läppäri ei tunnista ulkoista näyttöä

Anonyymi-ap

mik avuksi. lääpppäri win10 vanhahko samsung. ulk näyttis hdmi kaapelilla kiinni (nåäyttö asus 28"). mikäänä hdmi hdmi2 ei toimi. pöytäkoneessa toimi.

32

1574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joissain näytöissä aikoinaan piti ensin näytön valikosta valita oikea tulosignaali. Esim VGA tai HDMI. Mutta ne olivat todella vanhoja.

      • Anonyymi

        Ei winkussa mikään toimi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei winkussa mikään toimi!

        hihhuli pää kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei winkussa mikään toimi!

        ONGELMA ON WINDOWSISSA, EI KONEESSA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei winkussa mikään toimi!

        Eihän se toimi! Jatkuvaa ongelmaa jokasiassa.


      • Anonyymi

        Windowsin virransäästö tekee koneesta etanan!
        Alkaa pikkuhiljaan pänniä windowsin hitaus! Sähkönsäästö on mennyt ihan överiksi kun kone menee niin hitaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei winkussa mikään toimi!

        Totta! Vintoosa on hankala käyttää!


      • Anonyymi

        EI WINDOWS MITÄÄN TUNNISTA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei winkussa mikään toimi!

        sitä ei voi olla huomaamatta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitä ei voi olla huomaamatta!

        LAPSELLISTA nyysväämistä, vähä-älyisiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ONGELMA ON WINDOWSISSA, EI KONEESSA!

        Windowsissa ja monissa muissa MS tuotteissaan. The Hacker Newsin mukaan merkittävimmät koskevat kahta Windowsissa olevaa haavoittuvuutta, joihin hyökätään jo.


      • Anonyymi

        Pappa sekasin kuin seinä kello. tehkää Hoivailmoitus.


    • Anonyymi

      Drive koneeseen joka ohjaa HDMI:tä

      • Anonyymi

        Drive?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Drive?

        Mene hoitoon!


    • Anonyymi

      Paina win-näppäintä ja P yhtä aikaa.

      • Anonyymi

        Mänkö sormi ahteriin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mänkö sormi ahteriin?

        ota se sormi pois ahterista.


    • Anonyymi

      Poestahaa nyy see viiindous.

    • Anonyymi

      Ulkoinen näyttis pitää synkronoida koneeseen.

      • Anonyymi

        On se windows sitten VAIKEA!


    • Anonyymi

      Tunnistaako läppäri vanhemmat näytöt eli onko hdmi ylipäätään ehjä?

      Mikä näytön tarkka merkki on?

      Löytyykö näyttöä varten windowsin laiteohjainta jonka voi erikseen asentaa?

      Jos buuttaat läppärin jollakin uudemmalla linux-live distrolla niin tunnistuuko näyttö silloin?

    • Anonyymi

      Työpöydältä oikea nappi - Näytön asetukset - Useita näyttöjä, ja sieltä joku muu valinta kuin näytä vain näytössä 1/2. Joku näppäinyhdistelmäkin lienee olemassa jolla voi vaihdella mitä näyttöä käytetään.

    • Varmista, että HDMI-kaapeli on kunnolla kiinni liitännöissä läppärissä ja näytössä. Tarkista, ettei liitännöissä ole likaa ja pölyä.

      Varmista, että näytön tulolöhde on HDMI.

      Kokeile painaa läppärissä Windows-nappi P näppäinyhdistelmää. Valitse esiin tulevasta valikosta, että näkyykö sama kuva kummassakin näytössä, laajennetaanko työpöytä toiselle näytölle vai näkyykö kuva vain jommassa kummassa näytössä.

      Jos et saa vieläkään kuvaa näkymään ulkoisella näytöllä, niin kokeile toista HDMI-kaapelia.

      Jos sekään ei auta, niin varmista näytönohjaimen ajurit, että ne ovat ajantasalla. Googlesta etsit läppärin merkin ja mallinumeron avulla ajurit ja lataa sekä asenna mahdollisesti uudemmat ajurit.

      • Anonyymi

        Microsoft luokittelee SPNEGO Extended Negotiation -tietoturvahaavoittuvuuden uudelleen "kriittiseksi"


    • Anonyymi

      Ihan hyvä ettei toimi, ei noin tyhmällä tarvitsekaan toimia.

      • Anonyymi

        Troijalainen Windows 10 -asennusohjelma, jota käytetään kyberhyökkäyksissä Ukrainan hallituksen tahoja vastaan.

        Operaation ensisijainen tavoite näyttää olleen tiedon kerääminen, ja koneisiin laitettiin lisäistutteita, mutta vasta sen jälkeen, kun vaarantunut ympäristö on tutkittu ensimmäisen kerran sen määrittämiseksi, sisältääkö se arvoa.

        Näitä olivat Stowaway , avoimen lähdekoodin välityspalvelintyökalu, Cobalt Strike Beacon ja SPAREPART, kevyt C-kielellä ohjelmoitu takaovi, jonka avulla uhkatekijä voi suorittaa komentoja, kerätä tietoja, kaapata näppäinpainalluksia ja kuvakaappauksia ja viedä tiedot etäpalvelimelle.


      • Anonyymi

        Ransomware-hyökkääjät käyttävät Microsoftin allekirjoittamia ohjaimia päästäkseen järjestelmiin.


    • Anonyymi

      Näytön ohjain asetukset pitää asettaa ulkoiselle näytölle sopiviksi tai sitten kaapeli on sökö tai sitten on joku muu vikana

      • Anonyymi

        Ransomware-hakkerit käyttävät uutta tapaa ohittaa MS Exchange ProxyNotShell -ongelmat


      • Anonyymi

        Ukrainan DELTA-sotilasjärjestelmän käyttäjät ovat joutuneet tietovarastajien hyökkäyksen kohteeksi.

        Kohteena Windowslaite ja Delphi-pohjainen DolphinCape -takaovi .


      • Anonyymi

        Microsoft kertoo Gatekeeperin ohitushaavoittuvuuden Apple macOS -järjestelmissä!


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe