Ei kovin helppoa. Elämä on niin tylsää selvinpäin... Ehkä ei myöhemmin jos siihen tottuu.
Yritän olla selvinpäin
25
359
Vastaukset
- Anonyymi
Sama täällä Olen jo ollut yli vuorokauden juomatta. Mutta tuntuu tosi tylsältä. Katsotaan nyt kuinka pärjätään.
- Anonyymi
Älä sinä huoli, torstaina saat taas rahulia.
- Anonyymi
Mulle voi pistää vai pistänkö sittenkin sulle?
- Anonyymi
Sitten kun siihen tottuu, niin ei ole enää tylsää. Voit tehdä mitä vain, kunhan et juo. Ottaa oman aikansa, ennen kuin se parempi osuus voi kunnolla alkaa elämässäsi. Raittius vaatii elämän- ja ajatustapamuutoksia, ennen kuin se voi muuttua mielekkääksi. Että on oikeaa raittiutta eikä vain "hampaat irvessä" kuivilla oloa. Vanhasta alkoholistisesta ajatustavasta on luovuttava. Minun parasta aikaa elämässä oli joskus, kun sain vuosien raittiuden. Harmi etten sitä silloin osannut tarpeeksi arvostaa ja siksi sen menetinkin. Tsemppiä!
- Anonyymi
Aina voi yrittää uudestaan.
- Anonyymi
Joskus juon, ei ongelmaa. Kannattaa seurailla jokaisen. Itsellä ei riippuvuuksia, normisto poltan 3 - 10 tupakkaa päivässä riippuen. En juo edes joka viikko, kohtuuannoksia joskus juhliessa voi mennä useampi annos, joskus yksinään vetäsen viinipullon ja itken suruja varastosta pois. Viinaa en juo menee nuppi sekaisin. Olutta joskus mutta se turvottaa niin en useasti. Enemmän viinien ha makeiden juomien nauttija. Ennen kaikkea hadn alkoholista pientä nautintoa, niin kuin tupakastakin. Pieni stressihelpotus, en ole askin vetäjä, tulee huono olo ja oksettaa. Onneksi röökii siitä väistyy, näin kerrostalossa muutenkin turhan kiusallista. En ole myös ostoholisti, ostan jos tarttee ja haluun, välillä hemmottelen itseä ja muita. Aina syy, ja aina pärjään omilla tai pankin rahoilla. Business ja omistus vaatii joskus pankkia. Välillä arjenkriisit. Tarpeellista, hyvinkin, mutta vain rahaa.
- Anonyymi
Minä en edes kehtaa olla humalassa toisten ihmisolentojen ilmoilla ollenkaan.
- Anonyymi
Kyllä siinä ainakin 2 viikkoa menee, ennenkuin pahin viinahammas alkaa laantua. Että on se aikamoista kärsimystä, mutta on mahdollista päästä eroon.
- Anonyymi
Ratkesin. Olin raittiina melkein kaksi päivää. Se on enkka tälle vuodelle. Yritän seuraavalla kerralla, ehkä uudenvuoden jälkeen olla kolme päivää raittiina.
- Anonyymi
Et ole käynyt pohjalla. Vasta kun olet saavuttanut oman pohjasi, voit raitistua. Jokaisen ihmisen oma pohja löytyy sieltä, mitä alemmas ei halua mennä. Toisilla ei edes puliukko-/puliakkataso vaivaa vaan alkoholi maistuu. Surullista, koska elämää ei saa takaisin. Tsemppiä sinulle, toivottavasti saavutat raittiuden!
- Anonyymi
Tuossa ajassa ei voikaan olla vielä hyvä olo. Et ole vielä päässyt puhdistautumaan alkoholista eivätkä mielihyvähormonisi toimi kunnolla. Jos saisit pidennettyä hieman tuota aikaa, alkaisit jo itse huomaamaan hyviä vaikutuksia.
- Anonyymi
Öö… Ei. Pitää vain keksiä tekemistä, jotta olisi mukavaa. Tai juteltavaa.
Itse olen ollut koko elämäni selvinpäin. Hyvin menee - Anonyymi
En käytä lainkaan. En kommentoi.
Me alkoholistit, jotka olemme olleet kuivilla jo vuosikymmeniä, kaipaamme edelleen alkoholia, koska tiedämme, että se on PARAS lääke meitä kuivillakin kalvavaan ahdistuneisuuteen.
Meitä pitkäaikaisesti kuivilla olleita on vain 1 - 2 % alkoholisteista. Emme koskaan parane, eikä kuivillakaan olo ole nannaa.- Anonyymi
Laskut ovat pahemmat
Voi aina vähentää Anonyymi kirjoitti:
Laskut ovat pahemmat
Voi aina vähentääEi KOSKAAN pitkäaikaisesti voi vähentää, ennen kuin hermosto on niin rappeutunut, että ei enää tarvitse entistä määrää. Silloin on jo myöhäistä. On tullut vakavia peruuttamattomia vaurioita.
- Anonyymi
Rumat ihmiset menkää kaljalle
- Anonyymi
Jep, lyhtypylväskin silmissä humalaisen näyttää enkelin kaltaiselta naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos lyhennyksestä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun tuurilla menin ihastuun samanlaiseen kuin itse ,tämänkin suhteen.Kummankaan nuppi ei mene tarpeeksi sekasin jotta saisimne rohkeutta lähestyä toisiamme irl livenä.Kummanki kroppa krakaa enemmin eli jalat lähtee alta ja estot vaan pysyy!!Ärsyttää.
- Anonyymi
Yksinäisyyden tunne on siellä juomisen pohjalla, myös juominen on itsetuhoa miedoimmillaan, toisille kohtaloksi, ellet lopeta ajoissa, niin kehosi vastaa.
Alkoholihan on mikroskooppisen pieniä uloste hippuja syntyveessään, oli juominki mikä tahansa.
Yksinäisyyden tunne oli valloillaan puolen hehtaarin metässä, milloin homopöllö aloitti muinaisen lohtusävelen huhuilun, niin katkes jokasen muun runkkailut siihen ääneen, risto reippaan nuotiolla hetkeen yhteiseen....
Äärimmäisen mielipuolista, hyvin väkivaltaista, turvatonta illanjatkoa.
https://m.youtube.com/watch?v=uq05v8356vU - Anonyymi
Mä oon ollut selvinpäin jo kaksikymmentäkaksipäivää, eikä tee mieli huikkaa ollengan!
t. Oolofi-1938 - Anonyymi
Minä itse juon puolet vähemmän mitä nämä tuumailijat itsenään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251098Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126863Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759