Toivotko jotain tapahtuvan

Anonyymi-ap

Että saisit kaivattusi vaimoksesi?

58

767

Vastaukset 58

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Paljon kyllä pitäisi tapahtua. Jos se yhteys nyt ensin saataisiin takaisin. Miellyttävä ajatus silti.

• Anonyymi00012

Miksi ei ole yhteyttä?

• Anonyymi00021

Tuskin sitä saa, taidat olla ylpeä tyyppi

• Anonyymi00025
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Miksi ei ole yhteyttä?

En tiedä. Ehkä häntä ei enää kiinnosta.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tuskin sitä saa, taidat olla ylpeä tyyppi

Olen. Kannattaa pysyä kaukana.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00025 kirjoitti:

En tiedä. Ehkä häntä ei enää kiinnosta.

Et voi tietää kiinnostaako minua vai ei, kun ei olla edes nähty aikoihin ja kun muuta yhteyttä meillä ei ole koskaan ollutkaan

• Anonyymi00053
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Et voi tietää kiinnostaako minua vai ei, kun ei olla edes nähty aikoihin ja kun muuta yhteyttä meillä ei ole koskaan ollutkaan

Sehän tässä juuri onkin, etten voi tietää, mitä minusta ajattelet. Leuhka en ainakaan ole. Sivusta tämä.

• Anonyymi00002

Mehän ollaan jo kihloissa...salaa mutta...

• Anonyymi00007

Mä pyysin yhtä täällä (vai kahta 😳) täällä mieheksi tai, että mennäänkö naimisiin. Toinen ei vastannut 😆

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mä pyysin yhtä täällä (vai kahta 😳) täällä mieheksi tai, että mennäänkö naimisiin. Toinen ei vastannut 😆

Sivusta

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Menitkö sitten sen toisen kanssa? 😁

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Menitkö sitten sen toisen kanssa? 😁

En tiedä tai muista kunnolla miten se meni 😂
        Se joka ei vastannut, näin muistelen tai vastasiko jotain 🤔, no se oli joku tosi nätti miehen kirjoitus 🥺

• Anonyymi00036

💍

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

💍

Tänä tuli niin yllättäen, tahdon! 😁

• Anonyymi00003

Suosittelen haukkumaan netissä, ja harrastamaan suunnitelmallista seurantaa. Naiset rakastaa sitä...

• Anonyymi00004

Aika moni nainen haaveilee siitä mut sinä valikoit ne ketkä on kilttejä eikä niitä kiinnosta sinun pakxu muna.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Aika moni nainen haaveilee siitä mut sinä valikoit ne ketkä on kilttejä eikä niitä kiinnosta sinun pakxu muna.

Jos olisin mies, se varmasti olisi melkone vakojyrä.

• Anonyymi00055

No sulle naisvihaajalle varmasti mieluista puuhaa. Ja tuo touhuhan pitää naiset kaukana mut sähän varmaan sitä just haluatkin? 🤨 oot ehkä homo? Se selittäis tuon.

• Anonyymi00006

On vaikeuksia puheen tuottamisessa. Mietin että onkohan minulla jokin aivovamma.

• Anonyymi00027

Veikkaisinn ennemmin harjoituksen puutetta...

• Anonyymi00030

Mene hyvä ihminen lääkärille tai suoraan neurologille.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Mene hyvä ihminen lääkärille tai suoraan neurologille.

Olen samaa mieltä tuosta asiasta!

• Anonyymi00011

Jos mies haluaa minulle vaimoksi niin miksei. En tosin usko avioliittoon. Oikea rakkaus ei laita häkkiin.

• Anonyymi00013

Ei vanhempi joka antaa lapselleen kirveen rakasta lastaan. Olet joko trolli tai todella 🤪

• Anonyymi00017

Mulle avioliitto on vapaaehtoinen, kaunis ja arvokas sitoumus. En edes seurustelisi, ellen näkisi edellytyksiä avioliiton solmimiselle. Se ei olisi rakkautta minulle, vaan jotain aivan muuta.

• Anonyymi00014

En halua ylipainoista naista. Itse kun urheilen ja kroppa hyväss kunnossa.

• Anonyymi00015

No kivat sulle. Ei ole vielä mikään sairaus näivettänyt. Et ole kuolematon ja sen pääsee vielä jokainen kokemaan ainakin kerran.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00015 kirjoitti:

No kivat sulle. Ei ole vielä mikään sairaus näivettänyt. Et ole kuolematon ja sen pääsee vielä jokainen kokemaan ainakin kerran.

Onko sinut näivettänyt feminismin ja kehopositiivisuuden aiheuttama aivovinxus maximus?

• Anonyymi00032

Minä taas en halua enää yhtäkään miestä elämääni pilaamaan! Yksi melkein 30vuotta kestänyt parisuhde riittää minulle! Ainoat joiden kanssa haluan olla tekemisissä ovat omat lapseni!

• Anonyymi00039
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Minä taas en halua enää yhtäkään miestä elämääni pilaamaan! Yksi melkein 30vuotta kestänyt parisuhde riittää minulle! Ainoat joiden kanssa haluan olla tekemisissä ovat omat lapseni!

Ja projekti!!

• Anonyymi00041
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Onko sinut näivettänyt feminismin ja kehopositiivisuuden aiheuttama aivovinxus maximus?

Todistusaineisto viittaisi juuri tähän.

• Anonyymi00016
      • Anonyymi00018

Varattu?

• Anonyymi00019

Osuvat biisin sanat.
        Sivusta

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Osuvat biisin sanat.
        Sivusta

Vaikka itse en usko sokeuteen, etenkään jos kyse on kahdesta ihmisestä.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Varattu?

Niin olen sen olettanut olevan!

• Anonyymi00020

Ihme pitäisi tapahtua.

• Anonyymi00022

Monesti ainoa tie on rehellisyys ja avoimuus.

• Anonyymi00024

En halua naimisiin, mutta parisuhde kyllä kelpaisi.

• Anonyymi00028

Eli tarviit vakipanon? Tuo kelpaisi mulle myös. Ei sitoumuksia, ei sopimuksia, ei velvoitteita. Ois sun oma ja mun oma🥰

• Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Eli tarviit vakipanon? Tuo kelpaisi mulle myös. Ei sitoumuksia, ei sopimuksia, ei velvoitteita. Ois sun oma ja mun oma🥰

Ja mun rahat, sijoitukset ym. on mun omia. Ei sun.

• Anonyymi00034

Minua ei ole koskaan eroni jälkeen kiinnostanut parisuhdekaan! Halut loppuneet totaalisesti ja olen todella tykästynyt siihen, ettei yksikään mies häiritse minua minua millään tavalla!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Minua ei ole koskaan eroni jälkeen kiinnostanut parisuhdekaan! Halut loppuneet totaalisesti ja olen todella tykästynyt siihen, ettei yksikään mies häiritse minua minua millään tavalla!

No miksi olet ikäväpalstalla trollaamassa 24/7, jos ei kiinnosta?

• Anonyymi00047
        Anonyymi00035 kirjoitti:

No miksi olet ikäväpalstalla trollaamassa 24/7, jos ei kiinnosta?

Se kaipailee sitä Projektia täällä

• Anonyymi00040

Jos hän muuttaa lähemmäs saattaisimme nähdä useammin ☺️

• Anonyymi00042

Sori mutta mulla on jo vaimo.

• Anonyymi00044

Jos minulla olisi aviomies, en todellakaan kävisi täällä. Älä pidä vaimoasi itsestäänselvyytenä!

• Anonyymi00050
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Jos minulla olisi aviomies, en todellakaan kävisi täällä. Älä pidä vaimoasi itsestäänselvyytenä!

Sama täällä. Kyllä sen oman kumppanin seura olisi parempaa kuin sekoboltsien jossain anonyymipalstalla.

• Anonyymi00045

Muuttaminen voipi olla pian hyvinkin mahollista.
      Toivottavasti siellä on kaikki OK? Eikä tavrii olla huolissaan.
      Kaivatulle mieheltä -naiselle. 🤍💙❤️

• Anonyymi00046

Aika paljon

• Anonyymi00049

Yhtä asiaa rakastan enemmän kuin mitään ja se ei ole hän.

• Anonyymi00051

Jos hän haluaisi vaimoksi, sehän on rakkaudesta ga sopimisesta kiinni.

• Anonyymi00054

Tie seurustulen jälkeen on pitkä vielä siihen pisteeseen onko heillä edes sopivat kiinnostuksen kohteet?

• Anonyymi00058

No ei se kaikilla ole pitkä. Tiedän onnellisia pareja jotka on menneet naimisiin joidenkin kuukausien päästä tapaamisesta. Ja myös onnettomia, jotka on seurustelleet vuosikausia ja sitten raahautuneet naikkariin jostain syystä ja kuitenkin lopulta eronneet, jotkut piankin sen jälkeen.

• Anonyymi00056

Jos rakastaisin naista niin vahvasti että haluaisin hänet kumppanikseni, todennäköisesti olisin hyvin joustava ja hellämielinen naisen kaikkia toiveita kohtaan. Tämä on helppo luvata koska nainen johon todennäköisesti rakastuisin tulisesti, ei olisi hempukka joka toivoisi turhuuksia ja asioita pelkästään näyttämisen halusta, eikä missään nimessä olisi kylmä sydämeltään eikä sielultaan. Mutta nainen joka vastaisi rakkauteeni kaikin tavoin, onnistuisi pienillä eleillä ja kosketuksilla viettelemään minut kuin eedenin käärme, hyvää tarkoittaviin toiveisiinsa ja kaukaisenpiin unelmiinsa. Rakkaus on molemmin puoleista arvostusta ja kunnioitusta, on ilo tuottaa rakkaalleen hyvää mieltä ja saada sitä myös itselleen.
      https://www.youtube.com/watch?v=FJBB1oMXK_M&list=RDFJBB1oMXK_M&start_radio=1

• Anonyymi00059

Rakastuisit?

• Anonyymi00057

Hänen puolisonsa voisi kieltämättä kuukahtaa. Luulen olevani hyvissä asemissa mitä tulee seuraajaansa.

• Anonyymi00060

Luovuin ajatuksesta jo kauan sitten, yksin on ihan ookoo.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      214
      2143
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      51
      1290
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1147
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      986
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      881
    6. Mitä toivot tulevaisuudelta?

😊
      Ikävä
      71
      813
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      802
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      747
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      720
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      40
      711
    Aihe