Niin voisitko ne tuoda esille, ettei tässä turhaan vuosia tuhlattaisi, kun voitaisiin olla onnellisia ja rakastaa❤💔
Jos sinulla mies on yhtään tunteita
34
739
Vastaukset
- Anonyymi
Älkää tuhlatko aikaa.
- Anonyymi
Näin kulutan aikaa.
https://www.youtube.com/watch?v=wdsWFG_-Tuk
Ihan kauhea kappale vuosituhannen takaa, hyi. Hyvää yötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kulutan aikaa.
https://www.youtube.com/watch?v=wdsWFG_-Tuk
Ihan kauhea kappale vuosituhannen takaa, hyi. Hyvää yötä.Joo, en tykkää yhtään näistä, kaikella on aina aikansa ja paikkansa. Öitä tai aamu yötä.
- Anonyymi
Pakollako sua pitäis rakastaa, ei onnista, ei, ei!
- Anonyymi
En pysty. Voit unohtaa jos voit.
- Anonyymi
Miksi et pysty? Tulet vain hieman vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et pysty? Tulet vain hieman vastaan.
Mitä tarkoitat, hieman?
Kuinka haluaisit niitä esille tuovan?
- Anonyymi
Mä oon liian väsynyt tullakseni sun luo. Tuu sä mun luo kahville niin jutellaan ja tuodaan tunteet esille.
- Anonyymi
Toi on hyvä asenne, noin mäkin ajattelen.
- Anonyymi
Sekö riittää sinun osuudeksi, että heittelet tälle palstalle tuollaisia aloituksia?
- Anonyymi
Koetko sinä olevasi noin niinkuin kovinkin osallinen suhteessa näihin anonyymien (provo)kirjoituksiin? Jos sinä koet, että juuri sinulle esim kirjoitellaan, niin ei muuta kuin pokalla viestiä ”tässä mä oon”. Tämä sinun passiivisaggressiivinen, syyttävä ja herjaava täysin absurdi tyyli kyllä kertoo, että huutia ois tiedossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetko sinä olevasi noin niinkuin kovinkin osallinen suhteessa näihin anonyymien (provo)kirjoituksiin? Jos sinä koet, että juuri sinulle esim kirjoitellaan, niin ei muuta kuin pokalla viestiä ”tässä mä oon”. Tämä sinun passiivisaggressiivinen, syyttävä ja herjaava täysin absurdi tyyli kyllä kertoo, että huutia ois tiedossa
Eikö sinulla ole omaa elämää, kun pitää jokaiseen viestiin käydä syvästi loukkaantuneena mokeltamassa jotakin pimeitä juttujasi? Et ilmeisesti pysty mihinkään oikeassa elämässä.
- Anonyymi
Jaa.. kenellehän tämäkin on taas tarkoitettu ?
- Anonyymi
Pelkkää harhaa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Entä jos ei olekaan?
Miksi sinä olet niin sinnikäs??
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Eivätkä ajatukset hänestä.
Taidat tarvita jotain käyttäytymisterapiaa.
Anonyymi kirjoitti:
Taidan tarvita kuulan kallooni.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Taidan tarvita kuulan kallooni.
Keskity omaan naiseesi.
Anonyymi kirjoitti:
Sinua häiritsee? kun kaipailen (vaikkakin turhaan)... Kyllä tiedostan sen, että miten turhaa tämä on. Olisi vuodessa tapahtunut vaikka mitä, jos olisi kiinnostusta ollut toisellakin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sinua häiritsee? kun kaipailen (vaikkakin turhaan)... Kyllä tiedostan sen, että miten turhaa tämä on. Olisi vuodessa tapahtunut vaikka mitä, jos olisi kiinnostusta ollut toisellakin.
Miksi sä luulet et se ois täällä?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä luulet et se ois täällä?
Oli joskus. Ei taida olla ollut koko kesänä. Pistän vaikka pääni pantiksi, että oli aikaisemmin. En tänne muuten olisi tullut/jäänyt.
PalstaRinssi kirjoitti:
Oli joskus. Ei taida olla ollut koko kesänä. Pistän vaikka pääni pantiksi, että oli aikaisemmin. En tänne muuten olisi tullut/jäänyt.
Eikä tämä ole mikään hieno tunne. Ahdistaa ihan helvetisti. Mun elämä tässä hukkaan menee.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Eikä tämä ole mikään hieno tunne. Ahdistaa ihan helvetisti. Mun elämä tässä hukkaan menee.
Tarvitset uusia tuulia, rinssi. :) Mikset heittäytyisi johonkin uuteen asiaan, johon voisit kohdistaa ajatuksesi?
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitset uusia tuulia, rinssi. :) Mikset heittäytyisi johonkin uuteen asiaan, johon voisit kohdistaa ajatuksesi?
Olen heittänytkin. Ei silti katoa ajatuksista hän.
PalstaRinssi kirjoitti:
Olen heittänytkin. Ei silti katoa ajatuksista hän.
Ihan sama missä menen ja mitä teen. Yksi kulkee mukana ajatuksissani.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ihan sama missä menen ja mitä teen. Yksi kulkee mukana ajatuksissani.
Jii... hassua, että just jii... olet jäänyt koukkuun. Kuin onkeen. 😚
Anonyymi kirjoitti:
Jii... hassua, että just jii... olet jäänyt koukkuun. Kuin onkeen. 😚
Niin olen. Todella pahasti jäänyt. Siitä saakka kun ensi kerran näin. No end in sight. 💔
- Anonyymi
Hyvä kunnolette minä en enää mitään tunne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1363185Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2722794Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641738Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2151737- 601638
- 481330
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831269Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781242Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3161120Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391042