Kaikista julkisista tiloista voi pudottaa lämpötila +15 asteeseen

Anonyymi-ap

Kaikista julkisista tiloista voi pudottaa lämpötilan +15 asteeseen tai alle, koska oletko nähnyt ihmisiä syksyllä ja talvella kaupoissa, liikkeissä tai muualla tiloissa kesävaatteissa tai, että ihmiset kauppaan tullessaan riisuvat toppapuserot ja talvivaatteet pois, ei kukaan.
Kaupassa on talvisin aivan liian kuuma +22 astetta ja lisäksi kaupassa tulee kuuma, kun pitää kävellä kaupassa satoja metrejä tuotteiden perässä, jotka sijaitsevat eri puolilla kauppaa.
Kaupan myyjät voi laittaa lisää vaatetta päälle ja käsineet kädessä myyjät kesälläkin ovat kaupassa.
Kirkkorakennuksia on turha pitää liian lämpiminä ja kannattaisi eristää kirkon korkea yläosa vaikka muovilla, koska se on valtava määrä lämpöä, joka siirtyy sinne ylätiloihin, kun lämpö nousee aina ylöspäin, että turha korkeaa ylätilaa on lämmittää.
Sitä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi kirkkorakennukset pitää tehdä niin korkeisi, kun matala rakennus toimii aivan yhtä hyvin.

Uimahallin lämpötilaa pitää ehdottomasti alentaa, jos se on +28 astetta, niin hirveä määrä energiaa kuluu lämmitykseen.

11

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parempi kun et päästelisi ilmoille noin tyhmiä ehdotuksia.

    • Anonyymi

      Ja katuvalot pois .Samoin kauoungin omistamat kiinteistöt pimeäksi .

      • Anonyymi

        Ilmanvaihto pois kiinteistöissä, joissa ei oleskella, aivan turha sitä ilmanvaihtoa tarvitsee, kun ei siellä ilma mihinkään kulu.


    • Anonyymi

      Kaupungintalolle vain kymmenen astetta lämpöä

    • Anonyymi

      Saunat kieltää uimahalleissa.

      • Anonyymi

        VesiVeijari on suljettava määräajaksi. Ihmiset käyvät vain pesemässä perseensä altaissa. Tämä saastutus alkoi heti, kun oikealle "hallivalvojalle", Kokkolan Kingsille, kaupungin viisaimmalle miehelle (Reijo Kivelä) alettiin vittuilla, johon kiusaamiseen puuttui jopa Eduskunnan Oikeusasiamies...
        Nyt kuulemma hallissa on täysi kaaos, ja korona ym basiliskot leviävät rajulla vauhdilla. Ja palvelupäällikkö vain nauraa vieressä, kun kakarat hyppivät altaisiin mistä tahansa, ja vieressä on kylttejä, joissa lukee: "Älä hyppää. Hoppa inte", hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VesiVeijari on suljettava määräajaksi. Ihmiset käyvät vain pesemässä perseensä altaissa. Tämä saastutus alkoi heti, kun oikealle "hallivalvojalle", Kokkolan Kingsille, kaupungin viisaimmalle miehelle (Reijo Kivelä) alettiin vittuilla, johon kiusaamiseen puuttui jopa Eduskunnan Oikeusasiamies...
        Nyt kuulemma hallissa on täysi kaaos, ja korona ym basiliskot leviävät rajulla vauhdilla. Ja palvelupäällikkö vain nauraa vieressä, kun kakarat hyppivät altaisiin mistä tahansa, ja vieressä on kylttejä, joissa lukee: "Älä hyppää. Hoppa inte", hah hah haaa!!!...

        Hah, hah, haaa.
        Ihmiset voivat käydä pesemässä perseensä suntissa, ei siihen tarvita suurta vesiveijaria, jossa sisälämpötila on 28 astetta.
        Ressu hoi, se älä hyppää ei tarkoita, älä sukella.
        Kakarat sukeltaa, eivät hyppää.


    • Hyvä! Totta joka sana :)

    • Anonyymi

      Suurten markettien ja kauppojen sisävalaistusta vähennettävä.
      Marketeissä palaa valot koko aukiolo ajan 07-23 eli jopa 16 tuntia päivässä täydet valot päällä.
      Suurissa marketeissa, kuten Prisma ja Citymarket, palaa katossa satoja loiteputki valoja.
      Valoja saisi sammuttaa, että joka neljäs tai viides loistevaloputki palaisi rivissä ja jonossa myöskin joka kolmas tai viides.
      Täysin hullua käyttää sähköä pakaste altaiden kylmentämiseen, kun pakaste altaat voisi sijaita ulkona, jossa on pakkasta, ei kuluisi sähköä pakstealtaiden kylmänä pitämiseen, eivätkä pakasteet edes sulaisi, jos tulisi sähkökatko, kun ovat ulkona pakkasessa.
      Katuvalot ja ulkovalaistus pois klo 22 jälkeen, kun ei ulkona silloin ketään enää liiku, kun ihmiset ovat sängyssä aloittamassa nukkumisen.
      Sitä ennen katuvaloista vain joka neljäs valo palaisi, muut sammuksissa.

    • Anonyymi

      Poliisiasemilla on valtakunnallisesti vähennetävä valaistusta sekä sähkönkulutusta myös poliisien palkkaa on pienettävä etenki poliisijohtajien,myös pääministeri ja sisäministeri sekä muiden ministerien neuvonantajien määrää on vähennettävä myös äläkkeellä olevien presidenttien saamaa valtiontuloa on laskettava -50% tällä tavoin tuotetaan säästöä tuntuvasti

    • Anonyymi

      Puolet julkisista tiloista voitaisiin sulkea .piste .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe