Olet lihonut kuin pullataikina

Anonyymi-ap

Olet lihonut kuin pullataikina.
Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin.
Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?

92

1581

Vastaukset 92

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sulla on pip peli laihtunut olemattomiin.

• Anonyymi00003

Ei pullataikina liho se kohoaa. Mut joo oon ruma nykyään. En joka ilta vaan aamu.

• Anonyymi00097
        UUSI

Amatöörit juo iltaisin. Ammattilainen korkkaa heti aamusta

• Anonyymi00004

Ei mun tarvitse ketään yrittää miellyttää että näytän miltä näytän. Alkoholia käytän harvoin. E

• Anonyymi00005

En enää... Oon raskaana...

• Anonyymi00006

Taas

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Taas

6 vuotta jo... Ailienvauvat tulossa...

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Taas

Onko juuri tämä trollottelu katkeralta palstasedältä jäänyt korviesi väliin junnaamaan, hiukan vajukin oloinen spinnaaja? T

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ja nyt vastasit itsellesi, jotta muilla yhtä mänteillä olisi jotain nähtävää. Kuusi vuottako olet siis päivystänyt näitä roskatekstejä täällä, tuli lock down ja duunit loppui ja loppu on historiaa, jotenkin näinkö? Ta To

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ja nyt vastasit itsellesi, jotta muilla yhtä mänteillä olisi jotain nähtävää. Kuusi vuottako olet siis päivystänyt näitä roskatekstejä täällä, tuli lock down ja duunit loppui ja loppu on historiaa, jotenkin näinkö? Ta To

Kuulemma neksulaiset juoksee keskikaupungille kertomaan mitä palstalla tapahtuu. Ikävä kuulla ettei eteenpäin ole menty

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kuulemma neksulaiset juoksee keskikaupungille kertomaan mitä palstalla tapahtuu. Ikävä kuulla ettei eteenpäin ole menty

Kertoi primus motor muina miehinä, en ostanut

• Anonyymi00014
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ois muuten eri kiva jos sieltä keskikaupungilta ei raportoitaisi näille häiriintyneille näköhavaintoja kun kirjoittelevat ilmeisesti toisilleen täällä ”oli hiukset märkänä sateesta”. Ei ihan normaalien ihmisten käytöstä, että kiitos jo etukäteen jos voit ryhdistäytyä

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kauemmin päivistänyt kyllä. Päätä sekosi ja loppu onkin sit historiaa...

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kauemmin päivistänyt kyllä. Päätä sekosi ja loppu onkin sit historiaa...

No kuinka kauan sää olet sitten leikkinyt koko maan liikenteenohjaajaa täällä virtuaalisessa leikkipuistossasi? T

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

No kuinka kauan sää olet sitten leikkinyt koko maan liikenteenohjaajaa täällä virtuaalisessa leikkipuistossasi? T

18 pitkää vuotta. Välillä enemmän ja välillä vähemmän...

• Anonyymi00033
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ois muuten eri kiva jos sieltä keskikaupungilta ei raportoitaisi näille häiriintyneille näköhavaintoja kun kirjoittelevat ilmeisesti toisilleen täällä ”oli hiukset märkänä sateesta”. Ei ihan normaalien ihmisten käytöstä, että kiitos jo etukäteen jos voit ryhdistäytyä

Ei noilla vissiin muuta elämää enää kun naisten kyttääminen. Jotain vanhoja eläkeläisukkoja? Heillä ei enää mitään mahiksia saada yhtään naista niin trollauksella hoidetaan katkeruuden tunteet.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Taas

On pieni ja ruma ihminen Taas kommentoimassa

• Anonyymi00044
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Siis oikeinko vahdataan ihmisiä ja päivitellään tietoja jonnekin? Mitä hiton hulluja ihmiset nykyään on? Ihan sairasta!

• Anonyymi00046
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Neksulaiset? Kerroppa vähän lisää mitä porukkaa?

• Anonyymi00049

Raskaanako?No,niin tuppaa käymään .Oli sitten hippasillaan taikka hiivasillaan

• Anonyymi00056

???? Tiesin! 💔

• Anonyymi00058

Olet ollut jo 4 vuotta. Valehdellut ja väittänyt, että meni kesken. Miehesi kertoi totuuden. Et ole ollut ainakaan hänelle.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ilman miestä?

• Anonyymi00060
        Anonyymi00056 kirjoitti:

???? Tiesin! 💔

Siks. En vastaa sinulle, kun soitat.

• Anonyymi00081
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Ilman miestä?

Ilman. Ailienit laittoivat lapset kohtuun...

• Anonyymi00087
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Populismikossuttelen cinnamon rollsit lihottaa

• Anonyymi00088
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ikävä palsta

• Anonyymi00095
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tanhupallo

• Anonyymi00013

Ja tää sitten ikävä-palstalla?

• Anonyymi00018

Ikävä palstalle on jääny vahingossa toi vanha nimi. Tämä on viha ja trollaus palsta.

Löytyykö täältä muka ikävöitsijöitä en oo huomannu. 😆

• Anonyymi00061

Kaivattu on lihonut kuin pullataikina.

• Anonyymi00015

Olipas ilkeä kommentti. Näinkö vähän ymmärrät? Stressi nostaa kortisoliarvoja. Jos kortisolia erittyy jatkuvasti, tulee sille immuuniksi ja immuunisolut alkavat tuottaa runsaasti tulehdusta ylläpitäviä sytokiineja, jotka aiheuttavat lihomista. Eli stressi lihottaa.
      Sen sijaan, että v*ttuilet, voisit helpottaa tämän ihmisen stressiä.

• Anonyymi00020

Sehän nauttii haukkumisesta huomasit kait viestistä. Samoin suurin osa palstalla olijoista joten muuttakaapas palstan nimi. Ikävä ei tuu ees mieleen kun palstan viestejä lukee kaikki haukkuu ja trollaa.

Vaikuttaa joskus jopa ett kaikki mielisairaaloiden asukit olis päästetty palstalle tänne.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sehän nauttii haukkumisesta huomasit kait viestistä. Samoin suurin osa palstalla olijoista joten muuttakaapas palstan nimi. Ikävä ei tuu ees mieleen kun palstan viestejä lukee kaikki haukkuu ja trollaa.

Vaikuttaa joskus jopa ett kaikki mielisairaaloiden asukit olis päästetty palstalle tänne.

Niin ne on täällä. Sitten ne keskenään sopivat, että kirjoitellaan yhdessä. Eikö ole muuta foorumia? Olin täältä pois 1 kk, niin ei ollut ikävä. Saavat jatkaa.

• Anonyymi00036

Ilkeimmät kommentit lähtee liikkeelle dopamiini puutteessa. Dopamiini vaikuttaa viikon elimistössä. Sen jälkeen vasta voi alkaa meditoimasn ja parantuminen lähtee käyntiin.

• Anonyymi00062

Ei se ole vittuilua. Syö roskaruokaa ja eikä liiku!

• Anonyymi00063
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kyllä itsestään pitää pitää huoli, jos on ihastunut!

• Anonyymi00086
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Kyllä itsestään pitää pitää huoli, jos on ihastunut!

Mitä sitten, jos ei halua ketään riesakseen vaan nauttii siitä, että syö ja juo, kuten kaikki tekee, lihoo tai ei ja elää sitä elämäänsä miin kuin haluaa, ei pelkoa, että jäisi perhe suremaan. Onko se loppujen lopuksi paha?❤️:lla eräälle läheiselle

• Anonyymi00016

Itse asiassa olen laihtunut muutaman kilon. Ja minun juomiset on niin vähäisiä että sinuna olisin niistä ihan hiljaa. Itse juot joka ilta etkä mikään ruusu ole, sori nyt vaan. Ja en jaksa ihan aina panostaa ulkonäkööni täysillä, kerrankin piipahdin ihmisten ilmoilla aika naturellina niin en nyt varmasti ihan yhtä kaunis ollut kuin silloin kun minua tuolla laittautuneena näet. Aivan sama. Luuletkohan itse olevasi joku mister finland, heh heh?!

• Anonyymi00047

Miksi sä selostat tekemisiäs palstaäijlle? Hölmöä touhua. 🫣

• Anonyymi00064

Olet väärä ihminen. Muutkin ihmiset ovat hänelle sanonu, että on lihonnut. Vaikuttaa jo hänen työtehoon töissä.

• Anonyymi00019

Jäikö lääkkeet ottamatta?

• Anonyymi00021

Älkää naiset alentuko selittelemään kilojanne täm öseen aloitukseen.

• Anonyymi00026

En todellakaan rupea selittelemään kilojani kenellekään! Ihan sama mitä miehet minusta ajattelevat!

• Anonyymi00065

Kyllä itsestään pitää huolta pitää, jos haluaa miehen. Sen verran, ettei liho kokoajan. Liiallinen lihavuus EI ole terveellistä kuten ei laihuus. Ei sohvaperunaa kukaan halua vaan joka jaksaa käydä lenkillä ja suihkun jälkeen joskus osoittaa kiintymystä ja sekstailla.

• Anonyymi00092

🩷🔥kauniisti neuvottu. Olet kaunis ihminen

• Anonyymi00025

Ao -Kukaan nainen ei varmaan pakota sua kimppaan itsensä kanssa. Mutta ymmärrän toki, että sinua voi harmittaa jostain syystä tuo tilanne.

Terveysintoilijat -uskoisin, että ihmiset tietää terveysjutut. Samoin miehet pääsääntöisesti tietää myös elintapojen merkityksen, ja silti eliniänennuste on keskimäärin naisia useilla vuosilla heikompi.

• Anonyymi00027

Miehet kuolevat keskimäärin viisi vuotta aikaisemmin kuin naiset! Olen hoitanut vanhuksia kotihoidossa ja voin kertoa, että suurin osa yli 80v ihmisistä oli naisia!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Miehet kuolevat keskimäärin viisi vuotta aikaisemmin kuin naiset! Olen hoitanut vanhuksia kotihoidossa ja voin kertoa, että suurin osa yli 80v ihmisistä oli naisia!

Kirjoitinkin, että miehet kuolevat keskimäärin useita vuosia aiemmin.

• Anonyymi00048

Siis ap on trollimies miks kukaan ees vaivautuu selittelemään kiltisti miten on kiloja ny tullu siitä ja tästä syystä.😆 niinku haloo nyt järkee päähän.

• Anonyymi00029

En juo, mutta ruoka kelpaa!

• Anonyymi00066

Ei pelkästään ruoalla liho noin nopeasti!

• Anonyymi00030

Kyselyyn vastanneista noin 9/10 toivoi kuolemaa ja kärsimystä ja vain 1/10:stä parempaa elämää

• Anonyymi00031

Naiset on turhan tarkkoja kiloistaan, tokihan kilot aiheuttaa muita sairauksia.
      Mitä tressiin tulee niin se aiheuttaa myös kiloja lisää jos on taipumusta siihen suuntaan.
      Pari kiloa on tullu itelle lisää, se saadaan pois duunilla, päivän mittaan tulee sen verran askeleita. Kaljaa voisi tietysti vähentää mutta jotakin nautintoa pitää olla. m.n.

• Anonyymi00032

Niin ja ruoka on aina hyvää, joko mennään lounaalle jonnekkin, samaan kuinen nenkin samaan aikaan? Sama m.n.

• Anonyymi00035

No varmasti oletkin.

• Anonyymi00034

Keskity omiin läskeihin ja moiti sitten muita.

• Anonyymi00067

Muutkin ovat huolissaan, että on lihonnut. Diabetes riski on kasvanut ja uni apnea!

• Anonyymi00037

Päinvastoin, olen laihtunut yli 20kg. Näytän upeammalta kuin koskaan, olen vahvempi kuin koskaan ja sekös sinua ketuttaa kun sinä oli se jonka minä jätin rannalle inisemään typeriä juttujasi yksin.

• Anonyymi00040

Taidan aloittaa lihotuskuurin.Alkoi nämä nahkat roikkumaan liikaa.

• Anonyymi00038

no mutta onhan teillä ruttujake toisenne

• Anonyymi00042

"Olet lihonut kuin pullataikina"

Pullataikina ei liho, se paisuu.

• Anonyymi00043

Niin 😑 mitä sitä kieltämään. Ehkä ensi kesänä sitten kroppa paremmassa kunnossa.

• Anonyymi00045

No entäs sitten? Mua ei kiinnosta pätkän vertaa mitä mieltä oot musta tai mun kiloista. Toiseksi jos haluut kattoo rumaa läskinaamaa niin otappa peili kätees sieltä se löytyy.

• Anonyymi00050

Toivon teille rauhaa sekä sen tuomaa elämän runsautta sekä viisautta.

• Anonyymi00068

Uni apnea ja diabetes riski kasvaa mitä enemmän on ylipainoa. Miksi kukaan tieteen tahtoen haluaisi saada uni apnea?

• Anonyymi00051

Mä en ole ikinä ollut kaunis, enkä edes nätti aiemminkaan.
      Painoa on tullut lisää, mutt ei ryyppäämisellä. Terveys reistaillut, liikkuminen ollut vähäisempää, nyt pikkuhiljaa pystynyt liikkumaan enemmän, ehkä se painokin rupeaa tippumaan vähitellen. En ymmärrä miks jonkun painosta pitää kirjoittaa ja ilkkua, kun et kuitenkaan ole läheisissä tekemisissä kyseisen henkilön kans, ainakin tuosta kirjoituksesta päätellen. Pakkoko sitä on ylipainoista katsella, jos henkilö ei kiinnosta millään tavalla,

• Anonyymi00052

En ryyppää...

• Anonyymi00069

Hän ryyppää. Nähty kapakassa kittaamassa olut tuoppia kuin se olis ollu vettä. Nähty, että ostaa mäyräkoiran verran olutta kotiin.

• Anonyymi00076
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Hän ryyppää. Nähty kapakassa kittaamassa olut tuoppia kuin se olis ollu vettä. Nähty, että ostaa mäyräkoiran verran olutta kotiin.

Mitä vittua 🤣 Kyllä on jollakin tylsää, että pitää kytätä ihmistä. Mene ja sano se suoraan päin naamaa niin ei tarvi kytätä vai etkö uskalla???

• Anonyymi00053

Ei tämä mitään viinapöhöä ole. Ruoan suhteen olen nyt vain ollut aiempaa höllempi. Laiha minäni veti puoleensa ikäviä tyyppejä.

• Anonyymi00054

Olen kuitenkin sisäisesti kauniimpi kuin koskaan ja se on tärkeintä.
      Pullataikina on lisäksi hyvää, ellei parasta. 😘

Tavallaan olen ryypännyt, mutten viinaa. 🙏🪷💕

• Anonyymi00055

Älkää nyt hyvät naiset selitelkö mitään tälle honottajalle. Se hönkii täällä pahanhajuisella hengityksellään timanttisia ajatuksiaan jostain naisesta, jolta on saanut pakit. Ja niitä naisia riittää. Antakaa reppanan muhia liemissään. Oikeasti sillä on varmaan TikTokissa profiili nimellä The FreakShow, jossa se kannustaa ihmisiä epätoivoisiin tekoihin pelkällä profiilikuvallaan.

• Anonyymi00094

Noin olen sen ymmärtänyt olevan!

• Anonyymi00070

his syöl hitaub buub rasjasnettekha jyu bhitaub jibiktub subustö,, agnuu hi tibbeuttau,,

• Anonyymi00071

Stop! Älä puhu ruoka suussa.

• Anonyymi00072

Lihasta on💐

• Anonyymi00073

jep

• Anonyymi00074

Eihän pullataikina liho.

Sinä olet kutistunut kuin rusina. Etkö ole juonut tarpeeksi?

• Anonyymi00075

Stressi lihottaa kun jatkuva vi*utus päällänsä. Vettä vaan oon juonut ja kahvia. Ei alkoholi maistu enää niinkuin nuorempana.
      En oo ollut ravintolassa dokaamassa moniin vuosiin.

• Anonyymi00077

Joo, kattoin peiliin ja säikähdin ittekin. Ei auttanut muu, kuin ottaa tölkki jääkaapista

• Anonyymi00078

käynnyt?
      Nyt se korkki kiinni

• Anonyymi00080

En juo alkoholia, mutta elän täysin seksittömåssä ja kylmässä parisuhteessa ja korvaan seksin syömällä suklaata ja leivoksia joka päivä. En enää urheile enkä liiku koska masentaa mieheni jatkuvat menot ja oudot työkiireet. Olen luovuttanut enkä yritä edes nousta tästä suosta. Päivät olen yksin kotona enkä käy koskaan missään viihteellä koska en juo alkoholia.
      T: Entinen kaikkien ihannoima vaalea kaunotar, nykyään hylätty ja unohdettu läskistynyt Tuksu kakkonen.

• Anonyymi00098
        UUSI

Ota itseäsi nyt kiinni ja aloita jostain.
        Mikä on oikeasti parisuhteen tilanne. Selvitä se ihan aluksi. Pohjia myöten. Ja tee johtopäätökset.
        Ala arvostaan itseäsi naisena. Etsi asioita,jotka tuottaa mielihyvää. Muu kuin herkuttelu. Herää!!!

• Anonyymi00082

On ikävää jos lihavilla aikuisilla on lihavia lapsia.

65 % suomalaisista aikuisista on lihavia. Lihavat suomalaiset naiset luulevat olevansa kuin pariisittaret.

Makkara, pulla ja olut. Lököttävät vaatteet kuin säkit, tatuonnit ja hiustenvärjäys peittää omat makkarat.

• Anonyymi00084

Tiedän että olen lihava en luule että olen kaunis just sun silmissä.
        Miten hiustenvärjäys peittää makkarat?
        Ihme logiikkaa.
        Omatpahan ovat kiloni ja itse ne kannan.

• Anonyymi00089

En nyt joka ilta

• Anonyymi00090

En ryyppää, mutta suru on saanut vallan ja ei ole voimia itsestä huolehtimiseen.

• Anonyymi00091

Aineenvaihdunta hidastanut

• Anonyymi00096

En juo alkoholia. Sairaus tekee taikojaan tai paremminkin lääkitys siihen. Sydän kuitenkin puhdasta kultaa.

• Anonyymi00099
      UUSI

Oon alkanut tuoksua kin pullalta 😭

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      195
      1803
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      42
      981
    3. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      926
    4. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      821
    5. 63
      694
    6. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      82
      674
    7. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      69
      620
    8. Olet niin tärkeä

Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.
      Ikävä
      19
      581
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      566
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      22
      565
    Aihe