Kummitus?

!!!

täällä tapahtuu jotain tosi outoa. viime yönä heräsin tuijotukseen. ketään ei kuitenkaan näkynyt. laitoin silmät takaisin kiinni. pian heräsin outoon narinaan. huomasin että vaatekaappini ovi oli auennut ihan itsestään. ja se ovikin oli sitä ennen ihan kunnolla kiinni. no vähän aika sitten kolme koristetta putosi kirjahyllystä.lisäksi lämpömittari rysähti toisessa huoneessa lattialle pari minuuttia sen jälkeen. äsken sitten menin makuuhuoneeseen. yllättäen kylmä viima kulki koko huoneen läpi. mistän ikkunasta ei vetänyt tai muutakaan sellaista. sitten katsoin takanani olevaan peiliin. siitä siis näkyi makuuhuoneeseen. yllättäen huomasin peilin kautta kuinka mustapukuinen hahmo meni oviaukon edestä. kurkkasin varovasti mutta ei siinä ketään ollut.

mitä tämä voi olla?

13

2162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karkki-Kissa

      Pelottava tarina. Se voi joko olla aito, mutta en keksi muutakaan selitystä.

      • ..Maya..

        heräsit tuijotukseen, muttet nähnyt ketään? Miten se on mahdollista, kuuluu oikea kysymys. Miltä tuijotus sitten tuntuu? Valaise mullekin, voinpas vaikka ensiyönä herätä tuijotukseen ;)


      • ..Maya.. kirjoitti:

        heräsit tuijotukseen, muttet nähnyt ketään? Miten se on mahdollista, kuuluu oikea kysymys. Miltä tuijotus sitten tuntuu? Valaise mullekin, voinpas vaikka ensiyönä herätä tuijotukseen ;)

        Hieno otsikko mul :D

        Niin se on semmoinen, että tunnet kuinka joku katsoisi sinua. Ei vain paljain silmin näe katsojaa. Tietenkään ei voi olla varma onko siinä oikeasti joku, jota et näe vai tekeekö mielikuvitus tepposet.

        Orsonilla taisi olla tarinaa joistain mörkö-kummituksista. Onkohan sulla talossa semmonen?


      • !!!
        lammas-jr kirjoitti:

        Hieno otsikko mul :D

        Niin se on semmoinen, että tunnet kuinka joku katsoisi sinua. Ei vain paljain silmin näe katsojaa. Tietenkään ei voi olla varma onko siinä oikeasti joku, jota et näe vai tekeekö mielikuvitus tepposet.

        Orsonilla taisi olla tarinaa joistain mörkö-kummituksista. Onkohan sulla talossa semmonen?

        Olet juuri oikeassa tuon tuijotusjutun kanssa. jos vaikka kävelet kadulla ja joku tuijottaa sinua alat sinä mitä luultavammin katselemaan ympärillesi ihmeissäsi. Sama tunne minulle tuli viime yönä.

        Mutta mörkö-kummitus.... ei kuulosta kauhean hauskalta. Mistäköhän sellainenkin sitten olisi voinut tulla tänne. Onko mitään teorioita?

        Ja ennen kaikkea: MIKÄ MÖRKÖ-KUMMITUS YLEISESTI OTTAEN ON? Onko se joku tavallinen haamu vai mikä?


      • !!! kirjoitti:

        Olet juuri oikeassa tuon tuijotusjutun kanssa. jos vaikka kävelet kadulla ja joku tuijottaa sinua alat sinä mitä luultavammin katselemaan ympärillesi ihmeissäsi. Sama tunne minulle tuli viime yönä.

        Mutta mörkö-kummitus.... ei kuulosta kauhean hauskalta. Mistäköhän sellainenkin sitten olisi voinut tulla tänne. Onko mitään teorioita?

        Ja ennen kaikkea: MIKÄ MÖRKÖ-KUMMITUS YLEISESTI OTTAEN ON? Onko se joku tavallinen haamu vai mikä?

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001150&posting=22000000007331336
        En uskalla ite enää kattoa. On pimeä ja olen yksin :) Musiikki rauhoittaa kummasti. Samassa ketjussa on Orsonin isän kokema tapaus tuosta kummituksesta. En tiedä minkä lainen tämä haamu on käyttäytymiseltään. Uhkaavalta vaikutti Orsonin kertomuksessa.

        Voi olla, että se on aina ollut siellä. Ei kuitenkaan syytä pelätä. Kokeile vaan näitä rukous-hommeleita :D Polvilles laittialle ja Isä meidän pari kertaa.


      • karitsa senior
        lammas-jr kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001150&posting=22000000007331336
        En uskalla ite enää kattoa. On pimeä ja olen yksin :) Musiikki rauhoittaa kummasti. Samassa ketjussa on Orsonin isän kokema tapaus tuosta kummituksesta. En tiedä minkä lainen tämä haamu on käyttäytymiseltään. Uhkaavalta vaikutti Orsonin kertomuksessa.

        Voi olla, että se on aina ollut siellä. Ei kuitenkaan syytä pelätä. Kokeile vaan näitä rukous-hommeleita :D Polvilles laittialle ja Isä meidän pari kertaa.

        Mitä jos lopettaisit lammas näiden sivujen trollaamisen ja rajatiedon pilkkaamisen. Monet täällä uskovat asiaansa ja ovat liikkeellä puhtain mielin. Emme kaipaa pilailijoita ja skeptikko-ivailijoita seuraamme. Lopettaisit jo nämä lapsellisuudet.


      • karitsa senior kirjoitti:

        Mitä jos lopettaisit lammas näiden sivujen trollaamisen ja rajatiedon pilkkaamisen. Monet täällä uskovat asiaansa ja ovat liikkeellä puhtain mielin. Emme kaipaa pilailijoita ja skeptikko-ivailijoita seuraamme. Lopettaisit jo nämä lapsellisuudet.

        Katos mihin kellon aikaan olen kirjoittanu ton viestin. Yöllä multa ei voi olettaa, että pystyisin läheskään täysin järjellisiin suorituksiin. En kyllä pysty muutenkaan. Ei ole tarkoitus trollata, vaan ärsyttää just sua.


      • !!! kirjoitti:

        Olet juuri oikeassa tuon tuijotusjutun kanssa. jos vaikka kävelet kadulla ja joku tuijottaa sinua alat sinä mitä luultavammin katselemaan ympärillesi ihmeissäsi. Sama tunne minulle tuli viime yönä.

        Mutta mörkö-kummitus.... ei kuulosta kauhean hauskalta. Mistäköhän sellainenkin sitten olisi voinut tulla tänne. Onko mitään teorioita?

        Ja ennen kaikkea: MIKÄ MÖRKÖ-KUMMITUS YLEISESTI OTTAEN ON? Onko se joku tavallinen haamu vai mikä?

        Noita "mörköjä" kutsutaan "shadow ghost:ksi" tai "Shadow creature:ksi".

        Ei tiedetä mitä nuo ovat. Ne eivät ole tavallisia (vaaleita ja läpikuultavia) aaveita, vaan "elävempiä" ja ne pystyvät myös mm. vahingoittamaan ihmisiä.
        Ilmapiiri tuommoisen lähellä on painostava ja uhkaava (Isäni väitti niin).
        Jotkut ovat sanoneet niitä demoneiksi, mutta itse en usko siihen.
        On tosin myös sanottu noista, että mitä mustempi hahmo, niin sitä ilkeämpi/vihaisempi se on.

        En tiedä mistä olisit saanut tuommoisen.
        Riippuu tietenkin talosi historiasta.
        Myös voimakkaat tunnetilat, kuten pelko ja viha saattavat houkutella niitä.

        Lisää infoa:
        http://paranormal.about.com/library/weekly/aa022502a.htm
        http://home.earthlink.net/~ufo2u/id26.html

        Raportoi vielä, jos näet tummia hahmoja ja tietysti jos kamera löytyy, niin voit yrittää ottaa valokuvia ympäri taloasi, eteenkin peileistä ja ikkunoista talon ulkopuolelta.

        -Orson


    • Poltergeist on voimakas ''henki'', joka voi viskoa tavaroita, tms. Musta hahmo taas oli kummitus. Luullakseni.

      • Jedui

        On kiinnostunut ihmisen elämästä?
        Mitä se haluaa?

        Voiko se tehdä pahaa? :/


      • Noita-Nainen
        Jedui kirjoitti:

        On kiinnostunut ihmisen elämästä?
        Mitä se haluaa?

        Voiko se tehdä pahaa? :/

        Joka lahtoon on ollut poltergeist-tarinoita...yleensa niihin liittyy "keskushenkilo", jonka ymparilla koko touhu pyorii...

        Monasti poltergeist-henkea pidetaan ns. "rauhattomana sieluna", mutta myos "demonitapauksia" on raportoitu...

        Harvemmin ne siis tulevat "hyvalla asialla", mutta toisaalta riippuu paljon hengen energioista, kuinka paljon/vahan ne pystyvat vahingoittamaan.

        JA OLENNAISTA on se, ettei nayta pelkoaan naille olioille. Juuri siita ne kuulemma saavat lisaa energiaa.


      • ..Maya..
        Noita-Nainen kirjoitti:

        Joka lahtoon on ollut poltergeist-tarinoita...yleensa niihin liittyy "keskushenkilo", jonka ymparilla koko touhu pyorii...

        Monasti poltergeist-henkea pidetaan ns. "rauhattomana sieluna", mutta myos "demonitapauksia" on raportoitu...

        Harvemmin ne siis tulevat "hyvalla asialla", mutta toisaalta riippuu paljon hengen energioista, kuinka paljon/vahan ne pystyvat vahingoittamaan.

        JA OLENNAISTA on se, ettei nayta pelkoaan naille olioille. Juuri siita ne kuulemma saavat lisaa energiaa.

        juuu, te meinaatte sitä tuijotuksen tunnetta! Joo, sehän on tuttu ;) Ei kivaa kyllä :P
        tuli tuijottamisesta mieleen, että mun koira menee lenkillä joskus ihan oudoksi. Se alkaa katselemaan puihin! Se tuijottaa sinne kiinteesti, ja kun nyin narusta, tai komennan, niin se ei vilkaisekaan mua, saati liiku, vain tuijottaa. Sitten se alkaa haukkumaan sinne puuhun. Aina epäilen, että se on orava, tai lintu, mutta ei ole. Siellä puissa ei ole koskaan ollut mitään näkyvää (näkymättömistä en ole varma, tietenkään). Se vain on vähän kauhea tune, kun tajuaa, että taas se katselee sinne puuhun. vaikkei siellä ole koskaan mitään... (näistä tapauksista koirani kanssa mielikuvitukseni aina laukkaa, ja kuvittelen, että siellä puussa istuisi joku nuken tapainen ja heiluttelisi jalkojaan, joissa on sellaiset itämaiset tossut. No, kerroin tästä tuntemuksesta kaverilleni, ja hän sanoi kuvittelevansa samoin)


      • CaSandra609
        ..Maya.. kirjoitti:

        juuu, te meinaatte sitä tuijotuksen tunnetta! Joo, sehän on tuttu ;) Ei kivaa kyllä :P
        tuli tuijottamisesta mieleen, että mun koira menee lenkillä joskus ihan oudoksi. Se alkaa katselemaan puihin! Se tuijottaa sinne kiinteesti, ja kun nyin narusta, tai komennan, niin se ei vilkaisekaan mua, saati liiku, vain tuijottaa. Sitten se alkaa haukkumaan sinne puuhun. Aina epäilen, että se on orava, tai lintu, mutta ei ole. Siellä puissa ei ole koskaan ollut mitään näkyvää (näkymättömistä en ole varma, tietenkään). Se vain on vähän kauhea tune, kun tajuaa, että taas se katselee sinne puuhun. vaikkei siellä ole koskaan mitään... (näistä tapauksista koirani kanssa mielikuvitukseni aina laukkaa, ja kuvittelen, että siellä puussa istuisi joku nuken tapainen ja heiluttelisi jalkojaan, joissa on sellaiset itämaiset tossut. No, kerroin tästä tuntemuksesta kaverilleni, ja hän sanoi kuvittelevansa samoin)

        ..Kissat ja koirat näkevät henki olentoja joita me ihmiset emme näe


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe