Enemy Territory

Bad Company

Kertokaapa miten tuosa pelissä voi mennä makaamaan selälleen ja näyttää kuolleelta, jotkut teekee niin mutta miten. Ja onko tuossa pelissä muitakin kikkoja? Kysyn vaan, Et semmosta

14

2000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei siinä voi mennä makaamaan selälleen ja esittää kuollutta. Näkemäsi tyypit on kuolleita, mutta parannettavissa koska ne liikkuu. Medic voi piikittää näitä ja sillon ne nousee.

      • esittään kuollutta

        Käyppä "kooklettaan" niin löytyy tietoa.


      • esittään kuollutta kirjoitti:

        Käyppä "kooklettaan" niin löytyy tietoa.

        No herra/rouva on hyvä ja todistaa väitteensä. En oo ikinä kuullu vastaavasta enkä onnettomalla pika-haulla löytänyt mitään kuukelist.


      • mr XXX
        lammas-jr kirjoitti:

        No herra/rouva on hyvä ja todistaa väitteensä. En oo ikinä kuullu vastaavasta enkä onnettomalla pika-haulla löytänyt mitään kuukelist.

        kirjottaa konsoleen /bind g playdead

        toi g on tossa se mitä pitää painaa et se menee maahan se voi olla joku muuki


      • emmää mitään tiedä
        mr XXX kirjoitti:

        kirjottaa konsoleen /bind g playdead

        toi g on tossa se mitä pitää painaa et se menee maahan se voi olla joku muuki

        Kuinka sinne konsoleen mennään ja ennenkaikkea kuinka sen saa pois päältä?

        T. noob (näin noi isot pojat kiusaa mua tuolla pelissä, enkä ees tiedä mitä se tarkoittaa!


      • emmää mitään tiedä kirjoitti:

        Kuinka sinne konsoleen mennään ja ennenkaikkea kuinka sen saa pois päältä?

        T. noob (näin noi isot pojat kiusaa mua tuolla pelissä, enkä ees tiedä mitä se tarkoittaa!

        Ne isot pojat on ~10v naaperoita jotka sua kiusaa. Ne vaan tietää sua enemmän.

        Consolen saa auki tosta §,½ näppäimestä mikä on 1 vasemmalla puolella ja TAB:n yläpuolella. Ainakin defaulttina.


      • mr XXX kirjoitti:

        kirjottaa konsoleen /bind g playdead

        toi g on tossa se mitä pitää painaa et se menee maahan se voi olla joku muuki

        Mistä mä tiiän et mua ei vedetä höplästä? :P No ei auta ku kokeilla.


      • mr xxx
        lammas-jr kirjoitti:

        Mistä mä tiiän et mua ei vedetä höplästä? :P No ei auta ku kokeilla.

        toi kikka ei ehkä toimi kaikissa servuissa mutta ainanki mulla on toiminu.


      • taistelukoulu
        mr xxx kirjoitti:

        toi kikka ei ehkä toimi kaikissa servuissa mutta ainanki mulla on toiminu.

        kekkosen taistelukoulussa toimii tuo kuolleen teeskentely


      • joo
        lammas-jr kirjoitti:

        No herra/rouva on hyvä ja todistaa väitteensä. En oo ikinä kuullu vastaavasta enkä onnettomalla pika-haulla löytänyt mitään kuukelist.

        määki oon nähny tollasen tyypin...joku xiitteri...


      • laukaus
        joo kirjoitti:

        määki oon nähny tollasen tyypin...joku xiitteri...

        kaikille jotka makaavat maassa. Sitten on ainakin kuollut eikä esitä kuollutta.


      • kokkofin
        laukaus kirjoitti:

        kaikille jotka makaavat maassa. Sitten on ainakin kuollut eikä esitä kuollutta.

        En oo varma mut mun mielest niillä jotka makaa silleen ilmassa nii niil on just sillon se CONNECTION INTERRUPTED tai jotai t:kokko from tuulos


      • pikkupiko
        mr XXX kirjoitti:

        kirjottaa konsoleen /bind g playdead

        toi g on tossa se mitä pitää painaa et se menee maahan se voi olla joku muuki

        ..sen kuolleena leikkimisen voi sitten lopettaa ;)?


    • thunder

      consolee kirjotet playdead

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe