Kolmestaan parempi

”Sinä et ole vielä saanut”, Mirkku totesi. Hymyilin hänelle. ”En halua vielä saada, haluan katsella ja nauttia katsomastani mahdollisimman pitkään ennen laukeamista.” Mirkku kurottautui ylös suutelemaan minua ja hivutti kätensä paitani alle. ”Riisutaan nyt ainakin sinutkin. Haluaisin nähdä sinut ja ehkä vähän maistaakin, jos se vain sopii”, Mirkku kuiskasi lähes anovasti ja alkoi riisua paitaani. Äännähdin myöntävästi ja autoin vaatteiden riisumisessa. Jarkko auttoi avaamalla housuni ja tiputtamalla ne lattialle suudellen ja puristellen samalla pakaroitani. ”Älä innostu liikaa”, naurahdin. ”Tänään sun kalu on varattu kokonaan Mirkun tyydyttämiseen ja mun katseltavaksi.”

Mirkku nousi seisomaan ja veti minut tiukasti itseään vasten. Suutelimme kiihkeästi ja Mirkun huulet lähtivät omille tutkimusmatkoilleen pitkin kaulaani ja rintojani. Mirkku imi lujaa nännejäni ja sai ne seisomaan kovina. Mirkun tutkimusmatka jatkui pitkin pyöreää mahaani kohti häpyä. Mirkku vaipui polvilleen eteeni ja levitti napakoin ottein häpyhuuleni aivan auki ennen kuin alkoi lipoa klitoristani. Olin niin märkä ja valuva, kiimainen, että en tarvinnut kuin pari lipaisua ennen kuin laukesin henkeäni haukkoen. Kaaduin vuoteelle orkun aiheuttamien väristyksien ja jalkojeni voimattomuuden vuoksi. Mirkku levitti jalkojani entistä enemmän ja veti häpyhuuliani entistä tiukemmin, lähes tuskallisesti auki. Samalla hän imi ja nuoli klitoristani ja sai tulemaan orgasmiaallon toisensa perään. Luoja miten ihanan pehmeä, vaativa ja kiivas imu hänellä olikaan. Jarkko suuteli minua ja kertoi miten kaunis olenkaan saadessani.

Makoilimme kaikki hetken yhtenä kasana vuoteella nauttien läheisyydestä orgasmien jälkimainingeissa. Silittelimme ja hyväilimme toisiamme raukeina. Vähän moitin etenkin Mirkkua siitä, että hän oli saanut minut tulemaan, vaikka olinkin halunnut vielä pantata saamista. Mirkku vain nauroi ja pyysi rankaisemaan tottelemattomuudestaan. Lupasin myöhemmin antaa kunnon rangaistuksen hänelle. Jarkko oli lopulta ensimmäinen, joka nousi. Hän ehdotti, että nautitaan lasilliset kuohuvaa upean seksin kunniaksi. Myönnyimme Mirkun kanssa hyvillä mielin ja nousimme istumaan vuoteen laidalle. Jarkko kaatoi meille lasilliset ja skoolasimme.

Olimme Jarkon kanssa pitkään etsineet toista naista ystäväksi ja nauttimaan seksistä kanssamme. Mirkun kanssa oli vaihtanut yhtenä iltayönä ajatuksia chatissä ja olin silloin kertonut toiveestamme. Mirkku oli eronnut puolisen vuotta aikaisemmin. Hänellä ei ollut halua varsinaiseen suhteeseen kenenkään kanssa, mutta hän kertoi olevansa suoranaisesti puutteessa koko ajan. Yhden yön suhteetkaan eivät häntä kiinnostaneet. Mirkku oli myös pitkään ollut kiinnostunut naisista, mutta hänellä ei ollut mitään kokemusta asiasta. Minulla oli sen verran kokemusta, mitä nuorempana oli kertynyt parinvaihdon kautta. Useamman pariskunnan naiset olivat olleet enemmän tai vähemmän bi-henkisiä, joten usein varsinainen parinvaihto oli ollut enemmänkin kaikkien yhdessä kokemaa nautintoa.

Olimme monta vuotta Jarkon kanssa lähinnä touhuilleet kahdestaan. Nyt se oli jo varsin helppoakin, kun kaikki lapset olivat muuttaneet kotoa pois omilleen. Saimme rauhassa testailla leluja tai harrastaa vain pikaisia. Mutta jotenkin meille oli pikku hiljaa virinnyt halu saada taas seuraa vuoteeseen. Minulla ei jostain syystä ollut mitään mielenkiintoa ottaa toista miestä mukaan vaan halusin mieluummin vain naisen. Jarkolla ei puolestaan ollut sitä vastaan mitään. Lisäksi minulle oli kehittynyt vahva halu katsella Jarkkoa toisen, ehkä hieman alistuvan mutta hyvin halukkaan naisen kanssa. Jo pelkkä ajatus kiihotti minua hurjasti. Haaveilin jopa siitä, että vain katselisin enkä olisi lainkaan mukana. Jarkko ei kuitenkaan vielä ollut lämmennyt sille ajatukselle, joten olimme etsineet kolmen kimppaa.

Kun olin treffannut Mirkun, olimme vaihtaneet useita viikkoja sähköposteja. Olimme kirjoitelleet omista toiveistamme, kiihotuksen kohteista ja siitä, mikä ei kiihottanut. Lopulta aloimme soitella. Ensin ihan puheluita, sitten videopuheluita. Mirkku oli sananmukaisesti antautuva ja halukas. Hän oli kiltisti riisuutunut puheluiden aikana, esitellyt rintojaan ja pienen rohkaisun jälkeen myös avannut pillunsa meidän katsellemme. Olin ottanut puhelun aikana jopa Jarkolta suihin Jarkon katsellessa Mirkun posliinia. Olimme siis virittäneet kiihotuksen äärimmilleen jo ennen ensimmäistä tapaamista, joten ei ollut ihme, että olimme kaikki lauenneet niin nopeasti.

1

5160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jatkoa:

      Jarkko oli ottanut mukaan pienen matkalaukullisen lelujamme. Hän availi nyt matkalaukkua pieni hymynkare suupielissään ja etsi jotain. Hän nosti esiin laukusta ketjulliset nänninipistimet ja kiinnitti ne mitään sanomatta Mirkun suuriin, tummanpunaisiin nänneihin. Nipistimissä oli ruuvit, joita Jarkko kiristi harkitun hitaasti ja tuijotti Mirkun ilmeitä. Mirkku henkäisi syvää ja puri huultaan, mutta ei vetäytynyt kauemmas. Jarkko otti kiinni ketjusta ja veti sitä kireämmäksi. Rinnat ja nännin venyivät ja venyivät. Mirkku sulki silmänsä ja henkäisi syvään. ”Pidä silmät auki!” Jarkko kehotti tiukasti ja Mirkku avasi silmänsä. Kysyin miltä Mirkusta tuntui. Mirkku huokaisi ja kertoi paksulla kiihottuneella äänellä, että tuntui tosi hyvälle ja antoi Jarkolle samalla luvan venyttää lisää, entistä tiukemmalle.

      Näin kuinka Jarkko nautti tilanteesta. Hänellä alkoi jälleen seisoa. Laskeuduin polvilleni Jarkon eteen ja otin häneltä suihin. Imin kalua, joka maistui kiihottavasti Mirkun pillulta. Kalu oli kivikova. ”Haluan katsoa, kun panet Mirkkua peppuun”, komensin ja nousin ylös. Käskin Mirkun käydä polvilleen lattialle ja levitin hänen pakaroitaan. Vedin tapin pois Mirkun anaalista ja ihailin avoinna ammottavaa reikää. Jarkko levitti liukuvoidetta kalulleen työntyi hitaasti ja rauhallisesti Mirkun odottavana ammottavaan peppureikään. Yllättävän äkkiä hän oli aivan pohjassa. Mirkku huohotti kiihottuneena ja anoi panemaan häntä lujaa. Jarkko kiihdytti työntö työnnöltä vauhtiaan.

      Tuijotin aivan haltioissani, kuinka Jarkon kalu upposi kerta toisensa jälkeen kiihtyvällä vauhdilla Mirkun sisään. Hieroin samalla Mirkun klitorista ja sain Mirkun huohottamaan entistä enemmän. Tajusin, että hän oli jälleen tulossa. Kiihdytin hyväilyjeni tahtia, kunnes Mirkku oli aivan saamaisillaan ja lopetin siihen. Mirkku äännähteli turhautumisesta ja pettymyksestä. Lupasin hänelle lisää, mutta halusin nyt nauttia itse katselemisesta. Istuin sängynlaidalle ja levitin jalkani auki. Näin hyvin kuinka Jarkko nai Mirkun peppua. Se oli todella kiihottavaa. Samalla molemmat sekä Jarkko että Mirkku näkivät kuinka hieroin omaa pilluani. Se litisi irstaasti, kun hieroin klitoristani ja annoin illan toisen orgasmin kasvaa sisälläni ja purkautua ulos. Näky selväsi kiihotti Jarkkoa, joka päästi siemenensä Mirkun sisään. Hän käänsi Mirkun selälleen matolle ja imaisi Mirkun klitan suuhunsa. Mirkku suorastaan nyyhkytti tullessaan nopeasti Jarkon suuhun.

      Olisikohan jo suihkun aika?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe