The Debrief kirjoittaa Toulousen kokouksesta

19

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Alan tutkijoilla on selviä ennakkoluuloja menetelmistä. Tarjolla on suora keskusteluyhteys ET olentojen kanssa mutta se ei näyttäisi kiinnostavan ketään. Kyseessä on välittäjän eli ns meedion tai nykykielellä kanavoijan kautta tapahtuva keskustelu.Tälläinen keskusteluyhteys voidaan toteuttaa tieteen vaatimusten mukaan, se on testattavissa ja toistettavissa.

      • Anonyymi

        Ja kun ufoasiatkin syytä tutkia tarkasti ennen päätelmien tekemistä, niin onko sinulla esittää jotain todisteita väitteittesi tueksi?
        Kiitos.


      • Anonyymi

        Monilla tiedeihmisillä on hassu kuvitelma että tosi, oikea ja paikkansa pitävä tieteellinen selitys asialle kuin asialle löytyy vain materiasta ja materian maailman energiasta ja että kaikki aineeton ja energiaton on huuhaata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Monilla tiedeihmisillä on hassu kuvitelma että tosi, oikea ja paikkansa pitävä tieteellinen selitys asialle kuin asialle löytyy vain materiasta ja materian maailman energiasta ja että kaikki aineeton ja energiaton on huuhaata.

        "Tiede ei ole täydellinen työkalu, mutta se on ainoa työkalu mikä meillä on" -sanoi joku viisas. Vaikka kanavaheppujen puheissa olisikin totta, niistä ei ole mitään hyötyä kenellekään.

        Jos joku sameakatseinen namaste-guru tulee tutkijoiden eteen suitsukkeiden kanssa juttelemaan plejadilaisten sanomaa, kertoo terveisiä liskokansalta sekä pitkänhuiskeilta Nordic-tyypeiltä, niin mikä mahtaisi olla tuon tilaisuuden anti?

        Mitkä olisivat toimenpiteet ja onko sanomassa joitakin ohjeita ja määräyksiä luotettavasti?

        Vielä tyhjemmän päälle jäädään jos kanavoitsijat juttelisi vain keskenään.


      • HeIIäkoukku kirjoitti:

        "Tiede ei ole täydellinen työkalu, mutta se on ainoa työkalu mikä meillä on" -sanoi joku viisas. Vaikka kanavaheppujen puheissa olisikin totta, niistä ei ole mitään hyötyä kenellekään.

        Jos joku sameakatseinen namaste-guru tulee tutkijoiden eteen suitsukkeiden kanssa juttelemaan plejadilaisten sanomaa, kertoo terveisiä liskokansalta sekä pitkänhuiskeilta Nordic-tyypeiltä, niin mikä mahtaisi olla tuon tilaisuuden anti?

        Mitkä olisivat toimenpiteet ja onko sanomassa joitakin ohjeita ja määräyksiä luotettavasti?

        Vielä tyhjemmän päälle jäädään jos kanavoitsijat juttelisi vain keskenään.

        Tahtoen sanoa että vaikka kaikki myöntäisivät henkimaailman olemassaolon, niin mitään hyötyä siitä ei ole jos meillä ei ole luotettavaa otetta siitä.

        Tiedossa on että huijareita ja höyrypäitä on siinäkin porukassa suurin osa. Kuka päättää ilman todisteita keneen luottaa?


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        "Tiede ei ole täydellinen työkalu, mutta se on ainoa työkalu mikä meillä on" -sanoi joku viisas. Vaikka kanavaheppujen puheissa olisikin totta, niistä ei ole mitään hyötyä kenellekään.

        Jos joku sameakatseinen namaste-guru tulee tutkijoiden eteen suitsukkeiden kanssa juttelemaan plejadilaisten sanomaa, kertoo terveisiä liskokansalta sekä pitkänhuiskeilta Nordic-tyypeiltä, niin mikä mahtaisi olla tuon tilaisuuden anti?

        Mitkä olisivat toimenpiteet ja onko sanomassa joitakin ohjeita ja määräyksiä luotettavasti?

        Vielä tyhjemmän päälle jäädään jos kanavoitsijat juttelisi vain keskenään.

        Sinä olet luonut omat kuvitelmasi asiasta ja sitten reagoit niihin. Siis teet ihan sitä samaa jota moni ufo kiistäjä tekee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet luonut omat kuvitelmasi asiasta ja sitten reagoit niihin. Siis teet ihan sitä samaa jota moni ufo kiistäjä tekee.

        Et siis kykene vastaamaan kysymyksiin, että mitä hyötyä on kanavoitsijoista, jos heihin ei voi luottaa ja ei ole mitään mihin voisi luottaa?

        Minä olen kuullut kaikkien mahdollisten huru-ukkojen tarinat ja ne on kuin isoäidin pieru, -puolet on paskaa.

        Kanavoitsijalla pitäisi olla konkreettista tietoa, ennaltanäkemisen taito tai jotakin tietoa jost käy ilmi että heillä on oikeasti yhteys johonkin suurempaan voimaan, eikä pelkkiä ympäripyöreitä höpinöitä.

        Muuten puhutaan silkasta uskonnosta. Minä tiedän että henkimaailma ja ET:t ovat todellisia, olemassa ja läsnä, mutta en luota yhteenkään pitkäaikaistyöttömään liimanhaistelijaan joka kertoo jotakin jostakin, mistä ei ole mitään hyötyä kellekään.


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Et siis kykene vastaamaan kysymyksiin, että mitä hyötyä on kanavoitsijoista, jos heihin ei voi luottaa ja ei ole mitään mihin voisi luottaa?

        Minä olen kuullut kaikkien mahdollisten huru-ukkojen tarinat ja ne on kuin isoäidin pieru, -puolet on paskaa.

        Kanavoitsijalla pitäisi olla konkreettista tietoa, ennaltanäkemisen taito tai jotakin tietoa jost käy ilmi että heillä on oikeasti yhteys johonkin suurempaan voimaan, eikä pelkkiä ympäripyöreitä höpinöitä.

        Muuten puhutaan silkasta uskonnosta. Minä tiedän että henkimaailma ja ET:t ovat todellisia, olemassa ja läsnä, mutta en luota yhteenkään pitkäaikaistyöttömään liimanhaistelijaan joka kertoo jotakin jostakin, mistä ei ole mitään hyötyä kellekään.

        ehkä joskus viisastut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehkä joskus viisastut

        Antaa räyhähengen räyhätä ja repiä päitä irti pahanhajuisilta ja voimakastahtoisilta isoäideiltään, sopii tällaiseen Halloweenaikaan. Syvä lestisuskonto vaihtui jostain syystä vasta aikuisiässä ufouskontoon. Ei tuollainen tajua omaa tilaansa kun ontossa kallossa pyörii jatkuvasti isoäitien hajuja, henkiä ja ufoja liian paljon vähäiseen järkeen nähden. Ufouskonto on voimakas tekijä heikkomielisille. Mutta he saavat siitä vaan voimaa maanisessa vaiheessa mutta sitten alkaa taas rauhoittua keväämmällä kuten joku jo ennusteli.

        Pakostakin tulee mieleen Psyko -elokuvan hahmo joka asui yhdessä isoäitinsä ruumiin kanssa synkässä talossaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Antaa räyhähengen räyhätä ja repiä päitä irti pahanhajuisilta ja voimakastahtoisilta isoäideiltään, sopii tällaiseen Halloweenaikaan. Syvä lestisuskonto vaihtui jostain syystä vasta aikuisiässä ufouskontoon. Ei tuollainen tajua omaa tilaansa kun ontossa kallossa pyörii jatkuvasti isoäitien hajuja, henkiä ja ufoja liian paljon vähäiseen järkeen nähden. Ufouskonto on voimakas tekijä heikkomielisille. Mutta he saavat siitä vaan voimaa maanisessa vaiheessa mutta sitten alkaa taas rauhoittua keväämmällä kuten joku jo ennusteli.

        Pakostakin tulee mieleen Psyko -elokuvan hahmo joka asui yhdessä isoäitinsä ruumiin kanssa synkässä talossaan.

        Nyt menee hieman ohi taas hilseen, joten kysyn uudelleen: -Onko olemassa joltakin konkreettista todistetta että heidän välittämänsä sanoma on kotoisin extra terrestriaaleilta?

        Olen pahoillani mutta minä en ole nähnyt sellaista ja luulenpa että jos jotakin konkreettista olisi olemassa, olisin jo kuullut siitä aikoja sitten.

        Vastaus ei ole että kuuntele jotakin Youtubesta tai lue Urantia- kirjaa, olen kuunnellut ja lukenut, enkä ole löytänyt niistä mitään profeetallista tai muuta vastaavaa paranormaalia.

        Ihan lyhyestikin voi kertoa että missä ne on ne todisteet kanavoitsijoiden saavutuksista?
        Kalibrointimiehen ei tarvi vastata, vaan hän voi mietiskellä kummalle puolelle kaartaa vesikampauksen seuraaville Seuroille, vielä kun tukkaa on.

        Valitettavasti en ole perehtynyt mihinkään uskonnollisiin hegemonioihin, paitsi buddhalaisuuteen, mutta se onkin elämänoppi ja henkisen kasvun tie, eikä uskonto.

        Isoäitini olivat molemmat äärimmäisen lempeitä voimahahmoja, enkä ajatellut heitä koskaan väkivaltaisesti.

        Sen sijaan jos lesta, jehova tai joku muu aivopesty pelle tulee kasvotusten kertomaan että lapseni saavat painua helvettiin koska ovat syntyneet väärään seurakuntaan, niin silloin alkaa sipuli irtoamaan kaulan kohdalta ja väännän siihen tortun tilalle. 8)


    • Anonyymi

      turhaa... ei hellis tajua...

    • Anonyymi

      Ompa taas rumaa kielenkäyttöä koukulta. Kiitos taas Borgille kiintoisasta avauksesta.

      • Ei siinä mitään rumaa ollut, vaan pelkkää realismia ja realiteetteja, elämän tosiasioita. Minua ei ämmämäisellä nillittämisellä, tekopyhällä moralisoinnilla eikä herjoilla saa hiljaiseksi, se sinun olisi pitänyt jo tajuta.

        Minä olen rautaufomies, joka vaatii todisteita. Todisteeksi ei kelpaa että jollakin saarnasmiehellä on youtubessa satatuhatta seuraajaa, hän on siltikin vain saarnasmies.

        En väitä etteikö joku voisi olla oikeassa ja olla oikea kanavoitsija, mutta en vaan ole saanut todisteita sellaisesta. Uskon telepatiaan ja henkimaailmaan, mutta en ole saanut todisteita alienien ja ihmisten välisestä tiedonsiirrosta.

        Todisteet ufoilmiön todellisuudesta on selkeät ja pidän vahvimpana teoriaa että ne on toisesta ulottuvuudesta tai osaavat hyödyntää kvanttikenttää tähtienvälisessä matkailussa.

        Maailmalla kovasti on tapetilla nyt ufoilmiö ja se herättää uteliaisuutta ja joissakin jopa kauhua, kuten kanabroilerimiehessä. Aika olisi otollinen siihen viralliseen ensikontaktiin.


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Ei siinä mitään rumaa ollut, vaan pelkkää realismia ja realiteetteja, elämän tosiasioita. Minua ei ämmämäisellä nillittämisellä, tekopyhällä moralisoinnilla eikä herjoilla saa hiljaiseksi, se sinun olisi pitänyt jo tajuta.

        Minä olen rautaufomies, joka vaatii todisteita. Todisteeksi ei kelpaa että jollakin saarnasmiehellä on youtubessa satatuhatta seuraajaa, hän on siltikin vain saarnasmies.

        En väitä etteikö joku voisi olla oikeassa ja olla oikea kanavoitsija, mutta en vaan ole saanut todisteita sellaisesta. Uskon telepatiaan ja henkimaailmaan, mutta en ole saanut todisteita alienien ja ihmisten välisestä tiedonsiirrosta.

        Todisteet ufoilmiön todellisuudesta on selkeät ja pidän vahvimpana teoriaa että ne on toisesta ulottuvuudesta tai osaavat hyödyntää kvanttikenttää tähtienvälisessä matkailussa.

        Maailmalla kovasti on tapetilla nyt ufoilmiö ja se herättää uteliaisuutta ja joissakin jopa kauhua, kuten kanabroilerimiehessä. Aika olisi otollinen siihen viralliseen ensikontaktiin.

        ". . en ole saanut todisteita alienien ja ihmisten välisestä tiedonsiirrosta."

        Mikä olisi niin vakuuttava todiste tuosta, että sen uskoisit, veli hyvä?
        Riittäisikö omakohtainen kokemus kontaktista ja telepatiasta "niiden" kanssa?
        Jos vain se riittäisi, kuinka muut asiaa kokemattomat voisivat uskoa sinun todistukseesi sen jälkeen?

        Luis Elizondon mukaan "ne" näyttäisivät kykeneviltä vaikuttamaan ihmisen aisteihin ja tunteisiin, joten mikseivät "ne" olisi kykeneviä tekemään sitä jopa ilman, että me edes tunnistamme niin tapahtuvan ja oletamme mieleemme nousevien tunteiden ja ajatusten olevan ns. sisäsyntyisiä > Kauko-ohjaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ". . en ole saanut todisteita alienien ja ihmisten välisestä tiedonsiirrosta."

        Mikä olisi niin vakuuttava todiste tuosta, että sen uskoisit, veli hyvä?
        Riittäisikö omakohtainen kokemus kontaktista ja telepatiasta "niiden" kanssa?
        Jos vain se riittäisi, kuinka muut asiaa kokemattomat voisivat uskoa sinun todistukseesi sen jälkeen?

        Luis Elizondon mukaan "ne" näyttäisivät kykeneviltä vaikuttamaan ihmisen aisteihin ja tunteisiin, joten mikseivät "ne" olisi kykeneviä tekemään sitä jopa ilman, että me edes tunnistamme niin tapahtuvan ja oletamme mieleemme nousevien tunteiden ja ajatusten olevan ns. sisäsyntyisiä > Kauko-ohjaus.

        Pahoittelen että en tunne aihepiiriä enkä näiden kanavoitsijoiden tuotoksia, joten minun ei olisi pitänyt niistä myöskään kommentoida, vaan minulla on ennakkoasenne ja en tykkää ennakkoasenteista. Ne pilaa objektiivisuuden.

        Jos joku alkaisi puhua päässäni, luulisin tulleeni hulluksi, ellei sanoma ole selkeää kuin radiossa.

        Sanoin jo aiemmin että jos joku kertoisi minulle sellaisen ufohavainnon, jonka koimme 1977, en uskoisi häntä vaan sanoisin että nuoret pojat saattaa nähdä kaikenlaista ja siihen aikaan telkkarista tuli Taisteluplaneetta Galactica jne.

        Tilanne muuttuisi jos useat luotettavan oloiset henkilöt kertoisivat uskottavasto saman havainnon. Ei sataprosenttiseksi, mutta sellaiseksi että jotakin siellä on todella lentänyt.

        Kauko-ohjausta meillä tapahtuu omiemmekin toimesta. Parasta aikaa meille uskotellaan että sähkö on näin kallista Ukrainan sodan vuoksi. Se on oikeasti kallista siksi, että suurin osa hallituksemme väestä on mukana sähköyhtiöissä joko itse tai puolisonsa kautta.

        Miksei siis meitä voisi muutkin ohjailla. Mentalisteja kun on ihmisissäkin, miksei heitä olisi muissakin?

        Jos alien katsoo asiakseen laittaa jonkun kautta jotakin viestiä, olettaisi sen olevan jotakin todella merkittävää ja tärkeää, kuten esim varoitus.

        Jos varoitus suunnataan jollekin nobodylle, miten alien voi olettaa että se tulee suuren yleisön tietouteen? Kielimuuri on vielä yksi asia lisää. Vain alle 5% maailman väestöstä puhuu englantia, joka meidän länkkäreitten mielestä on valtakieli.


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Pahoittelen että en tunne aihepiiriä enkä näiden kanavoitsijoiden tuotoksia, joten minun ei olisi pitänyt niistä myöskään kommentoida, vaan minulla on ennakkoasenne ja en tykkää ennakkoasenteista. Ne pilaa objektiivisuuden.

        Jos joku alkaisi puhua päässäni, luulisin tulleeni hulluksi, ellei sanoma ole selkeää kuin radiossa.

        Sanoin jo aiemmin että jos joku kertoisi minulle sellaisen ufohavainnon, jonka koimme 1977, en uskoisi häntä vaan sanoisin että nuoret pojat saattaa nähdä kaikenlaista ja siihen aikaan telkkarista tuli Taisteluplaneetta Galactica jne.

        Tilanne muuttuisi jos useat luotettavan oloiset henkilöt kertoisivat uskottavasto saman havainnon. Ei sataprosenttiseksi, mutta sellaiseksi että jotakin siellä on todella lentänyt.

        Kauko-ohjausta meillä tapahtuu omiemmekin toimesta. Parasta aikaa meille uskotellaan että sähkö on näin kallista Ukrainan sodan vuoksi. Se on oikeasti kallista siksi, että suurin osa hallituksemme väestä on mukana sähköyhtiöissä joko itse tai puolisonsa kautta.

        Miksei siis meitä voisi muutkin ohjailla. Mentalisteja kun on ihmisissäkin, miksei heitä olisi muissakin?

        Jos alien katsoo asiakseen laittaa jonkun kautta jotakin viestiä, olettaisi sen olevan jotakin todella merkittävää ja tärkeää, kuten esim varoitus.

        Jos varoitus suunnataan jollekin nobodylle, miten alien voi olettaa että se tulee suuren yleisön tietouteen? Kielimuuri on vielä yksi asia lisää. Vain alle 5% maailman väestöstä puhuu englantia, joka meidän länkkäreitten mielestä on valtakieli.

        Olen samoilla linjoilla kanssasi. Ufotutkimuksen suuretkaan nimet eivät juttele kosmisista sanomista. Jacques Vallée, Stanton Friedman tai suomalaiset Borg, Kuningas tai muut vastaavat, eivät he juttele kanavoitsijoiden tarinoista ja syy lienee sama kuin sinulla, että ne on pelkkiä puheita. Kosmiset sanomat voi olla totta mutta todennäköisimmin ne on päässä kehiteltyjä teorioita ja selityksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samoilla linjoilla kanssasi. Ufotutkimuksen suuretkaan nimet eivät juttele kosmisista sanomista. Jacques Vallée, Stanton Friedman tai suomalaiset Borg, Kuningas tai muut vastaavat, eivät he juttele kanavoitsijoiden tarinoista ja syy lienee sama kuin sinulla, että ne on pelkkiä puheita. Kosmiset sanomat voi olla totta mutta todennäköisimmin ne on päässä kehiteltyjä teorioita ja selityksiä.

        Kosmisia sanomia saa ken kosmisiin sanomiin tyytyy tai niitä pyytää. Meille suurelle yleisölle tarjotaan kosmisia sanomia koska niiden ymmärtäminen ei vaadi että vastaanottaja ymmärtäisi kvanttifysiikkaa, suhteellisuusteoriaa, kosmologiaa, yhteiskuntadynamiikkaa, exopolitiikkaa, tietoisuutta, multiversumeja tai syväpsykologiaa.

        ET ajattelutavan mukaan edistynyt tekninen ja tieteellinen informaatio olisi myös suuri uhka ihmislajin säilymiselle, koska me käyttäisimme sitä aseiden tuottamiseen ja sotimiseen.

        Vaarattomampaakin tietoa olisi tarjolla, kun vain joku tajuaisi kysyä.


      • Anonyymi
        HeIIäkoukku kirjoitti:

        Pahoittelen että en tunne aihepiiriä enkä näiden kanavoitsijoiden tuotoksia, joten minun ei olisi pitänyt niistä myöskään kommentoida, vaan minulla on ennakkoasenne ja en tykkää ennakkoasenteista. Ne pilaa objektiivisuuden.

        Jos joku alkaisi puhua päässäni, luulisin tulleeni hulluksi, ellei sanoma ole selkeää kuin radiossa.

        Sanoin jo aiemmin että jos joku kertoisi minulle sellaisen ufohavainnon, jonka koimme 1977, en uskoisi häntä vaan sanoisin että nuoret pojat saattaa nähdä kaikenlaista ja siihen aikaan telkkarista tuli Taisteluplaneetta Galactica jne.

        Tilanne muuttuisi jos useat luotettavan oloiset henkilöt kertoisivat uskottavasto saman havainnon. Ei sataprosenttiseksi, mutta sellaiseksi että jotakin siellä on todella lentänyt.

        Kauko-ohjausta meillä tapahtuu omiemmekin toimesta. Parasta aikaa meille uskotellaan että sähkö on näin kallista Ukrainan sodan vuoksi. Se on oikeasti kallista siksi, että suurin osa hallituksemme väestä on mukana sähköyhtiöissä joko itse tai puolisonsa kautta.

        Miksei siis meitä voisi muutkin ohjailla. Mentalisteja kun on ihmisissäkin, miksei heitä olisi muissakin?

        Jos alien katsoo asiakseen laittaa jonkun kautta jotakin viestiä, olettaisi sen olevan jotakin todella merkittävää ja tärkeää, kuten esim varoitus.

        Jos varoitus suunnataan jollekin nobodylle, miten alien voi olettaa että se tulee suuren yleisön tietouteen? Kielimuuri on vielä yksi asia lisää. Vain alle 5% maailman väestöstä puhuu englantia, joka meidän länkkäreitten mielestä on valtakieli.

        "Pahoittelen että en tunne aihepiiriä enkä näiden kanavoitsijoiden tuotoksia, joten minun ei olisi pitänyt niistä myöskään kommentoida, vaan minulla on ennakkoasenne ja en tykkää ennakkoasenteista. Ne pilaa objektiivisuuden."

        Rehellinen vastaus. Kaikilla meillä on omat ennakkoluulomme.

        "Jos joku alkaisi puhua päässäni, luulisin tulleeni hulluksi, ellei sanoma ole selkeää kuin radiossa."

        Kaikki ihmisten kuulemat tai luulemat äänet tuskin ovat "alieneiden" sinne tuottamattomia, mutta miksei osa niistä voisi ollakin.

        "Sanoin jo aiemmin että jos joku kertoisi minulle sellaisen ufohavainnon, jonka koimme 1977, en uskoisi häntä vaan sanoisin että nuoret pojat saattaa nähdä kaikenlaista ja siihen aikaan telkkarista tuli Taisteluplaneetta Galactica jne."

        Minun tuttavallani oli parikymmentä vuotta sitten vallan eriskummallinen abduktiokokemus, joka sai varmistustuksen muiden ihmisten kokemuksista samaan aikaan, samassa paikassa. Se oli jollakin tavalla totta hänelle ja niille muille ihmisille, mutta kuinka ikinä voi todistaa sen olevan aito kokemus, aivan kuin se teidän pojankoltiaisten näkemä kolmio, joka saattoi olla aineellinen objekti, tai sitten teidän mieleenne syötetty "video".

        "Kauko-ohjausta meillä tapahtuu omiemmekin toimesta. Parasta aikaa meille uskotellaan että sähkö on näin kallista Ukrainan sodan vuoksi. Se on oikeasti kallista siksi, että suurin osa hallituksemme väestä on mukana sähköyhtiöissä joko itse tai puolisonsa kautta."

        Tuo vaikuttaa minusta 97,5-prosenttisesti humpuukilta.

        "Miksei siis meitä voisi muutkin ohjailla. Mentalisteja kun on ihmisissäkin, miksei heitä olisi muissakin?"

        Miksei. Onhan noita Hawkeja ja Kuikka-Koposia ollut.

        "Jos alien katsoo asiakseen laittaa jonkun kautta jotakin viestiä, olettaisi sen olevan jotakin todella merkittävää ja tärkeää, kuten esim varoitus."

        Tai se viesti voisi olla pidempiaikaisempaa, kuten geenimanipulointi, jolla tähdätään koko ihmissuvun muutokseen, mikä ei kyllä näin ihmisen (manipuloiduin?) aistein tulkitessa näytä oikein onnistuneen.


        "Kielimuuri on vielä yksi asia lisää. Vain alle 5% maailman väestöstä puhuu englantia, joka meidän länkkäreitten mielestä on valtakieli."

        Voi olettaa, ettei kielimuuri ole lainkaan ongelma sille, joka kykenee mielenmuokkaukseen/manipulointiin ilman aisteja ja suoraa kontaktia ja reaaliaikainen simultaanitulkkaus lienee varmasti parasta AAA -luokkaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Pahoittelen että en tunne aihepiiriä enkä näiden kanavoitsijoiden tuotoksia, joten minun ei olisi pitänyt niistä myöskään kommentoida, vaan minulla on ennakkoasenne ja en tykkää ennakkoasenteista. Ne pilaa objektiivisuuden."

        Rehellinen vastaus. Kaikilla meillä on omat ennakkoluulomme.

        "Jos joku alkaisi puhua päässäni, luulisin tulleeni hulluksi, ellei sanoma ole selkeää kuin radiossa."

        Kaikki ihmisten kuulemat tai luulemat äänet tuskin ovat "alieneiden" sinne tuottamattomia, mutta miksei osa niistä voisi ollakin.

        "Sanoin jo aiemmin että jos joku kertoisi minulle sellaisen ufohavainnon, jonka koimme 1977, en uskoisi häntä vaan sanoisin että nuoret pojat saattaa nähdä kaikenlaista ja siihen aikaan telkkarista tuli Taisteluplaneetta Galactica jne."

        Minun tuttavallani oli parikymmentä vuotta sitten vallan eriskummallinen abduktiokokemus, joka sai varmistustuksen muiden ihmisten kokemuksista samaan aikaan, samassa paikassa. Se oli jollakin tavalla totta hänelle ja niille muille ihmisille, mutta kuinka ikinä voi todistaa sen olevan aito kokemus, aivan kuin se teidän pojankoltiaisten näkemä kolmio, joka saattoi olla aineellinen objekti, tai sitten teidän mieleenne syötetty "video".

        "Kauko-ohjausta meillä tapahtuu omiemmekin toimesta. Parasta aikaa meille uskotellaan että sähkö on näin kallista Ukrainan sodan vuoksi. Se on oikeasti kallista siksi, että suurin osa hallituksemme väestä on mukana sähköyhtiöissä joko itse tai puolisonsa kautta."

        Tuo vaikuttaa minusta 97,5-prosenttisesti humpuukilta.

        "Miksei siis meitä voisi muutkin ohjailla. Mentalisteja kun on ihmisissäkin, miksei heitä olisi muissakin?"

        Miksei. Onhan noita Hawkeja ja Kuikka-Koposia ollut.

        "Jos alien katsoo asiakseen laittaa jonkun kautta jotakin viestiä, olettaisi sen olevan jotakin todella merkittävää ja tärkeää, kuten esim varoitus."

        Tai se viesti voisi olla pidempiaikaisempaa, kuten geenimanipulointi, jolla tähdätään koko ihmissuvun muutokseen, mikä ei kyllä näin ihmisen (manipuloiduin?) aistein tulkitessa näytä oikein onnistuneen.


        "Kielimuuri on vielä yksi asia lisää. Vain alle 5% maailman väestöstä puhuu englantia, joka meidän länkkäreitten mielestä on valtakieli."

        Voi olettaa, ettei kielimuuri ole lainkaan ongelma sille, joka kykenee mielenmuokkaukseen/manipulointiin ilman aisteja ja suoraa kontaktia ja reaaliaikainen simultaanitulkkaus lienee varmasti parasta AAA -luokkaa.

        Tiedät varmaan sen tunteen, kun jotakin todella merkittävää tapahtuu, joka nostaa jokaisen ihokarvasi pystyyn, sähköistää koko ruumiisi, valpastut valtavasti ja millään muulla ei sillä hetkellä ole merkitystä.

        Se voi olla vaaratilanne, suruviesti, järkyttävä uutinen, jokin ihmeellinen tai käsittämätön asia tai ilahduttavakin yllätys, mutta kuitenkin sellainen joka piirtyy muistiisi ja verkkokalvoille ikuisesti.

        Muistat siitä hetkestä kaiken tuoksuineen, lämpötiloineen, tunteineen, hengen pidättämisen, häkellyksen, sen että tunsitko lamaannusta tai voimaa, epätoivoa vai intoa tai jotakin muuta.

        Tuo meidän pojankoltiaisten tapaus tapahtui optimaalisissa olosuhteissa. Silloin oli vielä mieli kirkas, reaktiot ja kaikki aistit kunnossa, eikä niitä oltu härnätty kemikaaleilla. Ei ollut ennakkoasenteita, eikä "kovalevyllä" liikaa tavaraa.

        Suunnilleen ekoja pakkasiltoja eleltiin marraskuussa, tähtikirkasta täysin tyyntä, ei valosaastetta, koska kaupunki säästi katuvaloissakin tuolloin laitakaupungin omakotilähiössä. Ensilumen haituvia oli pellolla, mutta vain vähän.

        Aivan hiljaista, ei liikennettä juuri laisinkaan. Kerhoiltamme koululla päättyi seitsemältä ja siitä sitten taaplaamaan kotia kohti. Seuranani oli kaksi luokkakaveria, joista toinen jostakin syystä tuli kauempana perässämme.

        Silloin pellon kohdalla se tapahtui täysin äänettömästi. Jostakin syystä ei tullut mieleen pinkoa karkuun, vaikka joidenkin sekuntien ajan näytti siltä että se tulee varta vasten meitä kohti.

        Mehän oltiin jo pysähdytty ihmettelemään mitä punaista valoa kajastaa pellon takana olevan metsän läpi, ja sieltä metsän takaa se sitten nousi kevyesti kuin höyhen.

        Näytti alkuun siltä kuin kyseessä olisi vain valoja, mutta sitten erottui sen muoto tarkasti ylilennon aikana. Valot eivät olleet enää siinä kohtaa kovinkaan kirkkaita ja se mahdollisti "rungon" muodon havaitsemisen.

        Se otti nopeasti korkeutta ja lisäsi myös ilmeisesti vauhtia, sillä sen hahmo kutistui nopeammin kuin jos se olisi ollut vaakalennossa.

        Minulla on myös yksi kohtaaminen "hybridin" kaltaisen olennon kanssa, mutta pidän sitä todennäköisenä unihalvauksena ja olin pari viikkoa aiemmin ollut onnettomuudessa.
        Siinä tapahtui kyllä parikin paranormaalia asiaa, mutta silti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe