Toki minulla on

Anonyymi

Vaikka minulla ei ole luotto -eikä pankkikortteja, niin minulla on arvo-osuustili, jopa toinen itselle ja toinen vaimolle, oletko kuullut mitä ne on?
Toki minulla on myös euroopassa muutama tili, yksi on avenue louise brussels, joka on euroopan pankkimaailman keskuksia, sieltä saan luottokortin koska tahansa mutta eipä ole tarvetta, tulee vaan turhia kuluja. Sitten minulla on titaani-amex kortti, jonka Visa lähetti minulle pyytämättä toki, sehän ei edellytäkään kuin varttimiljoonan ostokset vuodessa sillä kortilla dollareissa.
Vaimoni sai kuten jokainen thaimaalainen avustuspaketin vuonna 2020, hän osti sillä kahvia ja riisiä, kahvit juotiin itse ja riisit lahjoitettiin eteenpäin, olemme ostaneet useasti muitakin avustuskampanja tuotteita.

Ne kenellä on luottokortti, kärsivät varattomien korttirakkaudesta.

By NumBaII, 61v HHN

20

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Repesin täysin tuossa kohtaa: "Toki minulla on myös euroopassa muutama tili, yksi on avenue louise brussels, joka on euroopan pankkimaailman keskuksia"

      Kerropas nyt Saaripasanen omin sanoin mitä sinä petteri teet "muutamilla tileillä Euroopassa" kun olet Thaimaassakin leipäjonon asiakkaita?

      Et tiedä vieläkään mikä on pankkikortti, mikä on luottokortti, etkä tiedä miten niitä käytetään.

      Iskä voi sen verran vinkkaa että luottokorteissa on monia etuja joita ei pankkikortissasi ole. Tärkein niistä on ostoturva, tai jos korttisi kopioidaan, luottokunta hyvittää sen sinulle heti ja lähettää uuden kortin.

      Luottokortista ei tule kuluja, riippuen sen käytöstä. Minä saan tuloja Kasikornin Platinum- kortin käytöstä, koska sillä ostettaessa saa jokaisesta ostoksesta pisteitä, jotka kelpaavat maksuvälineenä.

      Hyvä esimerkki on lentolipun maksaminen luottokortilla. Jos Finnairin lento peruuntuu, heiltä on erittäin vaikeaa saada rahoja takaisin. Uutta lentoa he tarjoavat vaan eivät rahaa. Mutta kun olet maksanut luottokortilla, saat rahat heti takaisin.

      Nämä asiat eivät tietenkään koske Saaripasasta, koska sinulla ei ole varaa ostella, lennellä, liisata eikä omistaa mitään.

      20-10 riippumatossa ruokalevolla

      • Anonyymi

        Neidillä on VARAA liisata, eli tehdä sopimus jossa haavemeban maksut vähennetään lunastushinnasta,
        On siis varaa osamaksuautoon.
        Finski on maailman paras lentoyhtiö mutta täytyy maksaa kortin luottopuolella, koska riskinä että vaikea saada rahoja.
        Ostella ja omistaa jää epäselväksi miksi tarvitsee nimenomaan monta eri luottokorttia henkilö joka vannottaa joka päivä että ei ole velkaa.


      • Anonyymi

        55555, ja maksat kasikornin luottokortista kuukausimaksua ja 16% vuotuista korkoa... 55555

        By Numball HHN 61v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        55555, ja maksat kasikornin luottokortista kuukausimaksua ja 16% vuotuista korkoa... 55555

        By Numball HHN 61v.

        Mitäs sitten, sinulle tuo on paljon, minulle ei mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sitten, sinulle tuo on paljon, minulle ei mitään.

        Ei ole kyse paljoudesta vaan turhasta kulusta, sitä paitsi valokuvatut kortit ei ole kaikki luottokortteja, eikä myöskään voimassa olevia. Ne voi kyllä kuvata ilman että toisella peittää toisen ja suttaa voimassaolopäivän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        55555, ja maksat kasikornin luottokortista kuukausimaksua ja 16% vuotuista korkoa... 55555

        By Numball HHN 61v.

        Paljonko on tuo kuukausi maksu?
        Vuotuista korkoa 16% mistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko on tuo kuukausi maksu?
        Vuotuista korkoa 16% mistä?

        Kuukausimaksu on yhdyssana ja korkoa käyttämästäsi luotosta jota varten olet luottokortin hankkinut, onko muuta epäselvää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuukausimaksu on yhdyssana ja korkoa käyttämästäsi luotosta jota varten olet luottokortin hankkinut, onko muuta epäselvää?

        Kiitos vastauksestasi ja oikein kirjoitus ohjeista.
        Tuo kuukausimaksun suuruus jäi vielä epäselväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi ja oikein kirjoitus ohjeista.
        Tuo kuukausimaksun suuruus jäi vielä epäselväksi.

        Lisään vielä, että minulle jäi epäselväksi tämä,
        että mitä kortteja on valokuvattu,
        miksi ja missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, että minulle jäi epäselväksi tämä,
        että mitä kortteja on valokuvattu,
        miksi ja missä?

        Mene Kurvin Sivuraiteelle ja nurkkapöytään keskustelemaan sen miehen kanssa joka istuu yksin tietokoneellaan työskennellen, hän selvittää sinulla kaiken mikä on sinulle epäselvää.
        Tunnistat hänet hippitatuoinnista, tunnussana Eeden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene Kurvin Sivuraiteelle ja nurkkapöytään keskustelemaan sen miehen kanssa joka istuu yksin tietokoneellaan työskennellen, hän selvittää sinulla kaiken mikä on sinulle epäselvää.
        Tunnistat hänet hippitatuoinnista, tunnussana Eeden.

        Kiitos vastauksestasi ja anteeksi että kysyin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene Kurvin Sivuraiteelle ja nurkkapöytään keskustelemaan sen miehen kanssa joka istuu yksin tietokoneellaan työskennellen, hän selvittää sinulla kaiken mikä on sinulle epäselvää.
        Tunnistat hänet hippitatuoinnista, tunnussana Eeden.

        Ja sieltä jorvin psykiatriselle ja kysy senssua.


    • Anonyymi

      Olisikohan täällä ketään,
      joka voisi asiallisesti vastata,
      tähän kysymykseeni koskien,
      kasikornin pankkikortista ja
      sen kuukausimaksusta, että
      paljonko tämä on ja voinko
      saada tällaisen kortin jos en
      asu thaimaassa?

      • Anonyymi

        VITTUMIKÄIDIOOTTI! Yksi kymppi kysyy enemmän kuin kymmenen klooniaan ehtii vastata.


    • Käsittämätön esko epäkesko tuo saasipasanen. Ei ymmärrä painettua tekstiä pankin sivuilta eikä kirjoitettua tekstiä.

      Sen sinun ainoan korttisi on myöntänyt Kasikorn- pankki. Sitä ei ole sinulle tarjonnut Visa eikä Mastercard, vaan Kasikorn- pankki, jonka tiliin kyseinen maksukortti on sidottu.

      Suomessa näitä tiliin sidottuja maksukortteja kutsutaan pankkikortti- nimellä, joissa vaaditaan realiaikainen veloitus tai katevaraus. Englanninkielellä niitä kutsutaan nimellä debit- carf eli vapaasti suomennettuna veloituskortti.

      Luottokortit tarjoavat etuja, jotka käytettäessä (siis shoppaillessa) johtavat hyvin helposti siihen että sinä jäät voitolle kortin kulujen jälkeenkin. Käyttämätöntä luottokorttia ei kannata pitää, vaan sitä kannattaa käyttää mainitusta syystä.

      Jos arvioidaan että korttini on luoton puolella keskimäärin paritonnia euroissa, niin vuotuinen korko on alle kaksisataa euroa. Minulta kun veloitetaan korttiin liitetyltä tililtä joka kuukausi edellisen kuukauden luotto korkoineen.

      Mutta, kun shoppailen kortilla vuodessa vaikkapa 15000 euroa, niin saan palkintopisteitä 500 eurolla, eli kortti on minulle ilmainen ja jään 300 euroa voitolle vuodessa.

      En säilyttele vanhoja kortteja lompakossani. Nykymaailmassa aktiiviselle ihmiselle luottokortit ja luottotiedot ovat välttämättömyys, tai sitten pitää olla bulvaaneja, joka hoitaa nimellisyyden.

      Tutulla jampparilla Suomessa oli 2016 vuonna 29 firmaa, joissa hänen nimeään ei ole koskaan mainittu. Hän on niin sanottu "liikemies". Minä olen vain mikroyrittäjä yhden miehen firmassa.

      • Anteeksi painovirhe, siis debit card


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Anteeksi painovirhe, siis debit card

        Painovirheitä ollut runsaasti aiemminkin, kun nyt olet VAIN yhden miehen firmaa vetävä aiemmin ollen virossa ja thaimaassakin firmaa.
        Onko sulla muita ongelmia kuin pankkikortti? Esimerkiksi pää kipee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Painovirheitä ollut runsaasti aiemminkin, kun nyt olet VAIN yhden miehen firmaa vetävä aiemmin ollen virossa ja thaimaassakin firmaa.
        Onko sulla muita ongelmia kuin pankkikortti? Esimerkiksi pää kipee?

        Virossa minulla on vain pankkitili, muistona vanhoista ajoista.

        Thaimaan "firma" on vain lupa työllistää ihmisiä ja maksaa palkkaa. Vakituisia ei töissä ole, kaikki on keikkaluonteisia ja niin pienimuotoista, että toistaiseksi edes alvirajaa ei ole ylitetty.

        Joko ymmärsit mikä on pankkikortti ja mikä on luottokortti ja mihin niitä käytetään?


      • Anonyymi
        20-10 kirjoitti:

        Virossa minulla on vain pankkitili, muistona vanhoista ajoista.

        Thaimaan "firma" on vain lupa työllistää ihmisiä ja maksaa palkkaa. Vakituisia ei töissä ole, kaikki on keikkaluonteisia ja niin pienimuotoista, että toistaiseksi edes alvirajaa ei ole ylitetty.

        Joko ymmärsit mikä on pankkikortti ja mikä on luottokortti ja mihin niitä käytetään?

        Firma on firma siitä huolimatta onko keikkatyöläisiä tai vakituisia tai ei ollenkaan.

        Virossa oli aiemmin firmaa matkailualalla,

        Sulla ei ole työlupaa itsellesi eikä myöskään thaimaan firmaa työluvalla.

        Sun jutut vaihtuu tiuhempaa kuin huoras stringit.


    • Anonyymi

      Moi moi !!

      Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta jos sallitaan, niin tällaisia terveisiä:

      https://www.youtube.com/watch?v=_ZJfExgQ--Y

      haluaisin täältä Savosta lähettää kaikille takapuolisesti ja, etenkin sinne Hua Hiniin ja Chiang Naihin.

      55555

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3489
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2899
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2544
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2059
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2055
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1816
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1682
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1618
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1306
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      263
      1290
    Aihe