En osaa rakastaa. En tiedä mitä se edes on, vaikka minua on rakastettu. En tunne sitä ketään kohtaan.
Ainoa syy miksi jotain kaipaan on oma ihailuntarve. Kaipaan vain sellaisia ihmisiä jotka ihailevat ja palvovat minua, antavat minulle lahjoja ja jotka pitävät minusta.
Oon niin ylpeä, etten ala ketään jahtaamaan. En ala kenestäkään tappelemaan, koska olen tottunut siihen että minusta kamppaillaan. Oon sexy ja vien aina kaikkien huomion. Minua ei ole ansainnut kukaan, koska olen niin paljon erillaisempi kun muut.
Olen kuin aurinko aurinkokunnassamme, jota kaikki kiertää ja palvoo, mutta joka ei itse vaivaudu kun loistamaan!
Älkää jäätykö enstalvena...
En rakasta
37
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö rakasta edes omia lapsiasi? Tai eikö sulla ole lapsia?
- Anonyymi
Itserakkaalla ei useimmiten ole omia lapsia. Jos on niin ei välitä niistä.
- Anonyymi
Ei. Eikä toivottavasti tule olemaankaan.
- Anonyymi
Mikäs sulla mies kun tällaisia kirjoitat?
- Anonyymi
Edes kerrankin olen rehellinen.
- Anonyymi
Joku tajusi homman nimen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edes kerrankin olen rehellinen.
Kaikki sun lukijat taas ei ole, vaikka rivienvälit huutaa mitä ne huutaa...sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki sun lukijat taas ei ole, vaikka rivienvälit huutaa mitä ne huutaa...sivusta
Saavat olla. Minä vaan kirjoitan...
- Anonyymi
Ohuesti katkeralta vaikuttaa. Kuten myös passiivisaggressiiviselta.
Onko sulla kaikki hyvin?- Anonyymi
Onko sulla kun otat näin huonosti rakeennetun provon tosissaan, joku itsetunto-ongelma kenties?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla kun otat näin huonosti rakeennetun provon tosissaan, joku itsetunto-ongelma kenties?
Niinkuin sanoin, passiivisaggressiivista. Heti hyökkäys.
Kuule, jos oltais nenätysten, halittais paha mieli pois.❤️
Mun sylissä on aina lämpö ja lohtua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkuin sanoin, passiivisaggressiivista. Heti hyökkäys.
Kuule, jos oltais nenätysten, halittais paha mieli pois.❤️
Mun sylissä on aina lämpö ja lohtua.En minä ole aloittaja...kivaa paranoiaa sulle noin muuten
- Anonyymi
Miksi ilkeilet ja haluat satuttaa? Mikä on?
- Anonyymi
Ihmettelen tuota aloittajan aloituksen syytä, miten tämä tuntuu niin kylmältä. Jotenkin tuli kylmät väreet, jos joku oikeasti ajattelee noin. Toivottavasti tälläinen ihminen ei koskaan perusta perhettä, ja saa lapsia jos on naisen aloitus. Hänellä on itsellään aika vaikeaa olla, ei osaa rakastaa itseään edes oikealla tavalla. Enkä tarkoita itse rakkautta, vaan sellaista mikä on normaali itsestä pitämistä. Jos, ihminen vihaa itseään,miten sellainen osaa tuntea ketään kohtaan mitään. Ei, ole ihmisellä itsellään asiat hyvin hengisellä puolella, en nää muuta syytä tuohon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmettelen tuota aloittajan aloituksen syytä, miten tämä tuntuu niin kylmältä. Jotenkin tuli kylmät väreet, jos joku oikeasti ajattelee noin. Toivottavasti tälläinen ihminen ei koskaan perusta perhettä, ja saa lapsia jos on naisen aloitus. Hänellä on itsellään aika vaikeaa olla, ei osaa rakastaa itseään edes oikealla tavalla. Enkä tarkoita itse rakkautta, vaan sellaista mikä on normaali itsestä pitämistä. Jos, ihminen vihaa itseään,miten sellainen osaa tuntea ketään kohtaan mitään. Ei, ole ihmisellä itsellään asiat hyvin hengisellä puolella, en nää muuta syytä tuohon.
Hyvä tiedostaa asia ja olla rehellinen. Voihan olla,että ap. ei vaan vielä ole kohdannut sitä,ketä voisi rakastaa. Ei rakkaudentunne tule väkisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Toivottavasti tälläinen ihminen ei koskaan perusta perhettä, ja saa lapsia jos on naisen aloitus." Voisitko aloituksen kirjoittanut mies selostaa kun kerran tuolle linjalle (taas) lähdit uunoja höyrystämään, että onko miehen tunnekylmyys sitten aivan okei?
- Anonyymi
Havainnoin vain itseäni.
- Anonyymi
(*salattu osuus..*)
minä olen sinun kiihdytin ja jäähdytin,
älä mene osiin,
suojaan muita juoksemassa suoraan siipeihin,
mielikuvitus veisi heidät
niin kuin ..
:)
n -> m - Anonyymi
Luulitko, että en tiennyt tuota? Sä olet mies kylmin ja laskelmoivin ihminen kenet tiedän.
- Anonyymi
En, kirjoita tätä vinoilu mielessä, mutta vaikka olisit kuin näyttävä nainen, tai vaikka viimeinen nainen olemassa, kiertäisin hyvin Kaukaa noin kylmän ja tunteettoman ihmisen. Mitä sillä kuorella tekee jos sisältä on turmeltunut.
- Anonyymi
Olen tehnyt pyyteettömästi enemmän hyvää kuin sinä tulet tekemään koko elämäsi aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tehnyt pyyteettömästi enemmän hyvää kuin sinä tulet tekemään koko elämäsi aikana.
Mitä sillä on merkitystä mitä oot tehnyt, jos sydämestäsi olet noin kylmä. Onhan itsevaltiaatkin tehnyt hyviä tekoja, mutta samalla tapattanut viattomia ihmisiä. Eikä nyt ollut kysymyksessä teot, vaan sinun kylmä ja tunteeton sielu. Ihminen joka ei tunne mitään, sairastaa psykopatiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet narsisti ja voit olla että sairastat psykopatiaa. Oletko koskaan käynyt tai ajatellut käydä terapiassa? Miten jos sinulla on mies, miten häntä kohtelet? Annatko ja näytätkö hänelle tunteita, vai oletko tavaroilla ostettavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet narsisti ja voit olla että sairastat psykopatiaa. Oletko koskaan käynyt tai ajatellut käydä terapiassa? Miten jos sinulla on mies, miten häntä kohtelet? Annatko ja näytätkö hänelle tunteita, vai oletko tavaroilla ostettavissa.
Mistä päättelet, että hän on nainen- koska haluat päätellä näin ja päätteletkö "kenties" että oikein tunnet ja kaikkea kun käytät noin sentimentaalista retoriikkaa? Selvä provomieshän tuo taasen on, jota yrität maalittaa tutuksesi katkeraruudesta johtuen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, kirjoita tätä vinoilu mielessä, mutta vaikka olisit kuin näyttävä nainen, tai vaikka viimeinen nainen olemassa, kiertäisin hyvin Kaukaa noin kylmän ja tunteettoman ihmisen. Mitä sillä kuorella tekee jos sisältä on turmeltunut.
Kiinnostavan "harhaanjohtava" provonarratiivi provonarratiiivin sisällä, tosin tuossakaan ei ole mitään järkeä kun miettii vaikkapa asiaioden välistä yhteyttä suhteessa vastauksiin. Toisille sen loogisuuden suhteenei ole niin nuukaa, pääasia, että on tarinaa
- Anonyymi
En usko että minut tiedät. -aloittaja mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että minut tiedät. -aloittaja mies
Siihen se intressi sittn eräillä lässähtikin...
Ikävämpi homma.
- Anonyymi
Taitaa olla kuvassaan joku naamari kasvojen päällä! Hyi juoskaa pakoon!
Anonyymi kirjoitti:
Pistin pois sen, kun noin ahdisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet kyseisen miehen provohahmojen kuvista niin kiinnostunut?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet kyseisen miehen provohahmojen kuvista niin kiinnostunut?
Haukutko kaikki näyttelijätkin aina, kun näyttävät erilaisilta hahmoissaan? Mieti miten tylsää, jos ihminen ei ikinä muuttais ilmeitään, eikä vuosienkaan varrella muuttuisi yhtään ulkoisesti.
- Anonyymi
Ei, mutta ei nyt pidäkään. Tän kuuluu mennä näin.
- Anonyymi
Aleksitymia? Tai tunteiden säätelyn, tunnistamisen ja hallinnan vaikeus?
- Anonyymi
En tiedä. Jotain sitä kyllä keksitään.
- Anonyymi
Aloittaja ei ole terve mieleltään.
Tuollainen pystyy murskaamaan kenet tahansa häneen kiintyneen tyypin.
Toivoa sopii ettei satu kenenkään täysijärkisen kohdalle "hän".- Anonyymi
Sitä mieltä minäkin olen itsestäni.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763163Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2422039- 671956
- 711654
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51406Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391264MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241028- 64986
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko23986Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165927