mik avuksi. lääpppäri win10 vanhahko samsung. ulk näyttis hdmi kaapelilla kiinni (nåäyttö asus 28"). mikäänä hdmi hdmi2 ei toimi. pöytäkoneessa toimi.
läppäri ei tunnista ulkoista näyttöä
32
1574
Vastaukset
- Anonyymi
Joissain näytöissä aikoinaan piti ensin näytön valikosta valita oikea tulosignaali. Esim VGA tai HDMI. Mutta ne olivat todella vanhoja.
- Anonyymi
Ei winkussa mikään toimi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei winkussa mikään toimi!
hihhuli pää kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei winkussa mikään toimi!
ONGELMA ON WINDOWSISSA, EI KONEESSA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei winkussa mikään toimi!
Eihän se toimi! Jatkuvaa ongelmaa jokasiassa.
- Anonyymi
Windowsin virransäästö tekee koneesta etanan!
Alkaa pikkuhiljaan pänniä windowsin hitaus! Sähkönsäästö on mennyt ihan överiksi kun kone menee niin hitaaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei winkussa mikään toimi!
Totta! Vintoosa on hankala käyttää!
- Anonyymi
EI WINDOWS MITÄÄN TUNNISTA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei winkussa mikään toimi!
sitä ei voi olla huomaamatta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitä ei voi olla huomaamatta!
LAPSELLISTA nyysväämistä, vähä-älyisiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ONGELMA ON WINDOWSISSA, EI KONEESSA!
Windowsissa ja monissa muissa MS tuotteissaan. The Hacker Newsin mukaan merkittävimmät koskevat kahta Windowsissa olevaa haavoittuvuutta, joihin hyökätään jo.
- Anonyymi
Pappa sekasin kuin seinä kello. tehkää Hoivailmoitus.
- Anonyymi
Drive koneeseen joka ohjaa HDMI:tä
- Anonyymi
Drive?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Drive?
Mene hoitoon!
- Anonyymi
Paina win-näppäintä ja P yhtä aikaa.
- Anonyymi
Mänkö sormi ahteriin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mänkö sormi ahteriin?
ota se sormi pois ahterista.
- Anonyymi
Poestahaa nyy see viiindous.
- Anonyymi
Ulkoinen näyttis pitää synkronoida koneeseen.
- Anonyymi
On se windows sitten VAIKEA!
- Anonyymi
Tunnistaako läppäri vanhemmat näytöt eli onko hdmi ylipäätään ehjä?
Mikä näytön tarkka merkki on?
Löytyykö näyttöä varten windowsin laiteohjainta jonka voi erikseen asentaa?
Jos buuttaat läppärin jollakin uudemmalla linux-live distrolla niin tunnistuuko näyttö silloin? - Anonyymi
Työpöydältä oikea nappi - Näytön asetukset - Useita näyttöjä, ja sieltä joku muu valinta kuin näytä vain näytössä 1/2. Joku näppäinyhdistelmäkin lienee olemassa jolla voi vaihdella mitä näyttöä käytetään.
Varmista, että HDMI-kaapeli on kunnolla kiinni liitännöissä läppärissä ja näytössä. Tarkista, ettei liitännöissä ole likaa ja pölyä.
Varmista, että näytön tulolöhde on HDMI.
Kokeile painaa läppärissä Windows-nappi P näppäinyhdistelmää. Valitse esiin tulevasta valikosta, että näkyykö sama kuva kummassakin näytössä, laajennetaanko työpöytä toiselle näytölle vai näkyykö kuva vain jommassa kummassa näytössä.
Jos et saa vieläkään kuvaa näkymään ulkoisella näytöllä, niin kokeile toista HDMI-kaapelia.
Jos sekään ei auta, niin varmista näytönohjaimen ajurit, että ne ovat ajantasalla. Googlesta etsit läppärin merkin ja mallinumeron avulla ajurit ja lataa sekä asenna mahdollisesti uudemmat ajurit.- Anonyymi
Microsoft luokittelee SPNEGO Extended Negotiation -tietoturvahaavoittuvuuden uudelleen "kriittiseksi"
- Anonyymi
Ihan hyvä ettei toimi, ei noin tyhmällä tarvitsekaan toimia.
- Anonyymi
Troijalainen Windows 10 -asennusohjelma, jota käytetään kyberhyökkäyksissä Ukrainan hallituksen tahoja vastaan.
Operaation ensisijainen tavoite näyttää olleen tiedon kerääminen, ja koneisiin laitettiin lisäistutteita, mutta vasta sen jälkeen, kun vaarantunut ympäristö on tutkittu ensimmäisen kerran sen määrittämiseksi, sisältääkö se arvoa.
Näitä olivat Stowaway , avoimen lähdekoodin välityspalvelintyökalu, Cobalt Strike Beacon ja SPAREPART, kevyt C-kielellä ohjelmoitu takaovi, jonka avulla uhkatekijä voi suorittaa komentoja, kerätä tietoja, kaapata näppäinpainalluksia ja kuvakaappauksia ja viedä tiedot etäpalvelimelle. - Anonyymi
Ransomware-hyökkääjät käyttävät Microsoftin allekirjoittamia ohjaimia päästäkseen järjestelmiin.
- Anonyymi
Näytön ohjain asetukset pitää asettaa ulkoiselle näytölle sopiviksi tai sitten kaapeli on sökö tai sitten on joku muu vikana
- Anonyymi
Ransomware-hakkerit käyttävät uutta tapaa ohittaa MS Exchange ProxyNotShell -ongelmat
- Anonyymi
Ukrainan DELTA-sotilasjärjestelmän käyttäjät ovat joutuneet tietovarastajien hyökkäyksen kohteeksi.
Kohteena Windowslaite ja Delphi-pohjainen DolphinCape -takaovi . - Anonyymi
Microsoft kertoo Gatekeeperin ohitushaavoittuvuuden Apple macOS -järjestelmissä!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673