Samsung A03 katkoo puheluita ja netin käyttöä

Anonyymi-ap

Mikä tuossa mättää? Myyjän mukaan on yleistä näille herkille laitteille.

12

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole kyllä normaalia

    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä, että 4G yhteys on huono. Siihen vaikuttaa lähinnä puhelimen antennin vastaanottoherkkyys ja paitsi etäisyys tukiasemasta, niin myös kiinteät rakenteet mukaan lukien energiatehokkaat ikkunat puhelimen ja tukiaseman välissä. Tietysti operaattorin tukiasemassakin saattaa olla tilapäisesti jonkinlainen häiriö. - Niinpä ainakin puhelujen katkeiluun saattaisi auttaa VoLTE:n kytkeminen pois päältä puhelimen järjestelmäasetuksista käsin.

      • Anonyymi

        Hienoa lukea suomi24 ssa asiallinen vastaus


    • Syitä puheluiden ja nettiyhteyden pätkimiseen voi olla useita. Onko signaalin voimakkuus hyvä? Eli montako palkkia signaalimittarissa on? Se löytyy yleensä näytön oikeasta ylälaidasta. Onko liittymä toiminut aiemmin ilman ongelmia nykyisessä laitteessa tai toisessa puhelimessa? Oletko kokeillut käynnistää laitteen uudelleen? Pätkiikö puhelut joka paikassa vai jossain tietyissä paikoissa? Oletko käynyt operaattorin nettisivuilla lukemassa mahdolliset häiriötiedotteet? Vika voi siis olla myös operaattorin verkossa eikä laitteessasi. Jos ongelma ei ole verkossa ja ongelma pitkittyy, kannattaa kysyä laitteen myyjältä, että laitetaanko laite huoltoon, vaihdatko laitteen toiseen, tms.

    • Anonyymi

      Kiitos asiallisista vastauksista! Ilmeisesti jotain parannusta tehty puhelimen asetuksista mutta alueella on jokin isompi operaattorin häiriö. Nettiyhteys selaillessa ei ole tökkinyt ja puhelimen käyttöä seuraillaan edelleen...

    • Anonyymi

      Että puhelut ei katkeile seurataan ja tarvittaessa uudelleen yhteyttä oper. asiaan:)

    • Anonyymi

      Operaattorin asiakaspalveluun:)

    • Anonyymi

      Tuli mieleeni😀 Onko ohjelmisto päivitetty uusimpaan versioon?

    • Anonyymi

      Ohjelmistokin päivitetty uusimpaan ja varmaankin auttoi tässä tapauksessa myös.

      • Anonyymi

        Hyvä😀


    • Anonyymi

      Minulla samaa ongelmaa, mutta niin myös muillakin vaikka eri merkkisiä puhelimia ja operaattoreita. 5G-puhelinkin arpoo 4G:n ja 5G:n välillä.

      • Anonyymi

        Korjaus edelliseen: siis 5G-puhelin arpoo 4G:n ja 3G:n välillä, samoin 4G-puhelin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      869
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      584
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      35
      542
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      527
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      103
      505
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      436
    Aihe