Minkälaisesta pukeutumisesta tykkäät miehissä?

Anonyymi-ap

Oma suosikkini jos ylhäältä aloitetaan. Ei päähinettä, musta nahkatakki jonka alla huppari ja sen alla t paita. Mustat levis farkut nappi sepaluksella jonka alla poxerit. Valkoiset adidas lenkkarit ja valkoiset tennis sukat puna musta raidoilla.

28

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisin pukeutua tolleen mut on joku ahdistus "sukellettaviin" vaatteisiin niin kaikki t-paidat ja umpihupparit ehdoton ei.

      • Anonyymi

        Itse asiassa t paidan ja hupparin voi korvata nappi paidoilla. Joten minun puolesta ajaa saman asian😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa t paidan ja hupparin voi korvata nappi paidoilla. Joten minun puolesta ajaa saman asian😋

        Juu. Ja urheillessa sit avattavaa hupparia tai verkkatakkia.


    • Anonyymi

      Pukumiehet on ihan kauhistuksia kravateinkin.

    • Anonyymi

      Ei hikisiä nahkavaatteita eikä vaarin boksereita ja polvihousuja uikkareina. Ei myöskään muotipellejä vaan tavalliset käyttännölliset vaatteet, saa olla muodikaskin jos itseä miellyttää ja löytää kohtuuhintaan, mutta vuittonin käsilaukku on muotipelleilyn ja idiotismin huippu :D

    • Anonyymi

      Mustat farkut ja musta t paita, Luonnon vaalea paksusta langasta kudottu takki ja samanväriset kengät .

    • Anonyymi

      Kyllä homon pitää pukea nahkaa tai olla alasti. Mmm... herkkua.

    • Anonyymi

      Metsuri työkamppeissaan bensanhajuisena.

    • Nahkavaljat nakukropalla

    • Kyllä päähine pitää olla muuten tukka karkaa

      • Anonyymi

        Tiukalle kiristetty saparo tai letit taakse ja korkea otsa, toimii naisillakin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiukalle kiristetty saparo tai letit taakse ja korkea otsa, toimii naisillakin :)

        Ns. "Croydon facelift " :D Toimisi varmaan tosiaan isotukkaisella miehelläkin, kun naama alkaa vanhemmiten roikkua.


      • Anonyymi

        No ehkä lippis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiukalle kiristetty saparo tai letit taakse ja korkea otsa, toimii naisillakin :)

        Nimenomaan naisilla, mutta nyt onkin kysymys miehistä. Joten pitkät hiukset kuuluvat naisille ja kalju papoille. Että kyllä lyhyet hiukset täytyy olla👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan naisilla, mutta nyt onkin kysymys miehistä. Joten pitkät hiukset kuuluvat naisille ja kalju papoille. Että kyllä lyhyet hiukset täytyy olla👍

        Kyllä pitkät hiukset on hyvä näköiset myös miehillä kun on hyvä laatu hiuksissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pitkät hiukset on hyvä näköiset myös miehillä kun on hyvä laatu hiuksissa

        Nuorilla pitkä tukka on kaunis, mutta harvemmin enää vanhemmiten, oma asia silti miten tukan pitää.


    • Anonyymi

      Ai nytkö valkoiset tennissukat punaisella ja sinisellä raidalla ovat in? Lenita Airistohan kielsi ne 80-luvulla. Nyt vaikea edes löytää näitä 'froteesukkia' mistään...korkeammalla varrella. 80 -luvulla marketit myi niitä pilkkahintaan ja suomalaiset käytti niitä sandaalien kanssa ja lahkeen päällä (M.Nykänen).

      • Anonyymi

        Ne ovat edelleen nuorilla miehillä mustien farkkujen kanssa jotenkin kiihottavat😘


      • Anonyymi

        Miksei tena lenita kiellä naisten narubikineitä kun kielsi speedotkin. Paljon kamalampia nuo ämmien paljaat läskiperseet ovat ja römpsästä leviää kaikki bakteerit, naru levittää ne vielä molempiin reikiin ja jatkuva tulehdus päällä.


    • Anonyymi

      White socks.

      Muscular Male Sports Jock Athletic Football College Men Guys Photo

      • Anonyymi

        Jos nyt kuitenkin puhuttais Suomea kun kerran Suomessa ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt kuitenkin puhuttais Suomea kun kerran Suomessa ollaan.

        Ei se osaa, liikaa katsonut pornoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se osaa, liikaa katsonut pornoa

        Tuolla kaverilla ei ole enää muuta kuin jenkkiläisten collegeurheilujoiden lihaksikas maailma jock strapeineen ja lippiksineen.


    • Anonyymi

      Musta nahkatakki, siniset farkut ja valkoiset Converset 😍

    • Anonyymi

      Traktorikuski haalareissa ja kumisaappaissa.

    • Anonyymi

      Kypärä päässä.... Jalassa shortsit ja maiharit ja lisäksi USA-sukat jalassa. Selässä Batman-viitta... Takkina koliseva antiikin rauta-asu. Kädessä kilpi, jossa lukee I AM HETERO. I HEAT GAYS

      Että sillviisii...

    • Anonyymi

      Harmaapelihousu, entä yllä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      324
      1032
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      38
      722
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      710
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      43
      652
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe