Kertokaapa miten tuosa pelissä voi mennä makaamaan selälleen ja näyttää kuolleelta, jotkut teekee niin mutta miten. Ja onko tuossa pelissä muitakin kikkoja? Kysyn vaan, Et semmosta
Enemy Territory
14
1986
Vastaukset
Ei siinä voi mennä makaamaan selälleen ja esittää kuollutta. Näkemäsi tyypit on kuolleita, mutta parannettavissa koska ne liikkuu. Medic voi piikittää näitä ja sillon ne nousee.
- esittään kuollutta
Käyppä "kooklettaan" niin löytyy tietoa.
esittään kuollutta kirjoitti:
Käyppä "kooklettaan" niin löytyy tietoa.
No herra/rouva on hyvä ja todistaa väitteensä. En oo ikinä kuullu vastaavasta enkä onnettomalla pika-haulla löytänyt mitään kuukelist.
- mr XXX
lammas-jr kirjoitti:
No herra/rouva on hyvä ja todistaa väitteensä. En oo ikinä kuullu vastaavasta enkä onnettomalla pika-haulla löytänyt mitään kuukelist.
kirjottaa konsoleen /bind g playdead
toi g on tossa se mitä pitää painaa et se menee maahan se voi olla joku muuki - emmää mitään tiedä
mr XXX kirjoitti:
toi g on tossa se mitä pitää painaa et se menee maahan se voi olla joku muukiKuinka sinne konsoleen mennään ja ennenkaikkea kuinka sen saa pois päältä?
T. noob (näin noi isot pojat kiusaa mua tuolla pelissä, enkä ees tiedä mitä se tarkoittaa! emmää mitään tiedä kirjoitti:
Kuinka sinne konsoleen mennään ja ennenkaikkea kuinka sen saa pois päältä?
T. noob (näin noi isot pojat kiusaa mua tuolla pelissä, enkä ees tiedä mitä se tarkoittaa!Ne isot pojat on ~10v naaperoita jotka sua kiusaa. Ne vaan tietää sua enemmän.
Consolen saa auki tosta §,½ näppäimestä mikä on 1 vasemmalla puolella ja TAB:n yläpuolella. Ainakin defaulttina.mr XXX kirjoitti:
toi g on tossa se mitä pitää painaa et se menee maahan se voi olla joku muukiMistä mä tiiän et mua ei vedetä höplästä? :P No ei auta ku kokeilla.
- mr xxx
lammas-jr kirjoitti:
Mistä mä tiiän et mua ei vedetä höplästä? :P No ei auta ku kokeilla.
toi kikka ei ehkä toimi kaikissa servuissa mutta ainanki mulla on toiminu.
- taistelukoulu
mr xxx kirjoitti:
toi kikka ei ehkä toimi kaikissa servuissa mutta ainanki mulla on toiminu.
kekkosen taistelukoulussa toimii tuo kuolleen teeskentely
- joo
lammas-jr kirjoitti:
määki oon nähny tollasen tyypin...joku xiitteri...
- laukaus
joo kirjoitti:
määki oon nähny tollasen tyypin...joku xiitteri...
kaikille jotka makaavat maassa. Sitten on ainakin kuollut eikä esitä kuollutta.
- kokkofin
laukaus kirjoitti:
kaikille jotka makaavat maassa. Sitten on ainakin kuollut eikä esitä kuollutta.
En oo varma mut mun mielest niillä jotka makaa silleen ilmassa nii niil on just sillon se CONNECTION INTERRUPTED tai jotai t:kokko from tuulos
- pikkupiko
mr XXX kirjoitti:
toi g on tossa se mitä pitää painaa et se menee maahan se voi olla joku muuki..sen kuolleena leikkimisen voi sitten lopettaa ;)?
- thunder
consolee kirjotet playdead
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 313010
- 951626
- 1271464
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa381306- 821209
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261099- 541018
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270971MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil230958Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall124937