Perussuomalaisten puolue on maanpetturipuolue....!

Puhelevat lipeviä mutta kun äänestykset koittavat niin ryhmäkurin alaisina kaikki edustajansa äänestävät kansamme etuja vastaan.
Muutamalle yksilölle sallitaan poissaolo äänestyksissä.

79

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Komppaan Viktoria!

      • Anonyymi

        No onhan se kiva juttu miljoonanikki sinimustaddick että sinä komppaat omia nikkejäsi 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onhan se kiva juttu miljoonanikki sinimustaddick että sinä komppaat omia nikkejäsi 😂

        Anonyymi
        2022-10-22 22:42:47

        alias otabannitjarauhotu maitojunasotilas osmiumau mielibidee exyökkäri nasufan mokagubta tedwcraikaste märkäruuti thörotta jne jne jne jne jne.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      22.10.2022 22:24

      mitäs sitä ****lle muuta?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Muistakaa äänestäjät että meillä on korruptoitunut roistohallitus joka kuppaa kansalaisilta kaikki tyhjiin. Miljardit menee, äkkiä ensin takaisin ne yli 40000 ryssää joita antiovat tulla miehittämään ja kaiken lisäksi elätiksi, voi keleen kele

      • Anonyymi

        Missäs sellainen hallitus on? Venäjällä ainakin.


    • Anonyymi

      heippa Moktar Gubta

      kuinkas hommat sujuu Ataman liiveissä?

      • Anonyymi

        Yhtä heikosti kun jokaisella muullakin nikillä provoja provohen perään ja sensuurin taakse piiloon kun niihin vastaa joku muu kuin oma sivupersoona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä heikosti kun jokaisella muullakin nikillä provoja provohen perään ja sensuurin taakse piiloon kun niihin vastaa joku muu kuin oma sivupersoona.

        vai olisko suomi24 palkattu?

        mainostrollaamisella rahaa?

        aihe tuottaa eli maahanmuutto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vai olisko suomi24 palkattu?

        mainostrollaamisella rahaa?

        aihe tuottaa eli maahanmuutto

        On, möläytti itse sen aikoinaan uhkaillen sanktioilla kun s24 palkollisen trollaamista häirittiin. Noin 4-5 kertaa joutunut jäähylle luotsinpestistä kun skitsoilu jne. karkaa kunnolla käsistä.


      • Anonyymi

        Viihtoorilla seisoo kulli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viihtoorilla seisoo kulli.

        TYHMÄ KUIN DEMARI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, möläytti itse sen aikoinaan uhkaillen sanktioilla kun s24 palkollisen trollaamista häirittiin. Noin 4-5 kertaa joutunut jäähylle luotsinpestistä kun skitsoilu jne. karkaa kunnolla käsistä.

        Taas tuota "omaa faktaasi", josta ei kenelläkään muulla ole tietoa, mutta sinulla on "varmoista" lähteistä ainoana oikeata tietoa.

        ☺🤥😆


    • Anonyymi

      Jep, persuista on tullut oikea "puolue". Kysykää vaikka hyysäriltä.

    • Anonyymi

      Samaa tyhjäpäistä huutua idiotismilleen, olipa kyseessä anonyymi tai joku häirikkönikki.

    • Anonyymi

      Tällä palstalla vaan ei mikään muutu. Nikit vaihtuvat, sisältö samaa täydellisen älyvapaata toistoa. Täysin tyhjämpäiväistä toistelua, johon ei anneta faktan vaikuttaa mihinkaan, tai aloittajan oman typeryyden, kun hän ei vaan ymmärrä tapahtumia, ja kertoo niistä sitten toistuvasti ja eri nikeillään näkemyksensä palstalla. uudella aloituksella tietysti, itse itselleen vastaten.

      • Ei muutu ei sinun sinimustatrollin vttuillessa ihmisille jotka vastaa sinun provoihisi saman toistuessa silloinkin kun tapat tavoillesi uskollisena kaiken viestiliikenteen vttuilullasi paitsi omasi tyytyen silloin vttuilemaan avauksille ja viesteille jotka olet kirjoittanut itse.


      • Anonyymi
        ftt102 kirjoitti:

        Ei muutu ei sinun sinimustatrollin vttuillessa ihmisille jotka vastaa sinun provoihisi saman toistuessa silloinkin kun tapat tavoillesi uskollisena kaiken viestiliikenteen vttuilullasi paitsi omasi tyytyen silloin vttuilemaan avauksille ja viesteille jotka olet kirjoittanut itse.

        Pelkäätkö että joutuisit vastaamaan johonkin oikeaan asiaan, tuolla pakkomielteisellä kopiolinjallahan olet jo kuukausia palstaa terrorisoinut. Välttänyt kaikenlaisen asian käsittelyn palstalla.


      • Anonyymi
        ftt102 kirjoitti:

        Ei muutu ei sinun sinimustatrollin vttuillessa ihmisille jotka vastaa sinun provoihisi saman toistuessa silloinkin kun tapat tavoillesi uskollisena kaiken viestiliikenteen vttuilullasi paitsi omasi tyytyen silloin vttuilemaan avauksille ja viesteille jotka olet kirjoittanut itse.

        Tämä persuoletettu on aika säälittävä. On ottanut tehtäväkseen osoittaa, että persut ovat todellsisia idiootteja ja häiriköitä joilla keskustelu ei onnistu sitten millään. Siinä on kyllä onnistunut 100 %.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä persuoletettu on aika säälittävä. On ottanut tehtäväkseen osoittaa, että persut ovat todellsisia idiootteja ja häiriköitä joilla keskustelu ei onnistu sitten millään. Siinä on kyllä onnistunut 100 %.

        Se on sinun mielipiteesi Tenho Haavisto ja se sinulle sallittakoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä persuoletettu on aika säälittävä. On ottanut tehtäväkseen osoittaa, että persut ovat todellsisia idiootteja ja häiriköitä joilla keskustelu ei onnistu sitten millään. Siinä on kyllä onnistunut 100 %.

        Anonyymi
        2022-10-23 12:37:32

        Luotsiksi sinä 🔵⚫ addick olet edelleen kova poika vttuilemaan vaikka juuri jouduit sen takia jäähypenkille luotsinpestistä? Monennenko kerran neljännen vai viidennen kerran satutko muistamaan minulta kun meni laskut sekaisin?

        ps. Mikä ihmeen keskustelu sinun kutsuessa mm. edellisessä viestissäsi persuja säälittäviksi idiooteiksi joilta ei onnistu keskustelu?


      • ftt102 kirjoitti:

        Anonyymi
        2022-10-23 12:37:32

        Luotsiksi sinä 🔵⚫ addick olet edelleen kova poika vttuilemaan vaikka juuri jouduit sen takia jäähypenkille luotsinpestistä? Monennenko kerran neljännen vai viidennen kerran satutko muistamaan minulta kun meni laskut sekaisin?

        ps. Mikä ihmeen keskustelu sinun kutsuessa mm. edellisessä viestissäsi persuja säälittäviksi idiooteiksi joilta ei onnistu keskustelu?

        Anonyymi
        23.10.2022 12:40

        S**tanan kusipää idiootit keskustelkaa asiallisesti ettei tekoölyn tarvitse poistaa teidän hyökkäyksiä minua vastaan luotsi taas loistaa 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun mielipiteesi Tenho Haavisto ja se sinulle sallittakoon.

        Anonyymi
        2022-10-23 12:34:04

        Se on sinun mielipiteesi ***** ******* ja se sinulle sallittakoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäätkö että joutuisit vastaamaan johonkin oikeaan asiaan, tuolla pakkomielteisellä kopiolinjallahan olet jo kuukausia palstaa terrorisoinut. Välttänyt kaikenlaisen asian käsittelyn palstalla.

        Anonyymi
        23.10.2022 12:43

        Anonyymi kirjoitti:
        Pelkäätkö että joutuisit vastaamaan johonkin oikeaan asiaan, tuolla pakkomielteisellä kopiolinjallahan olet jo kuukausia palstaa terrorisoinut. Välttänyt kaikenlaisen asian käsittelyn palstalla.

        Lue lisää
        Mikä ihmeen asia sinun persujen vainoajan valjastaessa tämän palstan persujen mustamaalaamiseen sinun sinimustan 🤪n taas poistaessa kaikki vastaukset provoihisi???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäätkö että joutuisit vastaamaan johonkin oikeaan asiaan, tuolla pakkomielteisellä kopiolinjallahan olet jo kuukausia palstaa terrorisoinut. Välttänyt kaikenlaisen asian käsittelyn palstalla.

        "Anonyymi 11.08.2022 11:13
        Saa hiukan sellaista kuvaa tuosta palstalla kommentoinneistasi, että persut et ole, et ole koskaan ollutkaan eikä sinusta sellaista tule. Miksi siis huudat, mitä persu ei tehnyt, jätti tekemättä jne. Mitä se kuuluu sinulle? Huolehdi oman puolueesi politiikkojen toiminnasta ja tekemisistä."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäätkö että joutuisit vastaamaan johonkin oikeaan asiaan, tuolla pakkomielteisellä kopiolinjallahan olet jo kuukausia palstaa terrorisoinut. Välttänyt kaikenlaisen asian käsittelyn palstalla.

        "Anonyymi 18.09.2022 12:08Jokohan persupakkomielle on saanut tautiluokituksen. Eiköhän lähiaikoina sellainen ole tulossa, on nämä aloitukset hyvä esimerkki tästä persupakkomielestä"


      • ftt102 kirjoitti:

        Anonyymi
        23.10.2022 12:40

        S**tanan kusipää idiootit keskustelkaa asiallisesti ettei tekoölyn tarvitse poistaa teidän hyökkäyksiä minua vastaan luotsi taas loistaa 😂

        Anonyymi
        23.10.2022 12:51

        Normipäivä, turpa kiinni rivissä kun minä vasaraosastoa diggaileva sinimusta Soinin palvoja haukun persut pystyyn.


      • Anonyymi
        ftt102 kirjoitti:

        Anonyymi
        2022-10-23 12:34:04

        Se on sinun mielipiteesi ***** ******* ja se sinulle sallittakoon.

        sivupäivitykset näköjään tyhjensi tekoölyn poistolistan muistin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun mielipiteesi Tenho Haavisto ja se sinulle sallittakoon.

        Ei, se oli minun mielipiteeni ja se todellakin minulle sallitaan. Miksi kommentoit minulle ja sepustelet jostain Tenho Haavistosta. Kuka sellainen on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, se oli minun mielipiteeni ja se todellakin minulle sallitaan. Miksi kommentoit minulle ja sepustelet jostain Tenho Haavistosta. Kuka sellainen on ?

        Mistä Hanhi Teevistosta höpöttelet?


    • Anonyymi

      Tämä julistuksesi liittyy nyt sitten taas mihin ?

      • Anonyymi

        Viktoria potuttaa kun suomalaiset ei lähteneetkään Moskova puolueen "Valta Kuuluu Kremlille" -porukkaan .)


    • Anonyymi

      Asia on juuri päinvastoin. Tavallinen suomalainen on oivaltanut asian jo pitjkään.

    • Anonyymi

      kiitos Moktar Guptaseijaahatamanlandortratt

      • Anonyymi

        Vain venäjämieliset äänestävät persuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain venäjämieliset äänestävät persuja.

        Itse olet somalianmielinen


    • Anonyymi

      Ja vain tärähtäneet kirjoittavat tuollaista p...kaa

    • Anonyymi

      Nostetaan tämä mainio aloitus listan kärkeen.

    • Anonyymi

      Näinhän äärivasemmistolaiset änkyröi 24/7. Eihän sille mitään voi, jos ääriterojen päät ei kestä nuivaa realismia. Kumma juttu, että persu on nuivassa realismissa kuin kotonaan. Paitsi että sehän on se koti. Onneksi ääriteroilla on se oma kupla, johon voi mennä hengittelemään aatteen hajuisia rauhottavia suollikaasuja aina silloin, kun arkirealismi lyö kasvoille. Eli joka päivä XD

      Ihmettelen kyllä, miten jostain voi tulla vasemmistolainen. Onko kyse syntymäviasta, joka ajaa kohti vasenta laitaa, vai onko kyse siitä, että kaikki ei kestä raadollistunutta arkielämää? Vasemmalta löytyy tähän terapoivat asiat?

      • Anonyymi

        Ei tarvitse olla vasemmistolainen huomatakseen Persujen petturuuden ja puoluejohdon hillotolppien nuoleskelun.
        Persut ovat jo aivan samoilla linjoilla sosialistien kanssa kaikissa asioissa.

        Itse olen todellinen oikeistolainen minne Persujen paskapuolue ei enää kuulu.


      • Anonyymi

        Kelanduunareille on monet asiat arvoituksellisia.


    • Anonyymi

      Ihmettelinkin jo tuossa 21.10 että miks läppä ei enää lennä täällä Persujen palstalla vanhaan malliin?
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17606930/hei-quotcamoonquot-kurmuuttakaas-ny-persui-taas-vanhaan-malliin!#comment-117085083

      No, kyllähän täällä pari vajakkia yrittää silloin tällöin jotain keksiä, toinen hokee Persujen kuulumista Venäjämieliseen EU-ryhmään KUN ei itse edes ymmärrä ko. ryhmän agendaa!

      Sitten on näitä "toivotaan toivotaan" aloituksia kun ei ole edes mitään sanottavaa jota voisi kommentoida, no kuvastaa hyvin kirjoittajien kapaa!

      • Anonyymi

        Taitaa tää koko ketju olla saman mieleltään järkkyneen punakommarin käsialaa?


      • Anonyymi

        ''...kuulumista Venäjämieliseen EU-ryhmään KUN ei itse edes ymmärrä ko. ryhmän agendaa!..

        Ryhmän agenda on tullut hyvin selväksi, myös PS edustajille. Huhtasaari riemuitsi ''...tätä on odotettu..''

        Italialaiset toimivat ryhmän vetäjinä. Italialaiset, euroopan savolaiset, aina huijaamassa.

        https://yle.fi/a/3-12475840


    • Anonyymi

      Rovaniemi suomi24

    • Anonyymi

      tulehan jo Moktar Gubta nimellä maahanmuutto sivuille pauhaamaan

    • Anonyymi

      Minua ei vaienneta
      Moktar hymiö ano

    • Anonyymi

      Hienoa nähdä, kuinka sekaisin persuporukka sisäisestikin on! Jatkakaa toki, saamme nauraa!!!!

      • Anonyymi

        Persut ovat tuoneet kaljabaaritason keskustelukulttuurin myös Eduskunnan suureen saliin. Ja persut ovat saavutuksestaan todella ylpeitä. Persujen mielestä se näyttää olevan sananvapauden huipentuma, kun persut ovat tehneet eduskunnasta poliittisen räkälän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ovat tuoneet kaljabaaritason keskustelukulttuurin myös Eduskunnan suureen saliin. Ja persut ovat saavutuksestaan todella ylpeitä. Persujen mielestä se näyttää olevan sananvapauden huipentuma, kun persut ovat tehneet eduskunnasta poliittisen räkälän.

        Sehän on räkälä, puli-akat ylimmällä oksalla pm:n johdolla.


    • Anonyymi

      Persut uskovat tyrmäävän tyhmyyden ja täydellisen tietämättömyyden ihmeitä tekevään voimaan!

    • Anonyymi

      Huvittaa miten kaikkia etnisiä vähemmistöjä vastaan olevat perussuomalaiset muuttuivat hetkessä saamelaisten puolestapuhujiksi. Populismia pahimmillaan!

      • Anonyymi

        Niinkuin demarit natomyönteiseksi, tosin pakosta.


    • Anonyymi

      Sdp on tyhmyyden pulue.

      • Anonyymi

        Yritäpä uudestaan, persu! Nyt meni väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritäpä uudestaan, persu! Nyt meni väärin.

        Sdp on tyhmyyden puolue.
        Olen sinimusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritäpä uudestaan, persu! Nyt meni väärin.

        Pulue mikä pulue, tyhmyyden pulue demarit.


    • Anonyymi

      Demareissa edustajien alistus ryhmäpäätökseen toimii . Mitä demokratiaa se on ? Saneluvaltaa

      • Anonyymi

        Pelon vallassa, niinkuin Venäjällä, sosialismi toimii niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelon vallassa, niinkuin Venäjällä, sosialismi toimii niin.

        Siis suomessa Demareiden sosialismi.


    • Anonyymi

      Raukoille järjen ääni on niin vaikea vastaanottaa, siksi perussuomalaisia yritetään tölviä ja haukkua. Surkuhupaisaa siinä on se, että perussuomalaiset yrittävät ajaa jokaisen isänmaallisen suomalaisen etua. Globaali, ideologioiden saastuttama humppa on siitä kaukana.. mutta eihän se silloin joidenkuiden mielestä ole kivaa.

    • Anonyymi

      siksi on tärkeä pitää persut oppositiossa ikuisesti ,hallituksessa ollessaan tuhoavat suomen.

      • Anonyymi

        Demarit pitäisi tyrkätä itärajan taakse, osallistuisin mielelläni kuljetuskustannuksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demarit pitäisi tyrkätä itärajan taakse, osallistuisin mielelläni kuljetuskustannuksiin.

        Oletko varma että sossuntäti antaa riittävästi rahaa ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko varma että sossuntäti antaa riittävästi rahaa ??

        On paljon enemmän velkaa mulle kun mitä antaa.


    • Anonyymi

      DEMARIT pettää aina, vappusatanen koitui Suomen kohtaloksi, duunaria kuritetaan nyt oikein kunnolla.
      Tämä nyt vaan on faktaa.

      • Anonyymi

        Jos joku kaverisi on työssä, hän on vain kaveri, mutta ei duunikaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku kaverisi on työssä, hän on vain kaveri, mutta ei duunikaveri.

        Muulidemari, mene vaikka töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muulidemari, mene vaikka töihin.

        Enkä mene !! Minä olin jo, 44 vuotta. Nykyinen titteli ''oloneuvos''
        Sinulla on mukava työpaikka, on aikaa jauhaa paskaa palstalla:))


      • Anonyymi

        Mieluummin vaikka jeesus kuin Putin.


      • Anonyymi

        Jonain päivänä sinä yllätät koko kotikatsomon ja keksit uuden kommentin.


    • Anonyymi

      SDP TUHON PULUE.

      • Anonyymi

        Kolme sanaa ja vain yksi typo. RAUTAA !!!


    • Anonyymi

      PS onkin koottu metsäkaartilaisten jälkeläisistä. Saattaa siinä perimässä olla muidenkin eläinkunnan geenejä, älystä ja hajusta päätellen.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe