Ja luonnonkauneus on kaunista.
Vastaukset 91
- Anonyymi00001UUSI
Harvoin löytää naisen jolla oma hiustenväri, huulet ja näin edespäin.
- Anonyymi00040UUSI
😍😍😍
- Anonyymi00076UUSI
Hiustenvärikin ärsyttää? Olen kyllä ymmärtänyt että luonnollisuus tarkoittaa ennen kaikkea ett nainen on kokonaan luonnollinen eli ei meikkiä, huulitäytteitä, hiusten värjäämistä ym.
Hiusten värjäys ja huulitäytteetkö ne vaan ärsyttää mut luonnollisen kaunis pitäis olla?
- Anonyymi00002UUSI
Täysin totta. Harvassa on ne naiset.
- Anonyymi00077UUSI
Olen kyllä sitä mieltä että miehet just haluaa ett naiset käyttää meikkiä ja värjää hiuksiaan no huulitäytteet ehkä liikaa. Luonnollisia naisia ei miehet kyllä ees huomaa kun kadulla tulee vastaan.
- Anonyymi00003UUSI
Näin se on ja aina tulee olemaan.
- Anonyymi00004UUSI
Sepä hyvä annetaa kaikkien karvojen rehottaa vaan.
- Anonyymi00005UUSI
Ne voi ajaa pois. Ruma naama on vaikeampi pelastaa.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ne voi ajaa pois. Ruma naama on vaikeampi pelastaa.
Just kehuit kuinka luonnollisuus kauneinta. Pelastaa miltä sinultako. Rumaa sielua ei voi edes pelastaa.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Just kehuit kuinka luonnollisuus kauneinta. Pelastaa miltä sinultako. Rumaa sielua ei voi edes pelastaa.
Osu ja uppos.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi. Sielun rumuus on paljon huonompi asia kuin muunlainen rumuus!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ruma naama voi johtua sisäisestä rumuudesta, vaikka muuten olisikin ihan kivannäköinen. Sivu
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi. Sielun rumuus on paljon huonompi asia kuin muunlainen rumuus!
Tiedän kyllä ilkeitä leikeltyjä naisia. Kateus ja tyytymättömyys paistaa läpi.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sitähän se on kun tietää että ei näytä siltä luonnistaan.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Osu ja uppos.
Luuletko oikeasti tuntentavasi minut? Luuletko että minua loukkaa et joku anonyymi jota en edes nää joka ei nää minua pitää minua rumana. Minä saan kyllä ihan muunlaista palautetta vähän liiaksikin joiltain muualta. Jopa innokkaimpia estellyt. Et sinuna miettisin et onko tuo tapasi kanavoida tuntemattomiin omaa kurjuuttasi iha kehittävää toimintaa.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ruma naama voi johtua sisäisestä rumuudesta, vaikka muuten olisikin ihan kivannäköinen. Sivu
Sitähän sinun pitää kysyä itseltäsi mistä se johtuu. Ei se minuun liity.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Luuletko oikeasti tuntentavasi minut? Luuletko että minua loukkaa et joku anonyymi jota en edes nää joka ei nää minua pitää minua rumana. Minä saan kyllä ihan muunlaista palautetta vähän liiaksikin joiltain muualta. Jopa innokkaimpia estellyt. Et sinuna miettisin et onko tuo tapasi kanavoida tuntemattomiin omaa kurjuuttasi iha kehittävää toimintaa.
Kylläpä jaksat loukkaantua anonyymipalstan jutuista. Se on vaan jonkun mielipide. Leikellyt kun tietää ettei näytä siltä luonnostaan ja se tekee katkeraksi, sori.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En kyllä kamalasti tunne leikeltyjä naisia. Tätiltä leikattiin luomet ja parilta tutulta rinnat kun olivat niin suuret että aiheuttivat vaivoja. Itselläni ei ole mitään leikkauksia eikä täyteaineita. Vaikka voiskin kyllä pistään naaman uusiksi mut ei oo varaa.
- Anonyymi00021UUSI
Tummilla naisilla on kauniit hiukset ja kulmat 😍
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kylläpä jaksat loukkaantua anonyymipalstan jutuista. Se on vaan jonkun mielipide. Leikellyt kun tietää ettei näytä siltä luonnostaan ja se tekee katkeraksi, sori.
Minua ole leikelty ikinä naamasta mitenkään 😂 Mitä sä horiset. Kaikenlaista hullua sitä riittää. Missä minä puhuin kauneisleikauksista sanaakaan.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minua ole leikelty ikinä naamasta mitenkään 😂 Mitä sä horiset. Kaikenlaista hullua sitä riittää. Missä minä puhuin kauneisleikauksista sanaakaan.
Ota silmä käteen ja lue aloitus.
- Anonyymi00024UUSI
Juu silmäluomien leikkaus on kauneusleikkaus. Samoin rintojenkorjausleikkaus. Ääliö.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Juu näitähän täällä riittää. Kilvan katkerat kaakattaa projisoivat omia epävarmuksiaan hakkumalla muita ja arvostelemalla. Todellusuus että eivät ole itseensä tyytyväisiä siksi pitää kaivella muiden vikoja. Surullisia ihmisiä. Tuonkin kätinän vois käyttää siihen oman hyvin voinin ja henkisen jaksamisen lisäämiseen. Tehdä jotain kivaa vaikka muille tai itselle. Mut meneehän se elämä varmaan noinkin.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuliko epävarma olo? Se oli vaan mielipide. On täällä pahempiakin.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Totta monet tummat naiset on todella kauniita.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ota silmä käteen ja lue aloitus.
Luonnollisuus vastaan kauneuleikkaus siinä on vielä aika monta välitasoa olemassa.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tuliko epävarma olo? Se oli vaan mielipide. On täällä pahempiakin.
Kenen takia olisi tullut epävarma olo? En ole kiinnostunut ap missää mielessä eli ei.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Juu silmäluomien leikkaus on kauneusleikkaus. Samoin rintojenkorjausleikkaus. Ääliö.
Rintojen leikkaus voidaan myös tehdä siitä syystä jos rinnat ovat isot, koska niiden paino voi aiheuttaa jatkuvasti kipua hartioihin ja muualle yläruumiiseen!
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Rintojen leikkaus voidaan myös tehdä siitä syystä jos rinnat ovat isot, koska niiden paino voi aiheuttaa jatkuvasti kipua hartioihin ja muualle yläruumiiseen!
Mutta se on silti kauneusleikkaus eli plastiikkakirurgiaa.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Luonnollisuus vastaan kauneuleikkaus siinä on vielä aika monta välitasoa olemassa.
Luonnollisella ei ole plastiikkakirurgiaa ja se on fakta.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ei niin kuka on missään sellaista väittänyt missään. Juu mä en jaksa vääntään oot ihan idiootti turha selittää kun et tajua mistään mitään. Miksi edes osallistun näihin.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Ei niin kuka on missään sellaista väittänyt missään. Juu mä en jaksa vääntään oot ihan idiootti turha selittää kun et tajua mistään mitään. Miksi edes osallistun näihin.
Kieltämättä idiootilta itse vaikutat. Tiedätkö edes sanan merkitystä? Käyppä kattoo ämmä.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Kieltämättä idiootilta itse vaikutat. Tiedätkö edes sanan merkitystä? Käyppä kattoo ämmä.
Todellakin meen heti kattomaan. 😂
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Todellakin meen heti kattomaan. 😂
Ymmärsitkö luetun?
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Plastiikkakirurgiaa on vaikkapa luomen poisto ihosta jne. Silloin ihminen ei ole sinusta enää luonnollinen okeo. Ihan miten haluat. Mut karvat oli siis luonnotonta naisessa. Ymmärrän joo. 😂
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ymmärsitkö luetun?
Riippuu ihan missä ja milloin ja haluanko ymmärtää. Juuri nyt ei kato kiinnosta vttujakaan.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Plastiikkakirurgiaa on vaikkapa luomen poisto ihosta jne. Silloin ihminen ei ole sinusta enää luonnollinen okeo. Ihan miten haluat. Mut karvat oli siis luonnotonta naisessa. Ymmärrän joo. 😂
Eikö niitä tehdä jos on pahanlaatuinen luomi? Et tainnut ymmärtää. Nyt kyllä sekoitat mut johonkin muuhun. Karvat on kaikilla. Mene kouluun takaisin.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Riippuu ihan missä ja milloin ja haluanko ymmärtää. Juuri nyt ei kato kiinnosta vttujakaan.
Eli et ymmärtänyt.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Eikö niitä tehdä jos on pahanlaatuinen luomi? Et tainnut ymmärtää. Nyt kyllä sekoitat mut johonkin muuhun. Karvat on kaikilla. Mene kouluun takaisin.
Kirjoitin viestin karvoista. Tulitte jauhamaan kauneusleikauksista ja rumuudesta siihen alle. Eli vähän kannattaa lukea mihin kommentoi. Mut toki menen kun noin viisas sanoo.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Et edellekään ymmärrä mistä kirjoitan se on siitä huolimatta plastiikkakirurgiaa olipa syy mikä tahansa.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Olet mulle iha yhtä anonyymi kuin muutkin täällä. Eli en voi sinua siis sekoittaa täällä kehenkään.
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
No se kidurgin veitsen alle meneminen on kyllä viimeinen piste kauneuden hävittämiselle. Mutta epäilen tuota miesten halua meikittömyydestä enpä usko että ne kalpeat meikittömät naiset miehiä oikeasti kiinnostaa.
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Osu ja uppos.
Mikä uppos? Kerroppa minkälainen se ruma naama sun mielestä on?
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Usein ne jotka eivät saa sen luonnollisen naaman takia huomiota menevät kauneusoperaatioihin. Lopputulos ei välttämättä kovin paljon muutu ja useilla menee jopa huonommaksii.
Mutta mitä se kauneus sitten oikeasti on? Jokaisella on oma mielipide asiasta ja parasta onkin se että ne mielipiteet kohtaavat eli mies pitää kauniina juuri sen oman naisensa kasvoja ym. vaikka jonkun toisen mielestä hän ei olisi yhtään kaunis. - Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Totta monet tummat naiset on todella kauniita.
Ja sitten ne tummat miehet eteläisemmässä euroopassa pitää näitä pohjolan vaaleita naisia kauniina. 😅 Makuja on moneksi.
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
No näin suvusta sanon että jos leikkaus tehdään terveellisemmän elämisen takia just tuo kipeytyvät hartiat ja jatkuvat niskakivut niin kyllä se on silloin lääketieteellinen terveytern liittyvä operaatio.
Olis aika kauheeta puhua kauneusoperaatiosta kun haluat vaan ne niskajumit ja kivut poistaa elämästäsi. - Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oletko ajatellut, ettö tämä pätee myös miehiin?
- Anonyymi00009UUSI
Huulitäytteet ällöttää.
- Anonyymi00011UUSI
Näin se on.
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Näin se on.
En käsitä miten naiset pitävät niitä jotenkin kauniina. Aivan järkyttäviä. Exä näytti aivan kauhealta pelkästään kun käytti jotain turvottavia voiteita.
- Anonyymi00012UUSI
Naaman ostaminen on nykyään normi.
- Anonyymi00020UUSI
Oikeasti kauniin ihmisen elämä ei ole helppoa. Niin luullaan mutta ei ole.
- Anonyymi00037UUSI
Tätä ihmiset ei ymmärrä.
- Anonyymi00025UUSI
On kyllä epävarmoja naisia 🤣🤣
- Anonyymi00027UUSI
Joku leikelty ämmä narisee 🤣
- Anonyymi00026UUSI
Ajatelkaa jos naiset tekisivät miehistä tällaisia.
Miksi miehet vihaavat naisia ?- Anonyymi00028UUSI
Ei miehet itselleen niinkään kauneusleikkauksia tee. Naiset kokee että ulkonäkö on avain voittoon.
- Anonyymi00032UUSI
En naisena kävisi kauneusleikkauksessa vaikka olisin syntynyt erinäköisenä. Oikea mies arvostaa.
- Anonyymi00035UUSI
Ehkä naiset voisi oppia oman arvonsa eikä ajatella että ulkonäkö on tärkeintä maailmassa. Pinnallista.
- Anonyymi00038UUSI
Jotkut on kasvatettu näin. En sanoisi että hyväitsetuntoinen leikkelee tavallista naamaa.
- Anonyymi00041UUSI
On tullut vastaan ilkeitä ja kateellisia naisia. Ostavat huulet joista toista on kiusattu lapsesta asti.
- Anonyymi00044UUSI
Ihana prinsessani on luonnon kaunis. Hänessä ei tarvi muuttaa mitään.
- Anonyymi00045UUSI
Fiksu nainen ei elä ulkonäöllään.
- Anonyymi00052UUSI
Ei ole yleistä 🤣
- Anonyymi00087UUSI
Onhan se näinkin. Mutta jos sattuu olemaan vaikka MacKenzie Shirillan mutsi, niin saattaa alkaa tuntua siltä, että eihän se auta kuin ”pimpata” tytärtään mallitoimistoille, vaikka kuinka olisi yli-ikäinen kun vapaaksi pääsee. True crime huumoria ku on niin ankea meno
- Anonyymi00046UUSI
Itsetunto-ongelmilta kuulostaa.
- Anonyymi00048UUSI
mitä te puhutte pskaa täällä himassa istuu oma luonnonkaunis emäntä ja silti kuolaatte instarammi tätejä joilla on huulet naamat ja jopa rinnat laitettu 😂 pienistä ehostuksista puhumattakaan 😂
naimisissa ja kihloissa olevat äijylit siellä vähän tykkäilemässä ja kommentoimassa muruille :D tein hetken vttuillakseen samaa ja poistin koko pskan niin naurettavaa on SOME- Anonyymi00049UUSI
ja miksi tein samaa kostoksi ns elämäni miehille
- Anonyymi00050UUSI
Pitää varoo ettei täytteet pursahda.
- Anonyymi00053UUSI
Hyvät geenit. Niitä ei kaikilla ole.
- Anonyymi00056UUSI
Joillakuilla ei ees leikkaukset auta.
- Anonyymi00059UUSI
On kyllä tyhmiä naisia täällä. Ihme loukkaantujia.
- Anonyymi00063UUSI
Yhyy ei halua feikkiä!
- Anonyymi00082UUSI
Olen 100% luonnollinen eli en ole käynyt edes kosmetologilla, ja hiuksetkin kasvavat ilman kampaajaa, mutta se että miehet ovat näin ilkeitä, toisille naisille. ottaa sydämestä.
Eikö teille miehille lapsena kukaan kasvata ? Minusta näyttää että ei, poikien vanhemmat antavat olla, huutaa, karjua, etuilla, ja ilkeillä.
- Anonyymi00065UUSI
Saa miehilläkin olla standardit.
- Anonyymi00066UUSI
Sellaisen kun näkee niin pakko ihailla.
- Anonyymi00067UUSI
Kultaseni on todella kaunis minulle vaikka ei mitään pakkelia tai väriä kasvoihinsa laittaisi... Rakkaani riittää minulle täysin luomuna... Juuri hänenä itsenään ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00068UUSI
Aloittajalla on hyvä maku.
- Anonyymi00069UUSI
Hyviä naisia luonnolliset. Kertoo jotain.
- Anonyymi00070UUSI
Kaikki ei tykkää feikeistä.
- Anonyymi00072UUSI
Kyllä leikelty nainen loukkaantuu jos sanoo että ei tykkää leikellyistä.
- Anonyymi00073UUSI
Sori se on juuri näin. Suurin osa miehistä pitää luomu Naisista ei veitsellä käsitellyistä.
- Anonyymi00074UUSI
Jep.
- Anonyymi00075UUSI
Olen myös luomunaisen kannattaja.
- Anonyymi00079UUSI
Eräs nainen ei ole mistään suunnasta kaunis oli meikkiä tai ei 🤣🤣🤣🤣🤣 m
- Anonyymi00088UUSI
Pidä huoli omista asioista. Ulkonäköään ei kukaan voi valita
- Anonyymi00081UUSI
Ei ole.
Harva suomalainen mies on kaunis ulkoisesti ja palstan perusteella ei ainakaan sisäisesti.
Järkyttävää naisten ulkonäön haukkumista ikäväpalstalla.
Eikö vanhempanne mitään ohjeistaneet?- Anonyymi00089UUSI
Palstan perusteella ei ole sisäisesti kauniita ihmisiä kummassakaan sukupuolessa. Tai oikeastaan voi sanoa sosiaalisen median perusteella. Katsoo hetken tiktok, ig tai youtubea niin voi ajatella että harvassa on naiset jotka olisi sisäisesti kauniita.
- Anonyymi00085UUSI
Noinhan se on, mutta miehillä on vaikeuksia edes erottaa onko naisella meikkiä vai ei 😆
- Anonyymi00091UUSI
Miehet inhoavat naisten ihmisyyttä:
Karvoja hikeä kuukautisverta naisten halua naisten itsetyydytystä naisten vaginaa , miehet arvioivat kaikkea naisessa.
Valittavat jos 40+ ikäiset naiset ovat elossa. Tai näkyvillä. Miehet ottavat niin nuoren kuin on laillista jos saavat valita.
Sitten samat miehet puhuvat naisten luonnollisuudesta.
Ikävä palstalla. - Anonyymi00092UUSI
Vanhempi tummatukkainen on luonnonkaunis kaunotar. Jumalattaren vartalo ja pehmeä iho. Toivottavasti pääsemme jatkamaan pian kohtaamisiamme ja toivon niiden jatkuvan pitkään. Kaunotar on parantunut vain vuosi vuodelta ja haluan rakastella häntä kunnolla vielä pitkään. Hän on täydellinen näin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1561172
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301129Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s47973- 44815
- 64762
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49757Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?71644Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,37636- 37609
- 76607