vai onko helposti vedätettävissä
Vastaukset 94
- Anonyymi00001
Voisitko tarkentaa, en ihan ymmärtänyt.
- Anonyymi00009
Emmäkään. Mitä tarkoittaa älykäs?
- Anonyymi00013
🤭
- Anonyymi00030
Anonyymi00009 kirjoitti:
Emmäkään. Mitä tarkoittaa älykäs?
Menkääpä Ap:n kanssa yhdessä opiskelemaan nin viisastutte. 😆 Ap sun aloitus on todella nolo!! 🫣
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Menkääpä Ap:n kanssa yhdessä opiskelemaan nin viisastutte. 😆 Ap sun aloitus on todella nolo!! 🫣
Menisin, mutta emmää pääse. Oon vankina omassa kodissa.
- Anonyymi00002
No huh huh ei vaikuta ruudinkeksijältä 😬
m -> n- Anonyymi00004
:(
- Anonyymi00031
Etpä sinäkään taida ruudinkeksijä olla jos läpi meni Ap:n vedätys!
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Etpä sinäkään taida ruudinkeksijä olla jos läpi meni Ap:n vedätys!
Niin no hän ei taida täällä varsinaisesti nk kaivatusta täällä turinoida, vaan purkaa jotenkin ihan muuten pahaa elämää
- Anonyymi00043
"koira" "koiran" tuntee.
- Anonyymi00082
Anonyymi00035 kirjoitti:
Niin no hän ei taida täällä varsinaisesti nk kaivatusta täällä turinoida, vaan purkaa jotenkin ihan muuten pahaa elämää
Kuinkahan moni täällä kaivatulleen ihan oikeesti kirjoittaa? Tää palsta on naisia vihaavia trolleja täys. Sana ikävä ei todellakaan tuu mieleen ensimmäiseks kun tätä palstas lukee.
- Anonyymi00003
Ainakin vedättäjä on tyhmä kun joutuu tekemään tuollaista. Jos hän olisi älykäs, hän pärjäisi elämässä samoilla yhteisillä säännöillä mitä muillakin on. Lisäksi hän voisi olla arvostettu ja kunnon ihminen.
- Anonyymi00005
Tietenkin on älykäs. En pidä vähä-älyisiä puoleensavetävinä.
- Anonyymi00006
Juu...ihan pöljä se on, mutta minun kaivattuni
- Anonyymi00007
En osaa sanoa
- Anonyymi00008
Niin en oo varma. Uskooko noita jotka vedättää minuna vai vedättääkö itse. Minähän vaan seuraan sivusta suurimman osan ajasta.
- Anonyymi00026
Aloitus on vedätys + trollit osallistuu 🫵. Ap:lle kysymys mikä pistää trollaamaan? Huono itsetunto? Naisia ei pyöri ympärillä -> katkeruus/naisviha 🤨
- Anonyymi00010
Hyvin älykäs ja akateeminen.
- Anonyymi00014
Miten mulle tulee vastaan aina vaan täysiä tootiskoja akateemisissa ihmisissä? Kaikki pitää opettaa kädestä pitäen...saati sitten sitä tunneälyä ei niin minkäänlaista. Osaavat kyllä kätevästi laskea päässä asioita mihin käytän tekoälyä ja laskenta, mutta kaikki muu omien aivojen käyttö on aika kanttista...
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miten mulle tulee vastaan aina vaan täysiä tootiskoja akateemisissa ihmisissä? Kaikki pitää opettaa kädestä pitäen...saati sitten sitä tunneälyä ei niin minkäänlaista. Osaavat kyllä kätevästi laskea päässä asioita mihin käytän tekoälyä ja laskenta, mutta kaikki muu omien aivojen käyttö on aika kanttista...
Kyllä sinäkin voit vielä pyrkiä yliopistoon. 👍 Siellä näet sitten, että akateemisia on joka lähtöön, aivan kuten muissakin ihmisissä on.
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hänellä myös hyvä tunneälykkyys.
- Anonyymi00012
Eipä ole ketään ikävoinnin kohdetta
- Anonyymi00015
En tiedä, onko älykäs? Ainakin on hyvin poikkeuksellisen lahjakas, joissakin yleensä ajateltuina, alykkyyttä vaativissa asioissa.
- Anonyymi00029
Missä asioissa lahjakas?
- Anonyymi00016
Kysy siltä montako covid ruisketta otti ja uskooko ihmisen aloittaneen ilmaston säätelyn ja luontaisen vaihtelun loppuneen, niin tiedät miten tyhmä ja helposti nenästä vedettävä on.
- Anonyymi00018
Yksikään ilmastomuutoksesta jotain tietävä ei kuvittele luontaisen vaihtelun loppuneen.
- Anonyymi00022
No selitäpäs se miten meteoriitti on pyyhkinyt kaiken ja jääkausi hiissasi kaiken alleen, että miten se ihminen on tänne tullut?
- Anonyymi00027
Anonyymi00018 kirjoitti:
Yksikään ilmastomuutoksesta jotain tietävä ei kuvittele luontaisen vaihtelun loppuneen.
Se on totta, mutta on paljon helposti nenästävedettäviä, jotka uskovat ihmisen alkaneen säätää ilmastoa, jos on muutamakin lämmin päivä, se on ilmastonmuutos, jonka ihminen aiheutti. Tämä ns.ilmastouskonto edellyttää luontaisen, miljoonia vuosia jatkuneen vaihtelun kiistämistä ja sen poissulkemista.
- Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Se on totta, mutta on paljon helposti nenästävedettäviä, jotka uskovat ihmisen alkaneen säätää ilmastoa, jos on muutamakin lämmin päivä, se on ilmastonmuutos, jonka ihminen aiheutti. Tämä ns.ilmastouskonto edellyttää luontaisen, miljoonia vuosia jatkuneen vaihtelun kiistämistä ja sen poissulkemista.
Kuulostaa siltä, että olet hairahtunut salaliittoteorioihin rokotteista ja ilmastonmuutoksen kieltämisestä... Toivottavasti pääset kuopasta joskus ylös.
- Anonyymi00050
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että olet hairahtunut salaliittoteorioihin rokotteista ja ilmastonmuutoksen kieltämisestä... Toivottavasti pääset kuopasta joskus ylös.
Napakymppi!
Juuri tuollainen tyyppi kuin sinä, on helposti nenästävedettävä ja tyhmä, kaikki kriteerit täyttyy. Olet oivallinen esimerkki :DDDD - Anonyymi00057
Anonyymi00050 kirjoitti:
Napakymppi!
Juuri tuollainen tyyppi kuin sinä, on helposti nenästävedettävä ja tyhmä, kaikki kriteerit täyttyy. Olet oivallinen esimerkki :DDDDSorry. Luotan tietenkin enemmän tiedemiehiin, jotka ovat ilmastonmuutokseen perehtyneet kuin johonkin tavan tallaajaan palstalla, joka tuskin on edes lukiota käynyt. 😂
- Anonyymi00059
Anonyymi00057 kirjoitti:
Sorry. Luotan tietenkin enemmän tiedemiehiin, jotka ovat ilmastonmuutokseen perehtyneet kuin johonkin tavan tallaajaan palstalla, joka tuskin on edes lukiota käynyt. 😂
Tiedemiehiin.....:DDD
Ne "tiedemiehet" kenen aivopesun ja kusetuksen uhri olet, ovat vihervasemmistoa edustavia politisoituneita toimittajia. - Anonyymi00064
Anonyymi00059 kirjoitti:
Tiedemiehiin.....:DDD
Ne "tiedemiehet" kenen aivopesun ja kusetuksen uhri olet, ovat vihervasemmistoa edustavia politisoituneita toimittajia.Et ymmärrä alkuunkaan mitä tieteen tekeminen on. Toimittajat eivät julkaise artikkeleita vertaisarvioiduissa journaleissa. Toimittajien työ on jotain ihan muuta kuin tutkijoiden. Ei kannata jatkaa keskustelua, kun sinulla on ihan perusasiat noin hukassa.
- Anonyymi00069
Anonyymi00064 kirjoitti:
Et ymmärrä alkuunkaan mitä tieteen tekeminen on. Toimittajat eivät julkaise artikkeleita vertaisarvioiduissa journaleissa. Toimittajien työ on jotain ihan muuta kuin tutkijoiden. Ei kannata jatkaa keskustelua, kun sinulla on ihan perusasiat noin hukassa.
Sinä et tunne edes ilmastohistoriaa, ilman sen tuntemista vain hölmö idiootti alkaa höpisemään ilmaston muutoksesta. Et voi tietää mitkä ovat luontaisia vaihtelusyklejä.
Sinä et ole lukenut tutkimuksia, olet kuunnellut vain politisoituneita toimittajia ja niitä, joille ilmastonmuutoshölynpölyn suoltaminen on tulonlähde.
Olet herkkäuskoinen hölmö, et kykene loogiseen ajatteluun, tekemään itse johtopäätöksiä. Noin helposti nenästä vedettävän on pakko olla nainen, eikö niin ;D - Anonyymi00074
Anonyymi00069 kirjoitti:
Sinä et tunne edes ilmastohistoriaa, ilman sen tuntemista vain hölmö idiootti alkaa höpisemään ilmaston muutoksesta. Et voi tietää mitkä ovat luontaisia vaihtelusyklejä.
Sinä et ole lukenut tutkimuksia, olet kuunnellut vain politisoituneita toimittajia ja niitä, joille ilmastonmuutoshölynpölyn suoltaminen on tulonlähde.
Olet herkkäuskoinen hölmö, et kykene loogiseen ajatteluun, tekemään itse johtopäätöksiä. Noin helposti nenästä vedettävän on pakko olla nainen, eikö niin ;DTuo on 100% totta!
- Anonyymi00084
Anonyymi00069 kirjoitti:
Olet herkkäuskoinen hölmö, et kykene loogiseen ajatteluun, tekemään itse johtopäätöksiä. Noin helposti nenästä vedettävän on pakko olla nainen, eikö niin ;DMiksi päättelet että kirjoittaja olis nainen?
Mielestäsi aivan kaikki naiset ovat siis ovat tyhmiä.
Et ole ilmeisesti koskaan tutkinut naisten älykkyystutkimusten tilastoja. Taitaisit yllättyä. Tosin jos päättelykykysi on tuota tasoa en usko että itse olet kovinkaan älykäs. - Anonyymi00088
Anonyymi00084 kirjoitti:
Miksi päättelet että kirjoittaja olis nainen?
Mielestäsi aivan kaikki naiset ovat siis ovat tyhmiä.
Et ole ilmeisesti koskaan tutkinut naisten älykkyystutkimusten tilastoja. Taitaisit yllättyä. Tosin jos päättelykykysi on tuota tasoa en usko että itse olet kovinkaan älykäs.Ilmastousko, horoskoopit, sosialismi, feminismi, rakkaushuijauksen uhrit yms. huuhaa, ovat ns. naisten juttuja.
Miksi et kehtaa tunnustaa, että olet nainen?
- Anonyymi00019
Oletkos koettanut vedättää kaivattuasi vai miksi tämä gallup?
- Anonyymi00028
Kaivatun vedätys? Jotain vikaa päässä jos kaivattua pitää vedättää.
- Anonyymi00036
Kauheasti jaksatte nähdä vaivaa tästä palstaäijän toistuvasta pakkogallupioinnista. Ei hyvä
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kauheasti jaksatte nähdä vaivaa tästä palstaäijän toistuvasta pakkogallupioinnista. Ei hyvä
Sinäkin vaivaudut lähes jokaiseen ke kirjoittamaan jotain. En usko, että tekisit sitä ihan vain huviksesi eli saanet osasi euroista sinäkin. Sivu
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Sinäkin vaivaudut lähes jokaiseen ke kirjoittamaan jotain. En usko, että tekisit sitä ihan vain huviksesi eli saanet osasi euroista sinäkin. Sivu
Mikä taho rahoittaisi pennin jenilläkään jonkun tekstin tuherruksia täällä, suomen perusta vai kone säätiö?🤦♀️
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Mikä taho rahoittaisi pennin jenilläkään jonkun tekstin tuherruksia täällä, suomen perusta vai kone säätiö?🤦♀️
Eikö joku tai jotkut painota inasen liikaa tätä keskustelupalstan yhteiskunnallista merkitystä. Ei ole todellista
- Anonyymi00046
Anonyymi00042 kirjoitti:
Eikö joku tai jotkut painota inasen liikaa tätä keskustelupalstan yhteiskunnallista merkitystä. Ei ole todellista
No jos joku maksaa joutilaalle vähän irtohynää ja kustantaa (tietoisesti) päihteiden käyttöä niin äkkiäkö siinä menee foliohattu rullalle kun itse elää fantasiaa, että täällä avautuminen ja spinnaaminen ratkaisee jonkun pattitilanteen
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
No jos joku maksaa joutilaalle vähän irtohynää ja kustantaa (tietoisesti) päihteiden käyttöä niin äkkiäkö siinä menee foliohattu rullalle kun itse elää fantasiaa, että täällä avautuminen ja spinnaaminen ratkaisee jonkun pattitilanteen
Eli onhan tämä psykoottinen tonttu tavallaan uhri, mutta jostain syystä ei herätä sympatiaa
- Anonyymi00049
Anonyymi00041 kirjoitti:
Satun tietämään, mikä taho maksaa kommenteista.
- Anonyymi00052
Anonyymi00049 kirjoitti:
Satun tietämään, mikä taho maksaa kommenteista.
No älä suotta muniin puhaltele vaan kerro tahon nimi. Epätoivoisten järjestäytyneiden rikollisten liigoja ei lasketa se ei ole taho varsinaisesti
- Anonyymi00055
Anonyymi00052 kirjoitti:
No älä suotta muniin puhaltele vaan kerro tahon nimi. Epätoivoisten järjestäytyneiden rikollisten liigoja ei lasketa se ei ole taho varsinaisesti
Jos vaikka sinä supersutkia sinne tänne likaisia rahoja epätoivoisesti ja miten sen nätisti sanoisi koordinoimattomasti viskelevää vanhempaa mr burnsin simpsoneista näköistä ei tahoja pidettäis sentään kuitenkaan
- Anonyymi00020
En tiedä edes hänen nimeään johon haluan tutustua!
- Anonyymi00023
Mut mä tiedän kyl hänen, johon haluan tutustua👍
- Anonyymi00070
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mut mä tiedän kyl hänen, johon haluan tutustua👍
Minä tiedän nimen. Ihan kaiken. Kuka maksaa eniten,,?
- Anonyymi00024
Taitaapi olla aika fiksu. Aikeeni häntä kohtaan on kunnialliset, joten vedätykset ei ole käynyt mielen vieressäkään.
- Anonyymi00025
Onhan ihminenkin osa luontoa. Ja nyt pyyhkii itsensä pois planeetalta oman luontaisen toimintansa ansiosta. Olisiko kannattanut jättää ne meteoritiitin tuhoamat dinosaurut sinne maaperään fossiileiksi? Nyt ne tuhoaa meille sopivat ilmasto-olosuhteet. Hemmetin dinosaurukset, niiden syytä juu...
- Anonyymi00033
Älykäs kyllä, tunneälykäskin, mutta väheksyy omia tunteita ja sitä kautta ajautuu lopulta tukemaan ja kuuntelemaan vääriä ihmisiä. Vähän egoon menevä.
- Anonyymi00038
Tuo kommentointisi kertoo kyllä sinusta itsestäsi. Lopeta jo.
- Anonyymi00045
Anonyymi00038 kirjoitti:
Tuo kommentointisi kertoo kyllä sinusta itsestäsi. Lopeta jo.
Joo no tämä palstaäijä nyt sattuu tykkäämään näistä narsistisista raapustuksista omasta päästään luonteen piirteitä naisille keksien, älä sinä vaivaa näistä näe, sillähän siitä särystä pääsee mr minäminäminä
- Anonyymi00060
Anonyymi00045 kirjoitti:
Joo no tämä palstaäijä nyt sattuu tykkäämään näistä narsistisista raapustuksista omasta päästään luonteen piirteitä naisille keksien, älä sinä vaivaa näistä näe, sillähän siitä särystä pääsee mr minäminäminä
Kommentti oli vastaus välistä poistettuun viestiin.
- Anonyymi00040
On riittävän älykäs kyllä. Mutta äly ei ole se, mikä on tärkeintä. Tunneäly ja empatia uupuu ajoittain. Mies ei oikein ymmärrä eikä tunne minua, eikä taida halutakaan tuntea. Ei se mitään, olen tottunut.
nainen- Anonyymi00044
Muista katkera äijä esiintyä naisena vielä hiukkasen läpinäkyvämmin, niin näillä viittä vaille koomapotilailla on kivaa
- Anonyymi00048
Kaivattuni on erittäinkin fiksu. Oppii asioita todella helposti.
- Anonyymi00054
En tiedä mistä tai kenestä puhut mutta tämä eräiden alkeellinen salakieli on yks omenan haukku ratkaista rasittavia avohoitopotilaita aivan liian itseään täynnä
- Anonyymi00051
On yrittänyt antaa itsestään perässä raahattavan kusipään kuvan. En nyt täysin usko siihen, mutta oletan että tämä on ollut tietoinen valinta suuntaani niin lähdin vetämään. En vedä enkä vedätä.
- Anonyymi00053
Fiksu nainen on.
- Anonyymi00056
Onko aloittaja yrittänyt, epäonnistunut ja häpeää?
- Anonyymi00058
Kaivattuni on erittäinkin fiksu. Hän on mahdollisesti täälläkin ratkaissut arvoituksiani. Mahtaisitko haluta että keksin lisää niitä sinulle?
- Anonyymi00061
Tietenkin
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Tietenkin
Haluatko antaa vinkkiä kuka olet ettet ole joku kalasteleva trolli?
- Anonyymi00065
Ei hän tyhmä ole, mutta on tullut vedätetyksi vihervasemmalle kai sosiaalisten kuvioidensa kautta.
- Anonyymi00087
Mistäs tuon tiedät anonyymipalstalla? Pidät itseäsi älykkäänä ja nämä nykyhallituksen suhmuroinnit tuonkin erään jättihankkeen osalta esim.ihan ok ja erittäin älykästä varmaan myös. 🤔
- Anonyymi00066
Siitä en tiedä, mutta sinkkuna oleminen on kyllä ihan jees ellei kunnollista naista joskus löydä muuten ❌
- Anonyymi00067
Ei riittävän älykäs, koska aliarvioi minut ☺️
- Anonyymi00068
kaksoset on aina fiksuja:). tiedoxi
- Anonyymi00075
Jep.
- Anonyymi00071
En usko että helposti niinkään vedätettävissä, mutta ei ihan niin fiksu kuin minä. 😉
- Anonyymi00072
No oisittepa nähny kun se vain viskas sen elimen pöydälle mun selän takana kun viimeks nähtiin 😔 Ois antanu sen käteen jos ees vähän tykkäis musta 😔
- Anonyymi00073
Kaivattuani vedättänyt,HeiHaloo!En oo.
- Anonyymi00076
Mekanismi vedätyksen taustalla 🤔
Pitää olla halu tehdä pahaa. Pitää tarkkailla hetkiä kun iskee valheella. Pitää huomata toisen katseesta se luottava katse ja olla juuri silloin halu ja kyky olla kuin piru toiselle. Vaikeaa ymmärtää että sisäinen maailma voi olla pimeä. Eikä ehkä kannata edes sukeltaa liian syvälle tutkimaan henkilöä joka tekee pahaa.
Empatiakyvyn puute on varmaan aika oleellinen tekijä. Ja mielen vääristymät jos kuvittelee toisen olevan paha itselle ja "suojelee itseään". Mahdolliset opitut reagointitavat joita ei ole pysähtynyt tutkimaan, esimerkiksi että ei ole koskaan miettinyt onko itsen sisällä lopulta enemmän valoa kuin mitä kasvuympäristö on antanut malliksi. Ja että onko itse sellainen, kuin esim vanhemnat, että haluaa elää noiden reagointitapojen mukaisesti.
Yks merkki on se, jos säikähtää tätä tekstiä, niin silloin hyvin todennäköisesti itsessä on jotain pahaa. Useimmiten kuitenkin vain korjattavissa oleva juttu ja sitä voi kutsua elämäksi.
Yksi minun mielestä yleisimpiä juttuja on se, että ihmisellä on patoutunutta kipua menneisyydestä. Sitä ei ajattele tai välttämättä tiedosta jos ei koskaan pysähdy ajattelemaan. Yleensä sellainen ihminen sanoo toiselle että "mitä sinäkin noita vanhoja muistelet". Toisen muistelu nostaa oman kivun pintaan, siksi ei halua kuulla kun joku miettii menneitä.
Mutta siellä se on pinnan alla. Joku voi olla silminnähden raivokas, nainen tai mies, ja purkaa sen kaikkeen mitä vähänkin inhoaa. Väkivallan halu yltyy jos sille antaa pikkusormen ja se halu satuttaa on oikeasti voimistunut kipukohtaus siitä omasta menneisyyden lastista. Ja kun tulee huono omatunto niin se on se hetki joka ratkaisee. Paadutatko itsesi ja työnnät omatunnon äänen syrjään ja tulet aina vain pahemmaksi. Vai ajatteletko, jos sinulle on annettu kyky sellaiseen ajatteluun, sitä tarkemmin. Pystytkö edes sekunnin ajan harkitsemaan että syy raivoon onkin joku muu kuin tuo kohdehenkilö itsesi ulkopuolella. Kestätkö ne kauheat tunteet kun alat tajuta mitä olet tehnyt. Tämä on yksi ydinhetkiä matkalla "pimeydestä" valoon. Mitä valitset.
Rohkaisuksi kerron: valo on siellä ja se lisääntyy joka kerta kun sen valitset. Se voi olla vaikeaa mutta vaikeuden tunne ja valo on eri asioita. Valo on siellä ja siihen liittyy se että uskoo parempaan. Vaikeuden tunne taas on se itse tie koska asioita ei voi käsitellä ilman kipua. Kivulla tarkoitan ensin raivoa ja möykkää, sitten kieltämistä ja taistelua totuutta kohtaan, sitten päästään itse kipuun ja tulee kriisi ja suree ja vihaa seuraavaksi sitä menneisyyttä, sitten itkee ja poukkoilee, lopulta itkee ja on masentunut, sitten aivan lopulta itkee helpotuksesta ja itku lakkaa.
Samaan aikaan tottakai yhä vedättää ihmisiä tai tekee muuta pahaa koska sitä ei hetkessä voi muuttaa. Ja sitten se kun yhä tekee sitä pahaa niin meinaa lannistua vähän väliä koska "oon muutenkin aivan pas ka koko ajan".- Anonyymi00077
Hyvin kuvailtu ja selkeästi olet käynyt tuota läpi.
Lopusta tulin surulliseksi. - Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
Hyvin kuvailtu ja selkeästi olet käynyt tuota läpi.
Lopusta tulin surulliseksi.Miten tämän tiivistäisin hmm. Kirjoitus ei ole yksi yhteen oman elämäni kanssa mutta tunnepolku on melko samanlainen kaikessa, nii sitä kautta yhdistelin asiat. Ja esimerkiksi mainitsemani pahuus on isoa pahuutta mutta myös arjen riitahetkiä jotka lasketaan ns. normaaliksi.
Miksi tulit surulliseksi? En odota että kerrot mutta jos kerrot niin kerrot. - Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Miten tämän tiivistäisin hmm. Kirjoitus ei ole yksi yhteen oman elämäni kanssa mutta tunnepolku on melko samanlainen kaikessa, nii sitä kautta yhdistelin asiat. Ja esimerkiksi mainitsemani pahuus on isoa pahuutta mutta myös arjen riitahetkiä jotka lasketaan ns. normaaliksi.
Miksi tulit surulliseksi? En odota että kerrot mutta jos kerrot niin kerrot.Tulin surulliseksi siitä, että noin kauniin polun päässä (oletus) vieläkin satuttaa toisia. Lyhyesti.
- Anonyymi00081
Anonyymi00079 kirjoitti:
Tulin surulliseksi siitä, että noin kauniin polun päässä (oletus) vieläkin satuttaa toisia. Lyhyesti.
Älä ainakaan minuun liittyen sure ☺️ Tarkoitin että polun aikana ihminen usein satuttaa vielä muita kun kehitys on kesken.
- Anonyymi00080
Ei älykkyys ja helposti vedätettävissä oleminen ole välttämättä toisiansa poissulkevia ominaisuuksia
- Anonyymi00085
Vai niin!
- Anonyymi00083
Äidin neuvo tyttärelle,rikas,tyhmä ja isolla kalulla varustettu.
- Anonyymi00086
En arvosta ihmisiä, jotka vedättävät oli syy mikä hyvänsä ja se ei koskaan ole hyvä syy vaan manipulointia.
- Anonyymi00096
Vedätystä tapahtuu valtiolliselta taholtakin, esim. ilmastohätätila, koronapiikitykset jne. En arvosta ihmisiä, jotka eivät osaa käyttää aivoja ja näihin kusetuksiin lankeavat.
- Anonyymi00089
Hän on suonenjoelta
- Anonyymi00091
monet on 😭
- Anonyymi00098UUSI
Anonyymi00091 kirjoitti:
monet on 😭
😄
- Anonyymi00090
Oon ihan älytön 😭
- Anonyymi00092
Älykästäkin voi vedättää. Jos ihmisellä ei ole viisautta, se älykkyyskin joutaa romukoppaan.
- Anonyymi00094
Täällä on kyllä niin tyhmiä aloituksia, tämä hyvänä esimerkkinä.
- Anonyymi00095
määrittele älykäs, eipäs olekaan ihan helppoa, joten sananvalintasi on erittäin epäkelpo
- Anonyymi00097UUSI
Tuleehan niitä vedeltyä..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47558
- 30556
- 67541
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522