Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa, mikäli en häntä saa.
Vastaukset 114
- Anonyymi00001
Rohkeasti vaan hakemaan apua, jos tuntuu että omat keinot loppuu.
- Anonyymi00002
Nautit vaan tunteesta, ei kaikkea tarvitse saada.
- Anonyymi00005
Voi vttu mikä neuvo 😂
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Voi vttu mikä neuvo 😂
Jep tuo tyyppi ei ole tainnut kärsiä sydänsuruista koskaan.
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Voi vttu mikä neuvo 😂
😂
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen sydänsurujen asiantuntija. Kun se sattuu, siihen tottuu 🥹
- Anonyymi00100
Anonyymi00006 kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15959594/olen-ollut-havaitsevinani-lievaa-maahanmuuttomyonteisyytta#comment-98730253
Sulhon saat moktarista armaan.
- Anonyymi00003
Pyydä hätäkeskuksesta apua toisen ihmisen saamiseen.
- Anonyymi00004
Onko muuta elämänkriisiä meneillään, jos on, niin silloin kaikki asiat yhdessä voi vaan tuntua liialta. Se on inhimillistä. Toivottavasti sinulla on joku jolle voit jutella. 🙏
- Anonyymi00009
Ei nyt mitään todella isoa. Olen aina ollut tasapainoinen, enkä koskaan ole hätkähtänyt isoistakaan asioista näin pahasti. Ehkä se on vain hän.
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei nyt mitään todella isoa. Olen aina ollut tasapainoinen, enkä koskaan ole hätkähtänyt isoistakaan asioista näin pahasti. Ehkä se on vain hän.
Kerrankos se rakkaus iskee kuin salama. Siitä pitää vaan toeta pikkuhiljaa.
- Anonyymi00057
Anonyymi00009 kirjoitti:
Auttaisiko jos sanoisi sen ääneen, sille hätkäyttäjälle? Voi pätkäyttää kunnon rakkaustarinan liikkeelle..
- Anonyymi00061
Anonyymi00057 kirjoitti:
Auttaisiko jos sanoisi sen ääneen, sille hätkäyttäjälle? Voi pätkäyttää kunnon rakkaustarinan liikkeelle..
Hän sen kyllä tietää. Ei voinut mitenkään jäädä epäselväksi edellisellä kohtaamisella.
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Hän sen kyllä tietää. Ei voinut mitenkään jäädä epäselväksi edellisellä kohtaamisella.
Kannattaa se sanoa ihan suoraankin, että voi olla ihan varma eikä olettaa ja toivoa vain.
- Anonyymi00068
Anonyymi00061 kirjoitti:
Juttelitteko niitä näitä vai paljastitko vähintään rivien välistä tuntojasi?
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Juttelitteko niitä näitä vai paljastitko vähintään rivien välistä tuntojasi?
Mitäs luulet, kun sanoin, ettei mitenkään voinut jäädä epäselväksi.
- Anonyymi00079
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kerrankos se rakkaus iskee kuin salama. Siitä pitää vaan toeta pikkuhiljaa.
Kerran se on minuunkin vain iskenyt ja siitä on jo monta vuosikymmentä! En ole ollut yhdessä hänen kanssaan enää 20vuoteen, enkä ole kokenut enää mitään tarvetta löytää uutta suhdetta enää koskaan kenenkään kanssa!
- Anonyymi00007
Minä mies otan sen naisen väkisin haluaa tai ei.
- Anonyymi00008
No taidat sitten olla hieman erilainen kuin minä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
No taidat sitten olla hieman erilainen kuin minä.
Kyllä se lopulta suostuu kun huomaa että jankutan loputtomiin ja ahdistelen henkisesti.
- Anonyymi00023
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä se lopulta suostuu kun huomaa että jankutan loputtomiin ja ahdistelen henkisesti.
Nainen suostuu lopulta tilaamaan auton sinulle 😁
- Anonyymi00080
Jos noin toimit saat syytteen siitä ja pääset kiven sisään viettämään aikaasi!
- Anonyymi00101
Päättäväisyydestä 10+ 👍🏻
- Anonyymi00102
Anonyymi00101 kirjoitti:
Päättäväisyydestä 10 👍🏻
Hän oli hyvin päättäväinen mies. Rauha hänen sielulleen 😁
- Anonyymi00103
Anonyymi00101 kirjoitti:
Päättäväisyydestä 10 👍🏻
Kai sitten tuonkin voi hyveenä nähdä.
- Anonyymi00104
Anonyymi00103 kirjoitti:
Kai sitten tuonkin voi hyveenä nähdä.
Päättäväisyys on aina hyvä. Väkivalta sensijaan lisää vaan väkivaltaa ja voittajaa ei löydy.
- Anonyymi00105
Anonyymi00104 kirjoitti:
Päättäväisyys on aina hyvä. Väkivalta sensijaan lisää vaan väkivaltaa ja voittajaa ei löydy.
Mielestäni "Minä mies otan sen naisen väkisin haluaa tai ei." on kaukana hyveestä ja sillä ei ole mitään tekemistä päättäväisyyden kanssa.
- Anonyymi00106
Anonyymi00105 kirjoitti:
Mielestäni "Minä mies otan sen naisen väkisin haluaa tai ei." on kaukana hyveestä ja sillä ei ole mitään tekemistä päättäväisyyden kanssa.
Miten ihmeessä jouduin edes kommentoimaan tuon edellisen...
- Anonyymi00107
Anonyymi00104 kirjoitti:
Olet hyvin yksinkertainen ihminen.
- Anonyymi00012
Voitteko selvittää tai jutella asioista?
- Anonyymi00013
Kyllä se aika auttaa pahimpaankin ikävään. Eri asia, jos menettää kumppaninsa vaikka yllättäen onnettomuudessa, sitten ammattiavun tarpeen ymmärtää.
- Anonyymi00016
Höpö höpö. Et voi päättää mitä toisten on lupa kokea ja tuntea. Jos menettää kumppanin onnettomuudessa, saa jo kaikilta muilta tukea, eivät kaikki tarvitse ammattiapua.
- Anonyymi00018
Minulta on kuollut myös läheisiä. Aivan liian nuorena, mutten ole ollut lähelläkään avun tarvetta. Tuskin tässäkään lopulta.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minulta on kuollut myös läheisiä. Aivan liian nuorena, mutten ole ollut lähelläkään avun tarvetta. Tuskin tässäkään lopulta.
Niin ajattelinkin, että aloituksessa on liiottelua ja ylimääräistä draamaa mukana.
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Niin ajattelinkin, että aloituksessa on liiottelua ja ylimääräistä draamaa mukana.
No miten sen nyt ottaa.
- Anonyymi00017
mua ainaki pitävät jo fysiikkani takia hulluna vtun sama tapan kaikki ne sisältä myrkytän
- Anonyymi00019
Minä ainakin kaipailen sitä naista ihan huvikseen ja kohtuuden rajoissa ja suosittelen muillekin
- Anonyymi00021
Kaipaaminenhan voi olla ihan mukavaa. Epätietoisuus ja epäselvyys ja koettu kipu ei!
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kaipaaminenhan voi olla ihan mukavaa. Epätietoisuus ja epäselvyys ja koettu kipu ei!
Ahdistus voi olla käsinkosketeltavaa jos ei saa vastakaikua tunteilleen. Toisaalta samalla jos toinen saa kuitenkin tuntemaan niin voimakkaasti.
- Anonyymi00029
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ahdistus voi olla käsinkosketeltavaa jos ei saa vastakaikua tunteilleen. Toisaalta samalla jos toinen saa kuitenkin tuntemaan niin voimakkaasti.
Entäs jos saa, mutta itse laittaa koko ajan kapuloita rattaisiin jo alunpitäen, eikä näe eikä kuule tai ymmärrä, että toinen on ihan hulluna häneen?
- Anonyymi00081
Anonyymi00022 kirjoitti:
Juuri noin se on kai ollut tietyssä tapauksessa, mutta minulla ei ole ollut tunteita toista kohtaan!
- Anonyymi00092
Anonyymi00029 kirjoitti:
Entäs jos saa, mutta itse laittaa koko ajan kapuloita rattaisiin jo alunpitäen, eikä näe eikä kuule tai ymmärrä, että toinen on ihan hulluna häneen?
No kapula on sitten sinun kädessäsi..
- Anonyymi00110
Anonyymi00092 kirjoitti:
No kapula on sitten sinun kädessäsi..
Ei ole, koska en halua tutustua häneen!
- Anonyymi00024
Missä päin Suomea kaivattusi asuu? Ja asutko itse myös siellä vai joku muu maakunta, mikä?
Ahvenanmaa
Etelä-Karjala
Etelä-Pohjanmaa
Etelä-Savo
Kainuu
Kanta-Häme
Keski-Pohjanmaa
KeskiSuomi
Kymenlaakso
Lappi
Pirkanmaa
Pohjanmaa
Pohjois-Karjala
Pohjois-Pohjanmaa
Pohjois-Savo
Päijät-Häme
Satakunta
Uusimaa vai
Varsinais-Suomi?- Anonyymi00025
kanta hämeessä asuaa
- Anonyymi00027
Ei taida olla merkitystä. -ap
- Anonyymi00038
Oikein arvattu. Vastaus on jokin noista.
- Anonyymi00050
Anonyymi00038 kirjoitti:
Oikein arvattu. Vastaus on jokin noista.
Mun kolahtaja on noista vaihtoehdoista paikasta P.
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Mun kolahtaja on noista vaihtoehdoista paikasta P.
Olen. Entä sinä? Itse en aidosti tiedä.
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Olen. Entä sinä? Itse en aidosti tiedä.
P.
- Anonyymi00090
Anonyymi00052 kirjoitti:
P.
Voi olla tosiaan noin.
- Anonyymi00030
Kyllä saat minut jos kerran haluat...
- Anonyymi00031
Mitäs petät?
- Anonyymi00032
Ehkä lopulta ymmärrät että aina ei saa mitä haluaa.
- Anonyymi00043
Ymmärän kyllä. Onhan haluamiani asioita elämässäni tapahtunutkin ja monia jäänyt tapahtumatta. Kestän sen. Joskus tulee kaiketi niin iso toive, että se tuntuu ainoalta merkitykselliseltä asialta maailmassa.
- Anonyymi00082
Aikuisen pitää ymmärtää ja tietää omat rajansa, että mitä saaja mitä voi tehdä! Sen pitäisi olla täysin päivänselvää! Tietyssä tapauksessa stalkkaajalla ei ole tuntunut olevan minkäänlaisia rajoja kunnioittaa toisen yksityisyyttä! Kyse on todella monesta vuodesta ja sellaisen ihmisen kanssa on mahdotonta olla koskaan missään tekemisissä!
- Anonyymi00033
Olet vastuussa pettämisestä.
- Anonyymi00034
Oletko edes yrittänyt??
- Anonyymi00036
Näettekö toisianne arjessa? Yhteydenpito varmaan hyvä lopettaa, jotta pääsee eteenpäin.
- Anonyymi00037
Sellaista se rakastuminen on.
- Anonyymi00039
Tiedän tunteen. Oikeastaan jokaisen pitäisi kokea se kun kolahtaa niin että päässä soi.
- Anonyymi00055
Ja näkyy tähtiä.
- Anonyymi00094
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ja näkyy tähtiä.
Sumeneeko
- Anonyymi00098
Anonyymi00094 kirjoitti:
Sumeneeko
Näkökentässä sokeita kohtia ja korvissa hattaraa.
- Anonyymi00111
Olen jo kokenut selalisen tunteen, kun rakastuin lasteni isään ja siksi minulla ei ole ollut mitään tarvetta enää rakastua keneenkään eromme jälkeen!
- Anonyymi00040
Ei kai sinun tarvitse ketään omistaa ollaksesi tekemisissä ihmisen kanssa kenestä pidät. Niitähän kutsutaan kavereiksi tai ystäviksi jos synkkaa tosi hyvin. Voi suhde olla läheinen vaikka ei pippelit ja pimpit sisäkkäin olisikaan.
- Anonyymi00041
En ikinä ajattelisi omistavani häntä.
- Anonyymi00113
Mutta en halua paljon itseäni nuorempaa ystävää koskaan! Kiitos rankoista vuosista hänelle mykälle! En halua elämääni enää ketään sellaista, jonka takia olen menettänyt itselleni jotain todella tärkeää ja tässä yhdessä tapauksessa menetin minulle rakkaan työpaikan!
- Anonyymi00042
Ikävä tuota tunnetta. Ja toisaalta ei. Toivottavasti teillä käy hyvin. Öitä.
- Anonyymi00044
No ainoa ihminen joka on minulle kolahtanut syvästi on lasteni isä! Eron jälkeen en ole halunnut uutta suhdetta koskaan kenenkään kanssa!
- Anonyymi00048
Ohi!
- Anonyymi00045
Jätä jo rauhaan.
- Anonyymi00047
Enkö ole jo niin tehnyt?
- Anonyymi00049
Kuka ja kenet?
- Anonyymi00046
kuvitgelmaa, harhaluuloasi... mutta itse kun niin joku hauska jättifirmaniin Infineon...
oikeasti olen ollut joskus Whie Supermacy ihmisiä eli KKKK. - Anonyymi00053
Ai A-miestä?
- Anonyymi00056
Aloitus oli naiselle.
- Anonyymi00065
Anonyymi00056 kirjoitti:
Aloitus oli naiselle.
Ai A-naista?
- Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Ai A-naista?
Ei.
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Ei.
No kerro nyt vähänenemmän. On aina niin mieltä lämmittävää lukea rakastuneen ajatuksia. Aloituskin oli niin mukava.
- Anonyymi00054
Liian hyvä peppu. Ainakin hänellä ja tunteeni tietää kun ne silloin ilmaisin.❤️🔥
- Anonyymi00089
Miten ilmaisit? Yksi hyvä peppuinen kyselee.
- Anonyymi00058
kun olin sairalan jutussa niin.. tv;stä tuli mwtsän mönkijät ohjeelma, että jos pelottelisi lenkkeilijöitä puskista hyppää namari päässä...
- Anonyymi00059
Joo.
- Anonyymi00060
Sori. Ei ollu tarkoitus 🫣😍😅
- Anonyymi00063
Kippistä ja hyvää musaa 40 astetta. Lämmintä, kaljaa pullosta, se on kesä ny
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Kippistä ja hyvää musaa 40 astetta. Lämmintä, kaljaa pullosta, se on kesä ny
Täällä vaan 25° ja päiväkahvit sekä päiväunet kohta hiljaisuudeessa.
- Anonyymi00070
Anonyymi00064 kirjoitti:
Täällä vaan 25° ja päiväkahvit sekä päiväunet kohta hiljaisuudeessa.
Menetin Adria Liman kopion Suomessa . Hukkasin hänet . En arvannut suudellessani kohtaloani . Vaikea sen jälkeen kehenkään ihastua
- Anonyymi00087
Anonyymi00070 kirjoitti:
Menetin Adria Liman kopion Suomessa . Hukkasin hänet . En arvannut suudellessani kohtaloani . Vaikea sen jälkeen kehenkään ihastua
Aijaa. Pitäiskö mun olla jotenki mustis. Mun kaivattu on hulluna muhun. Te saatte imutella ihan ketä haluatte mun puolesta.
- Anonyymi00115
Anonyymi00070 kirjoitti:
Kuka on Adria Lima? Tiedän vain Adriana Liman.
- Anonyymi00071
Tääl vaan köllötellään hkämäzzä
- Anonyymi00073
(
samat ajatukset pelkään,
että haluan vain sitä,
mietin,
jos kummallakin on asiat [painottaa] hyvin,
ja jos kumpikin tahtoo lapsen,
niin sitten
)
:)- Anonyymi00074
Ohi. Tiedän, ettei hän halua.
- Anonyymi00075
Helposti et hallitse itse omia tunteitasi toki varmaan riippuu myös paljon siitä millainen on mies ihanteesi
- Anonyymi00084
Naisesta tässä kysymys, hetero olen.
- Anonyymi00076
On palautumassa...
- Anonyymi00077
🤔..?
- Anonyymi00085
Jaa ovvai?
- Anonyymi00083
Tuu parvekkeelle
- Anonyymi00086
kenen pitää tulla?
- Anonyymi00091
Eikä, mentiinkö ihan ristiin..
- Anonyymi00088
Elkkee manipuloiko lukukertalaskuria. Männöö vielä rikki koko homma.
- Anonyymi00093
Täysin sama tääl
- Anonyymi00095
Kyllä se siitä kun tulee ensimmäinen ero, ja mietit miten saisit hänet päästäsi pois. Nuoruus on kaunista ja viatonta aikaa?
- Anonyymi00096
Kaukana on nuoruus.
- Anonyymi00097
Anonyymi00096 kirjoitti:
Kaukana on nuoruus.
Eli olet joku vanha mies, ja kuolaat nuorta ihmistä. Ehkä Supo ottaa sinun Ip:osoitteesta kopin.
- Anonyymi00099
Anonyymi00097 kirjoitti:
Eli olet joku vanha mies, ja kuolaat nuorta ihmistä. Ehkä Supo ottaa sinun Ip:osoitteesta kopin.
Itseasiassa kaipaan itseäni hieman vanhempaa ihmistä. Enkä ole edes kovin vanha. Vähän huonosti osui arvauksesi.
- Anonyymi00114
Anonyymi00097 kirjoitti:
Oletko jotenkin vinksahtanut? Itse kehittelet tarinoita ja todellisuudesta et tiedä yhtään mitään🤡
- Anonyymi00108
Cry
- Anonyymi00109
Osaat englantia. Enpä olisi uskonut.
- Anonyymi00118
Anonyymi00109 kirjoitti:
Osaat englantia. Enpä olisi uskonut.
Ole hiljaa. Ole hiljaa.
- Anonyymi00112
Kyllä, sillivoileipä on paree, mitä yxikään pitsa.
https://m.youtube.com/watch?v=x_k07USjDWQ - Anonyymi00117
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Sydänsuruista kertovat surulliset kertomuksesi.
- Anonyymi00119
Niinpä kuitenkin näkyy kiinnostavan
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791691
- 81896
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39862En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56801- 60658
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19561Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38526Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36521- 19511