Firefox ja iltasanomat

Anonyymi-ap

Osaako kukaan sanoa missä on vika kun firefox selaimella kaikki muut sivut toimivat loistavasti mutta iltasanomat jumittaa aina?
Selain jumahtaa täysin iltasanomien sivulla ja tulee teksti "komentosarja ei vastaa kutsuihin".
Onko selaimen asetuksissa jokin väärin ja miten sen voisi korjata?

32

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se johtuu patologista valehtelusta ilman selkeää motiivia. Se on oireena aikuisiän teeskentelyhäiriössä.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksestasi, mutta edelleenkin iltasanomat vaan jumittaa firefoxia.
        Olisiko sinulla muita hyvä neuvoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi, mutta edelleenkin iltasanomat vaan jumittaa firefoxia.
        Olisiko sinulla muita hyvä neuvoja?

        Tämä sinun aiheeton mustamaalaaminen ei varmaankaan rajoitu tähän yhteen sivustoon, ja siksi se olisi saatettava oikeuskäsitelyyn jossa sinut tuomitaan aiheettomasta maalittamisesta tuntuviin korvauksiin.


      • Anonyymi

        Oudoksuvamalairevapunen taas valheellinen avaus. Siis satuja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi, mutta edelleenkin iltasanomat vaan jumittaa firefoxia.
        Olisiko sinulla muita hyvä neuvoja?

        Eittei olisi jumittava windows taas pääsyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eittei olisi jumittava windows taas pääsyy.

        POISTA SE WINDOWS!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sinun aiheeton mustamaalaaminen ei varmaankaan rajoitu tähän yhteen sivustoon, ja siksi se olisi saatettava oikeuskäsitelyyn jossa sinut tuomitaan aiheettomasta maalittamisesta tuntuviin korvauksiin.

        Eli sinäkään et tiedä siis mitään tietotekniikasta. No sitten meitä on kaksi.
        Minusta iltasanomat on parempi nettimedia kuin iltalehti, erona nyt vaan on se että iltalehti toimii hyvin mutta iltasanomat tökkii koko ajan; Komentosarja ei vastaa.
        Mielelläni lukisin iltasanomia ja siksi juuri neuvoa täältä kysyin että se olisi mahdollista.
        Mitä noihin esittämiisi juridisiin kantoihisi tulee, niin näen ettet tiedä oikeustieteestä senkään vertaa kuin tietotekniikasta. Mutta kiitos osallistumisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oudoksuvamalairevapunen taas valheellinen avaus. Siis satuja!

        Kerropa vielä miksi kukaan satuilisi moista?
        Minusta ongelma on ihan uskottava ja tarkoitus hakea siihen ratkaisua.


    • Kokeile päivittää selain, jos uudempi versio on saatavilla.

      Palauta selain oletusasetuksiin.

      Onko mahdollista käyttää toista selainta?

      Kokeilepa näitä ensin. Katotaan sitten lisää jos ei auta.

    • Anonyymi

      Chromessa kaikki pelaa:) Firefox on mitä on..

      • Anonyymi

        Sellaista se vakoilumuseossa on tuo vapustelu.


      • Anonyymi

        Firefox toimii loistavasti kaikilla muilla paitsi saimaanapinalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista se vakoilumuseossa on tuo vapustelu.

        pinlahden Lintujen keikkaesiintymiseen liittyvät oman musiikin ohella erottamattomasti erilaiset ajankohtaiset ja huumoripitoiset sketsit ja kuvaelmat, sillä yhtyeen jäsenet ovat suurelta osin näyttelijöitä. Lapinlahden Lintujen musiikissa ja sketseissä tyypillinen teema on epäonnistuneista ja kaltoin kohdelluista ihmiskohtaloista. Yhtyeen jäsenet ovat kertoneet tavoitteikseen ”vastustaa sitä, että ihmisiä huijataan, riistetään, alistetaan ja sorretaan”[3] ja yleisesti olla ”pienen ihmisen puolella suurta vääryyttä vastaan”.[2]

        Yhtyeen tunnetuimpia kappaleita ovat muun muassa ”Tero ja minä”, ”Se ei käy”, ”Vihtaasi on kustu”, ”Älä pure mun ananasta”, ”Sateet tulevat”, ”Tapasin naisen”, ”Köyhän taivas”, ”Kuppilan tango”, ”Tyttö huutaa hii”, ”Aimon virsi”, ”Lipputangon nuppi”, ”Elämä janottaa” sekä sanonnaksi muodostun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pinlahden Lintujen keikkaesiintymiseen liittyvät oman musiikin ohella erottamattomasti erilaiset ajankohtaiset ja huumoripitoiset sketsit ja kuvaelmat, sillä yhtyeen jäsenet ovat suurelta osin näyttelijöitä. Lapinlahden Lintujen musiikissa ja sketseissä tyypillinen teema on epäonnistuneista ja kaltoin kohdelluista ihmiskohtaloista. Yhtyeen jäsenet ovat kertoneet tavoitteikseen ”vastustaa sitä, että ihmisiä huijataan, riistetään, alistetaan ja sorretaan”[3] ja yleisesti olla ”pienen ihmisen puolella suurta vääryyttä vastaan”.[2]

        Yhtyeen tunnetuimpia kappaleita ovat muun muassa ”Tero ja minä”, ”Se ei käy”, ”Vihtaasi on kustu”, ”Älä pure mun ananasta”, ”Sateet tulevat”, ”Tapasin naisen”, ”Köyhän taivas”, ”Kuppilan tango”, ”Tyttö huutaa hii”, ”Aimon virsi”, ”Lipputangon nuppi”, ”Elämä janottaa” sekä sanonnaksi muodostun

        Nyt heräsivät viranomaisetkin: Kyberturvallisuuskeskus varoittaa uhkaavasta haavoittuvuudesta Microsoft tuotteissa.


    • Anonyymi

      Hyvin tuntuu iltsian sivut toimivan näin alkuillasta.

      • Anonyymi

        Juu, uskon kyllä että toisilla toimii iltiksen sivut firefoxilla ja muilla selaimilla.
        Yritänkin nyt selvittää miksi ne minulla ei firefoxilla toimi.
        Viimeisin päivitys on firefoxissa ja selainta on palautettu monet kerrat, mutta ei vaan auta.
        Chromea ja Edgeä en halua käyttää kun ne ovat hirveitä paskaimureita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, uskon kyllä että toisilla toimii iltiksen sivut firefoxilla ja muilla selaimilla.
        Yritänkin nyt selvittää miksi ne minulla ei firefoxilla toimi.
        Viimeisin päivitys on firefoxissa ja selainta on palautettu monet kerrat, mutta ei vaan auta.
        Chromea ja Edgeä en halua käyttää kun ne ovat hirveitä paskaimureita.

        Tarkoittaako "palautettu" jotain muuta kuin poisto ja uudelleenasennus?


    • Anonyymi

      Olen törmännyt tuohon samaan ongelmaan: JavaScript jää huonolla nettiyhteydellä jotenkin jäkkiin ja sivusto lakkaa toimimasta. Varsinkin 32-bittisillä prosessoreilla yhden coren koneilla tuo on arkipäivää - javaScript toteutus vaan on huono.
      Sama ilmiö tulee googlen automaattisessa hakujen arvailussa siten esiin, että välillä haku tyhjenee yllättäen - tai hausta puuttuu kirjaimia..

      • Anonyymi

        Mutta miksi vain yhdellä sivustolla? Luulisi että tökkisi muillakin, mutta kaikki muut pelaavat ihan loistavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi vain yhdellä sivustolla? Luulisi että tökkisi muillakin, mutta kaikki muut pelaavat ihan loistavasti.

        Ohjelmointivirhe yhdellä sivustolla?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ilta-Sanomat on roskalehti ja sen käyttöä kannattaa välttää. Pelkkää epärehellistä mainontaa.

      • Anonyymi

        Rikoslain mukaan kunnianloukkaukseen syyllistyy se, joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa. Kunnianloukkauksesta on kyse myös silloin, kun henkilö myös muilla tavoin halventaa toista.


      • Anonyymi

        Suvakki-sanomat, tai Munattomat-sanomat, sellaista se on.


      • Anonyymi

        "Ilta-Sanomat on roskalehti"

        Entäpä iltalehti juttuineen?
        "Moni käy aamukakalla – asiantuntija kertoo, onko se paras tapa"

        Siis tuollainen on otsikkona. Oikein asiantuntija kertoo! Siis että on joka lähtöön asiantuntijoita, nyt äänessä kakka-asiantuntija :-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikoslain mukaan kunnianloukkaukseen syyllistyy se, joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa. Kunnianloukkauksesta on kyse myös silloin, kun henkilö myös muilla tavoin halventaa toista.

        Opettele lukemaan ja lopeta typerä suunsoittosi.

        Ilta-Sanomat huijaa lukijoitaan ja esittää vääristettyä tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettele lukemaan ja lopeta typerä suunsoittosi.

        Ilta-Sanomat huijaa lukijoitaan ja esittää vääristettyä tietoa.

        Ethä sä edes tajua lukemaasi!


    • Anonyymi

      Missä firefox siellä aina ongelmat..

      • Anonyymi

        Museoidu ongelmiesi kanssa ja kaikki kiittää.


      • Anonyymi

        AVAAJA SOTKEE KAINEN LISÄÄMÄLLÄ LISÄOSIA JOTKA PILAA SELAMISEN!

        Sitten haukuu taas Firexosia joka ei ole syylinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AVAAJA SOTKEE KAINEN LISÄÄMÄLLÄ LISÄOSIA JOTKA PILAA SELAMISEN!

        Sitten haukuu taas Firexosia joka ei ole syylinen.

        Kyllä, se sivun tekijähän tässä selvästi syyllinen on, kun firefox jopa ilmoittaa siitä, että scripti tukkii selaimen. Nykyisissä framework:eissa on koodi-injektion mahdollisuus aika korkea ts. edes sivun tekijä ei välttämättä tiedä, mitä kaikkea scriptejä sivulla käy kääntymässä ja vakoilemassa toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, se sivun tekijähän tässä selvästi syyllinen on, kun firefox jopa ilmoittaa siitä, että scripti tukkii selaimen. Nykyisissä framework:eissa on koodi-injektion mahdollisuus aika korkea ts. edes sivun tekijä ei välttämättä tiedä, mitä kaikkea scriptejä sivulla käy kääntymässä ja vakoilemassa toimintaa.

        Onneksi tuota ei ole kenelläkään muulla, jos ottaisit ne lääkkeesi aikanaan ei olisi sinullakaan.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe