Hellurei ja hellät tunteet

maron

Kiitos seurasta, ja voikaa hyvin - en matki Plungeria, mutta katson parhaaksi ottaa ja häippästä palstalta. Riehu rauhassa ystäväni moninikki, toivon ettet ala vainoamaan ketään muuta samalla tapaa kuin minua. Pistän palstan oven kiinni perässäni lopullisesti - kiitos kaikille ystäville ja hyvät jatkot, yrittäkää pärjätä tässä virtuaalimaailmassa, minulle riitti. En lähde täältä puskanikin takia vaan yksinkertaisesti siitä syystä että en JAKSA lukea hänen iänikuisia solvailujaan. Elämässä on paljon muutakin . Hyvästi!

56

4131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plunger

      jos olisi palsta ilman ilkeilyä, ilman tyhjää pölinää, ja meillä molemmilla joutoaikaa, niin saattaisimme saada sille palstalle elämänmakuista säpinää.

      • TR.maalariN

        jokainen voi perustaa ihan oman makunsa mukaisen keskustelupalstan.

        ...mutta olisiko se silloin OIKEASTI elämän makuinen?


        Tänne tullaan ääneti.
        Ehkäpä täältä voisi lähteä ääneti, polttamatta siltoja?

        Eihän täällä ole edes ovea, minkä paukauttaa takanaan kiinni, tai johon koputtaa jotta joku avaisi.


      • n52
        TR.maalariN kirjoitti:

        jokainen voi perustaa ihan oman makunsa mukaisen keskustelupalstan.

        ...mutta olisiko se silloin OIKEASTI elämän makuinen?


        Tänne tullaan ääneti.
        Ehkäpä täältä voisi lähteä ääneti, polttamatta siltoja?

        Eihän täällä ole edes ovea, minkä paukauttaa takanaan kiinni, tai johon koputtaa jotta joku avaisi.

        tulin ainakin minä tänne ja möykällä meinasin yhdessä vaiheessa lähteä.
        Kyllä mä ainakin kuulen yhtä selvästi ovien paukkeen kuin kuulen jonkun naurun!


      • TR.maalariN
        n52 kirjoitti:

        tulin ainakin minä tänne ja möykällä meinasin yhdessä vaiheessa lähteä.
        Kyllä mä ainakin kuulen yhtä selvästi ovien paukkeen kuin kuulen jonkun naurun!

        ..että varmaan jokainen lueskelee näitä tekstejä, ainakin muutaman, ennenkö sen möykän;) aloittaa.
        Entree toki voi sitten olla räväkämpi.

        Tuota siltojenpolttoa, lähtöä niin, että kaikki se missä on ollut mukana, yhtäkkiä mielessä käännetäänkin vain rumaksi ja pahaksi, en ihan ymmärrä. Siis sitä, että jos itse ei enää viihdy, syytetään siitä muita. Kun syyksi riittäisi sekin, että en nyt tästä touhusta täällä enää pidä.

        Asioissa kun, minun mielestäni, yleensäkin on aina niitä hyviä- ja huonojapuolia. Mihin vaaka sitten kallistuu, niin sen mukaan elää.

        Enemmän kuvittelen ajattelevani tätä asiaa, tässä kommentissani, tuon lähtijän kannalta. On täällä paljon porukkaa jotka hyvin tuollaiset primitiivireaktiot ymmärtävät, mutta on sitten niitäkin jotka, surutta toisen palatessa, niitä vittuilussaan hyväkseen käyttävät ja paluu on hankalampaa. Syntyy sellainen kierre, että palatessa on ne vittuilijat täällä jo odottamassa.
        Ja kun mitta sitten taas on täysi... jne...

        Ymmärrätkö miten ajattelin?


      • n52
        TR.maalariN kirjoitti:

        ..että varmaan jokainen lueskelee näitä tekstejä, ainakin muutaman, ennenkö sen möykän;) aloittaa.
        Entree toki voi sitten olla räväkämpi.

        Tuota siltojenpolttoa, lähtöä niin, että kaikki se missä on ollut mukana, yhtäkkiä mielessä käännetäänkin vain rumaksi ja pahaksi, en ihan ymmärrä. Siis sitä, että jos itse ei enää viihdy, syytetään siitä muita. Kun syyksi riittäisi sekin, että en nyt tästä touhusta täällä enää pidä.

        Asioissa kun, minun mielestäni, yleensäkin on aina niitä hyviä- ja huonojapuolia. Mihin vaaka sitten kallistuu, niin sen mukaan elää.

        Enemmän kuvittelen ajattelevani tätä asiaa, tässä kommentissani, tuon lähtijän kannalta. On täällä paljon porukkaa jotka hyvin tuollaiset primitiivireaktiot ymmärtävät, mutta on sitten niitäkin jotka, surutta toisen palatessa, niitä vittuilussaan hyväkseen käyttävät ja paluu on hankalampaa. Syntyy sellainen kierre, että palatessa on ne vittuilijat täällä jo odottamassa.
        Ja kun mitta sitten taas on täysi... jne...

        Ymmärrätkö miten ajattelin?

        ymmärrän mitä ajat takaa,mutta en nähnyt kummankaan poitumisessa sellaista,että he olisivat kääntäneet asioita rumiksi tai syytelleet muita sillä käsittääkseni toinen lähti täysin omista syistään kuten myös toinen joka lisäksi tekee ihmisten parissa niin henkisesti raskasta työtä,että ei halua tuhlata itseään lukemalla suoranaista pahuutta.
        Nostan myös hattua niille jotka lähtevät sitten vaikka ovet "paukkuen" sillä se on minusta terveenpää kuin kaiken itsekseen niellen ja hiljaa surullisena.
        Paluu on tänne palstalle aina helppoa jos täällä on vastassa ytävien tervetulotoivotus vastassa.
        Itse tullessani lueskelin muutamia,että ymmärsin jotenkin mikä tämä palsta on ja mietin,että täytyykö minun lukea kuinka jumalattomasti entisiä juttuja vai voinko noin vain sukeltaa sekaan.
        Hyppäsin kylmiltään tänne ja odotin alussa varmaan monien uusien tavoin,että vastaako tuo jolle minä vastasin niin minulle.Toiset vastasivat,jotkut eivät ja opin suht nopeasti mikä on homman nimi ja siksi minä olen aina suuna ja päänä jokapaikassa,että ainakin aremmat uskaltaisivat tulla ja pysyä täällä ja ei laitettaisi poistujille mitään esteitä vaan takaisin jokainen ja "paukkukoon" ovet suuntaan tai toiseen sillä jos täältä poistuu vielä muutama niin se on siinä sitten paitsi jos tänne saapuu taas asumaan sama kaartelija niin sitten on kyllä keskustelua joka saa minut ainakin tuntemaan ärsyyntymistä ja sekavan olon kun luen kuinka joku puhuu kuin monipersoona erillaisilla ajatuksilla itsensä kanssa.
        Mielummin siis primitiivireaktiot kuin skitsoa kiitos.


      • TR.maalariN
        n52 kirjoitti:

        ymmärrän mitä ajat takaa,mutta en nähnyt kummankaan poitumisessa sellaista,että he olisivat kääntäneet asioita rumiksi tai syytelleet muita sillä käsittääkseni toinen lähti täysin omista syistään kuten myös toinen joka lisäksi tekee ihmisten parissa niin henkisesti raskasta työtä,että ei halua tuhlata itseään lukemalla suoranaista pahuutta.
        Nostan myös hattua niille jotka lähtevät sitten vaikka ovet "paukkuen" sillä se on minusta terveenpää kuin kaiken itsekseen niellen ja hiljaa surullisena.
        Paluu on tänne palstalle aina helppoa jos täällä on vastassa ytävien tervetulotoivotus vastassa.
        Itse tullessani lueskelin muutamia,että ymmärsin jotenkin mikä tämä palsta on ja mietin,että täytyykö minun lukea kuinka jumalattomasti entisiä juttuja vai voinko noin vain sukeltaa sekaan.
        Hyppäsin kylmiltään tänne ja odotin alussa varmaan monien uusien tavoin,että vastaako tuo jolle minä vastasin niin minulle.Toiset vastasivat,jotkut eivät ja opin suht nopeasti mikä on homman nimi ja siksi minä olen aina suuna ja päänä jokapaikassa,että ainakin aremmat uskaltaisivat tulla ja pysyä täällä ja ei laitettaisi poistujille mitään esteitä vaan takaisin jokainen ja "paukkukoon" ovet suuntaan tai toiseen sillä jos täältä poistuu vielä muutama niin se on siinä sitten paitsi jos tänne saapuu taas asumaan sama kaartelija niin sitten on kyllä keskustelua joka saa minut ainakin tuntemaan ärsyyntymistä ja sekavan olon kun luen kuinka joku puhuu kuin monipersoona erillaisilla ajatuksilla itsensä kanssa.
        Mielummin siis primitiivireaktiot kuin skitsoa kiitos.

        *jos olisi palsta ilman ilkeilyä, ilman tyhjää pölinää*

        -arvonkieltämiseksi. L. luin sen seuraavasti:
        Tämä palsta on ilkeilyä ja tyhjää pölinää....


        Onhan noita kumpaakin täällä...
        Mutta on toki paljon muutakin.


      • TR.maalariN
        TR.maalariN kirjoitti:

        *jos olisi palsta ilman ilkeilyä, ilman tyhjää pölinää*

        -arvonkieltämiseksi. L. luin sen seuraavasti:
        Tämä palsta on ilkeilyä ja tyhjää pölinää....


        Onhan noita kumpaakin täällä...
        Mutta on toki paljon muutakin.

        Minun ei olisi pitänyt erottaa tuota lausetta kontekstistaan...

        ... tarkoitin tuota sävyä, elämänmakua...
        Minusta tämä palsta on elämänmakuinen. Sellaista eläämää jossa ei olisi ristiriitoja ei minusta ole edes olemassa.


      • n52
        TR.maalariN kirjoitti:

        *jos olisi palsta ilman ilkeilyä, ilman tyhjää pölinää*

        -arvonkieltämiseksi. L. luin sen seuraavasti:
        Tämä palsta on ilkeilyä ja tyhjää pölinää....


        Onhan noita kumpaakin täällä...
        Mutta on toki paljon muutakin.

        on,että hän puhuu yhdestä osasta mitä palstalla on,ei kokonaisuudesta.


      • n52
        TR.maalariN kirjoitti:

        Minun ei olisi pitänyt erottaa tuota lausetta kontekstistaan...

        ... tarkoitin tuota sävyä, elämänmakua...
        Minusta tämä palsta on elämänmakuinen. Sellaista eläämää jossa ei olisi ristiriitoja ei minusta ole edes olemassa.

        ei minusta väitä ettei elämänmakua ole.


    • sinih52

      just kun alettiin tutustumaan niin sinä sanot hyvästi..:=(((((((((((((

      • Kakku

        ÄLÄNYVVIITTI!!! Byääääääääääääääääääää!!!


    • Vihdoinkin ehkä

      aiheet tulevat käsittelemään muuta kuin SINUA vaikka tietenkin tulet puskailemaan,ethän sinä täältä malta pysyä poissa

      • Jermu

        Nyt aiheet alkavat käsitellä sinua ja tästä tulee hauskaa. Se on lupaus.


      • n52

        sä ton kaiken kaunan oikein saat ammennettua?


      • Olen vain huomannut
        n52 kirjoitti:

        sä ton kaiken kaunan oikein saat ammennettua?

        että jos vaikka joku kertoo kissansa kuolleen luulee maron heti että häntä siitäkin syytetään


      • n52
        Olen vain huomannut kirjoitti:

        että jos vaikka joku kertoo kissansa kuolleen luulee maron heti että häntä siitäkin syytetään

        sait tuon mieleesi.
        Onko sinulta kuollut kissa?


      • Mutta jos
        n52 kirjoitti:

        sait tuon mieleesi.
        Onko sinulta kuollut kissa?

        kertoisin siitä täällä luulisi maron heti että syytän häntä


      • Mutta jos niin olisi
        n52 kirjoitti:

        sait tuon mieleesi.
        Onko sinulta kuollut kissa?

        ja kertoisin siitä täällä luulisi maron heti että syytän häntä siitäkin


      • n52
        Mutta jos kirjoitti:

        kertoisin siitä täällä luulisi maron heti että syytän häntä

        ja minä lupaan,että en syytä sinua.
        Ei viime aikoina?
        Sinulla on siis useampi kissa ja joitain on kuollut?


      • n52
        Mutta jos niin olisi kirjoitti:

        ja kertoisin siitä täällä luulisi maron heti että syytän häntä siitäkin

        että tämä kissa aihe on sinulle tärkeä?
        Olen valmis kuuntelemaan ja kuten lupasin en syytä.


      • Kissan keski-ikä
        n52 kirjoitti:

        ja minä lupaan,että en syytä sinua.
        Ei viime aikoina?
        Sinulla on siis useampi kissa ja joitain on kuollut?

        on kai 10-14wee?


      • on se
        n52 kirjoitti:

        että tämä kissa aihe on sinulle tärkeä?
        Olen valmis kuuntelemaan ja kuten lupasin en syytä.

        ettei tämä palsta toimi,kissa-aihe nyt oli vain esimerkki JOS tajuat ???


      • n52
        Kissan keski-ikä kirjoitti:

        on kai 10-14wee?

        on kissan keski-ikä.
        Saanen anteeksi,että luen ehkä huolimattomasti,mutta sekö keski-ikä kissa on kuolleiden joukossa?


      • n52
        on se kirjoitti:

        ettei tämä palsta toimi,kissa-aihe nyt oli vain esimerkki JOS tajuat ???

        kissa vaan jos tajuat?


      • JOS
        n52 kirjoitti:

        kissa vaan jos tajuat?

        sinä joskus tajuaisit,en taaskaan jaksa vääntää rautalangasta,hyvää illan jatkoa sinulle,olet viehättävä nainen määrätyssä mielessä


      • En nyt puhu oikeastaan
        n52 kirjoitti:

        on kissan keski-ikä.
        Saanen anteeksi,että luen ehkä huolimattomasti,mutta sekö keski-ikä kissa on kuolleiden joukossa?

        kissoista,se nyt oli vain esimerkki,mieti tätä niin ehkä huomenna tajuat


      • n52
        JOS kirjoitti:

        sinä joskus tajuaisit,en taaskaan jaksa vääntää rautalangasta,hyvää illan jatkoa sinulle,olet viehättävä nainen määrätyssä mielessä

        lopettaa keskustelu jos toinen ei ymmärrä mistä on kyse.
        Olisin niin mielelläni jatkanut ja jos voisit hiukan selittää niin ehkä saisin asiasta kiinni.
        On minulle rautalankakin ihan tuttu eli siitä voisi hyvin jatkaa.


      • muutamaan kertaan
        n52 kirjoitti:

        lopettaa keskustelu jos toinen ei ymmärrä mistä on kyse.
        Olisin niin mielelläni jatkanut ja jos voisit hiukan selittää niin ehkä saisin asiasta kiinni.
        On minulle rautalankakin ihan tuttu eli siitä voisi hyvin jatkaa.

        koko ketju ja kelaa niin ehkä se sieltä pulpahtaa


      • n52
        En nyt puhu oikeastaan kirjoitti:

        kissoista,se nyt oli vain esimerkki,mieti tätä niin ehkä huomenna tajuat

        sillä en nyt tosiaan tajunnut.
        Olen äärettömän pahoillani,mutta jos olisit kiltti niinkuin varmaan oletkin sillä vaikutat erittäin miellyttävältä luonteelta niin voisitko vastata,että etkö se ollutkaan sinä jolta on kuollut kissoja,mutta ei viime aikoina?


      • n52
        muutamaan kertaan kirjoitti:

        koko ketju ja kelaa niin ehkä se sieltä pulpahtaa

        kaikkia.
        Voi,ei niitä on niin hirmuisesti.
        Hei jospa nyt osuisin oikeaan.
        Me siis kelaamme uudestaan kissojen kuolemaa?


      • Kalle
        muutamaan kertaan kirjoitti:

        koko ketju ja kelaa niin ehkä se sieltä pulpahtaa

        Se ei ole mukavaa, mutta joskushan se kissakin kuolee vaikka yhdeksän henkeä.


      • n52
        JOS kirjoitti:

        sinä joskus tajuaisit,en taaskaan jaksa vääntää rautalangasta,hyvää illan jatkoa sinulle,olet viehättävä nainen määrätyssä mielessä

        anteeksi jos kysyn näin suoraaan,mutta mitä tarkoittaa tuo määrätyssä mielessä?


      • Kakku
        muutamaan kertaan kirjoitti:

        koko ketju ja kelaa niin ehkä se sieltä pulpahtaa

        sinä tajua piilov**tuilua???


      • Hehhehhehheh
        Kakku kirjoitti:

        sinä tajua piilov**tuilua???

        ;DDDDD


      • n52
        Hehhehhehheh kirjoitti:

        ;DDDDD

        tavata heti aamutuimaan tuollainen viesti.
        Onko sinulla aina noin?


      • n52
        En nyt puhu oikeastaan kirjoitti:

        kissoista,se nyt oli vain esimerkki,mieti tätä niin ehkä huomenna tajuat

        tänään hiukan kärsivällisempi minun kanssani sillä minulla ei missään nimessä ollut tarkoitus hermostuttaa sinua ja vielä juuri ennen nukkumann menoa.
        Nukuitko hyvin?
        Näit varmaan hurjan kauniita unia?


      • Kakku
        Hehhehhehheh kirjoitti:

        ;DDDDD

        ihminen.


      • n52
        Kakku kirjoitti:

        ihminen.

        älä sinä välitä mokomasta.
        Mukavat päivän jatkot sinulle.


      • Kakku
        n52 kirjoitti:

        älä sinä välitä mokomasta.
        Mukavat päivän jatkot sinulle.

        Samoin sinulle. Löytyyhän täältä sentään ystävällinenkin sana . :0) Nyt täytyy yrittää ryhdistäytyä täältä murheen alhosta ja repiä itsensä vaikka väkisin pihahommiin. Aurinko paistaa ties monettako päivää peräkkäin. Päätin aamulla että sairastaminen saa riittää nyt. :0)


      • n52
        Kakku kirjoitti:

        Samoin sinulle. Löytyyhän täältä sentään ystävällinenkin sana . :0) Nyt täytyy yrittää ryhdistäytyä täältä murheen alhosta ja repiä itsensä vaikka väkisin pihahommiin. Aurinko paistaa ties monettako päivää peräkkäin. Päätin aamulla että sairastaminen saa riittää nyt. :0)

        on hiukan harmaa ilma.
        Minä teen yleensä hyvät päätökset edellisenä iltana nin yö antaa minulle aikaa muuttaa mieleni....=)


    • Hei hyvät ihmiset,
      älkää nyt leikistä suuttuko.
      Eihän tämä nyt niin vakavaa voi olla.

      Ihmisiä tulee ja menee, kuka tietää jos vaikka ensi viikolla täällä "liikkuisi" toinen toistaan mielenkiintoisempia ajatuksia ilmaan heittäviä ajattelijoita. Voisit käydä salaa kurkistamassa ja vaikkapa muuttaa mielesikin.

      Joka tapauksessa toivotan sinulle aurinkoista kevättä ja lämpimiä ajatuksia.;)

    • n52

      en muuta osaa sanoa.Älä lähde!!!!
      Sä lupasit,että sisu on mukana.
      Jos vaan olet sen aikaa pois kun siltä tuntuun ja tulet sitten takaisin ja onhan näitä palstoja.
      Minäkin olen jo kierrellyt katsastelemassa muita jutskuja,mutta en ole vielä valmis ainakaan kokonaan luopumaan.
      Sulla on hyvä huumori jota on ollut ilo lukea!!!
      Mä jään kumminkin toiveeseen,että kuulen susta vielä.JOOKO!!!!

      • Klara*

        ...lähdin joku aika takaperin tuolta kuusikymppisistä, oikein "ovet paukkuen!" Sain niin tarpeekseni palstan häiriköstä, että olisin varmaan saanut infarktin, jos en olisi häipynyt.

        No, aikani kävin kurkkimassa ja takaisin veri vaan veti.

        Kannattaa päästellä pahimmat höyryt, pitää vaikka pieni tauko ja tulla sitten takaisin.

        Kyllä se siitä;)

        Turhan tosissaan sitä joskus näitäkin juttuja ottaa, mutta minkäs teet...


      • n52
        Klara* kirjoitti:

        ...lähdin joku aika takaperin tuolta kuusikymppisistä, oikein "ovet paukkuen!" Sain niin tarpeekseni palstan häiriköstä, että olisin varmaan saanut infarktin, jos en olisi häipynyt.

        No, aikani kävin kurkkimassa ja takaisin veri vaan veti.

        Kannattaa päästellä pahimmat höyryt, pitää vaikka pieni tauko ja tulla sitten takaisin.

        Kyllä se siitä;)

        Turhan tosissaan sitä joskus näitäkin juttuja ottaa, mutta minkäs teet...

        myönnän,että minua pystyy sanoilla satuttamaan.
        Se taas on eri asia kuka,miten ja missä,mutta ymmärrän maronia oikein hyvin.


    • Pirre*

      suomalainen nainen ei säikähä jottai olematonta, haistata hitot näille sairaille,..tai vaiha nikkiä, se voisi olla vaikka, joku kikki:)

      Mutta jos, niin hyvää jatkoa siulle, olet tomera tyttö ja hyvä vastus Jermulle..:)

    • Rudi

      Vaikka ei paljoa olla juteltukaan, niin harmittaa päätöksesi. Enpä tiedä, itse alleviivasit viihtyväsi tappelusketjuissa eli otit melko raskaan roolin. Kuitenkin esim. kaffeen aliotuskisassa vedit sitten pisteet kotiin joka sarjassa ihan ilman tappeluksia.

      Vaikka oletkin mun mielestä sietämätön femakko, niin toivon että tapaan sut kohta uudestaan. Maronina tai jonain muuna. Senkin laskiämpärin ja nakkisoosinheittelijä! :)

      p.s. Manselaiset pärjää aina

    • hennaliisa1

      Älä etäs mää!

      Mius jotekii tuntuu, et se siu vainooja nauttii ko sai siut tekemää tuon päätökse, et lopetat kirjottelemise.

      Vaiha nikkii - katotaa hoksaaks se alkaa kulkii siu perästäis!

      Annatkoha sie liija helpost periks nyt? Sisukas tyttö. Siulha on kotikenttäetu ja kaik. Puskast huutelija saap piileskellä ja olla millo mikäkii pari sana niki tapane. Tietää itekkii, et on jotekii ylekahottu. Miust tuntuu et kaikkii - ainakii usseimpii myötätunto on siu puolellais.

      Jos siul on aika, ni seuraile palstoi ja kirjota ain jottai joskus. Nikataa virtuaalisest silmää jos se puskas piileksijä ei tunnista sinnuu.

      • Siis toivotonta

        Jos lopettaisitte puskailujuttunne ja antaisitte uusien kirjoittajien rauhassa kotiutua ja ehkä sen jälkeen kirjautua,nyt täällä on vain vihamielisyyttä jokaiselle uudelle nikille,puskailija voi olla yhtä hyvin SINÄ tai kuka tahansa vakinikki


      • n52
        Siis toivotonta kirjoitti:

        Jos lopettaisitte puskailujuttunne ja antaisitte uusien kirjoittajien rauhassa kotiutua ja ehkä sen jälkeen kirjautua,nyt täällä on vain vihamielisyyttä jokaiselle uudelle nikille,puskailija voi olla yhtä hyvin SINÄ tai kuka tahansa vakinikki

        ole vain kuollut kissa sillä täällä tuntuu olevan useampi joka ei halua puhua asiasta vaikka olen sanonut,että en syytä ketään.
        Sano vain reilusti onko näin?


      • hennaliisa1
        Siis toivotonta kirjoitti:

        Jos lopettaisitte puskailujuttunne ja antaisitte uusien kirjoittajien rauhassa kotiutua ja ehkä sen jälkeen kirjautua,nyt täällä on vain vihamielisyyttä jokaiselle uudelle nikille,puskailija voi olla yhtä hyvin SINÄ tai kuka tahansa vakinikki

        mut jonkuu asteista välinpitämättömyyttä kyl on, jos nikki on tuomone "siis toivotonta"...esimerkiks.

        Puskailija vois olla kuka vaa....vai voisko?
        Ei kaik kuitekaa sille tielle lähtis.Siihe pittää olla oma erikoine luonteesa....kiero ja ilkijä.
        Mie en oo kumpaakaa.


      • puskailua
        Siis toivotonta kirjoitti:

        Jos lopettaisitte puskailujuttunne ja antaisitte uusien kirjoittajien rauhassa kotiutua ja ehkä sen jälkeen kirjautua,nyt täällä on vain vihamielisyyttä jokaiselle uudelle nikille,puskailija voi olla yhtä hyvin SINÄ tai kuka tahansa vakinikki

        tarvitset kotiutuaksesi?


      • itsekin
        puskailua kirjoitti:

        tarvitset kotiutuaksesi?

        puskanikki


      • eipä
        itsekin kirjoitti:

        puskanikki

        vastannut.


    • pullukka

      No voi...sinä ja Plunger samana päivänä ...hmhm..
      olin minäkin talvella vähän aikaa pois, mutta tulin takas..mutta kesä vie taas sinne mökille, että voi tulla pakollinen poissaolo..


      KAIKKEA HYVÄÄ SULLE JA KIITOS KAIKISTA VIESTEISTÄ... HYVÄÄ JATKOA...IKÄVÄN SUA JÄÄ..

    • ankanpoika-poika

      Niin hyvä tyyppi, ettei häntä saada kulumallakaan pois keskustelupalstoilta.

      Perusteluni Maronista: sillä naisella on ANNETTAVAA meille lukijoille.

      Se on monisärmäinen ja monessa liemessä keitetty.

      Eikä yksin hän. Täällä on monia "kasvattavia" tyyppejä, jotka saavat pienen
      eripurankin kääntymään parhain päin.

    • *rebecca*

      Kiitos Maron kun sain lukea sinun hyviä juttuja ja ajatuksia. Kaikkea hyvää sinulle ja aurinkoista kesää!
      Tekasin muuten tänään muusia ja nakkikastiketta, taidan heittää ne seinään, *huoks*

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe