Paljonko mielestäsi on

Anonyymi

Kohtuullinen hinta jelly jortikasta?

xLiner

50

58

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jazuli ja disse ovat asiantuntijoita.

• Anonyymi

Heihin minäkin luotan jortikka-asioissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Heihin minäkin luotan jortikka-asioissa.

Valitan ei ole minkäänlaista kokemusta dildoista, nada, zero, null.

• Tjaa, ollaan vai?

No muistaakseni jellyjortikan sai kaupanpäälle, kun hommas jonkun verran kamaa muutenkin, että sama kai se on tilata joku klitoriksen vispaaja ja vaikka liukkaria, jos siihen saa jortikan kylkeen. 🤣

• Disseisback kirjoitti:

Tjaa, ollaan vai?

No muistaakseni jellyjortikan sai kaupanpäälle, kun hommas jonkun verran kamaa muutenkin, että sama kai se on tilata joku klitoriksen vispaaja ja vaikka liukkaria, jos siihen saa jortikan kylkeen. 🤣

Mikä helvetti on klitoriksen vispaaja?!?!?! 😵

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

No mistä minä tiedän? Olen jortikka-asiantuntija. 🤣

• Disseisback kirjoitti:

No hemmetti, ajattelin että on tullut vastaan jonkun sussun tykönä. 😁

Naisilla kai saattaa olla vaikka mitä kyhnyttimiä.

No onhan niitä. 😀

En ole tutkinut millaisia vitkuttimia kelläkin on. Saa niitä olla mun puolesta, ei haittaa. 😊

• Disseisback kirjoitti:

No onhan niitä. 😀

En ole tutkinut millaisia vitkuttimia kelläkin on. Saa niitä olla mun puolesta, ei haittaa. 😊

Eikä ole esitelleet? 😜

No mulla ei kyllä ole ollu ikinä, en ole kokenut tarpeelliseksi. Ehkä ne dildot on enempi niitten heiniä, jotka tykkää täytettä sisuksiinsa. Ite en niin vällää, niin en ole kaivannut.

• Anonyymi

Jazuli vastaa ettei kannata hintaa miettiä vaan toimivuutta.

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Kannattaa perustaa jortikka consulting oy niin pääset ryysyistä rikkauksiin.

• Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Katselin seksiohjelmaa ja oli jopa imulaite klltorikselle.

• Anonyymi kirjoitti:

Katselin seksiohjelmaa ja oli jopa imulaite klltorikselle.

Semmosesta oon kuullut.

Eikä ole esitelleet? 😜

No mulla ei kyllä ole ollu ikinä, en ole kokenut tarpeelliseksi. Ehkä ne dildot on enempi niitten heiniä, jotka tykkää täytettä sisuksiinsa. Ite en niin vällää, niin en ole kaivannut.

Ei ole ollut kellään kai mitään. 🤷‍♂️

Joo, ehkä jokainen tykkää mistä tykkää. 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa perustaa jortikka consulting oy niin pääset ryysyistä rikkauksiin.

Ehkä ei kovin hyvää konsultaatiota siitä firmasta saa. 🤣

• Anonyymi

Näin anonyyminä kehtaan tätä kommentoida 😄 Minulla on sellainen perhosen muotoinen pehmeä "klitoriksen vispaaja", jossa on vibra sisällä. Se helpottaa orgasmin saamista eritoten yhdynnässä, monille naisillehan se on vaikeaa, itseni mukaan lukien. Sen saa tavallaan puettua päälleen eli pysyy paikallaan pitämättä. Ihan hauska lisämauste, kunhan mies on mukana touhussa eikä ota sitä loukkauksena itseään kohtaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Näin anonyyminä kehtaan tätä kommentoida 😄 Minulla on sellainen perhosen muotoinen pehmeä "klitoriksen vispaaja", jossa on vibra sisällä. Se helpottaa orgasmin saamista eritoten yhdynnässä, monille naisillehan se on vaikeaa, itseni mukaan lukien. Sen saa tavallaan puettua päälleen eli pysyy paikallaan pitämättä. Ihan hauska lisämauste, kunhan mies on mukana touhussa eikä ota sitä loukkauksena itseään kohtaan.

Aaa, taidan hahmottaa. Ehkä, no toimintaperiaatteen ainakin. Ne aukee mulle aina ekana tekniikassa. 😅

🦋🐛😄

• Anonyymi

Aaa, taidan hahmottaa. Ehkä, no toimintaperiaatteen ainakin. Ne aukee mulle aina ekana tekniikassa. 😅

🦋🐛😄

Se on tekniikkalaji, että siinä mielessä kannattaa kunnolla paneutua toimintaperiaatteeseen 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Se on tekniikkalaji, että siinä mielessä kannattaa kunnolla paneutua toimintaperiaatteeseen 😅

Hmhph. 😋👍

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Ei ole ollut kellään kai mitään. 🤷‍♂️

Joo, ehkä jokainen tykkää mistä tykkää. 😊

Tein hyvät jortikkakaupat Dissen ja Jazulin neuvoilla!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tein hyvät jortikkakaupat Dissen ja Jazulin neuvoilla!

Se on kiva kuulla.
        Terveisin Jazuli

• Anonyymi

Hienoo Disse! Hyvä me!
        Tervesin Jazuli

• Anonyymi

Mikä oikein jännittävä nimimerkki joku LCF =? siis lufirent jännässä elokuvasa tuo juttu

• Anonyymi

Mikä se on? Onko se jotain syötävää? Tulee ainakin mielikuva jostain hyytelöstä.

>nousuissa<

• Anonyymi

Niin kun jelly tarkoittaa hyytelöä.

• Anonyymi

Ehkä ei tunnu kovin kivalle asia jos ajelee säärien karcvoja jollain BIC-jutulla ja alkaa vuotamaan verta jalka.

• Ei mitään käsitystä. 🤷🏻‍♂️

Nolla euroa?

• Anonyymi

17.90 näyttää pyytävän tuo putiikki, jossa itse pääosin asioin.

Nämähän kyllä selviää sähkö-atk:sta muutenkin, että mikähän kysymyksen idea oli?

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Niin joo, aivan kohtuullinen hinta tuo mielestäni.
        Se mitä tarvitsee, siitä maksaa, ja markkinat määrää hintatason.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Jospas hän ei pidä sitä hintaa kohtuullisena. Kohtuu hintaa toisten mielestä hän kyselikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospas hän ei pidä sitä hintaa kohtuullisena. Kohtuu hintaa toisten mielestä hän kyselikin.

Joo. Tajusin ja lisäsin tuohon.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Paljonko on tekotussujen eli artifical römpsä-tuoteryhmän mediaanihinta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko on tekotussujen eli artifical römpsä-tuoteryhmän mediaanihinta?

En nyt ehdi kasailemaan aineistoa laskentaa varten, mutta mutulla arvioisin että jonkin verran enemmän kuin jellyjortikan. Miehet panostaa tekniikkaan ja sen laatuun.

Heitän hatusta 30-40 euroa. Yli satasen vehkeitä menee kuitenkin niin vähän.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Monesko kumipillu on menossa? Onko sulla hätävarmuutena yksi käyttämätön kaapissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monesko kumipillu on menossa? Onko sulla hätävarmuutena yksi käyttämätön kaapissa?

Laadukkaammat ainakaan ei ole kumista.
        En ole laskenut. Aina voi koettaa jotain erilaista, vaikka vanhatkin olis vielä vedossa :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Joku arvaustyttökään ohjelmissa ei pysty menemään edes nukkumaankaan vain pyöriii paikoillaan koska ei pääse pois.

• Anonyymi

hyvä työ noillakin jossain tc;n arcausjutuissa, jos joutuu odottelemaan jotta joku soittaa puhelimella arcauksia kyaymykaiiin

• Anonyymi

kerrassaan hassuakin voisi ollaj os joku nainen laittaa partavaahtoa jalkoihin kokonaan ja siteen niin joo Bic-höylällä höylläääö karvoja pois

Mirwnähän PALJON voisi mennäkin jotain partavaahtoa kokonaan jalkoihin=

• Anonyymi

olisdi hassuhko juttu jos naiset niiin jotain partapavaahtoa kokonaan jalat sitten valkoiset jos höyllää krvoja.

• Anonyymi

just lol

• Anonyymi

😁 toimii loistavasti, ylioppilaskoti tziisus

• Anonyymi

voi kulua vähän partavaahtoa jos joku nainen laittaa jalkoiihh okokonaan

• Anonyymi

nujö ikuau iujwub höbburröcö owku hijy wu UBjB AYOWE Neui aurrwb

itse yritän lämmittää jalkaa koska niin paha, käsillä oin kokeilla lämmittää

• Anonyymi

voi olla hasasukin tyttöjen mielestä kun itse; kyeitän ja kokeilen lämmittää jalkaa kun aika paha loukkaantumine, käaillä lämmiträn jotenkin kokeilen'

• Anonyymi

Voin myydä vitosella, kunhan lekurit saavat kaivettua sen pois anaalistani

• Anonyymi

Sinä haluat oikeasti päihisi. Etkö siis saisi. Päihisi. Saa päihisi.

• Anonyymi

Sillä puiseella ilolla on se nimi. Se tiamo ja se happanee äkisti.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3329
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      273
      2869
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      225
      1818
    4. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1758
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      63
      1729
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      58
      1445
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1289
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1252
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      326
      1163
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1062
    Aihe