Miten saada ihastus kiinnostumaan itsestä?

Anonyymi-ap

Moii! Tääl 10v. Tyttö.
Miul on ollu 1 lk asti ihastus mut en oo kertonu siit sille. 😫 En tiiä miten kertoisin siit sille ku veikkaan et se ei ees pidä miust...😭
Olisko vinkkei?

12

514

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No moi

• Anonyymi

Joo hei käske kaverin sanoa sille

• Anonyymi

Laitoit ton viestin mun syntymäpäivänä

• Mä oon 11v. ja mul on ollu 5vuotiaasta asti sama ihastus<3 mul sama ongelma😖

• Anonyymi

Kannattaa mennä puhuu sille. Oon ite siis 11v tyttö ja multa saa apua murheisiin ja ongelmiin.

• Anonyymi

Sun pitää vaan kertoo sille!

• Anonyymi

Pyydä sitä ulos tms

• Anonyymi

Hei tiiän että jo aika vanha tää juttu mut toivottavasti huomaat toi on noin vuosi sitten toi juttu tullut tänne eli oot samanikäinen kuin minä mullakin ykkös luokasta asti sama ihastus oon vitosella ja musta tuntuu hirveeltä ku yksi mun luokkalainen joka on tykännyt mun ihastuksesta ehkä viikon on sen kanssa yhdessä mä oikeesti niin kuolen.

• Anonyymi

Sori nyt vaan, mutta et mitenkään. Oot vielä ihan lapsi. Odota ainakin se 6 vuotta ja mieti sit tollasia. Sillä välin voit mennä leikkiin hiekkalaatikolle.

• Anonyymi

Parempi ku hyppäät junan alle🐽🔫!

• Anonyymi

Jätä ap papparainen lapset rauhaan!

• Anonyymi

Mä oon 13 v poika ja mun luokan tyttö oli ihastunut muhun. Se sit kertoi mulle tästä että on ihastunut mut mä en tykänny siitä😥. Nykyään oon ihastunut vähän tähän tyttöön

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      54
      1442
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      90
      963
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      767
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      740
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      279
      710
    6. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      49
      579
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      211
      573
    8. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      63
      541
    9. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      110
      527
    10. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      509
    Aihe