Kun 2010 on poissa palstalta peukaloinen

Anonyymi-ap

On myös Numball ja Senssu, kun 2010 on pattayalla on Numball myös oikein kuvan kanssa, lieneekö koko show peukaloisen, Numball, Senssu ja totuuspelle sama heppu, alusta loppuun... laitoksesta pattayan savosta.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhteydenotot: Pippelinen@kyrpå.savo

    • Anonyymi

      CookosBålls, suklaa ja, naapurin mummon doppari...
      Jep olen sivellyt ja hivellyt jo kohta 25 vuotta, entä sinä oletko peukaloinen vain totuuspelle... ahdistaako....

    • Vainoharhainen lukuisista persoonallisuushäiriöistä ja ilmeisestä aivovauriosta kärsivä erakko häiriköinyt mielipuolisen maanisen kateellisena tätä palstaa jo 7 vuotta.

      Joskus olen ollut uskossa että hänellä on vielä toivoa, mutta olen yltiöpositiivisena ollut aivan väärässä.

      On aivan järjetöntä pilata päiväänsä väittelemällä henkilön kanssa, jonka rinnalla hölmöinkin apina on huippujätkä.

      Matkailustahan ja Thaimaasta täällä ei voi kukaan puhua ilman että tuo kellohamepelle tunkee joka väliin herjoineen ja vielä koettaa päteä asioissa joista hänellä ei ole mitään todellista käsitystä.

      Olen ollut aika laiska Facebookin parissa jo useita vuosia. Vain pari päivitystä kuukaudessa. Jotta suomenkielinen kirjoitustaito pysyisi yllä, aion lisätä sillä puolella kirjoittelemista ja lopettaa tämän kokonaan.

      Poistan nimimerkkini ja takaisin en tule. Ystävät löytää minut ilman tätä sontaa vallan hyvin ilman että apina roikkuu perskärpäsenä joka raossa mielenvikaisine teorioineen.

      Ei muuta kuin pitäkää hauskaa ja syksynjatkoa Suomeen Saaripasasellekin.

      Taisi olla sinulla viimeinen kausi Thaimaassa muutenkin ja mitäpä sait irti 7 vuoden periodista? -Et mitään. Huoneessa nökötit koko ajan. Koronarajoitukset oli sinulle helpotus kun tunsit itsesi hetken aikaa normaaliksi. Se on ohi nyt.

      • Anonyymi

        Mahtava matkailutarina, kiitos.

        Ei ole ensimmäinen kerta kun jälleen lopetat, viimeisin tais kestää päivän juhannusta ennen.

        Miten muuten ne sun korealaiset internetimuroidut kakarat ja huoooorasi?

        44


      • Anonyymi

        Matkailusta milloin sinä tollo olet täällä kertonut matkailusta, 99 % juttusi on olleet huonon itsetuntosi tehostamista, olen suositellut sinulle jo monenmonta kertaa että luovuta jo, tämä ei ole sinun paikkasi, sinulla on kertomasi mukaan kaksi alaikäistä lasta, jotka tarvitsevat sinua.

        Ei ole tainnut olla viimeinen kausi thaimaassa, ei minulla ole suunnitelmia täältä mihinkään lähteä, terveisiä kuopioon sekopää,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkailusta milloin sinä tollo olet täällä kertonut matkailusta, 99 % juttusi on olleet huonon itsetuntosi tehostamista, olen suositellut sinulle jo monenmonta kertaa että luovuta jo, tämä ei ole sinun paikkasi, sinulla on kertomasi mukaan kaksi alaikäistä lasta, jotka tarvitsevat sinua.

        Ei ole tainnut olla viimeinen kausi thaimaassa, ei minulla ole suunnitelmia täältä mihinkään lähteä, terveisiä kuopioon sekopää,

        Katsoppas kävi just kuten avauksessa todettiin, peukaloinen palstalla, heti ilmaantuu myös NumBall, ettei vaan peukaloinen olisi siirretty jo ulkoruokintaan suomeen, jos on thaimaassa koskaan ollutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matkailusta milloin sinä tollo olet täällä kertonut matkailusta, 99 % juttusi on olleet huonon itsetuntosi tehostamista, olen suositellut sinulle jo monenmonta kertaa että luovuta jo, tämä ei ole sinun paikkasi, sinulla on kertomasi mukaan kaksi alaikäistä lasta, jotka tarvitsevat sinua.

        Ei ole tainnut olla viimeinen kausi thaimaassa, ei minulla ole suunnitelmia täältä mihinkään lähteä, terveisiä kuopioon sekopää,

        Tämä on Ballille juuri sopiva paikka, muiden sekopäiden joukossa.


    • Anonyymi

      Bumba on Suomessa ja ohi on, ohi on, ohi on tuo Thaimaan marssi hänen osaltaan.
      Nyt hänellä on sitten ikioma palstakin suomi24ssa jossa voi "bablata" ihan omia juttujaan itsensä kanssa ja vielä pippelinenkin kolmantena ja vierailevana tähtenä onkopoika. Saariston paksukeijo saa hullujenhuoneen väen näyttämään terveeltä.
      Ilman Kymppiä tämä sivusto on tuhoon tuomittu. Pari muuta järjissään olevaa kirjoittelee niin harvakseen ettei ole syytä tänne vilkuilla. Diagnoosi Bumbasta on valmis ja ei minullakaan ole mitään syytä täällä enää vierailla.
      Ensi kesänä loma Thaimaassa koko perheellä. Uuteen kotiin ensi kuussa muutto.
      Toivotan Bumballe kivoja hetkiä itsensä ja läskiensä kanssa. Laita exälle textari kostoksi että olet löytänyt uuden poikaystävän. Moikkikset Sibbosta!

      TT

      • Anonyymi

        Oletko sinä totuuspelle peukaloisen oikea vai vasen "aivopuolisko" ei siinä että onhan peukaloisella aivot, onhan.


    • Anonyymi

      Oletteko todella niin herkkähipiäisiä että pakenette jonkun säälittävän eläjkeläisen vuoksi????

      Jatkakaa kaikki vaan mutta àlkää antako provisoitua jonkun yksinäisen jutuista. Apua hän huutaa tyhmillä jankauksillaan.
      Itseäni ei vaivaa yhtään - aina hullut mukaan sopii! Se on Netin henki. Ei heitä pois voi ajaa. Antaa tehdä avohoitoa palstalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2142
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      377
      1587
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1186
    4. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      21
      1110
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      109
      1009
    6. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      979
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      94
      963
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      938
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      858
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      818
    Aihe