Enpä tiennyt tällaista olevankaan

Anonyymi

Tänään aamukahvilla istuessani törmäsin itseäni sivistäessä itselleni aiemmin tuntemattomaan ilmiöön. Yleisesti ottaenhan tiedän vähintäänkin kaiken kaikesta joten tämä yllätti itseänikin hieman.

Googlettamalla "Scrotal calsinosis" voi tutustua löytämääni ilmiöön joka valottaa ihmisyyttä taas hieman erilaiselta kantilta.

Terveisin,

Numball 2010

7

111

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saaripasanen on ollut julmetun lihava jo kolmekymppisenä. Siksi en usko hänellä olevan lapsia laisinkaan.

Ei sellaisella kropalla tehdä lapsia ja verenkierto genitaalialueille estyy rasvapaineen alla, jolloin munat surkastuu sellaiseksi nahkanappulaksi, josta kusi roiskuu ihan minne sattuu.

Nuo kasvatusvinkkinsä lisäksi ovat sitä luokkaa, että natsisaksan fanittajat ovat jo pyytäneet häntä laittamaan kirjoihin ja kansiin nuo "pentujen" kuritusohjeet ja parhaat kikat kakaroiden pelotteluun.

Kun Saaripasasta koetettiin kuntouttaa uuteen työhön Jyväskylässä, niin yliopiston länsisiipi piti paaluttaa, kun sokkeli alkoi halkeilemaan uhkaavasti. Lääkärissä todettiin että Saaripasasen veriryhmä on Fazerin sininen.

Saariston kaulaton leikkimajuri pitää kuvissa suunsa tiukasti kiinni ihan hyvästä syystä. Siellä karvakärsän suuvärkissä ei ole yhtäkään omaa hammasta.

• Anonyymi

Edellisen kirjoitti terve, normaali hetero, miljonääri liikemies.

• Anonyymi

Aloittajalla ja paniikkihäiriöisellä on myös tiivis yhteistyö ja kunnioitus häiriöisen viivyttelemättä ottaen kantaa, ei aloitukseen, vaan aloituksen tarkoitukseen.

• Anonyymi

Onkohan tuo jonkinlaista kaukorakkautta, ilman vasta sellaista.

• Anonyymi

Saako muuten Pattayalla vaikka olisikin aloituksessa mainitun kaltaiset "vitjapallit"

?

20-10 osaa varmaan kertoa kun kaikkeen muuhunkin löytyy varma vastaus.

• Anonyymi

Patkaa nyt jo kotiin ja menkää hoitoon.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      59
      1571
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1008
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      777
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      760
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      280
      733
    6. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      253
      668
    7. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      44
      639
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      50
      603
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      75
      572
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      113
      557
    Aihe