Tässä se on - kuvaus palstasta

Ei voisi paremmin asiaa sanoa ja tietämättään kuvata samalla palstan perseilyä.

"Aina löytyy joku, joka mielensä pahoittaa tai on tietävänään paremmin, miten toisen pitäisi elämäänsä elää. Ennemmin kannattaa luottaa itseensä ja tehdä, mikä tuntuu itsestä hyvältä."

32

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjiä löytyy, perustelijoita ei. 😁👌

      Yllätytkö, bro? 😁

      • En suinkaan, mutta kun luin tuon kappaleen tänään talousartikkelista, niin nauroin hetken kippurassa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        En suinkaan, mutta kun luin tuon kappaleen tänään talousartikkelista, niin nauroin hetken kippurassa 😂

        Tietäjiähän riittää aina kun lyöt vaikka "kuokan" maahan. Teenpä täällä tontilla mitä vaan, niin jostain " ,löytyy" tietäjiä paikalle paukuttelee henskeleitä... ja juttu alkaa tyyliin... "kun Matti Nykänen voitti olympiakultaa, minä laitoin sitä js tätä..."

        No Mattikin jo pukkaa tietäkseni horsmaa jo...😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Tietäjiähän riittää aina kun lyöt vaikka "kuokan" maahan. Teenpä täällä tontilla mitä vaan, niin jostain " ,löytyy" tietäjiä paikalle paukuttelee henskeleitä... ja juttu alkaa tyyliin... "kun Matti Nykänen voitti olympiakultaa, minä laitoin sitä js tätä..."

        No Mattikin jo pukkaa tietäkseni horsmaa jo...😁

        Aina saa neuvojia kun tekee tai sanoo jotain, yleensä ihan pyytämättä 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Aina saa neuvojia kun tekee tai sanoo jotain, yleensä ihan pyytämättä 😁

        No netistäkin saa oikein laskelmien kanssa. Ei tartte mutuiluun lähtee edes. 😁


    • Sopii yllättävän moneen somealustaan ja ihan arkisiin kanssakäymisiin.

      " Ennemmin kannattaa luottaa itseensä ja tehdä, mikä tuntuu itsestä hyvältä." Tätä en ihan kyllä purematta niele. Itse en esimerkiksi koskaan ajatellut lähteä työsuojelu-uralle jos työkaverit eivät olisi asiaa minulle esittäneet. Yksi elämäni parhaimmista päätöksistä ja nimenomaan työkaverit olivat ne jotka huomasivat sen mitä en itse itsessäni nähnyt.

      • No sen päätöksen kuitenkin teit ihan itse ja tunsit sitä ennen, että idea tuntuu hyvältä. Ei pidä ehkä ottaa noita sanoja ihan kirjaimellisesti.


      • randombypasser kirjoitti:

        No sen päätöksen kuitenkin teit ihan itse ja tunsit sitä ennen, että idea tuntuu hyvältä. Ei pidä ehkä ottaa noita sanoja ihan kirjaimellisesti.

        Totta tuokin mutta ajoin sitä takaa että kannattaa myös pysähtyä kuuntelemaan toisten arvioita. Kun nyt tarkemmin ajattelee niin olen saanut myös tältä palstalta hyviä neuvoja ja ajatuksia jotka toivottavasti muistan kun tulee tilanne jossa niille on käyttöä.


      • M184 kirjoitti:

        Totta tuokin mutta ajoin sitä takaa että kannattaa myös pysähtyä kuuntelemaan toisten arvioita. Kun nyt tarkemmin ajattelee niin olen saanut myös tältä palstalta hyviä neuvoja ja ajatuksia jotka toivottavasti muistan kun tulee tilanne jossa niille on käyttöä.

        Aina kannattaa kuunnella muita, mutta pitää ohjat omissa käsissään. Olen itsekin palstalta saanut hyviä juttuja, ajatuksia, näkökulmia, paljon ajateltavaakin, kaikki ne vievät jollain tavoin eteenpäin ihmisenä.


    • Anonyymi

      Eli vastaan kun ei kysytä, ja kysyn kun ei vastata?

    • Anonyymi

      Eli kannatat itsemurhaa?

      • Jos se on se, mitä täysi-ikäinen henkilö täysissä sielun- ja ruumiinvoimissaan haluaa, niin kyllä.


    • Anonyymi

      Annoit juuri kuvauksen vihervasemmistolaisten mielenmaisemasta.

    • Anonyymi

      Ilmankos viihdyt palstalla, kun olet löytänyt kaltaistesi pariin!

      • Anonyymi

        Mutta itselleen nauramisen taito on kunnioitettavaa.


      • Voi sinua pikku hölmöä, niin lienee sinäkin kun täällä olet. Mutta lue enemmän, se kasvattaa ihmistä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Voi sinua pikku hölmöä, niin lienee sinäkin kun täällä olet. Mutta lue enemmän, se kasvattaa ihmistä.

        Hah! Noin sinäkin mielesi pahoitit ja oli pakko minua vähätellen nimitellä. Kaupan päälle olet vielä tietävinäsi paremmin, mitä minun kuuluu tehdä. Juuri niin kuin kuvailitkin palstalaisen toimivan. Olet siis täsmälleen itse kuvailusi kaltainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hah! Noin sinäkin mielesi pahoitit ja oli pakko minua vähätellen nimitellä. Kaupan päälle olet vielä tietävinäsi paremmin, mitä minun kuuluu tehdä. Juuri niin kuin kuvailitkin palstalaisen toimivan. Olet siis täsmälleen itse kuvailusi kaltainen.

        Kun aloitat keskustelun hyökkäyksellä, niin luuletko että käännän toisen poskeni ja silittelen päätäsi? Olet erikoinen otus.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kun aloitat keskustelun hyökkäyksellä, niin luuletko että käännän toisen poskeni ja silittelen päätäsi? Olet erikoinen otus.

        Sinun aloituksesihan oli tietenkin erittäin ystävällismielinen. Tämä on siis sarkastinen ilmaus.

        Eli pahoitit mielesi ja toimit juuri niin kuin kuvailit palstalaisen tekevän.

        Minun vastaukseni oli itse asiassa koukku sinulle, ohjaamaan jonkinasteiseen itsereflektioon. Turhaan, otaksun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun aloituksesihan oli tietenkin erittäin ystävällismielinen. Tämä on siis sarkastinen ilmaus.

        Eli pahoitit mielesi ja toimit juuri niin kuin kuvailit palstalaisen tekevän.

        Minun vastaukseni oli itse asiassa koukku sinulle, ohjaamaan jonkinasteiseen itsereflektioon. Turhaan, otaksun.

        Kun kerran haluat jatkaa hyökkäyslinjallasi, edelleen henkilöön käyvin arvosteluin, niin ole hyvä vain. Voit halutessasi luonnollisestikin esittää saman tien psykologisen proofilini jne., koska nehän sinulla ilmeisesti ovat jo valmiina? En tule millään tavoin kommentoimaan, saat vapaat kädet, ole hyvä.


    • Anonyymi

      Juuri noin.. Hyvänä esimerkkinä trollikan aloitus miten on järjestänyt lapsen ja tämän isän tapaamisen tilanteen eskaloitumisen välttämiseksi. Näin ei olisi saanut jonkun mielestä toimia, koska se sopii trollikalle 🙄.

      - Sheena

      • Juu, joka asiaan löytyy mielensäpahoittajia, maailma toimii siten 😁


    • Anonyymi

      Älkää jankatko. Palsta maistuu lankulta.

    • Anonyymi

      Ilm: 3: 19
      Mielet, mielet on herkkiä ja kuitenkin elämä on isompaa 😁🤫😬

    • Kyllä niitä neuvojia riittää, ei ole puutetta neuvoista. Jopa sellaiset välillä tahtovat neuvoa, jotka ei entuudestaan tunne sinua ja tiedä mitään sinun elämästä. Neuvotaan missä kannattaisi olla töissä, mitä pukea päälle, mitä syödä, mitä ohjelmia katsoa teeveestä, miten viettää vapaapäiviä/lomaa/arki-iltoja jne.

      Kun minä olin nuori, niin ei koskaan tehty niin.
      En minä ainakaan tekisi noin.
      Minä en ainakaan katsoisi tuota ohjelmaa/elokuvaa tai lukisi tuota kirjaa.
      Miten sinua voi kiinnostaa tuo musiikki tai tuon artistin tai bändin musiikki.
      Minä en ainakaan katsoisi mustavalkoisia elokuvia tai mykkäelokuvia, hirveän vanhanaikaista.
      Minä en voisi asua asunnossa jossa ei ole kovin monta taulua seinällä, laittaisit sinäkin muutaman taulun lisää.
      Älä laita tuota vaatetta/korua/huivia päällesi.

      Esimerkiksi tuon tyylisiä kommentteja olen itse joskus saanut kuulla vuosien saatossa.

      • Anonyymi

        Ihme neuvoja olet saanut. Laittaisin huonon käytöksen piikkiin.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihme neuvoja olet saanut. Laittaisin huonon käytöksen piikkiin.

        - Sheena

        Aina on ihmisiä, joiden mielestä oma tyyli tai oma mielenkiinnonkohde on parempi tai että oma tapa toimia on parempi tai nopeampi tai käytännöllisempi jne. Neuvot ei koskaan tästä maailmasta lopu eikä neuvojat.

        Olen kyllä minäkin joskus neuvot toisia, mutta en en kyllä sellaisia joita en tunne, mutta lopulta kyllä annan ihmisen itsensä päättää miten hän haluaa toimia ja mitä tehdä, koska kukaan ei ole samanlainen kuin toinen. Neuvoja voi kyllä antaa tai mielipiteensä ilmaista, mutta ei voi olettaa, että toinen välttämättä toimisi niin kuin toinen sanoo tai muuttaisi käytöstään ja makuaan samanlaiseksi kuin toisella on.


    • Ja netin ihmeellisessä maailmassa neuvominen vain tiivistyy ja siellä neuvoja antavat yleensä sellaiset, jotka eivät ennestään tunne sinua.

      • Netissä neuvoja tulee joka suunnasta, saa oikein väistellä. Ja jos erehdyt sanomaan, että "kiitos, tämä kuulostaa hyvältä neuvolta, näin teen", niin siitäpä se vasta sirkus alkaakin.


    • Anonyymi

      Olet oikeassa seurassa.

    • Neuvoja voi aina kuunnella, mutta ilman omaa harkintaa niiden mukaan ei ikinä kannata toimia. Tämä opetetaan jo lapsille: Hyppäisitkö kaivoon jos...

      • Kyllä vain. Tosin usein etenkin netissä se "ainoa oikea valinta" kerrotaan halusit tai et, ja jos valitset toisin, alkaa sättiminen 😊


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4886
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2711
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1955
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1648
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1503
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1357
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      61
      1351
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      50
      1337
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1304
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe