Lastani oltiin koulussa sanottu olevan npc. Netistä jotain löysin mutta voisiko joku vääntää rautalangasta mitä tuo tarkoittaa. Tuskin mitään kohteliaisuuksia kuitenkaan.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Moi! NPC on yleensä videopeleissä esiintyvä hahmo joka ei ole muu pelaaja vaan peliin tehty ns. robotti. Ite en tota luokittelis millään tavalla hirveän pahaksi haukunnaksi. Npc. ksi haukutaan yleensä niitä jotka tekevät paljon samoja asioita kuin muut. NPC on kai lyhenne Non peronal Character.
- Anonyymi
Korjaan, No player character
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan, No player character
Eikös non-player-character tai non-playable character.
- Anonyymi
Hei peleissä yleensä npc hahmot ovat vähän tyhmiä kuitenkin robotteja (kuten täällä jo sanottiin) ovat, eli kävelevät päin seiniä ja antavat pelaajien hakata ja vain seisovat paikallaan, eivätkä esim hyökkää takaisin. Itse näkisin npc:n sellaisena haukkumasanana, että on sellanen luokan perällä oleva ujo oppilas, joka antaa muiden kohdella miten sattuu, eikä häntã koeta tärkeäksi.
- Anonyymi
Se ei tarkota mitään pelihahmoa tai mitään siihen liittyvää vaikka niin lukee netis. siis se tarkottaa sillee tyyppää joka ei tiiä asioista mitää vähä semmonen vajaa ja esittää tietävänsä kaiken. Jotenki tollee ihan vitu vaikee selittää. Mut joo ei tarkota hyvää se on niinku ”haukkuma” sana
- Anonyymi
Ei seon sellai enemmänki "haukkumasana" sana (sana) sala "sana" (sana) ja mainitsen että se on haukkuma sana sana "sana" sana. Npc on siis non person character, korjaan non player character, korjaan non playable character eli siis suomeksi non pelattava karaktyyri pastilli
- Anonyymi
Npc on semmone vajaa joka esittää tietävänsä kaiken. Se on haukkuma sana mut yleensä käytetään vitsillä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351068- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40700Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40676Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus190534- 43489
- 45470
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,169434" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied56429