Kertokaapa miten tuosa pelissä voi mennä makaamaan selälleen ja näyttää kuolleelta, jotkut teekee niin mutta miten. Ja onko tuossa pelissä muitakin kikkoja? Kysyn vaan, Et semmosta
Enemy Territory
14
2000
Vastaukset
Ei siinä voi mennä makaamaan selälleen ja esittää kuollutta. Näkemäsi tyypit on kuolleita, mutta parannettavissa koska ne liikkuu. Medic voi piikittää näitä ja sillon ne nousee.
- esittään kuollutta
Käyppä "kooklettaan" niin löytyy tietoa.
esittään kuollutta kirjoitti:
Käyppä "kooklettaan" niin löytyy tietoa.
No herra/rouva on hyvä ja todistaa väitteensä. En oo ikinä kuullu vastaavasta enkä onnettomalla pika-haulla löytänyt mitään kuukelist.
- mr XXX
lammas-jr kirjoitti:
No herra/rouva on hyvä ja todistaa väitteensä. En oo ikinä kuullu vastaavasta enkä onnettomalla pika-haulla löytänyt mitään kuukelist.
kirjottaa konsoleen /bind g playdead
toi g on tossa se mitä pitää painaa et se menee maahan se voi olla joku muuki - emmää mitään tiedä
mr XXX kirjoitti:
kirjottaa konsoleen /bind g playdead
toi g on tossa se mitä pitää painaa et se menee maahan se voi olla joku muukiKuinka sinne konsoleen mennään ja ennenkaikkea kuinka sen saa pois päältä?
T. noob (näin noi isot pojat kiusaa mua tuolla pelissä, enkä ees tiedä mitä se tarkoittaa! emmää mitään tiedä kirjoitti:
Kuinka sinne konsoleen mennään ja ennenkaikkea kuinka sen saa pois päältä?
T. noob (näin noi isot pojat kiusaa mua tuolla pelissä, enkä ees tiedä mitä se tarkoittaa!Ne isot pojat on ~10v naaperoita jotka sua kiusaa. Ne vaan tietää sua enemmän.
Consolen saa auki tosta §,½ näppäimestä mikä on 1 vasemmalla puolella ja TAB:n yläpuolella. Ainakin defaulttina.mr XXX kirjoitti:
kirjottaa konsoleen /bind g playdead
toi g on tossa se mitä pitää painaa et se menee maahan se voi olla joku muukiMistä mä tiiän et mua ei vedetä höplästä? :P No ei auta ku kokeilla.
- mr xxx
lammas-jr kirjoitti:
Mistä mä tiiän et mua ei vedetä höplästä? :P No ei auta ku kokeilla.
toi kikka ei ehkä toimi kaikissa servuissa mutta ainanki mulla on toiminu.
- taistelukoulu
mr xxx kirjoitti:
toi kikka ei ehkä toimi kaikissa servuissa mutta ainanki mulla on toiminu.
kekkosen taistelukoulussa toimii tuo kuolleen teeskentely
- joo
lammas-jr kirjoitti:
No herra/rouva on hyvä ja todistaa väitteensä. En oo ikinä kuullu vastaavasta enkä onnettomalla pika-haulla löytänyt mitään kuukelist.
määki oon nähny tollasen tyypin...joku xiitteri...
- laukaus
joo kirjoitti:
määki oon nähny tollasen tyypin...joku xiitteri...
kaikille jotka makaavat maassa. Sitten on ainakin kuollut eikä esitä kuollutta.
- kokkofin
laukaus kirjoitti:
kaikille jotka makaavat maassa. Sitten on ainakin kuollut eikä esitä kuollutta.
En oo varma mut mun mielest niillä jotka makaa silleen ilmassa nii niil on just sillon se CONNECTION INTERRUPTED tai jotai t:kokko from tuulos
- pikkupiko
mr XXX kirjoitti:
kirjottaa konsoleen /bind g playdead
toi g on tossa se mitä pitää painaa et se menee maahan se voi olla joku muuki..sen kuolleena leikkimisen voi sitten lopettaa ;)?
- thunder
consolee kirjotet playdead
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423