä höplästä? :P No ei auta ku kokeilla.

• mr xxx
        lammas-jr kirjoitti:

Mistä mä tiiän et mua ei vedetä höplästä? :P No ei auta ku kokeilla.

toi kikka ei ehkä toimi kaikissa servuissa mutta ainanki mulla on toiminu.

• taistelukoulu
        mr xxx kirjoitti:

toi kikka ei ehkä toimi kaikissa servuissa mutta ainanki mulla on toiminu.

kekkosen taistelukoulussa toimii tuo kuolleen teeskentely

• joo
        lammas-jr kirjoitti:

määki oon nähny tollasen tyypin...joku xiitteri...

• laukaus
        joo kirjoitti:

määki oon nähny tollasen tyypin...joku xiitteri...

kaikille jotka makaavat maassa. Sitten on ainakin kuollut eikä esitä kuollutta.

• kokkofin
        laukaus kirjoitti:

kaikille jotka makaavat maassa. Sitten on ainakin kuollut eikä esitä kuollutta.

En oo varma mut mun mielest niillä jotka makaa silleen ilmassa nii niil on just sillon se CONNECTION INTERRUPTED tai jotai t:kokko from tuulos

• pikkupiko
        mr XXX kirjoitti:

..sen kuolleena leikkimisen voi sitten lopettaa ;)?

• thunder

consolee kirjotet playdead

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      54
      4689
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      231
      3295
    3. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      263
      3231
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      112
      3212
    5. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      32
      1745
    6. 101
      1538
    7. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      166
      1140
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      64
      1004
    9. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      122
      957
    10. Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!

Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."
      Maailman menoa
      34
      789
    Aihe